Idem. even lekker de auto uitmestenquote:
MILOEHOEEEEEquote:
Dikke faalquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:47 schreef DjRex89 het volgende:
Zo'n kerel vond het leuk om ons projectlokaal overhoop te helpen. Helaas wist ie niet dat er hier ook gewoon een camera hangtDus die zal binnenkort wel even op het matje geroepen worden
Ok, dan is het goedquote:
Stevennnn zit hier niet meerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Piet piraat, piet piraat
schip ahoy hoy hoy
Word altijd zenuwachtig van schreeuwende mensenquote:
Und...quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef Etcetera het volgende:
Wie
Potentiele F&F rel upcoming trouwens
Oh god, is er weer eens een katje in het water gegooid?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef Etcetera het volgende:
Wie
Potentiele F&F rel upcoming trouwens
Lemming?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef Etcetera het volgende:
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer!
&
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve Golden!
GOEHOED MEJOU DAHAN?quote:
Wilde ik net postenquote:
Leer ook gelijk even Nederlandsquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ook
Richt me nu op de herkansing van Bedrijfseconomie
Dolle boelquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ook
Richt me nu op de herkansing van Bedrijfs economie
quote:
Kijk, jij noemt jezelf taalnazi en je maakt ook genoeg taal/stijlfouten. Dat vind ik nog kanslozerquote:
Ja maar hij doet het bewustquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kijk, jij noemt jezelf taalnazi en je maakt ook genoeg taal/stijlfouten. Dat vind ik nog kanslozer
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kijk, jij noemt jezelf taalnazi en je maakt ook genoeg taal-/stijlfouten. Dat vind ik nog kanslozer
Zelfs ik maak fouten. Alleen is de spatiefout wel een beetje faal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kijk, jij noemt jezelf taalnazi en je maakt ook genoeg taal/stijlfouten. Dat vind ik nog kanslozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |