#Carequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis [Singles], met een hoofdletter...
bewijzen dat je sneu kunt doen hoeft niet meer hoor, dat weten we alquote:
Je post onder het mom: als ik mee doe met de rest word ik zelf niet gepest?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bewijzen dat je sneu kunt doen hoeft niet meer hoor, dat weten we al
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je post onder het mom: als ik mee doe met de rest word ik zelf niet gepest?
Oh die beperking had ik er idd even in moeten zetten. Buitenland overweeg ik ook maar dan alleen wat specifieke plekken zoals NYC en Barcelona.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou het zeker overwegen, zelfs het buitenland.
Tenzij je niet weet wat je wilt, kun je dat best redelijk goed inschatten hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Het probleem is alleen dat je van te voren niet weet of het een droombaan is
Werkt goed, nog steeds. Zijn er hier meer die daar aan mee doen. Ik zelf heb daar nooit echt veel schik van. Maar goed.quote:
Maar dan kan het werk wel geweldig zijn, maar blijken de collega's niks te zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Techno het volgende:
Tenzij je niet weet wat je wilt, kun je dat best redelijk goed inschatten hoor.
Barcelona, dat zou tof zijn. Alleen is mijn Spaans niet zo geweldig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Godtje het volgende:
Oh die beperking had ik er idd even in moeten zetten. Buitenland overweeg ik ook maar dan alleen wat specifieke plekken zoals NYC en Barcelona.
10 jaar geleden ben ik zelfs bezig geweest met emigratie naar NYCquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Barcelona, dat zou tof zijn. Alleen is mijn Spaans niet zo geweldig.
De US of A trekt me persoonlijk niet, dus dat zou ik niet eens in overweging nemen.
Vanmiddag weer kans op, tijdens de maandelijkse ICT stuurgroep.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:11 schreef Kluts het volgende:
Sla je eindbaas knock-out. Kan jou het verotten, je gaat toch weg.
Mja, daar ben ik niet zo bang voor. En dat heb ik nog nooit meegemaakt overigens, dat alle collega's niets bleken te zijn. Er zitten altijd wel wat mindere tussen, maar dat heb je overal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan kan het werk wel geweldig zijn, maar blijken de collega's niks te zijn.
Je zal toch een tijdje vaak moeten reizen om echt te kunnen bepalen of het een verhuizing waard is zeg maar.
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef Godtje het volgende:
10 jaar geleden ben ik zelfs bezig geweest met emigratie naar NYC![]()
Barcelona is top en dat spaans leer je snel zat. Je zal wel moeten.
Same here. Al heb ik ook al wel ja gezegd tegen een trip van 3 jaar naar Qatar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik zou best graag in het buitenland werkenMaar dan idd alleen op bepaalde locaties. Niet in albanie of zo
Puerto Rico of New Mexico, hoewel Chili mag ook welquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik zou best graag in het buitenland werkenMaar dan idd alleen op bepaalde locaties. Niet in albanie of zo
Het kneuzenclubjequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vanmiddag weer kans op, tijdens de maandelijkse ICT stuurgroep..
Stuurgroep. Ook zo'n jeukwoord.quote:Vanmiddag weer kans op, tijdens de maandelijkse ICT stuurgroep. .
Wij hebben geen ICT overlegquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen nerds. Ja, 1. Ik. En de directie en onze nieuwe eindbazen.
Hee mop.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:13 schreef Kluts het volgende:
Zo. Weer even wat sollicitaties de deur uit gedaan.
Lunch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Techno het volgende:
Lunchtijd is zo onderhand wel bijna over voor de meesten denk ik.
Op Plutoquote:
Die van mij ookquote:
Dit moet baby in de OP tekst van Wiki zetten.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef Kluts het volgende:
Salade. Konijnenvoer.![]()
Broodjes kroket en vette meuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |