Lazert een eind op vervelend mens!quote:
Het duurt heel lang bij mij voor ik dat door heb, dat iemand dat doet. Let er nooit zo op wie wat betaald.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lui die nooit een rondje geven maar wel altijd profiteren van anderen bijvoorbeeld.
Dat kan, informatica is dan ook een heel breed begrip; je kunt er alle kanten mee op.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:38 schreef Kluts het volgende:
Dat heb ik serieus wel eens overwogen. Maar dan zou ik meer in de hoek van informatiebeheer en dergelijke gaan zoeken.
quote:
Dat doet Godtje altijdquote:
Idd. Ik heb regelmatig als secretaresse gewerkt in projectgroepen voor bijv outsourcing ICT, maar ik heb ook ooit samen met mijn manager intranet opgezet en werk nu voor mensen die van alles doen met informatiebeheer en zulks. Daardoor ben ik er wel achter gekomen dat die branche meer biedt dan je zo in eerste instantie denkt.quote:Dat kan, informatica is dan ook een heel breed begrip; je kunt er alle kanten mee op.
quote:
Dat dacht ik ook!quote:
Ja, het is wel ietsje breder dan helpdeskje en beheerdertje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:46 schreef Kluts het volgende:
Idd. Ik heb regelmatig als secretaresse gewerkt in projectgroepen voor bijv outsourcing ICT, maar ik heb ook ooit samen met mijn manager intranet opgezet en werk nu voor mensen die van alles doen met informatiebeheer en zulks. Daardoor ben ik er wel achter gekomen dat die branche meer biedt dan je zo in eerste instantie denkt.
quote:
Nog niks kunnen vinden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Kluts het volgende:
Oja, een baan. Die moet ik ook nog vinden.
Is verhuizen een optie? Banen zat hier in de regio.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Kluts het volgende:
Oja, een baan. Die moet ik ook nog vinden.
Informatiebeheer is over het algemeen helemaal geen helpdesk of technisch beheer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, het is wel ietsje breder dan helpdeskje en beheerdertje.
Dat kun je niet bij ELKE tekst doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Als je wil, kan ik dat bij elke tekst van je doen?
En waar is dat? Ik heb me hier (regio Utrecht) helemaal rot gesolliciteerd... Gelukkig heb ik nu wat gevonden...quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Is verhuizen een optie? Banen zat hier in de regio.
Nee, dat is studenten een poot uitdraaienquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Informatiebeheer is over het algemeen helemaal geen helpdesk of technisch beheer.
Ik ben van de overtuiging dat ik voor een droombaan aan de andere kant van het land ga wonen als het moet, maar omdat ik op langere termijn wat anders wil doen, zoek ik nu toch iets semi-tijdelijks.quote:Is verhuizen een optie? Banen zat hier in de regio.
Alleen is informatiebeheer over het algemeen wèl informatica, en daar had ik het dus over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Godtje het volgende:
Informatiebeheer is over het algemeen helemaal geen helpdesk of technisch beheer.
Want?quote:Nee, dat is studenten een poot uitdraaien groepsgewijs nog wel
Die mooie stad achtah de duinuh.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:52 schreef Barbusse het volgende:
En waar is dat? Ik heb me hier (regio Utrecht) helemaal rot gesolliciteerd... Gelukkig heb ik nu wat gevonden...
Oja, ik had even niet door dat het een hilarische grap was.quote:Informatiebeheergroep, niet alles hier is serieus bedoelt
Je vergeet te lachen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, ik had even niet door dat het een hilarische grap was.
niet serieus is niet meteen hilarisch hequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zeker een uur dubbel gelegen net.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
quote:
Ja, kietel me even.quote:Je vergeet te lachen.
Dat kunnen ze beter met geheel Friesland doen dan met Den Haag, als je het mij vraagt.quote:Lag het maar achter de duinen, dan kon de zee het wegspoelen
Maar daar zit onze regering niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kunnen ze beter met geheel Friesland doen dan met Den Haag, als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kunnen ze beter met geheel Friesland doen dan met Den Haag, als je het mij vraagt.
Groningen is erger.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
Nah. Almere.quote:
Ja logisch. Voor een semi-tijdelijk baantje moet je dat ook niet doen of willen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ben van de overtuiging dat ik voor een droombaan aan de andere kant van het land ga wonen als het moet, maar omdat ik op langere termijn wat anders wil doen, zoek ik nu toch iets semi-tijdelijks.
Hier in de omgeving is wel werk, en ik ben ook best bereid te reizen naar Utrecht/Hilversum bijv. Maar het is gewoon wat krapper op de arbeidsmarkt. Wordt alsnog wel uitgenodigd op gesprek en zulks, maar de concurrentie is wat groter dan normaal.
Ik doe het voor geen enkele baan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja logisch. Voor een semi-tijdelijk baantje moet je dat ook niet doen of willen.
Knuffel een boom?quote:
quote:Maar daar zit onze regering niet.
Sla je eindbaas knock-out. Kan jou het verotten, je gaat toch weg.quote:Agressie. Niet goed. Afleiding nodig.
#Carequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis [Singles], met een hoofdletter...
bewijzen dat je sneu kunt doen hoeft niet meer hoor, dat weten we alquote:
Je post onder het mom: als ik mee doe met de rest word ik zelf niet gepest?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bewijzen dat je sneu kunt doen hoeft niet meer hoor, dat weten we al
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je post onder het mom: als ik mee doe met de rest word ik zelf niet gepest?
Oh die beperking had ik er idd even in moeten zetten. Buitenland overweeg ik ook maar dan alleen wat specifieke plekken zoals NYC en Barcelona.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou het zeker overwegen, zelfs het buitenland.
Tenzij je niet weet wat je wilt, kun je dat best redelijk goed inschatten hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Het probleem is alleen dat je van te voren niet weet of het een droombaan is
Werkt goed, nog steeds. Zijn er hier meer die daar aan mee doen. Ik zelf heb daar nooit echt veel schik van. Maar goed.quote:
Maar dan kan het werk wel geweldig zijn, maar blijken de collega's niks te zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Techno het volgende:
Tenzij je niet weet wat je wilt, kun je dat best redelijk goed inschatten hoor.
Barcelona, dat zou tof zijn. Alleen is mijn Spaans niet zo geweldig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Godtje het volgende:
Oh die beperking had ik er idd even in moeten zetten. Buitenland overweeg ik ook maar dan alleen wat specifieke plekken zoals NYC en Barcelona.
10 jaar geleden ben ik zelfs bezig geweest met emigratie naar NYCquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Barcelona, dat zou tof zijn. Alleen is mijn Spaans niet zo geweldig.
De US of A trekt me persoonlijk niet, dus dat zou ik niet eens in overweging nemen.
Vanmiddag weer kans op, tijdens de maandelijkse ICT stuurgroep.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:11 schreef Kluts het volgende:
Sla je eindbaas knock-out. Kan jou het verotten, je gaat toch weg.
Mja, daar ben ik niet zo bang voor. En dat heb ik nog nooit meegemaakt overigens, dat alle collega's niets bleken te zijn. Er zitten altijd wel wat mindere tussen, maar dat heb je overal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan kan het werk wel geweldig zijn, maar blijken de collega's niks te zijn.
Je zal toch een tijdje vaak moeten reizen om echt te kunnen bepalen of het een verhuizing waard is zeg maar.
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef Godtje het volgende:
10 jaar geleden ben ik zelfs bezig geweest met emigratie naar NYC![]()
Barcelona is top en dat spaans leer je snel zat. Je zal wel moeten.
Same here. Al heb ik ook al wel ja gezegd tegen een trip van 3 jaar naar Qatar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik zou best graag in het buitenland werkenMaar dan idd alleen op bepaalde locaties. Niet in albanie of zo
Puerto Rico of New Mexico, hoewel Chili mag ook welquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik zou best graag in het buitenland werkenMaar dan idd alleen op bepaalde locaties. Niet in albanie of zo
Het kneuzenclubjequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vanmiddag weer kans op, tijdens de maandelijkse ICT stuurgroep..
Stuurgroep. Ook zo'n jeukwoord.quote:Vanmiddag weer kans op, tijdens de maandelijkse ICT stuurgroep. .
Wij hebben geen ICT overlegquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen nerds. Ja, 1. Ik. En de directie en onze nieuwe eindbazen.
Hee mop.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:13 schreef Kluts het volgende:
Zo. Weer even wat sollicitaties de deur uit gedaan.
Lunch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Techno het volgende:
Lunchtijd is zo onderhand wel bijna over voor de meesten denk ik.
Op Plutoquote:
Die van mij ookquote:
Dit moet baby in de OP tekst van Wiki zetten.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef Kluts het volgende:
Salade. Konijnenvoer.![]()
Broodjes kroket en vette meuk!
Hoezoquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit moet baby in de OP tekst van Wiki zetten.
Verder:
Op zich goed initiatief, maar dat je dit via je werk/ een klant regelt? Wat vertel je diegene? Dat je een meet hebt met mensen die je helemaal niet kent maar dat je de hele dag bier gaat drinken om ze te leren kennen en vervolgens niet meer naar huis kunt rijden omdat je kacheltje lam bent?quote:
Doe het zelf op de wiki zou ik zeggen. Deze OP gaat zeker niemand meer lezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:16 schreef FireFox1 het volgende:
Even een mededeling omtrent de singles meet van 27 maart;
Ik kan (in samenwerking met een klant van me) voor iedereen die geen zin heeft om met een dronken hoofd terug naar huis te moeten, en hotel overnachting bij NH-Hotel in Utrecht voor een gereduceerde prijs aanbieden.
Voor een bedrag van 60 euro (normale prijs 110 euro), 1 overnachting + ontbijt, kan je de volgende ochtend weer fris huiswaarts keren![]()
Interesse? PM me maar![]()
Godtje, kan je dit in de OP plaatsen?
M.a.w. NEEquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:23 schreef Godtje het volgende:
Doe het zelf op de wiki zou ik zeggen. Deze OP gaat zeker niemand meer lezen.
Ik vind het ook lekker, maar dan ergens bij. Alleen in de zomer eet ik heel soms een maaltijdsalade, maar ben er niet echt gecharmeerd van.quote:Salade/groenten, heerlijk
Misschien hoef je niet alles te vertellenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op zich goed initiatief, maar dat je dit via je werk/ een klant regelt? Wat vertel je diegene? Dat je een meet hebt met mensen die je helemaal niet kent maar dat je de hele dag bier gaat drinken om ze te leren kennen en vervolgens niet meer naar huis kunt rijden omdat je kacheltje lam bent?
Denk je dat nou echt dat ik aan mijn klant vertel wat ik van plan ben in Utrecht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op zich goed initiatief, maar dat je dit via je werk/ een klant regelt? Wat vertel je diegene? Dat je een meet hebt met mensen die je helemaal niet kent maar dat je de hele dag bier gaat drinken om ze te leren kennen en vervolgens niet meer naar huis kunt rijden omdat je kacheltje lam bent?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:26 schreef Tally het volgende:
Misschien hoef je niet alles te vertellenOf een leugentje om best wil
En wat maakt het uit wat hij de klant heeft verteld trouwens. Die korting is zeker leuk
Het is wel een goede aanbieding inderdaadquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
Denk je dat nou echt dat ik aan mijn klant vertel wat ik van plan ben in Utrecht.![]()
Ik hoef alleen maar namen door te geven, en dan kan ik er voor zorgen dat je voor een speciaal tarief daar kan overnachten. De juiste netwerk om je heen hebben heet zoiets
Goed genoeg voor mij iig. Hotelslapen vind ik sowieso geweldig, en het komt nu wel errugh makkelijk uitquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
Het is wel een goede aanbieding inderdaad
Vind ik ook inderdaadquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:48 schreef stbabylon het volgende:
Goed genoeg voor mij iig. Hotelslapen vind ik sowieso geweldig, en het komt nu wel errugh makkelijk uit
Of je neemt de overnachting en gaat gewoon zelf op padquote:
Ja, want ik ben natuurlijk een verhaal apart.quote:Sommige?
Luister dan ook niet braaf!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik ook inderdaad![]()
Laatste met een vriendin een weekend weg geweest. Staan we daar bij de receptie; voor 10,- konden we een luxe kamer krijgen met van alles en nog wat. Ik dacht: Ja, ja JA! Vriendin zei; Nee joh, dat hoeft niet. Dus ik luisterde braaf. We liepen de hotelkamer in en zij zei; Nou, ik weet niet wat hier luxer aan kan. Terwijl ikdacht.
Op de gang de wacht houdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Anders had je een lijstje moeten bijhouden... wie met wie de hotelkamer induikt.
Neem jij je blocnote mee, dan notuleer ik het lijstje wel.quote:ow, dat lijkt me enig
Och, iedereen is toch bi tegenwoordig, dus ik kijk nergens meer van op.quote:Er komen vrijwel alleen maar hetero mannen, neem je niet een te groot blocnote mee
Verdacht weinig hierquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, iedereen is toch bi tegenwoordig, dus ik kijk nergens meer van op.
Not me. Ik doe niet mee aan rages.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
Och, iedereen is toch bi tegenwoordig, dus ik kijk nergens meer van op.
Snolletjequote:
Ik ook niet. Hetero zijn rules bigtime.quote:Not me. Ik doe niet mee aan rages.
Ja, dat had ik dan weer met house & techno.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben een trendsetterAl bijna 2 decennia bi
Dan ben ik al thuis.quote:Ik ben om 6 uur pas vrij.
hola stbabyquote:
ben ik nu alquote:
Ja, spijtig genoeg moet ik werken om mijn huur te betalen.quote:ben ik nu al
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, spijtig genoeg moet ik werken om mijn huur te betalen.
Daar ben ik dan ook pas zo'n 16 jaar geleden mee begonnen. Gelukkig de house snel achter me gelaten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dan weer met house & techno.
Lelijk is dat he!quote:Jij ook al?
ik werk ook hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, spijtig genoeg moet ik werken om mijn huur te betalen.
I know, maar jij woont thuis toch?quote:ik werk ook hoor![]()
weer thuisquote:
Een tattoo ja. Ik wil er ook een zetten, maar die is dan gelijk weer zo idioot groot dat ik daar toch nog wel even over na wil denken.quote:weer thuis
maar moet ook goed sparen weer, want wil zo snel mogelijk er weer uit en had veel spaargeld in die andere woning gestopt..
en moet sparen voor tattoo's
Nja, als het aan mij lag had ik vorig jaar al (iig een begin gemaakt aan) mijn sleeve..quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een tattoo ja. Ik wil er ook een zetten, maar die is dan gelijk weer zo idioot groot dat ik daar toch nog wel even over na wil denken.
Ik wil een tekst, met wat tekeningen eromheen verwerkt. Maar dan vanaf mijn lies, via de zijkant van mijn lichaam tot net onder mijn borst.quote:Nja, als het aan mij lag had ik vorig jaar al (iig een begin gemaakt aan) mijn sleeve..
mja.. de belastingdienst werkt niet mee
wat wil jij dan, hoe groot en waar?
op zich een zeer goed ideequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil een tekst, met wat tekeningen eromheen verwerkt. Maar dan vanaf mijn lies, via de zijkant van mijn lichaam tot net onder mijn borst.
Sleeve vind ik wel tof, maar dat kan niet met mijn werk.
Ik lig gewoon standaard wat langer in bed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef Feitosa het volgende:
God bless variabele werktijden. Vannochtend was het ff fijn om wat langer in bed te liggen.
als ik langer in bed wil liggen, moet ik dat in het weekend doen.. doordeweeks eerder naar bed, betekend dat ik later slaap..quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Als ik wat langer in bed wil liggen, moet ik er eerder in. 's Ochtends kan ik dat niet bereiken, ik wil het liefst zo vroeg mogelijk vrij zijn
Ik ga toch niet 2 uur in de trein naar het Haagse zitten om vervolgens ook nog zelf te moeten koken.quote:Dan mag jij koken. Doe die gehaktballetjes maar.
ik ben standaard 3 tot 5 minuten te laat..quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:51 schreef Ripley het volgende:
Ik ben altijd te laat, maar zeur ook niet over langer blijven
Ik wil mezelf gewoon niet belemmeren om altijd bepaalde kleding te moeten dragen om een tattoo te verhullen. Op lange termijn werkt dat ook gewoonweg niet.quote:op zich een zeer goed idee
Nja, mijn 'baas' vind het allemaal mooi en prachtig..
en gelukkig zit ik in een creatief vak waarin dat meer geaccepteert wordt
en mocht ik hier weggaan, dan ga ik hoogstwaarschijnlijk toch wat anders doen, waarin het ook niet zo superveel uitmaakt..
en anders kan ik altijd nog lange mouwen dragen
Nja, ik weet dat die kans erin zit, en ga ermee akkoord.. het is het risico van het vakquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gewoon niet belemmeren om altijd bepaalde kleding te moeten dragen om een tattoo te verhullen. Op lange termijn werkt dat ook gewoonweg niet.Maar als het kan met je werk, moet je het uiteraard gewoon doen.
Oh, ik dacht ik kom die kant wel op. Heb je het eten rond 20:00 klaar dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:54 schreef Kluts het volgende:
Ik ga toch niet 2 uur in de trein naar het Haagse zitten om vervolgens ook nog zelf te moeten koken.
Dat noem je 'te laat'?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben standaard 3 tot 5 minuten te laat..
maar dat weten ze ook
Sympathiek van je.quote:Oh, ik dacht ik kom die kant wel op. Heb je het eten rond 20:00 klaar dan?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
Heb ik McDreamy in de negeerstand gezet, wil hij ineens koffie met me drinken om "bij te kletsen".![]()
De meest simpele oplossing: "Nee"quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
Heb ik McDreamy in de negeerstand gezet, wil hij ineens koffie met me drinken om "bij te kletsen".![]()
de leukste oplossing: "De koffie in zijn gezicht gooien"quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meest simpele oplossing: "Nee"
Uiteraard.quote:De meest simpele oplossing: "Nee"
euhm.. jaquote:
Das toch ook niet gekquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ook al erger ik me dood aan het feit dat ik eigenlijk stiekem gewoon wél een kop koffie met hem zou gaan drinken. 99% van de tijd weet ik me goed te houden, maar ik merk gewoon dat ik nog niet helemaal emotieloos tegenover hem sta.
Is ook zo. Maar ik vind het gewoon zo stom en mutserig van mezelf.quote:Das toch ook niet gek
De eerste sinds ........ die je het hoofd op hol heeft gekregen
Dat is niet gek. Niet verstandig, maar ook niet gek.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef Kluts het volgende:
Ook al erger ik me dood aan het feit dat ik eigenlijk stiekem gewoon wél een kop koffie met hem zou gaan drinken. 99% van de tijd weet ik me goed te houden, maar ik merk gewoon dat ik nog niet helemaal emotieloos tegenover hem sta.
Tuurlijk vind je dat van jezelfquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik vind het gewoon zo stom en mutserig van mezelf.
Als hij bij wijze van spreken voor mijn neus zou staan en zou zeggen: "Joh, laten we verdergaan waar we gebleven waren, we doen net alsof die kuttijd er niet tussen gezeten heeft." , dat ik dan echt de grootste moeite hebben om daar niet op in te gaan. En dat vind ik gewoon stom van mezelf.
Met ^^quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:19 schreef Kreator het volgende:
Oh en de afgelopen periode zegt wel iets over zijn persoonlijkheid. Als je dit achter je laat, komt er iets anders met dezelfde strekking en dat gaat dan weer hetzelfde.
Klopt. Ik heb vorige week een collega gesproken die ons allebei redelijk kent, en die zei nog: Och, misschien heeft hij tijd nodig en komt het over een paar maanden weer goed. Ik heb hem toen ook uitgelegd dat ik niet kan omgaan met die kant die hij van zichzelf heeft laten zien, dus dat het ook nooit meer wat zou worden. Daarbij voel ik mezelf ook echt te goed om zo behandeld te worden.quote:Oh en de afgelopen periode zegt wel iets over zijn persoonlijkheid. Als je dit achter je laat, komt er iets anders met dezelfde strekking en dat gaat dan weer hetzelfde.
Die gedachte vasthouden. En heel erg duidelijk maken dat je hier niet mee om kan gaan, omdat je nog gevoelens hebt. Als je half/half blijft doen, krijg je nooit rust met jezelf. Hij vindt het kennelijk vrij normaal om met je gevoelens te spelen en weet dat je daar een zwakte bij hem mee hebt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:22 schreef Kluts het volgende:
Daarbij voel ik mezelf ook echt te goed om zo behandeld te worden.
Hij weet hoe ik erover denk. Hij weet dat ik in tegenstelling tot hem niet langer vind dat we bij elkaar passen, gewoonweg omdat iemand die zo met mij omgaat niet bij mij past. Tegenover hem laat ik ook niet blijken dat ik nog gevoelens voor hem heb. Ik ben iig duidelijker naar hem geweest dan hij naar mij, want eigenlijk heb ik hem niet eens meer gevraagd hoe en waarom. Puur vanwege het feit dat het niet meer uitmaakt, daar we toch niet bij elkaar passen.quote:Tuurlijk vind je dat van jezelf Maar troost je. Je bent echt niet de enige.
Maar misschien is eerlijkheid naar hem toe wel handig. Dan valt hij je of niet meer lastig.
Of hij wil babbelen om het goed te praten. En dan zit je weer tot je de volgende droom waarin ik voorbij kom natuurlijk
Gefeliciteerd: u bent een mensquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:28 schreef Kluts het volgende:
Maar ik merk dat het me gewoon nog steeds bezig houdt.
Het punt is dus vooral dat hij vooral achter me aan aan het vangen is nu ik hem zoveel mogelijk negeer. Ik merk ook aan hem dat hij zich tov geen houding weet te geven, terwijl hij aan de andere kant weer zo bot en ongeïnteresseerd kan doen. Een beetje een gevalletje "als ze achter me aanloopt vind ik het irritant, maar als ze dat niet doet ben ik op mijn pik getrapt."quote:Die gedachte vasthouden. En heel erg duidelijk maken dat je hier niet mee om kan gaan, omdat je nog gevoelens hebt. Als je half/half blijft doen, krijg je nooit rust met jezelf. Hij vindt het kennelijk vrij normaal om met je gevoelens te spelen en weet dat je daar een zwakte bij hem mee hebt.
Dus of er gewoon voor gaan en fuck it denken, óf heel duidelijk maken dat het einde verhaal is en dat je geen contact wil.
Ja, ik dacht, ik trek mijn warme persoonlijkheid even uit de koelkast.quote:das wel heel menselijk, kluts. .
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik trek mijn warme persoonlijkheid even uit de koelkast.
What's up?quote:
quote:
Oh, ik ben boventallig, functie gaat vervallen, dus ik moet nu gaan kijken wat ik wil. Probleem is alleen dat er waarschijnlijk geen vacatures zijn die ik leuk vind / die ik kan combineren met mijn studie, dus nu heb ik een "probleem".quote:
Dat heb ik 'altijd'. En als je dan toch weer teruggaat, blijkt dat het niet voor niets uit was.quote:
Dat is wel kut jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik ben boventallig, functie gaat vervallen, dus ik moet nu gaan kijken wat ik wil. Probleem is alleen dat er waarschijnlijk geen vacatures zijn die ik leuk vind / die ik kan combineren met mijn studie, dus nu heb ik een "probleem".
Kutzooiquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef automatic_ het volgende:
Oh, ik ben boventallig, functie gaat vervallen, dus ik moet nu gaan kijken wat ik wil. Probleem is alleen dat er waarschijnlijk geen vacatures zijn die ik leuk vind / die ik kan combineren met mijn studie, dus nu heb ik een "probleem".
mupquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik had hem natuurlijk ook aan de kant moeten zetten. Maar ik word niet zo snel echt VERLIEFD. En dat was ik op hem wel, echt stapelgek. Hij was echt het tegenovergestelde van hoe hij nu is toen we wat hadden, daarbij vertelde hij me ook totaal niet hoe en wat, en dat maakt het dan kut om die knoop door te hakken.quote:Jij had hem gewoon moeten dumpen, met dat gezeik. En krijg je hem niet uit je kop of het ideaalbeeld dat je van hem had?
quote:
Thnxquote:
Mja, ze moeten wel met een alternatief komen, maar dagbehandeling is niet goed te combineren i.v.m. colleges (momenteel wel, maar ik weet niet hoe dat volgend jaar is) & anders is er plaats in Tilburg, maar dat is niet ideaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KutzooiHet was zo'n mooi bijbaantje!
Da's waardeloos ja. Dat contract had je toch pas? Wisten ze dat niet eerder al dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef automatic_ het volgende:
quote:kan je ff tegen kluts zeggen dat ik met dr meevoel. gedumpt worden sucks bigtime, zeker door een collega die je nog tegenkomt/tegen kan komen.
Natuurlijk wisten ze dat wel, haha. Ik denk dat ze daarom ook balen dat wij aan de bel getrokken hebben, want nu moeten ze iets regelen voor 18 uur per week en anders hadden ze wel onder die 4 uur uit kunnen komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's waardeloos ja. Dat contract had je toch pas? Wisten ze dat niet eerder al dan?
Is het alternatief dagbehandeling, of denk jij dat dat het alternatief is? Of is er niet veel andere keus?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:40 schreef automatic_ het volgende:
Mja, ze moeten wel met een alternatief komen, maar dagbehandeling is niet goed te combineren i.v.m. colleges (momenteel wel, maar ik weet niet hoe dat volgend jaar is) & anders is er plaats in Tilburg, maar dat is niet ideaal
en dichter bij mijquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is het alternatief dagbehandeling, of denk jij dat dat het alternatief is? Of is er niet veel andere keus?
Tilburg is dan wel weer ideaal qua combineren op collegedagen...
Ja, dat is alleen goed te combineren als mijn collegetijden blijven zoals ze nu zijn & dat weet ik natuurlijk nog niet. Heb ik college van 10.45 - 14.30, dan kan ik geen dienst draaienquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is het alternatief dagbehandeling, of denk jij dat dat het alternatief is? Of is er niet veel andere keus?
Tilburg is dan wel weer ideaal qua combineren op collegedagen...
Das lief.quote:Kluts, van Murm:
quote:kan je ff tegen kluts zeggen dat ik met dr meevoel. gedumpt worden sucks bigtime, zeker door een collega die je nog tegenkomt/tegen kan komen.
En ik vele mannen. Karma is a bitch.quote:Ik heb al vele vrouwen ontmaagd op dumpgebied.
Het klinkt misschien rete-arrogant, maar inmiddels denk ik echt dat hij zijn handen dicht had mogen knijpen met zo'n lekker en leuk wijf als ik. Als hij dat anders ziet, his loss.quote:Weet je wat het is, gedumpt worden betrek je snel op jezelf - alsof het een degradatie is van wie jij bent als persoon. Terwijl het in sommige gevallen meer over de ander zegt dan over jou
Even afwachten dus...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:44 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat is alleen goed te combineren als mijn collegetijden blijven zoals ze nu zijn & dat weet ik natuurlijk nog niet. Heb ik college van 10.45 - 14.30, dan kan ik geen dienst draaienAl verwacht ik dat ik volgend jaar niet veel les heb, maar je weet het maar nooit. Nu zei die man alleen weer "Je kan ook blijven flexen en dan in september o.i.d. kijken of er iets is", dus ik moet even heeeél goed nadenken
Ik weet dat er vacatures zijn op de dagbehandeling (wat wel heel leuk is) en JoVo in Tilburg. In Breda komt er waarschijnlijk niets open (mits er mensen toch opeens weg gaan, dan weer wel).
Anders weer beginnen en dan zelf dumpenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had hem natuurlijk ook aan de kant moeten zetten. Maar ik word niet zo snel echt VERLIEFD. En dat was ik op hem wel, echt stapelgek. Hij was echt het tegenovergestelde van hoe hij nu is toen we wat hadden, daarbij vertelde hij me ook totaal niet hoe en wat, en dat maakt het dan kut om die knoop door te hakken.
Maar ach, ik moest toch een keer ontmaagd worden op dumpgebied.
dat doet het ook, maar ik vind het dan ook wel weer knap dat je dat kan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:46 schreef Kluts het volgende:
Het klinkt misschien rete-arrogant, maar inmiddels denk ik echt dat hij zijn handen dicht had mogen knijpen met zo'n lekker en leuk wijf als ik. Als hij dat anders ziet, his loss.De manier waarop is gewoon lullig geweest.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:43 schreef Kreator het volgende:
Ik heb al vele vrouwen ontmaagd op dumpgebied.
Jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:50 schreef ArTiC het volgende:
oh auto_tje, in mijn foon staat: concordiastraat
klopt dat?
Yup, dat ga ik doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:14 schreef Ripley het volgende:
stbaby, ging jij nou astronomie doen?
Ik liep hier tegen aan namelijk: http://www.evenementenvandaag.nl/adverteren/markten.php?beurzen=65824&festivals=1275235200
*LOL*quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:55 schreef Tally het volgende:
Ang3l wilde ook ff wat zeggen geloof ik
Kom dr maar iiiiiiiiiiiin!
Uhm
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Dit is dus serieus ECHT puur toeval dat ik nu kom kijken
Ik weet alleen niet wat ik wilde zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Dit is dus serieus ECHT puur toeval dat ik nu kom kijken
Je ziet er geen gat meer in?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat ik wilde zeggen![]()
Het is zo stil in mijquote:
Terwijl ik toch best anaal in dat soort dingen benquote:
Het is helemaal niet stil in mij. Mijn maag gaat te keer als 6 graaiende handen in een darkroomquote:
Ik mis alleen de regenboog nogquote:
Is er licht aan het einde van de tunnel?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef Ang3l het volgende:
Terwijl ik toch best anaal in dat soort dingen ben
Misschien zit er wel een aan en uit knopjequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Is er licht aan het einde van de tunnel?
Deze is retorisch hè?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:
heb je geen chickie geregeld daarvoor dan, krea?
Minder neuken dan ik is dan ook praktisch onmogelijk.quote:Krea neukt zo te lezen meer.
Als ze hem niet begrijpen is er geen ruk meer aan....quote:
Dan trek ik mijn handen er vanaf. (haha, boehoe)quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Als ze hem niet begrijpen is er geen ruk meer aan....
Hoop het voor hemquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
Kijk die dames het woord Mastruberen opeens zo goed kennen.![]()
Krea neukt zo te lezen meer.
Jij hebt geen buurmeisje van 10?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik maak me ook zorgen over mezelf hoor aangezien ik nu hoor dat sommige nonnen en monniken meer sex hebben dan ik op dit moment...
Troost je, ik heb op dit moment ook vrij weinig seks, en dat terwijl ik een vriend heb.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik maak me ook zorgen over mezelf hoor aangezien ik nu hoor dat sommige nonnen en monniken meer sex hebben dan ik op dit moment...
Eentje van 7 die mij leuk vind. Maar ik doe niet aan sex met kinderen.quote:
Hij is homo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Troost je, ik heb op dit moment ook vrij weinig seks, en dat terwijl ik een vriend heb.
Dat is ook niet echt jofel inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Troost je, ik heb op dit moment ook vrij weinig seks, en dat terwijl ik een vriend heb.
Moet je ook geen os als vriendje nemen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeiken. Zo kieskeurig zijn die nonnen ook niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eentje van 7 die mij leuk vind. Maar ik doe niet aan sex met kinderen.
Jij bent Nouk84's vriend?quote:
Dan is het toch geen masturberen meer Rplie!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:
heb je geen chickie geregeld daarvoor dan, krea?
Gewoon Nouk volstaat ookquote:
Dan gebeurd er inderdaad vrij weinigquote:
Noukie?quote:
Nou ja, voor het bevredigen dan bedoelde ik hequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan is het toch geen masturberen meer Rplie!
Ook goedemorgenquote:
Okay. Ik mag je dus tutoyeren?quote:
Dat deed je nog niet?quote:
Ja eigenlijk wel.... Ik weet niet waarom ik het vergat.quote:
Zo spreek je het uit, zo schrijf je het nietquote:
Dat deed hij toch echt in de post boven je.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo spreek je het uit, zo schrijf je het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |