Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nou welquote:
ik had ook wel wat beters verwachtquote:
het is ook niet echt jou dag hequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef Ladylike het volgende:okay dus ik kan nu ook nog eens handboeken gaan uitprinten...
dagdag eigen werk
blijkbaar nietquote:
aah nog even volhouden en dan ben je er eindelijk vanafquote:
Ja, godver, nou krijg ik weer zin in frietquote:
quote:
goeiemorgenquote:
Fhaquote:
marcquote:
ik kan er weer opquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Ladylike het volgende:
GF kan niet op het forum
toch maar eens banmeldingtopic checken
dan krijg je de melding dat je ip niet klopt en je automatisch uitgelogd bentquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan er weer op
het zal wel aan mijn constant wisselend ip adres liggen denk ik![]()
nope.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan krijg je de melding dat je ip niet klopt en je automatisch uitgelogd bent
kreeg je die?
nou heb jij ook pc's waar ben hur nog op getwitterd heeftquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope.
ik heb mij sessie niet aan een ip gekoppelt.
ik krijg de melding fok forum server niet te vinden
een 386 met ms dosquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou heb jij ook pc's waar ben hur nog op getwitterd heeft
Lekker manquote:
ja ik niet dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jij bent toch een meisje of niet?
tuurlijk wel johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
tuurlijk wel joh
Dat proberen te voorkomen bij mij is sowieso onmogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
dat welquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou heb jij ook pc's waar ben hur nog op getwitterd heeft
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
True Jackson is echt een van de meest verschrikkelijke series op Nickelodeon.
Dat wilde ik even vertellen. Dank voor uw aandacht.
Dood maken. Pijnlijk en langzaam.quote:
wbquote:
nickelodeon vind ik tegenwoordig echt niet leuk meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
True Jackson is echt een van de meest verschrikkelijke series op Nickelodeon.
Dat wilde ik even vertellen. Dank voor uw aandacht.
quote:
is ideaal mijn ouders hebben het ookquote:
Waysidequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
nickelodeon vind ik tegenwoordig echt niet leuk meer
digitale tv nemenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Wayside![]()
Maar verder is het bedroevend inderdaad. Ik wil gewoon Cartoon Network met Ed Edd and Eddy en Dexter![]()
ja en dan wel in het engelsquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Wayside![]()
Maar verder is het bedroevend inderdaad. Ik wil gewoon Cartoon Network met Ed Edd and Eddy en Dexter![]()
mja en moet je zien wat je erbij krijgtquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
digitale tv nemen
hier in limburg is het zelfs even duur als gewone tv, en dan hebben wij nog de dure aanbieders
Mjah ach moeitequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
digitale tv nemen
hier in limburg is het zelfs even duur als gewone tv, en dan hebben wij nog de dure aanbieders
ik ook ooit. in oktober stopt onze kabelmonopolist met doorgifte van analoog signaal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ach moeiteMaar ik ga me er ooit wel een keer in verdiepen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
heyquote:
gelukkig is op Boomerang alles in oorspronkelijke taalquote:
even veel als reguliere tv.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en moet je zien wat je erbij krijgt
kijk, daarom heb ik JF in huisquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ach moeiteMaar ik ga me er ooit wel een keer in verdiepen ja
via de satelietquote:
marcquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook ooit. in oktober stopt onze kabelmonopolist met doorgifte van analoog signaal.
daar neem ik uit principe dus geen digitale tv van
schotel nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
jij betaalt ook wat meer dan ik doequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
via de sateliet![]()
al heb je dan wel weer heul veul zenders die je zelden kijkt
wedden van nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij betaalt ook wat meer dan ik doe
uhuh voor die kleine is dat ideaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey
[..]
gelukkig is op Boomerang alles in oorspronkelijke taal
[..]
even veel als reguliere tv.
Wij hebben echter een pakket van 10 euro extra voor de kinderzenders
en die 10 euro is het geld meer dan waard, als je ziet hoe vaak Randall ernaar kijkt
[..]
kijk, daarom heb ik JF in huis
turkquote:
Ik ben handiger dan mijn vent met dat soort dingenquote:
liever dat dan een satteliet turkquote:
koopjequote:
gelukkig ben ik dat ook nietquote:
whehehequote:
uuurgh bedoelde schotelquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik dat ook niet
Dat wijf verdiend het om uit te sterven, die ex-man van haar had dat door en vandaar ex-man, maarja hij probeert natuurlijk wel een glimp op te vangen van de goodies. En haar vriend beseft zich nu waarschijnlijk ook dat hij heel hard weg moet rennenquote:
omfgquote:
wrs had de ex-man de auto nodig en zou hij die mee terug nemen?quote:
o ja, daar had ik nog niet eens over nagedacht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wijf verdiend het om uit te sterven, die ex-man van haar had dat door en vandaar ex-man, maarja hij probeert natuurlijk wel een glimp op te vangen van de goodies. En haar vriend beseft zich nu waarschijnlijk ook dat hij heel hard weg moet rennen
ja scherenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs had de ex-man de auto nodig en zou hij die mee terug nemen?
of wil je uitleg over het scheren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
ja scherenwie verzint het om dat achter het stuur van een rijdende auto te doen?
ik ben altijd heel voorzichtig in die omgeving met mesjes
het kan ook met de ladyshave of ontharingscremeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Lijkt me nog steeds niet handig tijdens het rijdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het kan ook met de ladyshave of ontharingscreme
neee verre vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds niet handig tijdens het rijden
vandaar wrs ook de aanrijdingquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds niet handig tijdens het rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu snap ik wel, die kan zelfs in de achtbaan haar bikinilijn bij werkennee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
wel..... heur nieuwe vriendjuh dacht dus dat zuh pas 15 was en ze was dus bang dattie zou zien das ze al grijze haren hadquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb foto's van de vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu snap ik wel, die kan zelfs in de achtbaan haar bikinilijn bij werken
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
moet ik dat nou ook al voor je regelen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Fha het volgende:
Mijn internet valt telkens wegStom internet!
Dat is een teken dat je aan je paper moet gaan werken, lieverdquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Fha het volgende:
Mijn internet valt telkens wegStom internet!
Hihiquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ik dat nou ook al voor je regelen?
Ik wacht op reactie van medeschrijfster, bijdehandjequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je aan je paper moet gaan werken, lieverd
Het is een vrouw, dus per definitie dom. Zo moeilijk is die toch nietquote:
gedaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:33 schreef Ladylike het volgende:
wie wil even gaan plassen voor Fha en mij?
we zijn te lui
ga danquote:
geef dan ook aan dat er nog meer kwamquote:
Ik ook! Wat heb je gedaan GF?quote:
ik ben te vroeg gestoptquote:
volgens mij issie wel naar het toilet gegaan, maar heeft ie niet geplastquote:
wel waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij issie wel naar het toilet gegaan, maar heeft ie niet geplast
Lulloquote:
ik ben net geweest, dat was dus voor julliequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:33 schreef Ladylike het volgende:
wie wil even gaan plassen voor Fha en mij?
we zijn te lui
doe iedereen (die ik ken en die mij kennen) de groetjesquote:
minder blowenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef Giertje het volgende:
tering wat ben ik duf niet normaal meer
tetten om wakker te wordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef Giertje het volgende:
tering wat ben ik duf niet normaal meer
mja daar ben ik hard mee bezig minderenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe iedereen (die ik ken en die mij kennen) de groetjes
[..]
minder blowen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tetten om wakker te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Det Som En Gang Var
nog eentje danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog eentje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de laatstedie laatste had niet gehoevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik hoef niet aan het werk heb al gewerkt vanmorgen
Det Som En Gang Var
hoi knufquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
middag
wakker worden is iets wat me niet goed afgaat vandaag
ik ben aan het werkenquote:
slapen doe je maar huisquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er wordt heus wel eens een uiltje geknapt bij jou
knuffelquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
middag
wakker worden is iets wat me niet goed afgaat vandaag
niet onder werktijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er wordt heus wel eens een uiltje geknapt bij jou
wokquote:
mannen kwaal, klaar dat was lek...snurkquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slapen doe je maar huis
je gaat toch niet in de disco slapen?
het gebeurt, maar persoonlijk vind ik het belachelijk (of iemand moet ineens niet goed worden ofzo, dan kan een dutje helpen)
kan je vredig stervenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef FFSletop het volgende:
Yes!! Eindelijk hoger dan die ene klasgenoot van mij gehaald!!! Eerste keer in mijn hele middelbare schooltijd!
Nu heb ik mijn levensdoel wel bereikt.
RIPquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef FFSletop het volgende:
Yes!! Eindelijk hoger dan die ene klasgenoot van mij gehaald!!! Eerste keer in mijn hele middelbare schooltijd!
GFquote:
Nu kan je rustig sterven?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef FFSletop het volgende:
oh, ik ben een manquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mannen kwaal, klaar dat was lek...snurk
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef FFSletop het volgende:
Rondje in de drie op mijn kosten!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nu geef je een rondje om het te vieren
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh, ik ben een man
klaarkomen is goed voor de nachtrust
daarom zeggen de artsen ook dat sex goed is tegen slapeloosheid
in de wat?quote:
3quote:
is inderdaad zoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh, ik ben een man
De drie gezusters.quote:
3 rondjes in de derde versnelling? Damn dat wordt lachenquote:
Ik weet niet wat jij voor man bent, maare.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mannen kwaal, klaar dat was lek...snurk
Merk ik anders niks vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh, ik ben een man
Zoek een echte kroeg ofzoquote:
Niet alleen in groningen. Die kutketen zit in elke studentenstadquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:24 schreef FFSletop het volgende:
[..]
De drie gezusters.
Café in Groningen
Dat zal wel. Ik ga ook heul niet naar kroegen ofzo, weet daar echt geen ene flikker van af.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoek een echte kroeg ofzo.
[..]
Niet alleen in groningen. Die kutketen zit in elke studentenstad. En overal met hetzelfde slechte formulewerk
.
Ik ga zo me eten in de magnetron flikkerenquote:
lekker makkelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ga zo me eten in de magnetron flikkeren
whehehhe maak je ook nooit schoon dan?quote:
vrij weinigquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehhe maak je ook nooit schoon dan?
mja die zoek ik ook nogquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vrij weinig
daarom zoek ik ook een wijf vrouw om mijn leven mee te delen
quote:
goed idee koffie.quote:
symquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee koffie.
Kan nog net voor ik mijn stiefdochter weer van gitaarles moet halen.
Eindelijk verkering met een muzikaal iemand met muzikale kinderen(en dezelfde muzieksmaak)
dus niet op mijquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee koffie.
Kan nog net voor ik mijn stiefdochter weer van gitaarles moet halen.
Eindelijk verkering met een muzikaal iemand met muzikale kinderen(en dezelfde muzieksmaak)
op jou wacht ik toch altijdquote:
wij wachten op mekaarquote:
quote:
whehehequote:
neen! maar ik hou wel van taalgrapjes ed en vond dit ook wel een leuke aangezien het om een user gaatquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
whehehe![]()
daar heeft niemand de tijd gehad om te posten
Symquote:
en het luchte op!quote:
soms moet je egoistisch zijn, lemmings genoeg op deze aardklootquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
soms moet je egoistisch zijn, lemmings genoeg op deze aardkloot
des te minder worden ze gemist en valt mijn moord minder opquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]ohhhhhhhhhhhhhh
ze zijn wel dom hoor
Met die argumenten kan je 90% van fok uitroeienquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
des te minder worden ze gemist en valt mijn moord minder op
word het niveau misschien wel hogerquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met die argumenten kan je 90% van fok uitroeien
Dat kan nooit moeilijk zijn als je die groep weg haaltquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
word het niveau misschien wel hoger
zal ik je dan maar bezig komen houden?quote:
Jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
zal ik je dan maar bezig komen houden?
Bezig met een special voor FOK!Sportquote:
LOVEquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Wow..Marc...
Je postgemiddelde, wat doe je?
Dat kan wel een klapje hebben hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Wow..Marc...
Hoiquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Wow..Marc...
Haiquote:
Oooh, heerlijk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
lekker uitrusten en wat fok!ken ...
Hele huis doorgeweest en vanalles opgeruimd en schoongemaakt...quote:
En daarna Huishoudenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, heerlijk!
Ik heb vandaag tot 1 uur in bed gelegen![]()
![]()
Nou...alles....geen klein huis ditquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En daarna Huishouden,
Lekker toch dat alles weer aan kant is
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...alles....geen klein huis dit![]()
Jahooooor...natuurlijk vind ik dan weer een duur horloge uit jullie collectie mooi
Ja, maar dat is 2 weken boodschappen johquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zoetwaterpareltjes![]()
![]()
Er valt wel over te onderhandelen hoor
Dat snap ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is 2 weken boodschappen joh
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 062 goldfinger1963
02. 051 Giertje
03. 051 indahnesia.com
04. 043 Ladylike
05. 032 wel.o.k
06. 025 marcb1974
07. 021 friemelaar
08. 019 Knuffelzacht
09. 019 Fha
10. 009 suikertaartje
11. 007 Symphonic
12. 006 FFSletop
13. 006 Aarti
14. 005 MPG
15. 004 Muck
16. 003 Dr_Flash
17. 001 OA
quote:Top 100 van woensdag 10 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
046. 110 suikertaartje
058. 099 Knuffelzacht
066. 093 Ladylike
quote:
quote:
Naar een stad een uurtje verderop. Een paar dagen naar mijn oude woonplaats om kennissen te bezoeken en me even lekker te laten gaan. Tja, je moet wat met je vrije tijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 05:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
waar ga jij heen vliegen?? voor 20euro?
Marijkequote:Op donderdag 11 maart 2010 08:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensen!
Ik stap zo op de trein naar Zwolle en ben over een uurtje of 2 wel weer thuis, tot dan!![]()
Aartiquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef Aarti het volgende:
haaaaaalloooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Aartiquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef Aarti het volgende:
haaaaaalloooooooooooooooooooooooooooooooooooo
friemelquote:
LLquote:
Dan kun je beter versgebakken friet hebben, nietwaar?quote:
Waar ben je geweest danquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensen!
Ik stap zo op de trein naar Zwolle en ben over een uurtje of 2 wel weer thuis, tot dan!![]()
wat zei ik nouquote:
elleuquote:
mogguhquote:
ik zou ook als eerste binnenkomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat zei ik nou
niet tegelijk binnenkomen, dan valt het op
mogguh
MPGquote:
ai em fainquote:
Fuck, dat was me dus niet duidelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou ook als eerste binnenkomen
Llquote:
GFquote:
gaat ook wel weer overquote:
marcquote:
thanxquote:
Fokman van mijn dromenquote:
wokquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
LlFFW
![]()
![]()
![]()
[..]
GF![]()
[..]
gaat ook wel weer over![]()
[..]
marc
ik las fuckmanquote:
quote:
en dus zijn we getrouwdquote:Op zonderdag 12 september 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
De jonge fokmannen die ingezet worden , dienen te voldoen aan enkele eisen. Ze zijn voldoende groot, zo mogelijk fors van postuur. Verder zijn ze goed in conditie. Dit dient vanzelfsprekend te zijn. Ook van de man wordt nogal wat gevraagd. Het is een voorwaarde om als fokman te worden ingezet. Daarnaast ben ik de mening toegedaan dat deze mannen het langst te gebruiken zijn. Willen wij voldoende genot dan dienen wij ook de selectie van de mannen serieus te nemen. Een goed zingende man met een mindere conditie mag hooguit als voorzanger dienst doen. Nooit gebruiken als fokman. Een bloedgeile man bevindt zich in een topconditie. Dit houdt in dat de schouders goed gevuld zijn en de borst voelt bijna rond aan en is goed bevleesd. De buik vertoont een vetlaagje. De conditie dient individueel te worden gecontroleerd door de mannen afzonderlijk in de hand te nemen. Hij is ook levenslustig. Er zit beweging in. Daarnaast wordt het ook zichtbaar door een felle paringsdrang.
quote:
quote:
lopen is gezond voor jequote:
lopen met je vetlaagje op je buikquote:
giertjequote:
alles goed?quote:
goeiemorgenquote:
pierquote:
voor het zingen de kerk uitquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dit alles staat contractueel vastgelegd bij de notaris
trouwens, wat dat zinnetje over goed zingen erin doet...dat verraadt eigenlijk de hele tekst
![]()
huh waarmeequote:
ben net wakker ik snap em nietquote:
whehehequote:
is een club garpjequote:
docquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo
Ben nog geradbraakt van gisterenStraks naar fysio
aah okee geen wonder dat ik em niet snapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |