quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er even lafjes tegenaan tikken zit er toch wel in?
Weer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgen we dan bij terugkomst weer foto's en verhalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er even lafjes tegenaan tikken zit er toch wel in?
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer?
Ik ben maar drie uurtjes weg ofzo hoor, van half acht tot half elf ongeveer.
Maar ik zal idd wel een paar foto's makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, normaal heeft het mijn interesse inderdaad niet zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
dat worden smullen foto's en erg leuk ook
Vooral van iemand die de nagellakjes voorbij rent
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja Zaterdag, die foto'squote:
Jij en Heer G met K.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Oh, van het feestje! Ik ben wat traag van begrip momenteel, sorry
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Oh, van het feestje! Ik ben wat traag van begrip momenteel, sorry
Ah, de 24-uur-lief-doen-straf is voorbij?quote:
Opletten ouwe, was vannacht alquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, de 24-uur-lief-doen-straf is voorbij?
ouwe...quote:
Je kan dan wel jong van lijf zijn, maar als je een geheugen hebt van de gemiddelde Alzheimercafe-bezoeker, dan ben je gewoon een ouwe.quote:
De straf is toch voorbij? Of niet? Dus mijn geheugen heeft hier niks mee te makenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan dan wel jong van lijf zijn, maar als je een geheugen hebt van de gemiddelde Alzheimercafe-bezoeker, dan ben je gewoon een ouwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |