Dit moet baby in de OP tekst van Wiki zetten.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef Kluts het volgende:
Salade. Konijnenvoer.![]()
Broodjes kroket en vette meuk!
Hoezoquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit moet baby in de OP tekst van Wiki zetten.
Verder:
Op zich goed initiatief, maar dat je dit via je werk/ een klant regelt? Wat vertel je diegene? Dat je een meet hebt met mensen die je helemaal niet kent maar dat je de hele dag bier gaat drinken om ze te leren kennen en vervolgens niet meer naar huis kunt rijden omdat je kacheltje lam bent?quote:
Doe het zelf op de wiki zou ik zeggen. Deze OP gaat zeker niemand meer lezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:16 schreef FireFox1 het volgende:
Even een mededeling omtrent de singles meet van 27 maart;
Ik kan (in samenwerking met een klant van me) voor iedereen die geen zin heeft om met een dronken hoofd terug naar huis te moeten, en hotel overnachting bij NH-Hotel in Utrecht voor een gereduceerde prijs aanbieden.
Voor een bedrag van 60 euro (normale prijs 110 euro), 1 overnachting + ontbijt, kan je de volgende ochtend weer fris huiswaarts keren![]()
Interesse? PM me maar![]()
Godtje, kan je dit in de OP plaatsen?
M.a.w. NEEquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:23 schreef Godtje het volgende:
Doe het zelf op de wiki zou ik zeggen. Deze OP gaat zeker niemand meer lezen.
Ik vind het ook lekker, maar dan ergens bij. Alleen in de zomer eet ik heel soms een maaltijdsalade, maar ben er niet echt gecharmeerd van.quote:Salade/groenten, heerlijk
Misschien hoef je niet alles te vertellenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op zich goed initiatief, maar dat je dit via je werk/ een klant regelt? Wat vertel je diegene? Dat je een meet hebt met mensen die je helemaal niet kent maar dat je de hele dag bier gaat drinken om ze te leren kennen en vervolgens niet meer naar huis kunt rijden omdat je kacheltje lam bent?
Denk je dat nou echt dat ik aan mijn klant vertel wat ik van plan ben in Utrecht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op zich goed initiatief, maar dat je dit via je werk/ een klant regelt? Wat vertel je diegene? Dat je een meet hebt met mensen die je helemaal niet kent maar dat je de hele dag bier gaat drinken om ze te leren kennen en vervolgens niet meer naar huis kunt rijden omdat je kacheltje lam bent?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:26 schreef Tally het volgende:
Misschien hoef je niet alles te vertellenOf een leugentje om best wil
En wat maakt het uit wat hij de klant heeft verteld trouwens. Die korting is zeker leuk
Het is wel een goede aanbieding inderdaadquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
Denk je dat nou echt dat ik aan mijn klant vertel wat ik van plan ben in Utrecht.![]()
Ik hoef alleen maar namen door te geven, en dan kan ik er voor zorgen dat je voor een speciaal tarief daar kan overnachten. De juiste netwerk om je heen hebben heet zoiets
Goed genoeg voor mij iig. Hotelslapen vind ik sowieso geweldig, en het komt nu wel errugh makkelijk uitquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
Het is wel een goede aanbieding inderdaad
Vind ik ook inderdaadquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:48 schreef stbabylon het volgende:
Goed genoeg voor mij iig. Hotelslapen vind ik sowieso geweldig, en het komt nu wel errugh makkelijk uit
Of je neemt de overnachting en gaat gewoon zelf op padquote:
Ja, want ik ben natuurlijk een verhaal apart.quote:Sommige?
Luister dan ook niet braaf!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik ook inderdaad![]()
Laatste met een vriendin een weekend weg geweest. Staan we daar bij de receptie; voor 10,- konden we een luxe kamer krijgen met van alles en nog wat. Ik dacht: Ja, ja JA! Vriendin zei; Nee joh, dat hoeft niet. Dus ik luisterde braaf. We liepen de hotelkamer in en zij zei; Nou, ik weet niet wat hier luxer aan kan. Terwijl ikdacht.
Op de gang de wacht houdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Anders had je een lijstje moeten bijhouden... wie met wie de hotelkamer induikt.
Neem jij je blocnote mee, dan notuleer ik het lijstje wel.quote:ow, dat lijkt me enig
Och, iedereen is toch bi tegenwoordig, dus ik kijk nergens meer van op.quote:Er komen vrijwel alleen maar hetero mannen, neem je niet een te groot blocnote mee
Verdacht weinig hierquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, iedereen is toch bi tegenwoordig, dus ik kijk nergens meer van op.
Not me. Ik doe niet mee aan rages.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
Och, iedereen is toch bi tegenwoordig, dus ik kijk nergens meer van op.
Snolletjequote:
Ik ook niet. Hetero zijn rules bigtime.quote:Not me. Ik doe niet mee aan rages.
Ja, dat had ik dan weer met house & techno.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben een trendsetterAl bijna 2 decennia bi
Dan ben ik al thuis.quote:Ik ben om 6 uur pas vrij.
hola stbabyquote:
ben ik nu alquote:
Ja, spijtig genoeg moet ik werken om mijn huur te betalen.quote:ben ik nu al
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, spijtig genoeg moet ik werken om mijn huur te betalen.
Daar ben ik dan ook pas zo'n 16 jaar geleden mee begonnen. Gelukkig de house snel achter me gelaten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dan weer met house & techno.
Lelijk is dat he!quote:Jij ook al?
ik werk ook hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, spijtig genoeg moet ik werken om mijn huur te betalen.
I know, maar jij woont thuis toch?quote:ik werk ook hoor![]()
weer thuisquote:
Een tattoo ja. Ik wil er ook een zetten, maar die is dan gelijk weer zo idioot groot dat ik daar toch nog wel even over na wil denken.quote:weer thuis
maar moet ook goed sparen weer, want wil zo snel mogelijk er weer uit en had veel spaargeld in die andere woning gestopt..
en moet sparen voor tattoo's
Nja, als het aan mij lag had ik vorig jaar al (iig een begin gemaakt aan) mijn sleeve..quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een tattoo ja. Ik wil er ook een zetten, maar die is dan gelijk weer zo idioot groot dat ik daar toch nog wel even over na wil denken.
Ik wil een tekst, met wat tekeningen eromheen verwerkt. Maar dan vanaf mijn lies, via de zijkant van mijn lichaam tot net onder mijn borst.quote:Nja, als het aan mij lag had ik vorig jaar al (iig een begin gemaakt aan) mijn sleeve..
mja.. de belastingdienst werkt niet mee
wat wil jij dan, hoe groot en waar?
op zich een zeer goed ideequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil een tekst, met wat tekeningen eromheen verwerkt. Maar dan vanaf mijn lies, via de zijkant van mijn lichaam tot net onder mijn borst.
Sleeve vind ik wel tof, maar dat kan niet met mijn werk.
Ik lig gewoon standaard wat langer in bed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef Feitosa het volgende:
God bless variabele werktijden. Vannochtend was het ff fijn om wat langer in bed te liggen.
als ik langer in bed wil liggen, moet ik dat in het weekend doen.. doordeweeks eerder naar bed, betekend dat ik later slaap..quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Als ik wat langer in bed wil liggen, moet ik er eerder in. 's Ochtends kan ik dat niet bereiken, ik wil het liefst zo vroeg mogelijk vrij zijn
Ik ga toch niet 2 uur in de trein naar het Haagse zitten om vervolgens ook nog zelf te moeten koken.quote:Dan mag jij koken. Doe die gehaktballetjes maar.
ik ben standaard 3 tot 5 minuten te laat..quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:51 schreef Ripley het volgende:
Ik ben altijd te laat, maar zeur ook niet over langer blijven
Ik wil mezelf gewoon niet belemmeren om altijd bepaalde kleding te moeten dragen om een tattoo te verhullen. Op lange termijn werkt dat ook gewoonweg niet.quote:op zich een zeer goed idee
Nja, mijn 'baas' vind het allemaal mooi en prachtig..
en gelukkig zit ik in een creatief vak waarin dat meer geaccepteert wordt
en mocht ik hier weggaan, dan ga ik hoogstwaarschijnlijk toch wat anders doen, waarin het ook niet zo superveel uitmaakt..
en anders kan ik altijd nog lange mouwen dragen
Nja, ik weet dat die kans erin zit, en ga ermee akkoord.. het is het risico van het vakquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gewoon niet belemmeren om altijd bepaalde kleding te moeten dragen om een tattoo te verhullen. Op lange termijn werkt dat ook gewoonweg niet.Maar als het kan met je werk, moet je het uiteraard gewoon doen.
Oh, ik dacht ik kom die kant wel op. Heb je het eten rond 20:00 klaar dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:54 schreef Kluts het volgende:
Ik ga toch niet 2 uur in de trein naar het Haagse zitten om vervolgens ook nog zelf te moeten koken.
Dat noem je 'te laat'?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben standaard 3 tot 5 minuten te laat..
maar dat weten ze ook
Sympathiek van je.quote:Oh, ik dacht ik kom die kant wel op. Heb je het eten rond 20:00 klaar dan?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
Heb ik McDreamy in de negeerstand gezet, wil hij ineens koffie met me drinken om "bij te kletsen".![]()
De meest simpele oplossing: "Nee"quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
Heb ik McDreamy in de negeerstand gezet, wil hij ineens koffie met me drinken om "bij te kletsen".![]()
de leukste oplossing: "De koffie in zijn gezicht gooien"quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meest simpele oplossing: "Nee"
Uiteraard.quote:De meest simpele oplossing: "Nee"
euhm.. jaquote:
Das toch ook niet gekquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ook al erger ik me dood aan het feit dat ik eigenlijk stiekem gewoon wél een kop koffie met hem zou gaan drinken. 99% van de tijd weet ik me goed te houden, maar ik merk gewoon dat ik nog niet helemaal emotieloos tegenover hem sta.
Is ook zo. Maar ik vind het gewoon zo stom en mutserig van mezelf.quote:Das toch ook niet gek
De eerste sinds ........ die je het hoofd op hol heeft gekregen
Dat is niet gek. Niet verstandig, maar ook niet gek.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef Kluts het volgende:
Ook al erger ik me dood aan het feit dat ik eigenlijk stiekem gewoon wél een kop koffie met hem zou gaan drinken. 99% van de tijd weet ik me goed te houden, maar ik merk gewoon dat ik nog niet helemaal emotieloos tegenover hem sta.
Tuurlijk vind je dat van jezelfquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik vind het gewoon zo stom en mutserig van mezelf.
Als hij bij wijze van spreken voor mijn neus zou staan en zou zeggen: "Joh, laten we verdergaan waar we gebleven waren, we doen net alsof die kuttijd er niet tussen gezeten heeft." , dat ik dan echt de grootste moeite hebben om daar niet op in te gaan. En dat vind ik gewoon stom van mezelf.
Met ^^quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:19 schreef Kreator het volgende:
Oh en de afgelopen periode zegt wel iets over zijn persoonlijkheid. Als je dit achter je laat, komt er iets anders met dezelfde strekking en dat gaat dan weer hetzelfde.
Klopt. Ik heb vorige week een collega gesproken die ons allebei redelijk kent, en die zei nog: Och, misschien heeft hij tijd nodig en komt het over een paar maanden weer goed. Ik heb hem toen ook uitgelegd dat ik niet kan omgaan met die kant die hij van zichzelf heeft laten zien, dus dat het ook nooit meer wat zou worden. Daarbij voel ik mezelf ook echt te goed om zo behandeld te worden.quote:Oh en de afgelopen periode zegt wel iets over zijn persoonlijkheid. Als je dit achter je laat, komt er iets anders met dezelfde strekking en dat gaat dan weer hetzelfde.
Die gedachte vasthouden. En heel erg duidelijk maken dat je hier niet mee om kan gaan, omdat je nog gevoelens hebt. Als je half/half blijft doen, krijg je nooit rust met jezelf. Hij vindt het kennelijk vrij normaal om met je gevoelens te spelen en weet dat je daar een zwakte bij hem mee hebt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:22 schreef Kluts het volgende:
Daarbij voel ik mezelf ook echt te goed om zo behandeld te worden.
Hij weet hoe ik erover denk. Hij weet dat ik in tegenstelling tot hem niet langer vind dat we bij elkaar passen, gewoonweg omdat iemand die zo met mij omgaat niet bij mij past. Tegenover hem laat ik ook niet blijken dat ik nog gevoelens voor hem heb. Ik ben iig duidelijker naar hem geweest dan hij naar mij, want eigenlijk heb ik hem niet eens meer gevraagd hoe en waarom. Puur vanwege het feit dat het niet meer uitmaakt, daar we toch niet bij elkaar passen.quote:Tuurlijk vind je dat van jezelf Maar troost je. Je bent echt niet de enige.
Maar misschien is eerlijkheid naar hem toe wel handig. Dan valt hij je of niet meer lastig.
Of hij wil babbelen om het goed te praten. En dan zit je weer tot je de volgende droom waarin ik voorbij kom natuurlijk
Gefeliciteerd: u bent een mensquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:28 schreef Kluts het volgende:
Maar ik merk dat het me gewoon nog steeds bezig houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |