quote:
Jasje is nu vies en draait vrolijk rondjes in de wasmachinequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In je jasje?
Nou dat klinkt als een lekker vol dagje, beentjes omhoog dan maar?
ik heb een hele tijd deze gehad...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwabbert, zijn dat je lushious locks in je avatar?In een kort modelletje?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jasje is nu vies en draait vrolijk rondjes in de wasmachine![]()
En helaas heeft er een kat op het vloerkleed onder de tafel gekotst, dus nog maar niet beentjes omhoog
oh, en vandaag heb ik een afro dagje...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwabbert, zijn dat je lushious locks in je avatar?In een kort modelletje?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen, zo moeilijk, aan uit, uit aan, aan aan aan aan uit aan aan aan aan uit, stuk.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, en vandaag heb ik een afro dagje...
[ afbeelding ]
mannen komen van mars, vrouwen uit een goedkope fabriek in china? ...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen, zo moeilijk, aan uit, uit aan, aan aan aan aan uit aan aan aan aan uit, stuk.
Tha DroopMeisterquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gets, zo'n dag die maar niet tot een einde komt qua bezigheden![]()
Is Droopy een hond of een kat (of iets anders)?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vrouwen uit een goedkope fabriek in china? ...
quote:
Ideaal hequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
Get Ing das veel te druk..
Whoopie was net zo lief haar oorzalf uit oor op de vloer te smerende gelakte vloer.
Oei, laat dat nog plekken achter die niet uit de vloer gaan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
Get Ing das veel te druk..
Whoopie was net zo lief haar oorzalf uit oor op de vloer te smerende gelakte vloer.
Ze wordt 8 in aprilquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah die pootjesEn die blik
Hoe oud is de Droop?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ideaal he![]()
ff doekie erover en schoon![]()
Doet Whooperd dwars als ze zalfje moet?
ik moet het eigenlijk iedere ochtend natmaken, dan zit het goed als het droog is, maar ik heb het nu twee dagen droog gehouden, en dan krijg je ditquote:
Ik moest ook ff nadenkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo, ik las het (weer) verkeerd
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet het eigenlijk iedere ochtend natmaken, dan zit het goed als het droog is, maar ik heb het nu twee dagen droog gehouden, en dan krijg je dit
morgen weer een plens water er over heen, cocos er doorheen, en dan is het weer zo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat op jouw leeftijd
Wat denk je van: aan, pauze, low, standby, high, uit, etc
quote:
het weegt niets, het is heel dik haar, en heel veel, maar het weegt geen rukquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Als je beweegt met je hoofd swingt het dan ook langzaam in slowmotion mee, omdat het zo zwaar is?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |