goed hoor jongenquote:
quote:
Nee, ik heb hem braaf gekopieerd uit de wiki hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is prachtig maar die tekst onderin, gaan we nu allemaal per topic wat toevoegen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys! Soppen!
En voor wie dat heidens vindt:!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem braaf gekopieerd uit de wiki hoor
Nuchter hoef je hem niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:01 schreef TheVulture het volgende:
leven
brouwerij
bier
dronken seks met DirkH![]()
Alleen Llquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, iedereen gaat nu bij de wiki dingen plaatsen?
quote:
Ja, soms moet je ze iets gunnen hequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, soms moet je aan de jonkies denken
quote:
(Oude) Kinderen voor Kinderenquote:
iemand een koekje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
HET AANBIEDEN DANWEL VERKOPEN VAN VOEDSEL EN/OF DRINKEN (OF ANDERE LEVENSMIDDELEN IS STRENG VERBODEN OP STRAFFE VAN EEN PERMBAN)[/u][/b]
Op donderdag hebben we altijd een eter, en daar passen wij het eten altijd op aan. Dus vanavond kippenvleugeltjes, aardappels en doperwten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zou Dirk gaan eten vanavond?
En Greys, op stap
quote:
Ja, nu krijg je van Ll een permbanquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef Dirkh het volgende:
Oh. pastamachine is in tha houseDus die gaan we even uitproberen dit weekend.
oh helpquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nu krijg je van Ll een permban.
quote:
Van mij ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nu krijg je van Ll een permban.
Nog een dik uur helaas.quote:
quote:
Jaaaaa, die vind ik ook meesterlijk!!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Oude) Kinderen voor Kinderen!
Een van mijn favo's.
zonder tieten, met snorquote:
Jaquote:
En dezequote:
Avenue Qquote:
Ja he! Ik wilde bijna naar Londen gaan om een show te gaan zienquote:
Ja, daar wordt je alleen maar dik van he... Je moet het immers toch allemaal zelf op etenquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he! Ik wilde bijna naar Londen gaan om een show te gaan zien
Ja!!!!!quote:
quote:
quote:
nee, tis nogal een stuk zwemmen naar engelandquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, die moet je uitleggen ZwabbertNooit van je leven een meet ofzo?
Ik ben heul niet eng!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, tis nogal een stuk zwemmen naar engeland
en tis een referentie naar een grapje dat ik eerder in de ffsc maakte
ik heb wel een keer gemeet met iemand van fok, maar de rest heb ik nog nooit gezien![]()
en jullie zijn eng
Ik las alleen "zwemmen is gezond"quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind jij mij engquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou daar zijn de meningen over verdeeld.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en tis een referentie naar een grapje dat ik eerder in de ffsc maakte
ik heb wel een keer gemeet met iemand van fok, maar de rest heb ik nog nooit gezien![]()
en jullie zijn eng
Ik ook niet!!!quote:
Ik ken je niet, dus ik weet t nietquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken je niet, dus ik weet t niet
Whehe, watjequote:
quote:
EEEEEEEEEH HO!quote:
nee hoor, maar heb de rest gewoon nog nooit gezienquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las alleen "zwemmen is gezond"
En is die meet met die "iemand" zo tegengevallen dan?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ALLÉ ZEG HE
Mijn OVERGROOTVADER was een Vlaming... IK OOK!
[Dirkh] Bij de eerste twee woorden ging het al fout. [/Dirkh]quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk ik ga gezellig met Erik en Stoffer naar Londen naar Avenue Q...
AMAI ZEG! DAS NIE TOF HEquote:
Was dat een konijn?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EEEEEEEEEH HO!
Mijn OVERGROOTVADER was een Vlaming... IK NIET!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[Dirkh] Bij de eerste twee woorden ging het al fout. [/Dirkh]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
HA! Ik heb liever een lekstokquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gaat gij nou maar uwe plezante patattekes bakke he
hear hearquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn voorliefde voor vlamingen is ernstig afgenomen sinds mijn docent een vlaming was en een enorme rotzak.
Dirkh heeft een HEUL slechte invloed op jou hoor Greys!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
ja maar amai zeg, dan moet gij es die Mega Mindy bellen, die kan daar vast wel wat aan doe hè zo...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn voorliefde voor vlamingen is ernstig afgenomen sinds mijn docent een vlaming was en een enorme rotzak.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar amai zeg, dan moet gij es die Mega Mindy bellen, die kan daar vast wel wat aan doe hè zo...
Jij miepte dat je dat zelf was, nadat ik iets zei over Belgenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EEEEEEEEEH HO!
Mijn OVERGROOTVADER was een Vlaming... IK NIET!
Geen quotes veranderen he!quote:
Ik werd bij de verkiezing verkozen tot interessantste fotoboekquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dirkh heeft een HEUL slechte invloed op jou hoor Greys!
Ik denk niet dat jij volgend jaar bij de verkiezing nog "liefste user" wordt
Dat ik deels belg ben ja... 1/8 maarquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij miepte dat je dat zelf was, nadat ik iets zei over Belgen
Hij had ook constant te hoge verwachtingen van Nederlandse studenten, vooral de kennis over vaderlandse geschiedenisquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hear hear
(nu studeerde ik toen in Belgie, dus alle docenten waren vlaming, maar soit)
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werd bij de verkiezing verkozen tot interessantste fotoboek![]()
! Nou ja, niet ik werd verkozen, maar mijn fotoboek
. Ik ben zelf namelijk helemaal geen fotoboek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben kwart indoquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ik deels belg ben ja... 1/8 maar
Wij Nederlanders snapten sommige Vlaamse begrippen niet, en als je dan om uitleg vroeg dan was het:quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij had ook constant te hoge verwachtingen van Nederlandse studenten, vooral de kennis over vaderlandse geschiedenis. Of gewoon geschiedenis
.
De tweeling waar ik op pas is ook een kwart indonesisch. Het jongetje is spierwit en blond met blauwe ogen, het meisje getint, donker haar en donkerbruine ogenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben kwart indo. Maar je ziet het er niet aan af
. Zou wel zo'n exotisch getint kleurtje willen hebben, maar nee.
Lekker hoor!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij Nederlanders snapten sommige Vlaamse begrippen niet, en als je dan om uitleg vroeg dan was het:"Ik spreek toch Nederlands!"
Dan had ik nog een lager cijfer gehad...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zei je? "Domme Belg [ afbeelding ]"
Ik snapte dat sowieso al nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dirkh heeft een HEUL slechte invloed op jou hoor Greys!
Ik denk niet dat jij volgend jaar bij de verkiezing nog "liefste user" wordt
dus een halve tweeling die in zijn geheel een kwart indo is?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De tweeling waar ik op pas is ook een kwart indonesisch. Het jongetje is spierwit en blond met blauwe ogen, het meisje getint, donker haar en donkerbruine ogen
Ja ja...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snapte dat sowieso al niet
En vorig jaar ook geloof ik. Oei oei.
Maar dit hierboven was puur een voorspelling van hoe Dirk zou reageren hoor
Eeeeeeeeeeeeh? Ja. Als ze per stuk een kwart indo zijn dan zijn ze in zijn geheel ook een kwart indoquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus een halve tweeling die in zijn geheel een kwart indo is?
Nee nee je begrijpt het verkeerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja...
dus als ik een rotopmerking maak met dirkh tags, dan mag het?
Ja, en ik ben ook nog 30quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolalalala is een rammelende belg?
BIjna klaar met werken
Dat is BEL-GISCH!!!! Dus niet logischquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom heet dat een lekstok?
En niet gewoon een likstok dan?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee je begrijpt het verkeerd.
Jij mag dat niet, ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Een rammelende lekstoklikkende Belg.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolalalala is een rammelende belg?
BIjna klaar met werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |