Het is helemaal niet stil in mij. Mijn maag gaat te keer als 6 graaiende handen in een darkroomquote:
Ik mis alleen de regenboog nogquote:
Is er licht aan het einde van de tunnel?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef Ang3l het volgende:
Terwijl ik toch best anaal in dat soort dingen ben
Misschien zit er wel een aan en uit knopjequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Is er licht aan het einde van de tunnel?
Deze is retorisch hè?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:
heb je geen chickie geregeld daarvoor dan, krea?
Minder neuken dan ik is dan ook praktisch onmogelijk.quote:Krea neukt zo te lezen meer.
Als ze hem niet begrijpen is er geen ruk meer aan....quote:
Dan trek ik mijn handen er vanaf. (haha, boehoe)quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Als ze hem niet begrijpen is er geen ruk meer aan....
Hoop het voor hemquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
Kijk die dames het woord Mastruberen opeens zo goed kennen.![]()
Krea neukt zo te lezen meer.
Jij hebt geen buurmeisje van 10?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik maak me ook zorgen over mezelf hoor aangezien ik nu hoor dat sommige nonnen en monniken meer sex hebben dan ik op dit moment...
Troost je, ik heb op dit moment ook vrij weinig seks, en dat terwijl ik een vriend heb.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik maak me ook zorgen over mezelf hoor aangezien ik nu hoor dat sommige nonnen en monniken meer sex hebben dan ik op dit moment...
Eentje van 7 die mij leuk vind. Maar ik doe niet aan sex met kinderen.quote:
Hij is homo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Troost je, ik heb op dit moment ook vrij weinig seks, en dat terwijl ik een vriend heb.
Dat is ook niet echt jofel inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Troost je, ik heb op dit moment ook vrij weinig seks, en dat terwijl ik een vriend heb.
Moet je ook geen os als vriendje nemen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeiken. Zo kieskeurig zijn die nonnen ook niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eentje van 7 die mij leuk vind. Maar ik doe niet aan sex met kinderen.
Jij bent Nouk84's vriend?quote:
Dan is het toch geen masturberen meer Rplie!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:
heb je geen chickie geregeld daarvoor dan, krea?
Gewoon Nouk volstaat ookquote:
Dan gebeurd er inderdaad vrij weinigquote:
Noukie?quote:
Nou ja, voor het bevredigen dan bedoelde ik hequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan is het toch geen masturberen meer Rplie!
Ook goedemorgenquote:
Okay. Ik mag je dus tutoyeren?quote:
Dat deed je nog niet?quote:
Ja eigenlijk wel.... Ik weet niet waarom ik het vergat.quote:
Zo spreek je het uit, zo schrijf je het nietquote:
Dat deed hij toch echt in de post boven je.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo spreek je het uit, zo schrijf je het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |