Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nou welquote:
ik had ook wel wat beters verwachtquote:
het is ook niet echt jou dag hequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef Ladylike het volgende:okay dus ik kan nu ook nog eens handboeken gaan uitprinten...
dagdag eigen werk
blijkbaar nietquote:
aah nog even volhouden en dan ben je er eindelijk vanafquote:
Ja, godver, nou krijg ik weer zin in frietquote:
quote:
goeiemorgenquote:
Fhaquote:
marcquote:
ik kan er weer opquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Ladylike het volgende:
GF kan niet op het forum
toch maar eens banmeldingtopic checken
dan krijg je de melding dat je ip niet klopt en je automatisch uitgelogd bentquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan er weer op
het zal wel aan mijn constant wisselend ip adres liggen denk ik![]()
nope.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan krijg je de melding dat je ip niet klopt en je automatisch uitgelogd bent
kreeg je die?
nou heb jij ook pc's waar ben hur nog op getwitterd heeftquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope.
ik heb mij sessie niet aan een ip gekoppelt.
ik krijg de melding fok forum server niet te vinden
een 386 met ms dosquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou heb jij ook pc's waar ben hur nog op getwitterd heeft
Lekker manquote:
ja ik niet dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jij bent toch een meisje of niet?
tuurlijk wel johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
tuurlijk wel joh
Dat proberen te voorkomen bij mij is sowieso onmogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
dat welquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou heb jij ook pc's waar ben hur nog op getwitterd heeft
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
True Jackson is echt een van de meest verschrikkelijke series op Nickelodeon.
Dat wilde ik even vertellen. Dank voor uw aandacht.
Dood maken. Pijnlijk en langzaam.quote:
wbquote:
nickelodeon vind ik tegenwoordig echt niet leuk meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
True Jackson is echt een van de meest verschrikkelijke series op Nickelodeon.
Dat wilde ik even vertellen. Dank voor uw aandacht.
quote:
is ideaal mijn ouders hebben het ookquote:
Waysidequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
nickelodeon vind ik tegenwoordig echt niet leuk meer
digitale tv nemenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Wayside![]()
Maar verder is het bedroevend inderdaad. Ik wil gewoon Cartoon Network met Ed Edd and Eddy en Dexter![]()
ja en dan wel in het engelsquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Wayside![]()
Maar verder is het bedroevend inderdaad. Ik wil gewoon Cartoon Network met Ed Edd and Eddy en Dexter![]()
mja en moet je zien wat je erbij krijgtquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
digitale tv nemen
hier in limburg is het zelfs even duur als gewone tv, en dan hebben wij nog de dure aanbieders
Mjah ach moeitequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
digitale tv nemen
hier in limburg is het zelfs even duur als gewone tv, en dan hebben wij nog de dure aanbieders
ik ook ooit. in oktober stopt onze kabelmonopolist met doorgifte van analoog signaal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ach moeiteMaar ik ga me er ooit wel een keer in verdiepen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
heyquote:
gelukkig is op Boomerang alles in oorspronkelijke taalquote:
even veel als reguliere tv.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en moet je zien wat je erbij krijgt
kijk, daarom heb ik JF in huisquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ach moeiteMaar ik ga me er ooit wel een keer in verdiepen ja
via de satelietquote:
marcquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook ooit. in oktober stopt onze kabelmonopolist met doorgifte van analoog signaal.
daar neem ik uit principe dus geen digitale tv van
schotel nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
jij betaalt ook wat meer dan ik doequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
via de sateliet![]()
al heb je dan wel weer heul veul zenders die je zelden kijkt
wedden van nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij betaalt ook wat meer dan ik doe
uhuh voor die kleine is dat ideaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey
[..]
gelukkig is op Boomerang alles in oorspronkelijke taal
[..]
even veel als reguliere tv.
Wij hebben echter een pakket van 10 euro extra voor de kinderzenders
en die 10 euro is het geld meer dan waard, als je ziet hoe vaak Randall ernaar kijkt
[..]
kijk, daarom heb ik JF in huis
turkquote:
Ik ben handiger dan mijn vent met dat soort dingenquote:
liever dat dan een satteliet turkquote:
koopjequote:
gelukkig ben ik dat ook nietquote:
whehehequote:
uuurgh bedoelde schotelquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik dat ook niet
Dat wijf verdiend het om uit te sterven, die ex-man van haar had dat door en vandaar ex-man, maarja hij probeert natuurlijk wel een glimp op te vangen van de goodies. En haar vriend beseft zich nu waarschijnlijk ook dat hij heel hard weg moet rennenquote:
omfgquote:
wrs had de ex-man de auto nodig en zou hij die mee terug nemen?quote:
o ja, daar had ik nog niet eens over nagedacht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wijf verdiend het om uit te sterven, die ex-man van haar had dat door en vandaar ex-man, maarja hij probeert natuurlijk wel een glimp op te vangen van de goodies. En haar vriend beseft zich nu waarschijnlijk ook dat hij heel hard weg moet rennen
ja scherenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs had de ex-man de auto nodig en zou hij die mee terug nemen?
of wil je uitleg over het scheren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
ja scherenwie verzint het om dat achter het stuur van een rijdende auto te doen?
ik ben altijd heel voorzichtig in die omgeving met mesjes
het kan ook met de ladyshave of ontharingscremeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Lijkt me nog steeds niet handig tijdens het rijdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het kan ook met de ladyshave of ontharingscreme
neee verre vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds niet handig tijdens het rijden
vandaar wrs ook de aanrijdingquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds niet handig tijdens het rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu snap ik wel, die kan zelfs in de achtbaan haar bikinilijn bij werkennee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
wel..... heur nieuwe vriendjuh dacht dus dat zuh pas 15 was en ze was dus bang dattie zou zien das ze al grijze haren hadquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb foto's van de vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu snap ik wel, die kan zelfs in de achtbaan haar bikinilijn bij werken
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
moet ik dat nou ook al voor je regelen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Fha het volgende:
Mijn internet valt telkens wegStom internet!
Dat is een teken dat je aan je paper moet gaan werken, lieverdquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Fha het volgende:
Mijn internet valt telkens wegStom internet!
Hihiquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ik dat nou ook al voor je regelen?
Ik wacht op reactie van medeschrijfster, bijdehandjequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je aan je paper moet gaan werken, lieverd
Het is een vrouw, dus per definitie dom. Zo moeilijk is die toch nietquote:
gedaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:33 schreef Ladylike het volgende:
wie wil even gaan plassen voor Fha en mij?
we zijn te lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |