Het punt is dus vooral dat hij vooral achter me aan aan het vangen is nu ik hem zoveel mogelijk negeer. Ik merk ook aan hem dat hij zich tov geen houding weet te geven, terwijl hij aan de andere kant weer zo bot en ongeïnteresseerd kan doen. Een beetje een gevalletje "als ze achter me aanloopt vind ik het irritant, maar als ze dat niet doet ben ik op mijn pik getrapt."quote:Die gedachte vasthouden. En heel erg duidelijk maken dat je hier niet mee om kan gaan, omdat je nog gevoelens hebt. Als je half/half blijft doen, krijg je nooit rust met jezelf. Hij vindt het kennelijk vrij normaal om met je gevoelens te spelen en weet dat je daar een zwakte bij hem mee hebt.
Dus of er gewoon voor gaan en fuck it denken, óf heel duidelijk maken dat het einde verhaal is en dat je geen contact wil.
Ja, ik dacht, ik trek mijn warme persoonlijkheid even uit de koelkast.quote:das wel heel menselijk, kluts. .
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik trek mijn warme persoonlijkheid even uit de koelkast.
What's up?quote:
quote:
Oh, ik ben boventallig, functie gaat vervallen, dus ik moet nu gaan kijken wat ik wil. Probleem is alleen dat er waarschijnlijk geen vacatures zijn die ik leuk vind / die ik kan combineren met mijn studie, dus nu heb ik een "probleem".quote:
Dat heb ik 'altijd'. En als je dan toch weer teruggaat, blijkt dat het niet voor niets uit was.quote:
Dat is wel kut jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik ben boventallig, functie gaat vervallen, dus ik moet nu gaan kijken wat ik wil. Probleem is alleen dat er waarschijnlijk geen vacatures zijn die ik leuk vind / die ik kan combineren met mijn studie, dus nu heb ik een "probleem".
Kutzooiquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef automatic_ het volgende:
Oh, ik ben boventallig, functie gaat vervallen, dus ik moet nu gaan kijken wat ik wil. Probleem is alleen dat er waarschijnlijk geen vacatures zijn die ik leuk vind / die ik kan combineren met mijn studie, dus nu heb ik een "probleem".
mupquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik had hem natuurlijk ook aan de kant moeten zetten. Maar ik word niet zo snel echt VERLIEFD. En dat was ik op hem wel, echt stapelgek. Hij was echt het tegenovergestelde van hoe hij nu is toen we wat hadden, daarbij vertelde hij me ook totaal niet hoe en wat, en dat maakt het dan kut om die knoop door te hakken.quote:Jij had hem gewoon moeten dumpen, met dat gezeik. En krijg je hem niet uit je kop of het ideaalbeeld dat je van hem had?
quote:
Thnxquote:
Mja, ze moeten wel met een alternatief komen, maar dagbehandeling is niet goed te combineren i.v.m. colleges (momenteel wel, maar ik weet niet hoe dat volgend jaar is) & anders is er plaats in Tilburg, maar dat is niet ideaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KutzooiHet was zo'n mooi bijbaantje!
Da's waardeloos ja. Dat contract had je toch pas? Wisten ze dat niet eerder al dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef automatic_ het volgende:
quote:kan je ff tegen kluts zeggen dat ik met dr meevoel. gedumpt worden sucks bigtime, zeker door een collega die je nog tegenkomt/tegen kan komen.
Natuurlijk wisten ze dat wel, haha. Ik denk dat ze daarom ook balen dat wij aan de bel getrokken hebben, want nu moeten ze iets regelen voor 18 uur per week en anders hadden ze wel onder die 4 uur uit kunnen komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's waardeloos ja. Dat contract had je toch pas? Wisten ze dat niet eerder al dan?
Is het alternatief dagbehandeling, of denk jij dat dat het alternatief is? Of is er niet veel andere keus?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:40 schreef automatic_ het volgende:
Mja, ze moeten wel met een alternatief komen, maar dagbehandeling is niet goed te combineren i.v.m. colleges (momenteel wel, maar ik weet niet hoe dat volgend jaar is) & anders is er plaats in Tilburg, maar dat is niet ideaal
en dichter bij mijquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is het alternatief dagbehandeling, of denk jij dat dat het alternatief is? Of is er niet veel andere keus?
Tilburg is dan wel weer ideaal qua combineren op collegedagen...
Ja, dat is alleen goed te combineren als mijn collegetijden blijven zoals ze nu zijn & dat weet ik natuurlijk nog niet. Heb ik college van 10.45 - 14.30, dan kan ik geen dienst draaienquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is het alternatief dagbehandeling, of denk jij dat dat het alternatief is? Of is er niet veel andere keus?
Tilburg is dan wel weer ideaal qua combineren op collegedagen...
Das lief.quote:Kluts, van Murm:
quote:kan je ff tegen kluts zeggen dat ik met dr meevoel. gedumpt worden sucks bigtime, zeker door een collega die je nog tegenkomt/tegen kan komen.
En ik vele mannen. Karma is a bitch.quote:Ik heb al vele vrouwen ontmaagd op dumpgebied.
Het klinkt misschien rete-arrogant, maar inmiddels denk ik echt dat hij zijn handen dicht had mogen knijpen met zo'n lekker en leuk wijf als ik. Als hij dat anders ziet, his loss.quote:Weet je wat het is, gedumpt worden betrek je snel op jezelf - alsof het een degradatie is van wie jij bent als persoon. Terwijl het in sommige gevallen meer over de ander zegt dan over jou
Even afwachten dus...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:44 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat is alleen goed te combineren als mijn collegetijden blijven zoals ze nu zijn & dat weet ik natuurlijk nog niet. Heb ik college van 10.45 - 14.30, dan kan ik geen dienst draaienAl verwacht ik dat ik volgend jaar niet veel les heb, maar je weet het maar nooit. Nu zei die man alleen weer "Je kan ook blijven flexen en dan in september o.i.d. kijken of er iets is", dus ik moet even heeeél goed nadenken
Ik weet dat er vacatures zijn op de dagbehandeling (wat wel heel leuk is) en JoVo in Tilburg. In Breda komt er waarschijnlijk niets open (mits er mensen toch opeens weg gaan, dan weer wel).
Anders weer beginnen en dan zelf dumpenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had hem natuurlijk ook aan de kant moeten zetten. Maar ik word niet zo snel echt VERLIEFD. En dat was ik op hem wel, echt stapelgek. Hij was echt het tegenovergestelde van hoe hij nu is toen we wat hadden, daarbij vertelde hij me ook totaal niet hoe en wat, en dat maakt het dan kut om die knoop door te hakken.
Maar ach, ik moest toch een keer ontmaagd worden op dumpgebied.
dat doet het ook, maar ik vind het dan ook wel weer knap dat je dat kan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:46 schreef Kluts het volgende:
Het klinkt misschien rete-arrogant, maar inmiddels denk ik echt dat hij zijn handen dicht had mogen knijpen met zo'n lekker en leuk wijf als ik. Als hij dat anders ziet, his loss.De manier waarop is gewoon lullig geweest.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:43 schreef Kreator het volgende:
Ik heb al vele vrouwen ontmaagd op dumpgebied.
Jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:50 schreef ArTiC het volgende:
oh auto_tje, in mijn foon staat: concordiastraat
klopt dat?
Yup, dat ga ik doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:14 schreef Ripley het volgende:
stbaby, ging jij nou astronomie doen?
Ik liep hier tegen aan namelijk: http://www.evenementenvandaag.nl/adverteren/markten.php?beurzen=65824&festivals=1275235200
*LOL*quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:55 schreef Tally het volgende:
Ang3l wilde ook ff wat zeggen geloof ik
Kom dr maar iiiiiiiiiiiin!
Uhm
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Dit is dus serieus ECHT puur toeval dat ik nu kom kijken
Ik weet alleen niet wat ik wilde zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Dit is dus serieus ECHT puur toeval dat ik nu kom kijken
Je ziet er geen gat meer in?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat ik wilde zeggen![]()
Het is zo stil in mijquote:
Terwijl ik toch best anaal in dat soort dingen benquote:
Het is helemaal niet stil in mij. Mijn maag gaat te keer als 6 graaiende handen in een darkroomquote:
Ik mis alleen de regenboog nogquote:
Is er licht aan het einde van de tunnel?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef Ang3l het volgende:
Terwijl ik toch best anaal in dat soort dingen ben
Misschien zit er wel een aan en uit knopjequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Is er licht aan het einde van de tunnel?
Deze is retorisch hè?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:
heb je geen chickie geregeld daarvoor dan, krea?
Minder neuken dan ik is dan ook praktisch onmogelijk.quote:Krea neukt zo te lezen meer.
Als ze hem niet begrijpen is er geen ruk meer aan....quote:
Dan trek ik mijn handen er vanaf. (haha, boehoe)quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Als ze hem niet begrijpen is er geen ruk meer aan....
Hoop het voor hemquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
Kijk die dames het woord Mastruberen opeens zo goed kennen.![]()
Krea neukt zo te lezen meer.
Jij hebt geen buurmeisje van 10?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik maak me ook zorgen over mezelf hoor aangezien ik nu hoor dat sommige nonnen en monniken meer sex hebben dan ik op dit moment...
Troost je, ik heb op dit moment ook vrij weinig seks, en dat terwijl ik een vriend heb.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik maak me ook zorgen over mezelf hoor aangezien ik nu hoor dat sommige nonnen en monniken meer sex hebben dan ik op dit moment...
Eentje van 7 die mij leuk vind. Maar ik doe niet aan sex met kinderen.quote:
Hij is homo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Troost je, ik heb op dit moment ook vrij weinig seks, en dat terwijl ik een vriend heb.
Dat is ook niet echt jofel inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Troost je, ik heb op dit moment ook vrij weinig seks, en dat terwijl ik een vriend heb.
Moet je ook geen os als vriendje nemen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeiken. Zo kieskeurig zijn die nonnen ook niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eentje van 7 die mij leuk vind. Maar ik doe niet aan sex met kinderen.
Jij bent Nouk84's vriend?quote:
Dan is het toch geen masturberen meer Rplie!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:
heb je geen chickie geregeld daarvoor dan, krea?
Gewoon Nouk volstaat ookquote:
Dan gebeurd er inderdaad vrij weinigquote:
Noukie?quote:
Nou ja, voor het bevredigen dan bedoelde ik hequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan is het toch geen masturberen meer Rplie!
Ook goedemorgenquote:
Okay. Ik mag je dus tutoyeren?quote:
Dat deed je nog niet?quote:
Ja eigenlijk wel.... Ik weet niet waarom ik het vergat.quote:
Zo spreek je het uit, zo schrijf je het nietquote:
Dat deed hij toch echt in de post boven je.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo spreek je het uit, zo schrijf je het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |