HEE! DOE DAN IN ELK GEVAL DIE TAGS!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Een rammelende lekstoklikkende Belg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
31 maartquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeh? Ja. Als ze per stuk een kwart indo zijn dan zijn ze in zijn geheel ook een kwart indo
Wanneer had jij wiskunde-tentamen?
ALLEEN lekstokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEE! DOE DAN IN ELK GEVAL DIE TAGS![dirkh][/dirkh] rammelende belgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Lekker gebruikt die tags...quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk al; waarom zegt het hele woord lekstok me niks
Je denkt wel vaak aan Dirk hequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snapte dat sowieso al niet
En vorig jaar ook geloof ik. Oei oei.
Maar dit hierboven was puur een voorspelling van hoe Dirk zou reageren hoor
quote:
We hebben een nauwe Wapperband, jeweetz.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je denkt wel vaak aan Dirk he [ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er maar 10 minuten over gedaan om die smiley te vinden.
Ja, dat kán je of je kunt het niet he.quote:
Ik zal eens e.e.a. aan de OP gaan toevoegen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij gebruikte ze NIET anders bij die ene opmerking!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat kán je of je kunt het niet he.
Klassiek voorbeeld hier van hoe het niet moet.
Ondanks het juiste voorbeeld er boven.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal eens e.e.a. aan de OP gaan toevoegen.
Wacht
en een mega-mindy smiley voor tombolalalaquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
Enkele nuttige smilies in dit subforum:
[ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
Waar is die wapperende uil, dat plaatje?
Weet iemand dat nog?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
Waar is die wapperende uil, dat plaatje?
Weet iemand dat nog?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je verder nog wat dingen die wat aandacht vragen, in de OP?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en een mega-mindy smiley voor tombolalala [ afbeelding ]
JE BENT TE LAAT! HAHAHA!!! JE BENT TE LAAT! HAHAHAHA!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JE BENT TE LAAT! HAHAHA!!! JE BENT TE LAAT! HAHAHAHA!
Die uil in de op was van mij zelf hoor!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die uil in de op was van mij zelf hoor!!!!!!
Die zin van dat eten mag weg van mij
quote:
quote:
Hiermee zeg je dus dat ik geen lieve user ben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dirkh heeft een HEUL slechte invloed op jou hoor Greys!
Ik denk niet dat jij volgend jaar bij de verkiezing nog "liefste user" wordt
Maar wedden dat ze de uil ook wist?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee mutsje, het gaat om die TEKST onderin, niks wat jij hebt gemaakt gekkie
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wedden dat ze de uil ook wist?
Ik heb daar ook vaak naar gezocht, ik zocht op kurk smileyquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ik had er een van Belle en het BeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, de vlag-uilquote:
maar de langsvlieguil was ook van mij
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat zou op zich een hint zijn zou je denken toch?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
Ja, de vlag-uil
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
Ja, de vlag-uil
Okee dan...quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]De slowchat van het ESF-forum!
Waar we het hebben over de dingen rondom het hoogtepunt van het jaar; het EurovisieSongFestival!!!! [ afbeelding ]
Serieus of grappig, alles is welkom. Uiteraard onder strenge controle van mods Greys en Tha_Erik
Game on!!!![]()
Have fun!!!
![]()
[ afbeelding ]
EEN IEDER DIENT VOOR ZIJN EIGEN ETEN EN DRINKEN TE ZORGEN IN DEZE SC.
HET AANBIEDEN DANWEL VERKOPEN VAN VOEDSEL EN/OF DRINKEN OF ANDERE LEVENSMIDDELEN IS TEN STRENGSTE VERBODEN! Behalve ontbijtjes voor Greys.
Enkele nuttige smilies in dit subforum: [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ]
Deze op is hier te vinden
Nou vooruit Tombola... doen we jouw uil ook nog even: [ afbeelding ]
HEEEEEEquote:
Bij mij doen ze het allemaal hoor...quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar hier doet de helft van de 'veelgebruikte smilies' het niet.
En m'n uil wil niet in de OP
En dan dus de op anders inplakkenquote:
Leugens!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja hier nu ook. Al is het ctrl-c / ctrl-v van de veelgebruikte F&F SC smilies plus die wapper en het draaiorgel
ik denk dat je uil niet veel keus heeft, hij is nergens anders welkom geloof ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar hier doet de helft van de 'veelgebruikte smilies' het niet.
En m'n uil wil niet in de OP
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat je uil niet veel keus heeft, hij is nergens anders welkom geloof ik
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het allemaal hoor...
En DIE uil (met vlag dus) is van Zwabber hoor
Hij heeft een eigen topic anders hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn Uil wil zijn kansen spreiden en zich niet exclusief conformeren aan één SC of forum.
Nou ik ben zo weg, fijne avond all
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn Uil wil zijn kansen spreiden en zich niet exclusief conformeren aan één SC of forum.
En Grijsquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sorry, succes met de vrouwen en semi-vrouwen
Ja jij ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben zo weg, fijne avond all
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat die er vanavond ook niet isquote:
Oh, ook gezelligquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat die er vanavond ook niet is
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat die er vanavond ook niet is
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er even lafjes tegenaan tikken zit er toch wel in?
Weer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgen we dan bij terugkomst weer foto's en verhalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er even lafjes tegenaan tikken zit er toch wel in?
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer?
Ik ben maar drie uurtjes weg ofzo hoor, van half acht tot half elf ongeveer.
Maar ik zal idd wel een paar foto's makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja, normaal heeft het mijn interesse inderdaad niet zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
dat worden smullen foto's en erg leuk ook
Vooral van iemand die de nagellakjes voorbij rent
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja Zaterdag, die foto'squote:
Jij en Heer G met K.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Oh, van het feestje! Ik ben wat traag van begrip momenteel, sorry
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Oh, van het feestje! Ik ben wat traag van begrip momenteel, sorry
Ah, de 24-uur-lief-doen-straf is voorbij?quote:
Opletten ouwe, was vannacht alquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, de 24-uur-lief-doen-straf is voorbij?
ouwe...quote:
Je kan dan wel jong van lijf zijn, maar als je een geheugen hebt van de gemiddelde Alzheimercafe-bezoeker, dan ben je gewoon een ouwe.quote:
De straf is toch voorbij? Of niet? Dus mijn geheugen heeft hier niks mee te makenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan dan wel jong van lijf zijn, maar als je een geheugen hebt van de gemiddelde Alzheimercafe-bezoeker, dan ben je gewoon een ouwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |