Oehhh modloosquote:
Nee, beter was het om de verkiezingen nog even af te wachten en daarna weg te gaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kom, maar je gaat dan toch niet zo vlak voor de verkiezingen zeggen 'Dikke doei, ik ga luiers verwisselen!'
Hihi voorspelbaar die Cquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, beter was het om de verkiezingen nog even af te wachten en daarna weg te gaan.
Ik ben geen CDA stemmer, iets met de C in de naam, maar Eurlings sprak mij wel aan.
Hij heeft gewoon lef en uit dat ook. Hij wil gewoon dat dingen sneller moeten, minder rompslomp en in mijn ogen een realistische kijk op de zaken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi voorspelbaar die C
Maarehh wat is er zo goed aan Eurlings?
Ken hem alleen vd km heffing
quote:
quote:
Ah nou ja na het km heffing gedoe was ik begonnen en klaar met hem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon lef en uit dat ook. Hij wil gewoon dat dingen sneller moeten, minder rompslomp en in mijn ogen een realistische kijk op de zaken.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon lef en uit dat ook. Hij wil gewoon dat dingen sneller moeten, minder rompslomp en in mijn ogen een realistische kijk op de zaken.
Gooi ze dan maar in de wikiquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmmm....
*denkt na over nieuwe OP mogelijkheden*![]()
was volgens mij de enige CDA'er die beslissingen namquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
Diiihiiirkie dan moet je ook wel even op me stemmen hé
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
was volgens mij de enige CDA'er die beslissingen nam
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel tijd hebben we?
Ik val er straks ergens tussenin, anders komen er wel erg veel F&F/ESF posts, ineens, voor Ml-etje
Stemmen ronselen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
Diiihiiirkie dan moet je ook wel even op me stemmen hé
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nee Dirkh zei net dattie de keuken zo leuk vond dus vandaar
21 maart is de sluitingsdatum. En joh het gaat niet om de canvas want ik wil geen gaten in die zorgvuldig gestucte murendus de eer
quote:
quote:
Oeh, wacht... ff stemmenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij chicks, zij stemmen, win win?
Nouquote:
In je jasje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |