Idem. even lekker de auto uitmestenquote:
MILOEHOEEEEEquote:
Dikke faalquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:47 schreef DjRex89 het volgende:
Zo'n kerel vond het leuk om ons projectlokaal overhoop te helpen. Helaas wist ie niet dat er hier ook gewoon een camera hangtDus die zal binnenkort wel even op het matje geroepen worden
Ok, dan is het goedquote:
Stevennnn zit hier niet meerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Piet piraat, piet piraat
schip ahoy hoy hoy
Word altijd zenuwachtig van schreeuwende mensenquote:
Und...quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef Etcetera het volgende:
Wie
Potentiele F&F rel upcoming trouwens
Oh god, is er weer eens een katje in het water gegooid?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef Etcetera het volgende:
Wie
Potentiele F&F rel upcoming trouwens
Lemming?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef Etcetera het volgende:
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer!
&
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve Golden!
GOEHOED MEJOU DAHAN?quote:
Wilde ik net postenquote:
Leer ook gelijk even Nederlandsquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ook
Richt me nu op de herkansing van Bedrijfseconomie
Dolle boelquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ook
Richt me nu op de herkansing van Bedrijfs economie
quote:
Kijk, jij noemt jezelf taalnazi en je maakt ook genoeg taal/stijlfouten. Dat vind ik nog kanslozerquote:
Ja maar hij doet het bewustquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kijk, jij noemt jezelf taalnazi en je maakt ook genoeg taal/stijlfouten. Dat vind ik nog kanslozer
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kijk, jij noemt jezelf taalnazi en je maakt ook genoeg taal-/stijlfouten. Dat vind ik nog kanslozer
Zelfs ik maak fouten. Alleen is de spatiefout wel een beetje faal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kijk, jij noemt jezelf taalnazi en je maakt ook genoeg taal/stijlfouten. Dat vind ik nog kanslozer
gratiskoffieautomaatquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zelfs ik maak fouten. Alleen is de spatiefout wel een beetje faal.
Ik heb zelfs al een speciale link voor die fout in mijn signature staan
dus dat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
gratiskoffieautomaat!
Beeeeeetje overdreven.
Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:08 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hebben ze liever dat je je zin zo opbouwt:quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef jna het volgende:
Leuk. De taalnazidiscussie komt weer eens langs om de sfeer te verhogen
Sexy kruisjequote:
Dat dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef jna het volgende:
Leuk. De taalnazidiscussie komt weer eens langs om de sfeer te verhogen
Dat is als het goed is voor mij nu ff verleden tijdquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:37 schreef Etcetera het volgende:
Centrale vragen en deelvragen bedenken
Ik ben dr alweerquote:
quote:
Ik merk het. Het begint hier te regenen...quote:
Hollaquote:
Je was eerst aan het praten over een vriendin toch? Nu is het ineens een one night stand?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan kan je iedereen die aan one night stands doet triest noemen.. Want hé, die hebben sex met een wildvreemde..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik merk het. Het begint hier te regenen...
Ik had het idd over een one night stand. Als je je criteria voor een vriendin omlaag schroeft verdoem je jezelf uiteindelijk..quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Je was eerst aan het praten over een vriendin toch? Nu is het ineens een one night stand?
Dan heb ik het verkeerd begrepen.
Nee man, veel te ordinairquote:
Bartcorequote:
Hoiquote:
Megan Foxquote:
Too oldquote:
Daanquote:
Zo te zien heeft ze wel verstand van auto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dat schaatssletje..quote:
Ik bedoel maarquote:
Hoe kleiner de lul.quote:
Nee dat was toch met grote voetenquote:
Ja toch Bart?!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee dat was toch met grote voeten
Nee grote voeten had weer te maken met de grootte van je ... uhm schoenen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee dat was toch met grote voeten
Check!quote:
Ik heb niet eens een auto....quote:
quote:
3quote:
Zijn moederquote:
Oke, vanaf nu ben jij mijn nieuwe meneer google.quote:
Nee mijn meisjequote:
Kloptquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef jna het volgende:
[..]
Jij moet dus flink compenseren![]()
Arme Lien
Het was een grapjequote:Op donderdag 11 maart 2010 17:04 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nee mijn meisje
En nee, dat is niet hetzelfde als mijn moeder![]()
Gefeliciteerdquote:
Dankuquote:
Welke?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Danku
Wel net een andere type (de vernieuwde versie van mn oude) dus zelfs nog een upgrade ook
Beterquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:21 schreef DjRex89 het volgende:
Ik had Creative EP630's maar die zijn nu dus omgeruild naar Creative EP630 CLE-R3
Volgens mij is alleen het snoertje anders maar het geluid is even goed
Cool.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:21 schreef DjRex89 het volgende:
Ik had Creative EP630's maar die zijn nu dus omgeruild naar Creative EP630 CLE-R3
Volgens mij is alleen het snoertje anders maar het geluid is even goed
Dat is goed nieuwsquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijne zijn aan het verstoffen sinds ik iedere dag met de otoo ga.een koptelefoon kreeg.
quote:
In de bus is het ook relaxquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:56 schreef The_Dean het volgende:
Ik fiets vaak dus draag ook dagelijks mijn dopjes
iPod
Heb hem heel goedkoop van iemand over kunnen nemen, anders had ik het ook niet gedaan. Winkelwaarde vind ik ook veel te hoog. Al moet ik wel zeggen, als je er eenmaal eens mee gewerkt heb zijn het wel erg fijne dingetjesquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In de bus is het ook relaxDe busreis duurde vandaag voor mn gevoel echt 10x langer
Een iPod is alleen leuk als je hem krijgt.. Ik heb het geld er zelf echt niet voor over..
Holy fuck !!quote:
Terrriing....quote:
Jajajajajaja, oud!quote:
Schranz....quote:
In die sien, jeweet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja sorry, jij bent natuurlijk veel bekender in die scene
Ja! Rambambamquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.Morgen weer vroeg.
Gast, je bent een half uur te vroegquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.Morgen weer vroeg.
Gisteren was ik nog vroeger.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, je bent een half uur te vroegIk snap niks van jou
Ja maar dat heb ik niet terug gelezenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog vroeger.
dank je. Jij ook alvastquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik niet terug gelezen
Maar slaap lekker dan he
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:34 schreef Bravebart het volgende:
Ik werd vandaag geownd met gekke bekken trekken in de C1000 door een jochie van 3Gelukkig was zn moeder wel een MILF die ik weer ownde met lief glimlachen
[/lief dagboek]
Kleine kinderen blijven baas met gekke bekken trekken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:34 schreef Bravebart het volgende:
Ik werd vandaag geownd met gekke bekken trekken in de C1000 door een jochie van 3Gelukkig was zn moeder wel een MILF die ik weer ownde met lief glimlachen
[/lief dagboek]
Ja, ik dacht dat ik dat wel ff kon winnen, want meestal kijken kinderen alleen zo:quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kleine kinderen blijven baas met gekke bekken trekken.
Pwned!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik dat wel ff kon winnen, want meestal kijken kinderen alleen zo:terug, maar dit kind was gewiekster
Kutleven mangquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:01 schreef The_Dean het volgende:
Lang leve het Boekenweekgeschenk
Pa had voor mijn zus haar verjaardag twee Terry Pratchett boeken gekocht, en daar het Boekenweekgeschenk bij gekregen, wat hij ook aan mijn zus gaf, incl treinkaartje.
Nu wil het geval dat ze zondag haar verjaardag viert met alle vrienden enzo, en dus niet kan reizen op de enige dat dat het kaartje geldig is.
Drie keer raden wat hier nu ligt zodat ik zondag naar L.no toe kan
Bedanktquote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenDean, gefeliciteerd met je zus.
Wat tof.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:01 schreef The_Dean het volgende:
Lang leve het Boekenweekgeschenk
Pa had voor mijn zus haar verjaardag twee Terry Pratchett boeken gekocht, en daar het Boekenweekgeschenk bij gekregen, wat hij ook aan mijn zus gaf, incl treinkaartje.
Nu wil het geval dat ze zondag haar verjaardag viert met alle vrienden enzo, en dus niet kan reizen op de enige dat dat het kaartje geldig is.
Drie keer raden wat hier nu ligt zodat ik zondag naar L.no toe kan
Is niet erg, toch straks wat dingen doe. Jij bent mijn wekkerquote:
Ja, dat vond ik ookquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is niet erg, toch straks wat dingen doe. Jij bent mijn wekker
Jij mag me altijd wakker bellenquote:
BIjna weekendquote:
Palingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:44 schreef Broekpaling het volgende:
Dien, knoks, elno, luktor et emergo, Breevbart.
Ai, ik wil niet weten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:32 schreef jna het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik er allemaal mee kan
Hallo Bep!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:44 schreef Broekpaling het volgende:
Dien, knoks, elno, luktor et emergo, Breevbart.
Dwarsfluit alles vriend!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:36 schreef jna het volgende:
[..]
Piano spelen, gitaar, bass (i'm black), djembe, saxofoon. Noem maar op
Panfluit!quote:
Jajajajajaja, ik ben ook geen Breevbart joh héquote:
Niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajajaja, ik ben ook geen Breevbart joh hé
Serieus daar googlede ik ook opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Bravebart het volgende:
Google Imagen op "hardcore bart" geeft wat, uuuhm, aparte...resultaten
Ik hep nep dislekzie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajajaja, ik ben ook geen Breevbart joh hé
Ok dan iz het goetquote:
En zo hoort datquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef jna het volgende:
Bos zit dus gewoon onder de plak bij z'n mokkel
Hij wordt gewoon het bos ingestuurd door zijn adviseur.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef jna het volgende:
Bos zit dus gewoon onder de plak bij z'n mokkel
Mwa. Ik heb er jaren terug mee in een tent gelegen, op Lowlands...quote:
Joah. Toch stem ik niet op de PvdA.quote:
Nee jij stemt PVV net zoals al die andere hardcoregabbersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah. Toch stem ik niet op de PvdA.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef jna het volgende:
[..]
Nee jij stemt PVV net zoals al die andere bartcoregabbers
Is daar wat mis mee?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef jna het volgende:
[..]
Nee jij stemt PVV net zoals al die andere hardcoregabbers
KOM DAN JONGUH. WIE KOMT ME HALEN?! IK MAAK 'M KAPOTTTTT!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee?Ik weet waar je woont hoor!
IK STUUR DIE ROOIE OP JE AF!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
KOM DAN JONGUH. WIE KOMT ME HALEN?! IK MAAK 'M KAPOTTTTT!!!
Ik denk dat hij door de bomen het bos niet meer zag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon het bos ingestuurd door zijn adviseur.
Ik heb gehoord dat ze een flink bos hout voor de deur heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke chinese vogel eet veel graanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is harig en komt vna rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:26 schreef Milou__ het volgende:
Vrijdagmorgenhumor.
het is geel en het knalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke chinese vogel eet veel graanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is harig en komt vna rechtsDynafrietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Vrijdagmorgenhumor.
het is geel en het knalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke chinese vogel eet veel graanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is harig en komt vna rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Ik kan me niet voorstellen dat die dude van de SP stemmen gaat trekkenwat een hoofd zeg
Jawel, je keek.![]()
Het is patat, dus die hele frietgrap gaat niet op
Vrijdagmorgenhumor.
het is geel en het knalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke chinese vogel eet veel graanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is harig en komt vna rechtsIk ben bang dat ik zometeen weer zo moeilijk mijn huis binnen kom want het weekend staat voor de deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Vrijdagmorgenhumor.
het is geel en het knalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke chinese vogel eet veel graanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is harig en komt vna rechtsMuwhahaha mooie snor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
Het is patat, dus die hele frietgrap gaat niet opJa jooeehoee ik verveel me en heb pas 2 uur weer college.quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
Het is patat, dus die hele frietgrap gaat niet opJawel, je keek.![]()
En dan moet je ons maar opzadelen met van die wanhumor?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Ja jooeehoee ik verveel me en heb pas 2 uur weer college.
Kom ff naar den haagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Ja jooeehoee ik verveel me en heb pas 2 uur weer college.Jawel, je keek.![]()
Het is friet, dus de grap is geslaagd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
Het is patat, dus die hele frietgrap gaat niet op
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Die kwam ik per toeval tegen..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan moet je ons maar opzadelen met van die wanhumor?![]()
![]()
Vrijdagmorgenhumor.
het is geel en het knalt
zo is ie beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Zo issie nog beter.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker van die rokende mensen die onder je wonenHele kamer stinkt naar rook als ik ff aan het luchten was
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.![]()
Tissue nodig?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Lekker van die rokende mensen die onder je wonenHele kamer stinkt naar rook als ik ff aan het luchten was
![]()
Eerder zo'n MJ mondkapjequote:
Zet ff wat korsakoff opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Jawel, je keek.![]()
`quote:
Niet zo'n ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Kamelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef Milou__ het volgende:
Ik poste zeker een mannengrapje? Ik vond hem zelf niet zo namelijk
lekker tussen die bulten
Jawel, je keek.![]()
Ik heb al genoeg Korsakov johquote:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
`
Niet zo'n ding?AngerfistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MOHquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg Korsakov joh
[..]
Angerfist![]()
![]()
![]()
![]()
BAMBAMBAM!quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
`
Niet zo'n ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Muziek is een kunstvorm die gebruik maakt van klanken, geschikt in een bepaalde tijdsduur. Om muziek te maken wordt gebruik gemaakt van de elementen toonhoogte, ritme, geluidssterkte (muzikale dynamiek), klankkleur en textuur (monofonie, polyfonie e.d.), maar ook stilte. Het woord is afgeleid van het Griekse μουσική (mousikè), 'kunst van de Muzen'.quote:Jawel, je keek.![]()
Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands.Jawel, je keek.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef jna het volgende:
[..]
Muziek is een kunstvorm die gebruik maakt van klanken, geschikt in een bepaalde tijdsduur. Om muziek te maken wordt gebruik gemaakt van de elementen toonhoogte, ritme, geluidssterkte (muzikale dynamiek), klankkleur en textuur (monofonie, polyfonie e.d.), maar ook stilte. Het woord is afgeleid van het Griekse μουσική (mousikè), 'kunst van de Muzen'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOOOOOOOOH![]()
Ik luister non stop kriptonytequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:55 schreef jna het volgende:
Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands.![]()
![]()
![]()
Ik moet nog even een geschikte tentgenote zoekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:55 schreef jna het volgende:
Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands. Lowlands zin in, zin in lowlands.
Wil je een oproepje plaatsen op jnlou dating?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moet nog even een geschikte tentgenote zoeken![]()
Onze eerste klant!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wil je een oproepje plaatsen op jnlou dating?Jawel, je keek.![]()
Nee gek, dating.fok.nl werkt veel beterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wil je een oproepje plaatsen op jnlou dating?
Misschien wel een optie voor Bootje danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gek, dating.fok.nl werkt veel beter
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
Ik heb net het boek "maak van je klanten je fans" gelezen. Dus we kunnen ook aan mercidising doen.quote:![]()
Ja, maar ik kick op dat refreinquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:04 schreef jna het volgende:
[..]
Dat nummer waar ie serieus zegt: je breekte zo veel?![]()
![]()
Hij heeft het bedacht manquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Misschien wel een optie voor Bootje dan
Wie was het?! Moet k diegene komen nakken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn hart was al gebroken, nu heb ik herkenning in dat liedJawel, je keek.![]()
Ik quoto ruud de wild
Go Job Go hen!!!!! Job for president. Iedereen een prius (mag iedereen 140 rijden en als je wilt stoppen bel je de politie![]()
Nee jij breektequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:09 schreef jna het volgende:
[..]
Wie was het?! Moet k diegene komen nakken?mijn hart. En je weet dondersgoed waarom
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee jij breektemijn hart. En je weet dondersgoed waarom
hoe kan ik het goedmaken?
Jawel, je keek.![]()
Hoi.Sometimes the journey is the goal
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!![]()
Ik kan heel goed een duif nadoen want vroeger had een dude die hier een paar huizen verderop woonde duiven. Dus die zaten altijd op het balkon voor m'n slaapkamer.quote:Jawel, je keek.![]()
quote:
Sometimes the journey is the goal
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: