goed hoor jongenquote:
quote:
Nee, ik heb hem braaf gekopieerd uit de wiki hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is prachtig maar die tekst onderin, gaan we nu allemaal per topic wat toevoegen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys! Soppen!
En voor wie dat heidens vindt:!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem braaf gekopieerd uit de wiki hoor
Nuchter hoef je hem niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:01 schreef TheVulture het volgende:
leven
brouwerij
bier
dronken seks met DirkH![]()
Alleen Llquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, iedereen gaat nu bij de wiki dingen plaatsen?
quote:
Ja, soms moet je ze iets gunnen hequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, soms moet je aan de jonkies denken
quote:
(Oude) Kinderen voor Kinderenquote:
iemand een koekje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
HET AANBIEDEN DANWEL VERKOPEN VAN VOEDSEL EN/OF DRINKEN (OF ANDERE LEVENSMIDDELEN IS STRENG VERBODEN OP STRAFFE VAN EEN PERMBAN)[/u][/b]
Op donderdag hebben we altijd een eter, en daar passen wij het eten altijd op aan. Dus vanavond kippenvleugeltjes, aardappels en doperwten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zou Dirk gaan eten vanavond?
En Greys, op stap
quote:
Ja, nu krijg je van Ll een permbanquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef Dirkh het volgende:
Oh. pastamachine is in tha houseDus die gaan we even uitproberen dit weekend.
oh helpquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nu krijg je van Ll een permban.
quote:
Van mij ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nu krijg je van Ll een permban.
Nog een dik uur helaas.quote:
quote:
Jaaaaa, die vind ik ook meesterlijk!!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Oude) Kinderen voor Kinderen!
Een van mijn favo's.
zonder tieten, met snorquote:
Jaquote:
En dezequote:
Avenue Qquote:
Ja he! Ik wilde bijna naar Londen gaan om een show te gaan zienquote:
Ja, daar wordt je alleen maar dik van he... Je moet het immers toch allemaal zelf op etenquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he! Ik wilde bijna naar Londen gaan om een show te gaan zien
Ja!!!!!quote:
quote:
quote:
nee, tis nogal een stuk zwemmen naar engelandquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, die moet je uitleggen ZwabbertNooit van je leven een meet ofzo?
Ik ben heul niet eng!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, tis nogal een stuk zwemmen naar engeland
en tis een referentie naar een grapje dat ik eerder in de ffsc maakte
ik heb wel een keer gemeet met iemand van fok, maar de rest heb ik nog nooit gezien![]()
en jullie zijn eng
Ik las alleen "zwemmen is gezond"quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind jij mij engquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou daar zijn de meningen over verdeeld.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en tis een referentie naar een grapje dat ik eerder in de ffsc maakte
ik heb wel een keer gemeet met iemand van fok, maar de rest heb ik nog nooit gezien![]()
en jullie zijn eng
Ik ook niet!!!quote:
Ik ken je niet, dus ik weet t nietquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken je niet, dus ik weet t niet
Whehe, watjequote:
quote:
EEEEEEEEEH HO!quote:
nee hoor, maar heb de rest gewoon nog nooit gezienquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las alleen "zwemmen is gezond"
En is die meet met die "iemand" zo tegengevallen dan?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ALLÉ ZEG HE
Mijn OVERGROOTVADER was een Vlaming... IK OOK!
[Dirkh] Bij de eerste twee woorden ging het al fout. [/Dirkh]quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk ik ga gezellig met Erik en Stoffer naar Londen naar Avenue Q...
AMAI ZEG! DAS NIE TOF HEquote:
Was dat een konijn?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EEEEEEEEEH HO!
Mijn OVERGROOTVADER was een Vlaming... IK NIET!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[Dirkh] Bij de eerste twee woorden ging het al fout. [/Dirkh]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
HA! Ik heb liever een lekstokquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gaat gij nou maar uwe plezante patattekes bakke he
hear hearquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn voorliefde voor vlamingen is ernstig afgenomen sinds mijn docent een vlaming was en een enorme rotzak.
Dirkh heeft een HEUL slechte invloed op jou hoor Greys!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
ja maar amai zeg, dan moet gij es die Mega Mindy bellen, die kan daar vast wel wat aan doe hè zo...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn voorliefde voor vlamingen is ernstig afgenomen sinds mijn docent een vlaming was en een enorme rotzak.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar amai zeg, dan moet gij es die Mega Mindy bellen, die kan daar vast wel wat aan doe hè zo...
Jij miepte dat je dat zelf was, nadat ik iets zei over Belgenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EEEEEEEEEH HO!
Mijn OVERGROOTVADER was een Vlaming... IK NIET!
Geen quotes veranderen he!quote:
Ik werd bij de verkiezing verkozen tot interessantste fotoboekquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dirkh heeft een HEUL slechte invloed op jou hoor Greys!
Ik denk niet dat jij volgend jaar bij de verkiezing nog "liefste user" wordt
Dat ik deels belg ben ja... 1/8 maarquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij miepte dat je dat zelf was, nadat ik iets zei over Belgen
Hij had ook constant te hoge verwachtingen van Nederlandse studenten, vooral de kennis over vaderlandse geschiedenisquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hear hear
(nu studeerde ik toen in Belgie, dus alle docenten waren vlaming, maar soit)
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werd bij de verkiezing verkozen tot interessantste fotoboek![]()
! Nou ja, niet ik werd verkozen, maar mijn fotoboek
. Ik ben zelf namelijk helemaal geen fotoboek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben kwart indoquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ik deels belg ben ja... 1/8 maar
Wij Nederlanders snapten sommige Vlaamse begrippen niet, en als je dan om uitleg vroeg dan was het:quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij had ook constant te hoge verwachtingen van Nederlandse studenten, vooral de kennis over vaderlandse geschiedenis. Of gewoon geschiedenis
.
De tweeling waar ik op pas is ook een kwart indonesisch. Het jongetje is spierwit en blond met blauwe ogen, het meisje getint, donker haar en donkerbruine ogenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben kwart indo. Maar je ziet het er niet aan af
. Zou wel zo'n exotisch getint kleurtje willen hebben, maar nee.
Lekker hoor!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij Nederlanders snapten sommige Vlaamse begrippen niet, en als je dan om uitleg vroeg dan was het:"Ik spreek toch Nederlands!"
Dan had ik nog een lager cijfer gehad...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zei je? "Domme Belg [ afbeelding ]"
Ik snapte dat sowieso al nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus een halve tweeling die in zijn geheel een kwart indo is?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De tweeling waar ik op pas is ook een kwart indonesisch. Het jongetje is spierwit en blond met blauwe ogen, het meisje getint, donker haar en donkerbruine ogen
Ja ja...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snapte dat sowieso al niet
En vorig jaar ook geloof ik. Oei oei.
Maar dit hierboven was puur een voorspelling van hoe Dirk zou reageren hoor
Eeeeeeeeeeeeh? Ja. Als ze per stuk een kwart indo zijn dan zijn ze in zijn geheel ook een kwart indoquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus een halve tweeling die in zijn geheel een kwart indo is?
Nee nee je begrijpt het verkeerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja...
dus als ik een rotopmerking maak met dirkh tags, dan mag het?
Ja, en ik ben ook nog 30quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolalalala is een rammelende belg?
BIjna klaar met werken
Dat is BEL-GISCH!!!! Dus niet logischquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom heet dat een lekstok?
En niet gewoon een likstok dan?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee je begrijpt het verkeerd.
Jij mag dat niet, ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Een rammelende lekstoklikkende Belg.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolalalala is een rammelende belg?
BIjna klaar met werken
HEE! DOE DAN IN ELK GEVAL DIE TAGS!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Een rammelende lekstoklikkende Belg.
31 maartquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeh? Ja. Als ze per stuk een kwart indo zijn dan zijn ze in zijn geheel ook een kwart indo
Wanneer had jij wiskunde-tentamen?
ALLEEN lekstokkenquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEE! DOE DAN IN ELK GEVAL DIE TAGS![dirkh][/dirkh] rammelende belgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Lekker gebruikt die tags...quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk al; waarom zegt het hele woord lekstok me niks
Je denkt wel vaak aan Dirk hequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snapte dat sowieso al niet
En vorig jaar ook geloof ik. Oei oei.
Maar dit hierboven was puur een voorspelling van hoe Dirk zou reageren hoor
quote:
We hebben een nauwe Wapperband, jeweetz.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je denkt wel vaak aan Dirk he [ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er maar 10 minuten over gedaan om die smiley te vinden.
Ja, dat kán je of je kunt het niet he.quote:
Ik zal eens e.e.a. aan de OP gaan toevoegen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij gebruikte ze NIET anders bij die ene opmerking!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat kán je of je kunt het niet he.
Klassiek voorbeeld hier van hoe het niet moet.
Ondanks het juiste voorbeeld er boven.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal eens e.e.a. aan de OP gaan toevoegen.
Wacht
en een mega-mindy smiley voor tombolalalaquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
Enkele nuttige smilies in dit subforum:
[ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
Waar is die wapperende uil, dat plaatje?
Weet iemand dat nog?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
Waar is die wapperende uil, dat plaatje?
Weet iemand dat nog?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je verder nog wat dingen die wat aandacht vragen, in de OP?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en een mega-mindy smiley voor tombolalala [ afbeelding ]
JE BENT TE LAAT! HAHAHA!!! JE BENT TE LAAT! HAHAHAHA!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JE BENT TE LAAT! HAHAHA!!! JE BENT TE LAAT! HAHAHAHA!
Die uil in de op was van mij zelf hoor!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die uil in de op was van mij zelf hoor!!!!!!
Die zin van dat eten mag weg van mij
quote:
quote:
Hiermee zeg je dus dat ik geen lieve user ben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wedden dat ze de uil ook wist?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee mutsje, het gaat om die TEKST onderin, niks wat jij hebt gemaakt gekkie
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wedden dat ze de uil ook wist?
Ik heb daar ook vaak naar gezocht, ik zocht op kurk smileyquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ik had er een van Belle en het BeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, de vlag-uilquote:
maar de langsvlieguil was ook van mij
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat zou op zich een hint zijn zou je denken toch?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
Ja, de vlag-uil
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
Ja, de vlag-uil
Okee dan...quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]De slowchat van het ESF-forum!
Waar we het hebben over de dingen rondom het hoogtepunt van het jaar; het EurovisieSongFestival!!!! [ afbeelding ]
Serieus of grappig, alles is welkom. Uiteraard onder strenge controle van mods Greys en Tha_Erik
Game on!!!![]()
Have fun!!!
![]()
[ afbeelding ]
EEN IEDER DIENT VOOR ZIJN EIGEN ETEN EN DRINKEN TE ZORGEN IN DEZE SC.
HET AANBIEDEN DANWEL VERKOPEN VAN VOEDSEL EN/OF DRINKEN OF ANDERE LEVENSMIDDELEN IS TEN STRENGSTE VERBODEN! Behalve ontbijtjes voor Greys.
Enkele nuttige smilies in dit subforum: [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ]
Deze op is hier te vinden
Nou vooruit Tombola... doen we jouw uil ook nog even: [ afbeelding ]
HEEEEEEquote:
Bij mij doen ze het allemaal hoor...quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar hier doet de helft van de 'veelgebruikte smilies' het niet.
En m'n uil wil niet in de OP
En dan dus de op anders inplakkenquote:
Leugens!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja hier nu ook. Al is het ctrl-c / ctrl-v van de veelgebruikte F&F SC smilies plus die wapper en het draaiorgel
ik denk dat je uil niet veel keus heeft, hij is nergens anders welkom geloof ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar hier doet de helft van de 'veelgebruikte smilies' het niet.
En m'n uil wil niet in de OP
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat je uil niet veel keus heeft, hij is nergens anders welkom geloof ik
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het allemaal hoor...
En DIE uil (met vlag dus) is van Zwabber hoor
Hij heeft een eigen topic anders hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn Uil wil zijn kansen spreiden en zich niet exclusief conformeren aan één SC of forum.
Nou ik ben zo weg, fijne avond all
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn Uil wil zijn kansen spreiden en zich niet exclusief conformeren aan één SC of forum.
En Grijsquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sorry, succes met de vrouwen en semi-vrouwen
Ja jij ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben zo weg, fijne avond all
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat die er vanavond ook niet isquote:
Oh, ook gezelligquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat die er vanavond ook niet is
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat die er vanavond ook niet is
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er even lafjes tegenaan tikken zit er toch wel in?
Weer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgen we dan bij terugkomst weer foto's en verhalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er even lafjes tegenaan tikken zit er toch wel in?
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer?
Ik ben maar drie uurtjes weg ofzo hoor, van half acht tot half elf ongeveer.
Maar ik zal idd wel een paar foto's makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja, normaal heeft het mijn interesse inderdaad niet zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
dat worden smullen foto's en erg leuk ook
Vooral van iemand die de nagellakjes voorbij rent
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja Zaterdag, die foto'squote:
Jij en Heer G met K.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Oh, van het feestje! Ik ben wat traag van begrip momenteel, sorry
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Oh, van het feestje! Ik ben wat traag van begrip momenteel, sorry
Ah, de 24-uur-lief-doen-straf is voorbij?quote:
Opletten ouwe, was vannacht alquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, de 24-uur-lief-doen-straf is voorbij?
ouwe...quote:
Je kan dan wel jong van lijf zijn, maar als je een geheugen hebt van de gemiddelde Alzheimercafe-bezoeker, dan ben je gewoon een ouwe.quote:
De straf is toch voorbij? Of niet? Dus mijn geheugen heeft hier niks mee te makenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan dan wel jong van lijf zijn, maar als je een geheugen hebt van de gemiddelde Alzheimercafe-bezoeker, dan ben je gewoon een ouwe.
Ligt eraan hoe om je ze erin doetquote:
Ja, uiteindelijk is alles een keer voorbij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De straf is toch voorbij? Of niet? Dus mijn geheugen heeft hier niks mee te maken
Sommige dingen duren veel langer dan gewild echterquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk is alles een keer voorbij.
Met een beetje spuug gaat alles soepelquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe om je ze erin doet
Noem eens een voorbeeldquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sommige dingen duren veel langer dan gewild echter
Ja, Tombolalielalielala... red je het wel een beetje met Dirk? Vinger wijst en tong uit steekt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Tombola, red je het vanavond wel met Dirk?
Oh leuk zeg! Lekker vooruitzicht!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:41 schreef Ml-etje het volgende:
Greys! We hebben vanmiddag 't zalmhuis geboektga samen met een dinnetje onze verjaardagen high tea-en en nog wat anderen natuurlijk
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk zeg! Lekker vooruitzicht!
Wanneer ben je ook alweer jarig?
mijn studiequote:
Ik moet vanavond leren...quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Tombola, red je het vanavond wel met Dirk?
je verwart kokos met verfafbijtquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien was hij bedwelmd door al die kokosmeuk in je haar?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn studie
[..]
Ik moet vanavond leren...Geen FOK dus
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn studie
[..]
Moest jij niet wegquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien was hij bedwelmd door al die kokosmeuk in je haar?
Iets na half acht ga ik, moet er tussen kwart voor acht en acht uur zijnquote:
Een paaldans-workshop een studie noemen, kijk dat noem ik nou eens humor!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
OMG, de vogeltjesdans!
*lala la la lala laaaaaaaaaaaaaa*
* Greys enthousiast met ellebogen wappert
Nou vooruit danquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets na half acht ga ik, moet er tussen kwart voor acht en acht uur zijn
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een paaldans-workshop een studie noemen, kijk dat noem ik nou eens humor!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
OMG, de vogeltjesdans!
*lala la la lala laaaaaaaaaaaaaa*
* Greys enthousiast met ellebogen wappert
quote:
Waar héb je het over?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een paaldans-workshop een studie noemen, kijk dat noem ik nou eens humor!
quote:
En daarna chicken, maar dat wist jij doodleuk te verneuken met de vogeltjesdans.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn studie
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, dat gaat over het leren van Tombola zeker?
/vlotje
Ik deed het graag!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
En daarna chicken, maar dat wist jij doodleuk te verneuken met de vogeltjesdans.
quote:
ouwe dirk begint te dementeren, hij bedoelt tombolaquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn studie
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
ouwe dirk begint te dementeren, hij bedoelt tombola
Kom niet aan Eurlings, die gast deed het goed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
Die Eurlings...
Eerst heel het land op zijn reet leggen met zijn kilometerheffing en nu babies gaan maken
Ja kom, maar je gaat dan toch niet zo vlak voor de verkiezingen zeggen 'Dikke doei, ik ga luiers verwisselen!'quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom niet aan Eurlings, die gast deed het goed.
quote:
Goed ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom niet aan Eurlings, die gast deed het goed.
Oehhh modloosquote:
Nee, beter was het om de verkiezingen nog even af te wachten en daarna weg te gaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kom, maar je gaat dan toch niet zo vlak voor de verkiezingen zeggen 'Dikke doei, ik ga luiers verwisselen!'
Hihi voorspelbaar die Cquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, beter was het om de verkiezingen nog even af te wachten en daarna weg te gaan.
Ik ben geen CDA stemmer, iets met de C in de naam, maar Eurlings sprak mij wel aan.
Hij heeft gewoon lef en uit dat ook. Hij wil gewoon dat dingen sneller moeten, minder rompslomp en in mijn ogen een realistische kijk op de zaken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi voorspelbaar die C
Maarehh wat is er zo goed aan Eurlings?
Ken hem alleen vd km heffing
quote:
quote:
Ah nou ja na het km heffing gedoe was ik begonnen en klaar met hem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon lef en uit dat ook. Hij wil gewoon dat dingen sneller moeten, minder rompslomp en in mijn ogen een realistische kijk op de zaken.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon lef en uit dat ook. Hij wil gewoon dat dingen sneller moeten, minder rompslomp en in mijn ogen een realistische kijk op de zaken.
Gooi ze dan maar in de wikiquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmmm....
*denkt na over nieuwe OP mogelijkheden*![]()
was volgens mij de enige CDA'er die beslissingen namquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
Diiihiiirkie dan moet je ook wel even op me stemmen hé
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
was volgens mij de enige CDA'er die beslissingen nam
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel tijd hebben we?
Ik val er straks ergens tussenin, anders komen er wel erg veel F&F/ESF posts, ineens, voor Ml-etje
Stemmen ronselen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
Diiihiiirkie dan moet je ook wel even op me stemmen hé
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nee Dirkh zei net dattie de keuken zo leuk vond dus vandaar
21 maart is de sluitingsdatum. En joh het gaat niet om de canvas want ik wil geen gaten in die zorgvuldig gestucte murendus de eer
quote:
quote:
Oeh, wacht... ff stemmenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij chicks, zij stemmen, win win?
Nouquote:
In je jasje?quote:
quote:
Jasje is nu vies en draait vrolijk rondjes in de wasmachinequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In je jasje?
Nou dat klinkt als een lekker vol dagje, beentjes omhoog dan maar?
ik heb een hele tijd deze gehad...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwabbert, zijn dat je lushious locks in je avatar?In een kort modelletje?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jasje is nu vies en draait vrolijk rondjes in de wasmachine![]()
En helaas heeft er een kat op het vloerkleed onder de tafel gekotst, dus nog maar niet beentjes omhoog
oh, en vandaag heb ik een afro dagje...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwabbert, zijn dat je lushious locks in je avatar?In een kort modelletje?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen, zo moeilijk, aan uit, uit aan, aan aan aan aan uit aan aan aan aan uit, stuk.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, en vandaag heb ik een afro dagje...
[ afbeelding ]
mannen komen van mars, vrouwen uit een goedkope fabriek in china? ...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen, zo moeilijk, aan uit, uit aan, aan aan aan aan uit aan aan aan aan uit, stuk.
Tha DroopMeisterquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gets, zo'n dag die maar niet tot een einde komt qua bezigheden![]()
Is Droopy een hond of een kat (of iets anders)?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vrouwen uit een goedkope fabriek in china? ...
quote:
Ideaal hequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
Get Ing das veel te druk..
Whoopie was net zo lief haar oorzalf uit oor op de vloer te smerende gelakte vloer.
Oei, laat dat nog plekken achter die niet uit de vloer gaan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
Get Ing das veel te druk..
Whoopie was net zo lief haar oorzalf uit oor op de vloer te smerende gelakte vloer.
Ze wordt 8 in aprilquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah die pootjesEn die blik
Hoe oud is de Droop?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ideaal he![]()
ff doekie erover en schoon![]()
Doet Whooperd dwars als ze zalfje moet?
ik moet het eigenlijk iedere ochtend natmaken, dan zit het goed als het droog is, maar ik heb het nu twee dagen droog gehouden, en dan krijg je ditquote:
Ik moest ook ff nadenkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo, ik las het (weer) verkeerd
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet het eigenlijk iedere ochtend natmaken, dan zit het goed als het droog is, maar ik heb het nu twee dagen droog gehouden, en dan krijg je dit
morgen weer een plens water er over heen, cocos er doorheen, en dan is het weer zo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat op jouw leeftijd
Wat denk je van: aan, pauze, low, standby, high, uit, etc
quote:
het weegt niets, het is heel dik haar, en heel veel, maar het weegt geen rukquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Als je beweegt met je hoofd swingt het dan ook langzaam in slowmotion mee, omdat het zo zwaar is?![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het weegt niets, het is heel dik haar, en heel veel, maar het weegt geen ruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |