Ligt eraan hoe om je ze erin doetquote:
Ja, uiteindelijk is alles een keer voorbij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De straf is toch voorbij? Of niet? Dus mijn geheugen heeft hier niks mee te maken
Sommige dingen duren veel langer dan gewild echterquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk is alles een keer voorbij.
Met een beetje spuug gaat alles soepelquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe om je ze erin doet
Noem eens een voorbeeldquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sommige dingen duren veel langer dan gewild echter
Ja, Tombolalielalielala... red je het wel een beetje met Dirk? Vinger wijst en tong uit steekt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Tombola, red je het vanavond wel met Dirk?
Oh leuk zeg! Lekker vooruitzicht!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:41 schreef Ml-etje het volgende:
Greys! We hebben vanmiddag 't zalmhuis geboektga samen met een dinnetje onze verjaardagen high tea-en en nog wat anderen natuurlijk
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk zeg! Lekker vooruitzicht!
Wanneer ben je ook alweer jarig?
mijn studiequote:
Ik moet vanavond leren...quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Tombola, red je het vanavond wel met Dirk?
je verwart kokos met verfafbijtquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien was hij bedwelmd door al die kokosmeuk in je haar?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn studie
[..]
Ik moet vanavond leren...Geen FOK dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |