Lazert een eind op vervelend mens!quote:
Het duurt heel lang bij mij voor ik dat door heb, dat iemand dat doet. Let er nooit zo op wie wat betaald.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lui die nooit een rondje geven maar wel altijd profiteren van anderen bijvoorbeeld.
Dat kan, informatica is dan ook een heel breed begrip; je kunt er alle kanten mee op.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:38 schreef Kluts het volgende:
Dat heb ik serieus wel eens overwogen. Maar dan zou ik meer in de hoek van informatiebeheer en dergelijke gaan zoeken.
quote:
Dat doet Godtje altijdquote:
Idd. Ik heb regelmatig als secretaresse gewerkt in projectgroepen voor bijv outsourcing ICT, maar ik heb ook ooit samen met mijn manager intranet opgezet en werk nu voor mensen die van alles doen met informatiebeheer en zulks. Daardoor ben ik er wel achter gekomen dat die branche meer biedt dan je zo in eerste instantie denkt.quote:Dat kan, informatica is dan ook een heel breed begrip; je kunt er alle kanten mee op.
quote:
Dat dacht ik ook!quote:
Ja, het is wel ietsje breder dan helpdeskje en beheerdertje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:46 schreef Kluts het volgende:
Idd. Ik heb regelmatig als secretaresse gewerkt in projectgroepen voor bijv outsourcing ICT, maar ik heb ook ooit samen met mijn manager intranet opgezet en werk nu voor mensen die van alles doen met informatiebeheer en zulks. Daardoor ben ik er wel achter gekomen dat die branche meer biedt dan je zo in eerste instantie denkt.
quote:
Nog niks kunnen vinden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Kluts het volgende:
Oja, een baan. Die moet ik ook nog vinden.
Is verhuizen een optie? Banen zat hier in de regio.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Kluts het volgende:
Oja, een baan. Die moet ik ook nog vinden.
Informatiebeheer is over het algemeen helemaal geen helpdesk of technisch beheer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, het is wel ietsje breder dan helpdeskje en beheerdertje.
Dat kun je niet bij ELKE tekst doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Als je wil, kan ik dat bij elke tekst van je doen?
En waar is dat? Ik heb me hier (regio Utrecht) helemaal rot gesolliciteerd... Gelukkig heb ik nu wat gevonden...quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Is verhuizen een optie? Banen zat hier in de regio.
Nee, dat is studenten een poot uitdraaienquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Informatiebeheer is over het algemeen helemaal geen helpdesk of technisch beheer.
Ik ben van de overtuiging dat ik voor een droombaan aan de andere kant van het land ga wonen als het moet, maar omdat ik op langere termijn wat anders wil doen, zoek ik nu toch iets semi-tijdelijks.quote:Is verhuizen een optie? Banen zat hier in de regio.
Alleen is informatiebeheer over het algemeen wèl informatica, en daar had ik het dus over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Godtje het volgende:
Informatiebeheer is over het algemeen helemaal geen helpdesk of technisch beheer.
Want?quote:Nee, dat is studenten een poot uitdraaien groepsgewijs nog wel
Die mooie stad achtah de duinuh.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:52 schreef Barbusse het volgende:
En waar is dat? Ik heb me hier (regio Utrecht) helemaal rot gesolliciteerd... Gelukkig heb ik nu wat gevonden...
Oja, ik had even niet door dat het een hilarische grap was.quote:Informatiebeheergroep, niet alles hier is serieus bedoelt
Je vergeet te lachen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, ik had even niet door dat het een hilarische grap was.
niet serieus is niet meteen hilarisch hequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zeker een uur dubbel gelegen net.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
quote:
Ja, kietel me even.quote:Je vergeet te lachen.
Dat kunnen ze beter met geheel Friesland doen dan met Den Haag, als je het mij vraagt.quote:Lag het maar achter de duinen, dan kon de zee het wegspoelen
Maar daar zit onze regering niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kunnen ze beter met geheel Friesland doen dan met Den Haag, als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kunnen ze beter met geheel Friesland doen dan met Den Haag, als je het mij vraagt.
Groningen is erger.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
Nah. Almere.quote:
Ja logisch. Voor een semi-tijdelijk baantje moet je dat ook niet doen of willen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ben van de overtuiging dat ik voor een droombaan aan de andere kant van het land ga wonen als het moet, maar omdat ik op langere termijn wat anders wil doen, zoek ik nu toch iets semi-tijdelijks.
Hier in de omgeving is wel werk, en ik ben ook best bereid te reizen naar Utrecht/Hilversum bijv. Maar het is gewoon wat krapper op de arbeidsmarkt. Wordt alsnog wel uitgenodigd op gesprek en zulks, maar de concurrentie is wat groter dan normaal.
Ik doe het voor geen enkele baan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja logisch. Voor een semi-tijdelijk baantje moet je dat ook niet doen of willen.
Knuffel een boom?quote:
quote:Maar daar zit onze regering niet.
Sla je eindbaas knock-out. Kan jou het verotten, je gaat toch weg.quote:Agressie. Niet goed. Afleiding nodig.
#Carequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis [Singles], met een hoofdletter...
bewijzen dat je sneu kunt doen hoeft niet meer hoor, dat weten we alquote:
Je post onder het mom: als ik mee doe met de rest word ik zelf niet gepest?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bewijzen dat je sneu kunt doen hoeft niet meer hoor, dat weten we al
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je post onder het mom: als ik mee doe met de rest word ik zelf niet gepest?
Oh die beperking had ik er idd even in moeten zetten. Buitenland overweeg ik ook maar dan alleen wat specifieke plekken zoals NYC en Barcelona.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou het zeker overwegen, zelfs het buitenland.
Tenzij je niet weet wat je wilt, kun je dat best redelijk goed inschatten hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Het probleem is alleen dat je van te voren niet weet of het een droombaan is
Werkt goed, nog steeds. Zijn er hier meer die daar aan mee doen. Ik zelf heb daar nooit echt veel schik van. Maar goed.quote:
Maar dan kan het werk wel geweldig zijn, maar blijken de collega's niks te zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Techno het volgende:
Tenzij je niet weet wat je wilt, kun je dat best redelijk goed inschatten hoor.
Barcelona, dat zou tof zijn. Alleen is mijn Spaans niet zo geweldig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Godtje het volgende:
Oh die beperking had ik er idd even in moeten zetten. Buitenland overweeg ik ook maar dan alleen wat specifieke plekken zoals NYC en Barcelona.
10 jaar geleden ben ik zelfs bezig geweest met emigratie naar NYCquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Barcelona, dat zou tof zijn. Alleen is mijn Spaans niet zo geweldig.
De US of A trekt me persoonlijk niet, dus dat zou ik niet eens in overweging nemen.
Vanmiddag weer kans op, tijdens de maandelijkse ICT stuurgroep.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:11 schreef Kluts het volgende:
Sla je eindbaas knock-out. Kan jou het verotten, je gaat toch weg.
Mja, daar ben ik niet zo bang voor. En dat heb ik nog nooit meegemaakt overigens, dat alle collega's niets bleken te zijn. Er zitten altijd wel wat mindere tussen, maar dat heb je overal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan kan het werk wel geweldig zijn, maar blijken de collega's niks te zijn.
Je zal toch een tijdje vaak moeten reizen om echt te kunnen bepalen of het een verhuizing waard is zeg maar.
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef Godtje het volgende:
10 jaar geleden ben ik zelfs bezig geweest met emigratie naar NYC![]()
Barcelona is top en dat spaans leer je snel zat. Je zal wel moeten.
Same here. Al heb ik ook al wel ja gezegd tegen een trip van 3 jaar naar Qatar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik zou best graag in het buitenland werkenMaar dan idd alleen op bepaalde locaties. Niet in albanie of zo
Puerto Rico of New Mexico, hoewel Chili mag ook welquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik zou best graag in het buitenland werkenMaar dan idd alleen op bepaalde locaties. Niet in albanie of zo
Het kneuzenclubjequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vanmiddag weer kans op, tijdens de maandelijkse ICT stuurgroep..
Stuurgroep. Ook zo'n jeukwoord.quote:Vanmiddag weer kans op, tijdens de maandelijkse ICT stuurgroep. .
Wij hebben geen ICT overlegquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen nerds. Ja, 1. Ik. En de directie en onze nieuwe eindbazen.
Hee mop.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:13 schreef Kluts het volgende:
Zo. Weer even wat sollicitaties de deur uit gedaan.
Lunch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Techno het volgende:
Lunchtijd is zo onderhand wel bijna over voor de meesten denk ik.
Op Plutoquote:
Die van mij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |