gratiskoffieautomaatquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zelfs ik maak fouten. Alleen is de spatiefout wel een beetje faal.
Ik heb zelfs al een speciale link voor die fout in mijn signature staan
dus dat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
gratiskoffieautomaat!
Beeeeeetje overdreven.
Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:08 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hebben ze liever dat je je zin zo opbouwt:quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef jna het volgende:
Leuk. De taalnazidiscussie komt weer eens langs om de sfeer te verhogen
Sexy kruisjequote:
Dat dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef jna het volgende:
Leuk. De taalnazidiscussie komt weer eens langs om de sfeer te verhogen
Dat is als het goed is voor mij nu ff verleden tijdquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:37 schreef Etcetera het volgende:
Centrale vragen en deelvragen bedenken
Ik ben dr alweerquote:
quote:
Ik merk het. Het begint hier te regenen...quote:
Hollaquote:
Je was eerst aan het praten over een vriendin toch? Nu is het ineens een one night stand?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan kan je iedereen die aan one night stands doet triest noemen.. Want hé, die hebben sex met een wildvreemde..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik merk het. Het begint hier te regenen...
Ik had het idd over een one night stand. Als je je criteria voor een vriendin omlaag schroeft verdoem je jezelf uiteindelijk..quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Je was eerst aan het praten over een vriendin toch? Nu is het ineens een one night stand?
Dan heb ik het verkeerd begrepen.
Nee man, veel te ordinairquote:
Bartcorequote:
Hoiquote:
Megan Foxquote:
Too oldquote:
Daanquote:
Zo te zien heeft ze wel verstand van auto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dat schaatssletje..quote:
Ik bedoel maarquote:
Hoe kleiner de lul.quote:
Nee dat was toch met grote voetenquote:
Ja toch Bart?!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee dat was toch met grote voeten
Nee grote voeten had weer te maken met de grootte van je ... uhm schoenen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee dat was toch met grote voeten
Check!quote:
Ik heb niet eens een auto....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |