Ik ben van de overtuiging dat ik voor een droombaan aan de andere kant van het land ga wonen als het moet, maar omdat ik op langere termijn wat anders wil doen, zoek ik nu toch iets semi-tijdelijks.quote:Is verhuizen een optie? Banen zat hier in de regio.
Alleen is informatiebeheer over het algemeen wèl informatica, en daar had ik het dus over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Godtje het volgende:
Informatiebeheer is over het algemeen helemaal geen helpdesk of technisch beheer.
Want?quote:Nee, dat is studenten een poot uitdraaien groepsgewijs nog wel
Die mooie stad achtah de duinuh.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:52 schreef Barbusse het volgende:
En waar is dat? Ik heb me hier (regio Utrecht) helemaal rot gesolliciteerd... Gelukkig heb ik nu wat gevonden...
Oja, ik had even niet door dat het een hilarische grap was.quote:Informatiebeheergroep, niet alles hier is serieus bedoelt
Je vergeet te lachen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, ik had even niet door dat het een hilarische grap was.
niet serieus is niet meteen hilarisch hequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zeker een uur dubbel gelegen net.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
quote:
Ja, kietel me even.quote:Je vergeet te lachen.
Dat kunnen ze beter met geheel Friesland doen dan met Den Haag, als je het mij vraagt.quote:Lag het maar achter de duinen, dan kon de zee het wegspoelen
Maar daar zit onze regering niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kunnen ze beter met geheel Friesland doen dan met Den Haag, als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kunnen ze beter met geheel Friesland doen dan met Den Haag, als je het mij vraagt.
Groningen is erger.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
Nah. Almere.quote:
Ja logisch. Voor een semi-tijdelijk baantje moet je dat ook niet doen of willen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ben van de overtuiging dat ik voor een droombaan aan de andere kant van het land ga wonen als het moet, maar omdat ik op langere termijn wat anders wil doen, zoek ik nu toch iets semi-tijdelijks.
Hier in de omgeving is wel werk, en ik ben ook best bereid te reizen naar Utrecht/Hilversum bijv. Maar het is gewoon wat krapper op de arbeidsmarkt. Wordt alsnog wel uitgenodigd op gesprek en zulks, maar de concurrentie is wat groter dan normaal.
Ik doe het voor geen enkele baan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja logisch. Voor een semi-tijdelijk baantje moet je dat ook niet doen of willen.
Knuffel een boom?quote:
quote:Maar daar zit onze regering niet.
Sla je eindbaas knock-out. Kan jou het verotten, je gaat toch weg.quote:Agressie. Niet goed. Afleiding nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |