Uh .. iedereen heeft punten waaraan iemand kan werken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lomp , mja zal wel. Venco is echt leuk persoon maar om nu net te doen alsof het de meest perfecte dame op de aarde is.... Nee ze is leuk en is gewoon vrijgezel omdat er gewoon nog punten zijn waarop zij door de mand valt. (Ja dat heb ik gewoon ook) En dat is ook niet erg, Venco gaat dat zeker oplossen, ben ik van overtuigt. Maar gaan dan niet doen alsof ze perfect is.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uh .. iedereen heeft punten waaraan iemand kan werken.
Maar dat betekend niet dat dat de redenen zijn dat iemand vrijgezel isSommige mensen kunnen daar doorheen kijken, het accepteren of vinden het misschien wel de mooiste eigenschap van die persoon (Waarvan jij denkt "die zou verbeterd moeten worden " ) ..
Daar hoef ik persoonlijk geen antwoord op.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:42 schreef Socios het volgende:
Op welke punten ZOU zij door de mand vallen dan?
Maar dan moet je met die mensen contact makenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat dat de redenen zijn dat iemand vrijgezel isSommige mensen kunnen daar doorheen kijken, het accepteren of vinden het misschien wel de mooiste eigenschap van die persoon (Waarvan jij denkt "die zou verbeterd moeten worden " ) ..
dat ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is gewoon basis psychologie, mensen werken op basis van vergelijking. Tjee raak ik jouw onzekerheid ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij scoort lekker punten zo![]()
je kan ook gewoon uigaan met iemand met ongeveer dezelfde marktwaarde. dan heb je allebei lol. en trouwens, gewoon veel lol maken en vrolijk zijn, dat is belangrijkertenzij je er echt als een klapjosti uitziet maar dat doen zowel venco als cue_ niet
Je bedoelt dat ze niet makkelijk contact maakt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar dan moet je met die mensen contact makenals het daar al fout gaat. enz enz Daar doel ik meer op
Hoi ik ben niemand. En mijn ongezouten mening: Je ziet er gewoon goed uit.quote:
Gelijk heb je. Ik vind het echt onzin dat zoiets over jou beweerd wordt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:42 schreef vencodark het volgende:
Daar hoef ik persoonlijk geen antwoord op.
Exact.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef vencodark het volgende:
Daarbij: werkelijk niemand is perfect.
je zat in de R&P slowchat, dit is pringlesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Euh ik heb door het slotje heen gepost lijkt het in het vorige topic
Jaquote:
ow...ja ik kan het niet uitelkaar houdenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je zat in de R&P slowchat, dit is pringles
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een willekeurig ander meisje kan ik ook bedoelen
nee, maar ik zou bijna onzeker van je worden jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dit is gewoon basis psychologie, mensen werken op basis van vergelijking. Tjee raak ik jouw onzekerheid ofzo
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
ow...ja ik kan het niet uitelkaar houden
Mag toch hopen dat ik voor de meeste geen mysterie ben.quote:
We weten zelf allemaal wel wat de punten zijn waar het fout gaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ze vervolgens niet inziet dat hij met haar staat te flirten.. ja dat is even wennen..
Beeep, ja dat was het slijmbal alarm.quote:
Heb ook een hekel aan dames die daar niet tegen kunnen, dat scheeltquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, maar ik zou bijna onzeker van je worden jaAls ik niet wist dat je bovengemiddeld kritisch was
Dat hebben mensen bij mij ook wel, maar of dat nou altijd een positief iets isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ik voor de meeste geen mysterie ben.
Btw, dat zei een klasgenoot ook nog vandaag. Ze zei letterlijk: ik heb bij jou totaal geen vraagtekens. Wat ik van je zie, is gewoon wie je echt bent.
Ik weet wat je wilt zeggen, maar het komt niet zo lekker over. Niets aan de hand, ik ken je ondertussen aardigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
We weten zelf allemaal wel wat de punten zijn waar het fout gaat.Alleen gaan doen alsof iemand perfect is en niet weten waarom iemand niet aan de relatie komt is totaal wat anders.
![]()
Oke.. geef mij maar een lijstje waarom jij denkt dat ik niet aan de man komquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:50 schreef mrbox het volgende:
We weten zelf allemaal wel wat de punten zijn waar het fout gaat.Alleen gaan doen alsof iemand perfect is en niet weten waarom iemand niet aan de relatie komt is totaal wat anders.
![]()
Nou, het is voor het eerst dat iemand dat zo tegen mij zei. Meestal vinden mensen mij introvert, ingetogen en dat ik weinig van mezelf laat zien. Dat is echt niet leuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat hebben mensen bij mij ook wel, maar of dat nou altijd een positief iets is
Alfabet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oke.. geef mij maar een lijstje waarom jij denkt dat ik niet aan de man kom
Haha, ja indd. En met mijn hulp.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal zelf zitten verzinnen zowat
Zelfkennis is dan ook veel beterquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal zelf zitten verzinnen zowat
Ach ik word dan weer vaak als rare snuiter weggezet omdat ik het leuk vind om mensen aan het lachen te maken, soms is een beetje mysterie wel handig, vooral date-wisequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, het is voor het eerst dat iemand dat zo tegen mij zei. Meestal vinden mensen mij introvert, ingetogen en dat ik weinig van mezelf laat zien. Dat is echt niet leuk.
Geen idee meer wat die wasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zelfkennis is dan ook veel beterweet je ook waar het aan ligt
En daarbij heb ik de hoofd reden al tig keer verteld.
![]()
Rare snuiter.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ach ik word dan weer vaak als rare snuiter weggezet omdat ik het leuk vind om mensen aan het lachen te maken, soms is een beetje mysterie wel handig, vooral date-wise
Is er weer een nieuwe ep?quote:
Tis nu weer lekker rustigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:56 schreef vencodark het volgende:
Ik was een uur geleden al van plan de hond uit te laten.
*zucht*quote:
ik heb eerder het idee dat we een onzekere plek bij jou rakenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
[..]
Beeep, ja dat was het slijmbal alarm.
[..]
Heb ook een hekel aan dames die daar niet tegen kunnen, dat scheelt
zal je ff helpen :quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb eerder het idee dat we een onzekere plek bij jou rakenVolgens mij heeft er nog niemand tegen wie dan ook vanavond gezegd dat die perfect is.
en waarom nou weer slijmbal alarm?
en succes met zoeken naar een vrouw die het heerlijk vindt als een man zo kritisch is als jijdat moet dan een sadomasochistisch type zijn
Ok, ik zeg dit nu 1 keer, ff naar iedereen. Kan er ff opgehouden worden over mij en mijn valkuilen/beperkingen/imperfectie etc. etc. Ik ziet hier niet om bekritiseerd te worden op deze manier.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
zal je ff helpen :
[Singles] Geef mij maar Amsterdáááám...
[Singles] Geef mij maar Amsterdáááám...
die twee samen, maakt het aardig perfect.
Nu kan het zijn dat je een onzekerheid raakt bij mij maar waarom ga jij nu over op de "gemene" opmerkingenDaarbij valt mijn kritisch zijn wel mee mits je weet hoe je het moet zien
![]()
Dat weten Venco en ik beiden wel, volgens mij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:13 schreef mrbox het volgende:
Daarbij valt mijn kritisch zijn wel mee mits je weet hoe je het moet zien![]()
Mijn naam wordt nu genoemd. Er wordt gelinkt naar een topic waar het redelijk specifiek over mij gaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik denk dat het allang niet meer over jou gaat Venco
Je hoeft je sowieso geen zorgen te maken over dat soort dingen denk ik
Scuzie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn naam wordt nu genoemd. Er wordt gelinkt naar een topic waar het redelijk specifiek over mij gaat.
Ik ben duidelijk geweest nu.Niet boos, ik geef het aan.
zal ik doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef vencodark het volgende:
Daarbij Box: als je er verder iets over wilt zeggen, doe het privé. Heel fok hoeft niet mee te 'genieten' over hoe je verder over me denkt.Positief is leuk, minder positief of wat dan ook, is niet leuk.
En soms zijn vrouwen ook gewoon te snel geraakt. Kan je nog zo goed nadenken over hoe je het verwoord maar ze lezen het toch altijd zoals ze het willen en dat is dan vaak ook op de meest negatieve manier mogelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weten Venco en ik beiden wel, volgens mij.
Maar ondanks dat kunnen sommige bewoordingen die jij gebruikt soms best kwetsend of redelijk hard overkomen. En volgens mij is dat niet de manier waarop jij het altijd bedoelt dat het over zou moeten komen.
Hou mijn naam er dan buiten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
zal ik doenmaar wat Cruise.Elroy zegt het ging al lang niet meer over jou als persoon.
![]()
Ik ben de laatste die zal zeggen dat vrouwen dat niet doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:27 schreef mrbox het volgende:
En soms zijn vrouwen ook gewoon te snel geraakt. Kan je nog zo goed nadenken over hoe je het verwoord maar ze lezen het toch altijd zoals ze het willen en dat is dan vaak ook op de meest negatieve manier mogelijk.
Nu nog wakker lieve evil?quote:
het wordt niet weer een youtubetopic vol crappy muziek he?quote:
Welke muziek vind jij leuk?quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het wordt niet weer een youtubetopic vol crappy muziek he?
ja, ben klaarwakkerquote:
wat vind jij niet leuk?quote:
Indeedquote:
laat ik daar nou net van houdenquote:
Waar houd jij van?quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laat ik daar nou net van houden
in welk opzicht?quote:
komt ervan als je lurktquote:
Aan muziek!quote:
Daar doe ik niet aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan
Ja, net zoals ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Oh, eigk alles wel..quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan muziek!
Alsof jij ooit seks hebt!
preciesquote:
die liggen te maffenquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:51 schreef Socios het volgende:
De rest van de topicbezoekers is er nu wel keihard aan de geile nueckseks?
Ja, maar jij doet aan scharrels, ik aan serieuze relatiesquote:
ik ook, zodra ik niet meer getraumatiseert benquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet aan scharrels, ik aan serieuze relaties
Moet je ook niet met huilnegerts omgaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook, zodra ik niet meer getraumatiseert ben
die moet je niet zoeken, die moet je vindenquote:
ik vind gewoon dat ze een lijst mee moeten geven over welke functies erop zitten, en welke overontwikkeld zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moet je ook niet met huilnegerts omgaan
kmoet ook om 9 beginnen.. kwil niet!quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:56 schreef FireFox1 het volgende:
Computer van klant eindelijk gefixt, ga pitten.
Over 7 uur mag ik weer beginnen met mijn normale job![]()
Ik ook niet!quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kmoet ook om 9 beginnen.. kwil niet!
Slaap lekker uit met Socios dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kmoet ook om 9 beginnen.. kwil niet!
Zo'n lame versiertruc verzin ik niet eensquote:
die kom je tegen, of niet..quote:
dudequote:
slaap lekker dan maarquote:
adiosquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:00 schreef FireFox1 het volgende:
Sigaretje en Biertje op, nu echt pitten
misschien ligt het wel aan jouquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:00 schreef Socios het volgende:
Vrouwen die ik tegenkom op straat, in de supermarkt, in de trein gunnen me geen blik? Owee, als je ze eens aanspreekt.![]()
Nee, gaan ze gauw in MP3-spelert of boek duiken, stel je voor wat sociale interactie._!
elke vrouw is andersquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:02 schreef Socios het volgende:
Hoe kan ik het dan het beste aanpakken? Hoe wil een vrouw benaderd worden?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:00 schreef Socios het volgende:
Vrouwen die ik tegenkom op straat, in de supermarkt, in de trein gunnen me geen blik? Owee, als je ze eens aanspreekt.![]()
Nee, gaan ze gauw in MP3-spelert of boek duiken, stel je voor wat sociale interactie._!
voorbeeld:quote:
quote:
als ze chagerijnig of ongeinteresseerd kijkt beter niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:05 schreef Socios het volgende:
En bij oogcontact mag ik wel wat zeggen?
quote:
Leg even uit dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:07 schreef RealZeus het volgende:
Geef toe,aan de hand van die post zou je het haast zeggen,alleen het woord hoer miste nog.
Onzin, iedereen wil benaderd worden. Als ze het niet denken te willen hebben ze te vaak slechte ervaringen gehad. Maar benadering van een leuk persoon is voor iedereen altijd welkom. De vraag is alleen of ze jou leuk vindt... daar kun je maar op een manier achter komen. Ga op je gevoel af.... en niet je berekeningen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voorbeeld:
sommigen willen gewoon niet benaderd worden, dan maken ze geen oogcontact.
dus benader je diegene niet.
Jullie zijn gewoon ingewikkeld. Veeleisend ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
vrouwen zijn heul niet moeilijk![]()
mannen zijn gewoon dom en snappen ons niet
komt ie: Hoer!quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geef toe,aan de hand van die post zou je het haast zeggen,alleen het woord hoer miste nog.
je bent desperate of niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:08 schreef Socios het volgende:
Okey, thanks. Ik zal erop letten. Bij een ´tweede check´ met d´r ogen zie ik dat dan wel als groen licht?
datquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:08 schreef mahlah het volgende:
[..]
Onzin, iedereen wil benaderd worden. Als ze het niet denken te willen hebben ze te vaak slechte ervaringen gehad. Maar benadering van een leuk persoon is voor iedereen altijd welkom. De vraag is alleen of ze jou leuk vindt... daar kun je maar op een manier achter komen. Ga op je gevoel af.... en niet je berekeningen.
Nee verdomme.... je moet gewoon erop afstappen als je dat wil. Als ze boos wordt, dan is het haar probleem. Jij handelt uit je beste intenties.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:08 schreef Socios het volgende:
Okey, thanks. Ik zal erop letten. Bij een ´tweede check´ met d´r ogen zie ik dat dan wel als groen licht?
lees eerst het handboek maar eens doorquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon ingewikkeld. Veeleisend ook.
Mjah, weet niet... Ik probeer gewoon zo goed mogelijk te doen alles. En wat te leren. Het moet toch een keer lukken! Het is helaas niet voor iedereen even makkelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
je bent desperate of niet?![]()
dat
wanhopige mensen zit niemand op te wachten
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:10 schreef RealZeus het volgende:
En nu ga ik lekker slapen,ik lig namelijk al in mijn warme bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Haha, okey dan. Dat laatste is zeker waar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:10 schreef mahlah het volgende:
Als ze boos wordt, dan is het haar probleem. Jij handelt uit je beste intenties.
Daar staat in 1 hoofdstuk beschreven wat ook in 1 regel kan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lees eerst het handboek maar eens door
je moet dus niet alles goed willen doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, weet niet... Ik probeer gewoon zo goed mogelijk te doen alles. En wat te leren. Het moet toch een keer lukken! Het is helaas niet voor iedereen even makkelijk.
schatje.. nee.. laat maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of je je beroep wilde melden.
en nog, na zo'n uitgebreide uitleg, snap je er niks vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar staat in 1 hoofdstuk beschreven wat ook in 1 regel kan.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
opgetieft staat netjes
Ik ook van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*geeft GvsE een knuffel en een![]()
Alles goed doen lijkt me nogal een onmogelijk hoge lat, om het dan maar compleet op te geven vind ik dan ook weer zwak. Je kunt op z'n minst je best doen. Slechte vrouwenquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet dus niet alles goed willen doen
slechte mannen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:13 schreef Socios het volgende:
Dus wel gewoon zeggen tegen ze ´EN NOU PRAAT JE MET ME´.
Nee,onduidelijk geschreven,er zit geen logica in en telkens wordt er iets anders bedoeld dan dat er staatquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en nog, na zo'n uitgebreide uitleg, snap je er niks van
U Wishquote:
heel eerlijk.. veel vrouwen kiezen voor een bad guy ipv een schattig braaf knulletjequote:Op woensdag 10 maart 2010 02:14 schreef mahlah het volgende:
[..]
Alles goed doen lijkt me nogal een onmogelijk hoge lat, om het dan maar compleet op te geven vind ik dan ook weer zwak. Je kunt op z'n minst je best doen. Slechte vrouwen
*sprayt zich in met ontsmetterquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
*geeft GvsE een knuffel en een
Waarom is dat dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heel eerlijk.. veel vrouwen kiezen voor een bad guy ipv een schattig braaf knulletje
Mensen willen gewoon datgene dat ze niet kunnen krijgen. Als zo'n vrouw alleen maar mishandeld wordt, bereikt ze vanzelf de grens dat ze de lieve mannen weer méér gaat waarderen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..] heel eerlijk.. veel vrouwen kiezen voor een bad guy ipv een schattig braaf knulletje
maar je moet wel gewoon jezelf blijven![]()
Ah, dat verklaart het een en anderquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heel eerlijk.. veel vrouwen kiezen voor een bad guy ipv een schattig braaf knulletje
maar je moet wel gewoon jezelf blijven![]()
De enige goede manier om een vrouw af te stoten, is je te gedragen als alle andere mannen in haar omgeving. Zodat je niet meer opvalt en saai wordt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het een en ander
nee hoor, vriendinnen van mij blijven bij de vent die hun mishandelt..quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon datgene dat ze niet kunnen krijgen. Als zo'n vrouw alleen maar mishandeld wordt, bereikt ze vanzelf de grens dat ze de lieve mannen weer méér gaat waarderen.
lustquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom is dat dan?
Even later dan worden ze belazerd etc. door zo een gozert._!
neuspeuteren wil ook wel werken hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
De enige goede manier om een vrouw af te stoten, is je te gedragen als alle andere mannen in haar omgeving. Zodat je niet meer opvalt en saai wordt.
Ik ben uniek.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
De enige goede manier om een vrouw af te stoten, is je te gedragen als alle andere mannen in haar omgeving. Zodat je niet meer opvalt en saai wordt.
Zelfs daar zit een grens aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoor, vriendinnen van mij blijven bij de vent die hun mishandelt..
die tikken niet, maar zelfs na een wurgpoging heeft een haar vriend teruggenomen..
ooit vast welquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:51 schreef Socios het volgende:
Ingewikkeld allemaal. Toch zal het me weer eens lukken.
haar lichaam is al een grote rotzooiquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:53 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zelfs daar zit een grens aan.
Maar wordt meestal pas bereikt als hun lichaam het niet meer aan kan (zodra ze een beetje ouder zijn)
Iedereen is uniek..... maar wat heeft dat er mee te maken?quote:
ik ben niet uniek.. ik ben precies hetzelfdequote:Op woensdag 10 maart 2010 02:57 schreef mahlah het volgende:
[..]
Iedereen is uniek..... maar wat heeft dat er mee te maken?
Ik val altijd op en ben nooit saai.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik val altijd op en ben nooit saai.
Ok, je hebt gelijk. Ik was niet duidelijk .... zolang ze niet voortijdig overlijdt zal ze het op een gegeven moment vanzelf inzien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haar lichaam is al een grote rotzooi
haar kaak is zo zwak, dat als er ook nog maar een tikje tegenaan komt, dat ie los hangt, een paar ribben steken vreemd uit, noem het maar op..
ze is nu bijna 30... dat noem ik geen stommiteiten uit de jeugd meer
Nope!quote:Op woensdag 10 maart 2010 03:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet heel zeker dat je dat liegt
sommige mensen zullen het nooit inzienquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:01 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. Ik was niet duidelijk .... zolang ze niet voortijdig overlijdt zal ze het op een gegeven moment vanzelf inzien.
Dan wil je vrouwen blijkbaar nooit afstotenquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik val altijd op en ben nooit saai.
O, but I know itquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope!![]()
We kunnen niet allemaal zo spannend zijn als jij GvE
en dat heeft ook effect op jou?quote:Op woensdag 10 maart 2010 03:04 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dan wil je vrouwen blijkbaar nooit afstoten
Nee, ik spaar ze!quote:Op woensdag 10 maart 2010 03:04 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dan wil je vrouwen blijkbaar nooit afstoten
nooit weet je nog?quote:Op woensdag 10 maart 2010 03:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sommige mensen zullen het nooit inzien
nooit bestaat zeker welquote:
Pas als je dat filmpje gekeken (en begrepen) hebt zal ik je mening hierover serieus nemenquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nooit bestaat zeker wel
- ik zal nooit van sterrenbeeld veranderen
- ik zal nooit 300 jaar worden
- ik zal nooit meer geboren worden
- ik zal nooit meer maagd worden
zal ik doorgaan?
dude, het is kwart over 3, ik ga echt geen filmpjes kijken nuquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Pas als je dat filmpje gekeken (en begrepen) hebt zal ik je mening hierover serieus nemen
No problem, ik zeg alleen even waar je op kunt rekenenquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude, het is kwart over 3, ik ga echt geen filmpjes kijken nu
dude, probeer niet te bitchen, want dat interesseert me toch geen fluitquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
No problem, ik zeg alleen even waar je op kunt rekenen![]()
Ga dan lekker slapen als het zo laat voor je is
Je sociale vaardigheden laten wat te wensen overquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude, probeer niet te bitchen, want dat interesseert me toch geen fluit
and proud of itquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je sociale vaardigheden laten wat te wensen over
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude, probeer niet te bitchen, want dat interesseert me toch geen fluit
Mensen die niet hoger dan de 4de dimensie denkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nooit bestaat zeker wel
- ik zal nooit van sterrenbeeld veranderen
- ik zal nooit 300 jaar worden
- ik zal nooit meer geboren worden
- ik zal nooit meer maagd worden
zal ik doorgaan?
ja hoor, maar niks bijzonders gedaan. Voel me gewoon weer een stuk beter dan gisteren.quote:
Dat is ook tofquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja hoor, maar niks bijzonders gedaan. Voel me gewoon weer een stuk beter dan gisteren.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 05:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die niet hoger dan de 4de dimensie denken
Ja toch, ik word er zo moe van he. "Ik zal nooit meer mijn kindertijd beleven", zo vast zitten in een stramien he... *zucht*quote:
Hoe is het?quote:
Qutie!quote:
Tof!quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:46 schreef stbabylon het volgende:
LekkerGisteren leuk plannen zitten maken voor Amerika
quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:47 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Ik ben toe aan weekend.
Groetjes,
Krea.
Dat inderdaad. Vandaag en morgen nog.quote:
en overmorgenquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Vandaag en morgen nog.
Ik nietquote:
Domme tukker ben je ook eigenlijk he.quote:Hey kluts! Ik heb je nog gesmst vd week, maar ik drukte niet op 'send' en toen reageerde je niet.
Pleonasme?quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Domme tukker ben je ook eigenlijk he.
Oh, daar is niks mis mee, ben ik helemaal voorquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks
Ik wilde gewoon nog meer domme amerikanen posten.
De laatste voor nu dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, daar is niks mis mee, ben ik helemaal voor
nu word ik bang voor je...quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:57 schreef Kluts het volgende:
Ik heb trouwens dit weekend eindelijk de lol van Singstar ontdekt.
Ken je thereifixedit.com ook al?quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
De laatste voor nu dan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken je thereifixedit.com ook al?
[ afbeelding ]
Bij mij doet hij het nog wel, dus het probleem ligt niet perse bij hunquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:09 schreef Kluts het volgende:
Ja hoor, op de een of andere manier ligt Google eruit en nu kan ik niet bij mijn G-mail.
Ik kan er gewoon op hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:09 schreef Kluts het volgende:
Ja hoor, op de een of andere manier ligt Google eruit en nu kan ik niet bij mijn G-mail.
Toch, dat had ik gisteravond. Alles werkte, behalve Gspot.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het gewoon stom, alle andere sites doen het wel, maar google blijft hangen en laadt niet. Kutpc.
Ja, ik wil verdomme gewoon mijn Shemail openen.quote:Toch, dat had ik gisteravond. Alles werkte, behalve Gspot.
dude, lees dan ook ervoor, en je zult zien dat het om het woord nooit gaatquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja toch, ik word er zo moe van he. "Ik zal nooit meer mijn kindertijd beleven", zo vast zitten in een stramien he... *zucht*
Let niet op mij, ik zit heerlijk te nerden met hogere dimensies, en daar kun je dus gewoon wel nog een keer geboren wordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude, lees dan ook ervoor, en je zult zien dat het om het woord nooit gaat![]()
en daarbij.. ik zit nog steeds in mijn kindertijd![]()
Theoretisch mogelijk, maar hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:19 schreef Kluts het volgende:
Oke. Een collega van mij denkt serieus dat haar Outlook traag is vanwege haar netwerkkabel.
Ja, het is een vrouw.
Exact dat heb ik dus ook gezegd.quote:Theoretisch mogelijk, maar hoogst onwaarschijnlijk.
Ik heb thuis zelf mijn netwerkkabel een keer vervangen door een nieuwere, nadat ik alle andere onderdelen heb nagelopen om te kijken of dat de bottleneck was.quote:
...een vrouw hier wilde persé een heel groot scherm, omdat ze niet meer zo goed zag. Ik zeg, ja dat kan wel, maar dan krijg je dus onscherp beeld als je die resolutie zo laag wil.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:19 schreef Kluts het volgende:
Oke. Een collega van mij denkt serieus dat haar Outlook traag is vanwege haar netwerkkabel.
Ik denk dat je dit wel kunt waarderen:quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
...een vrouw hier wilde persé een heel groot scherm, omdat ze niet meer zo goed zag. Ik zeg, ja dat kan wel, maar dan krijg je dus onscherp beeld als je die resolutie zo laag wil.
Dus ik bestel vorige week een monitor van 1200 euro (eizo ftw), installeer dat ding gisteren met koeieletters op 1024x768...krijg ik net een telefoontje dat het een beetje opscherp is. Of ik de resolutie kan verhogen....
Dat mensen uberhaupt het lef hebben om voor zoiets hulp in te roepen.quote:Ik maak me er maar neit meer druk om. Gisteren:
'mijn pc is traag. ik kan zo niet werken'
*overnemen, kijken. Goh, snel*
'nee, als ik naar youtube ga, duurt het soms even voordat de site er is.'
Ze bellen voor álles.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:28 schreef Kluts het volgende:
Dat mensen uberhaupt het lef hebben om voor zoiets hulp in te roepen.
BOFH is ook leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat je dit wel kunt waarderen:
http://theoatmeal.com/comics/design_hell
Jaaaa, die emancipatie zit er goed in bij jouquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Kluts het volgende:
Uiteindelijk heb IK het probleem telefonisch verholpen.En dan werk je nog wel in een technische omgeving met bijna alleen maar mannen.
Gelukkig rijden we vanaf daar verder naar Flagstaffquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:45 schreef Kreator het volgende:
Hoover Dam is echt zoiets waar je naar uitkijkt. Dan kom je daar en dan is het 10 minuten lang echt heel tof. Daarna stap je in de auto en dat was het.
Fuck emancipatie. Fijn dat we als mannen en vrouwen als gelijk worden gezien, maar er zijn gewoon dingen waar vrouwen beter in zijn dan mannen en andersom.quote:Jaaaa, die emancipatie zit er goed in bij jou
Ja, stond gisteren ook al op de FP.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)m-de-del-van-63.html![]()
Afwassen, strijken, pijpen, koken....quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:49 schreef Kluts het volgende:
maar er zijn gewoon dingen waar vrouwen beter in zijn dan mannen.
Die derde durf ik te betwijfelen. Ik denk dat een man met veel oefening het beter kan dan een vrouw met veel oefening, omdat hij wel weet hoe het voelt om te ontvangen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Afwassen, strijken, pijpen, koken....
ik ben gelukkig dan ook geen nerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Let niet op mij, ik zit heerlijk te nerden met hogere dimensies, en daar kun je dus gewoon wel nog een keer geboren worden
Je geeft ze wel een hoop krediet, Krea.quote:
Uiteraard zijn mannen beter in dat soort dingen, maar liever dit dan dat ze de hele dag op de bank Oprah kijken...quote:
Ik zuig in afwassen.quote:Afwassen, strijken, pijpen, koken....
quote:Kun je trouwens niet iets met c&m gaan doen, Klots? Dat lijkt me wel wat voor je...
wat een nietszeggend advies, of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:53 schreef Kluts het volgende:
En collega nummer 2403250 die me het advies geeft iets met marketing en communicatie te gaan doen.
Misschien moet ik het toch eens echt gaan overwegen.
Neequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:00 schreef JoeBravo het volgende:
wat een nietszeggend advies, of ligt dat aan mij?
Dat vond ik dus ook altijd, maar altijd als ik het met collega's over studies en beroepen heb, komen ze daarmee aanzetten.quote:wat een nietszeggend advies, of ligt dat aan mij?
Verdiep je eens in de studie, de vakken, wat je ervoor moet doen en wat je ermee kunt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:03 schreef Kluts het volgende:
Dat vond ik dus ook altijd, maar altijd als ik het met collega's over studies en beroepen heb, komen ze daarmee aanzetten.
En als tig mensen het je verteld hebben, misschien moet je het dan eens overwegen als je er zelf ook al over na zat te denken.
Dat heb ik al gedaan en de studie an sich spreekt me wel aan, wat ik ermee kan ook. Ik zit alleen altijd aan te hikken tegen het feit dat ik gelijk DE keuze wil maken voor de komende 40 jaar, terwijl dat niet realistisch is. Maar ik ben gewoon bang de verkeerde keuze te maken.quote:Verdiep je eens in de studie, de vakken, wat je ervoor moet doen en wat je ermee kunt.
Want daar blijven kost inderdaad nog veel minder.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
Goed gedaan PvdA
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_voor_missie__.html
Je maakt helemaal geen keuze voor de komende 40 jaar. Ten eerste is M&C zo breed, dat er genoeg verschillende soorten beroepen te doen zijn. Verder, een verkeerde keuze maak je pas als je start aan de studie; je vindt het niks, en doorgaat ipv overstapt naar iets wat je meer aanstaat. En dan nog, qua studeren bestaan er maar weinig verkeerde keuzes. Wil je de rest van je leven het 'assistentje/secretaresse' blijven van?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:10 schreef Kluts het volgende:
Dat heb ik al gedaan en de studie an sich spreekt me wel aan, wat ik ermee kan ook. Ik zit alleen altijd aan te hikken tegen het feit dat ik gelijk DE keuze wil maken voor de komende 40 jaar, terwijl dat niet realistisch is. Maar ik ben gewoon bang de verkeerde keuze te maken.
Wat je zegt, daar heb je gelijk in, dat zie ik zelf ook wel in. Ik zit gewoon met het feit dat ik 26 ben, tegen de tijd dat ik dan afgestudeerd ben, ben ik begin 30, ik kan het me niet veroorloven om mijn tijd te verdoen met een studie waar ik geen fuck aan heb. Dat is vooral waar ik mee worstel. Ik weet wel dat ik geen keuze maak voor de rest van mijn leven, maar zo voelt het enigszins wel. De druk die ik mezelf opleg is te hoog.quote:Je maakt helemaal geen keuze voor de komende 40 jaar. Ten eerste is M&C zo breed, dat er genoeg verschillende soorten beroepen te doen zijn. Verder, een verkeerde keuze maak je pas als je start aan de studie; je vindt het niks, en doorgaat ipv overstapt naar iets wat je meer aanstaat. En dan nog, qua studeren bestaan er maar weinig verkeerde keuzes. Wil je de rest van je leven het 'assistentje/secretaresse' blijven van?
En hoe langer je aan het denken bent hoe ouder je gaat worden en hoe groter de drempel en de angst gaat worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat je zegt, daar heb je gelijk in, dat zie ik zelf ook wel in. Ik zit gewoon met het feit dat ik 26 ben, tegen de tijd dat ik dan afgestudeerd ben, ben ik begin 30, ik kan het me niet veroorloven om mijn tijd te verdoen met een studie waar ik geen fuck aan heb. Dat is vooral waar ik mee worstel. Ik weet wel dat ik geen keuze maak voor de rest van mijn leven, maar zo voelt het enigszins wel. De druk die ik mezelf opleg is te hoog.
Maar ik werk altijd onder mijn niveau, waar ik inmiddels echt gaar van wordt. Dat ik geen secretaresse meer wil zijn, daar was ik al wel uit iig.
dat. en van blijven uitstellen kan een hoop ellende komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hoe langer je aan het denken bent hoe ouder je gaat worden en hoe groter de drempel en de angst gaat worden.
Is iets op sociaalmaatschappelijk gebied niets voor je? En als vaste R&P klant heb je alvast wat bagage.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:16 schreef Kluts het volgende:
Maar ik werk altijd onder mijn niveau, waar ik inmiddels echt gaar van wordt. Dat ik geen secretaresse meer wil zijn, daar was ik al wel uit iig.
En langer dat werk wat ze eigenlijk niet leuk vindt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat. en van blijven uitstellen kan een hoop ellende komen.
PvdA?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
Goed gedaan PvdA
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_voor_missie__.html
Van uitstel komt afstel zegt men weleens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef JoeBravo het volgende:
dat. en van blijven uitstellen kan een hoop ellende komen.
Als meenemen meer kost laat de VS de afvoer/vernietiging dan maar lekker betalen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PvdA?
1) blijven kost nog veel meer (en niet alleen geld)
2) de VS weigert om te betalen als ze het overnemen, daar kan de PvdA weinig aan veranderen
Ik zeg: dat spul meenemen, tot de laatste zandzak. Had ik ook gedaan als mijn oude huisbaas toch plotseling wilde betalen voor het laminaat dat ik op eigen kosten in het huurhuis had gelegd. Anders was het mooi in de fik gegaan.
En en jaarlijkse kosten voor blijven:quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PvdA?
1) blijven kost nog veel meer (en niet alleen geld)
2) de VS weigert om te betalen als ze het overnemen, daar kan de PvdA weinig aan veranderen
Ik zeg: dat spul meenemen, tot de laatste zandzak. Had ik ook gedaan als mijn oude huisbaas toch plotseling wilde betalen voor het laminaat dat ik op eigen kosten in het huurhuis had gelegd. Anders was het mooi in de fik gegaan.
Tientallen miljoenen is dan inderdaad een koopje. Meestal verleng je ook nog eens voor 2 jaar dus is nu al de winstpakker van de week.quote:Kosten
De uitgaven worden jaarlijks geraamd op ongeveer 355 miljoen euro. Daarnaast is er een potje ‘onvoorziene kosten’ van 132 miljoen euro per jaar in de begroting opgenomen.
Wat je ook doet, voor je 30ste beginnen, dan krijg je nog steun van de overheid tot je 37stequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat je zegt, daar heb je gelijk in, dat zie ik zelf ook wel in. Ik zit gewoon met het feit dat ik 26 ben, tegen de tijd dat ik dan afgestudeerd ben, ben ik begin 30, ik kan het me niet veroorloven om mijn tijd te verdoen met een studie waar ik geen fuck aan heb. Dat is vooral waar ik mee worstel. Ik weet wel dat ik geen keuze maak voor de rest van mijn leven, maar zo voelt het enigszins wel. De druk die ik mezelf opleg is te hoog.
Bij deeltijd studeren (wat Kluts volgens mij van plan was..) krijg je sowieso niets. Ook al kost het exact hetzelfde als een voltijd studie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Wat je ook doet, voor je 30ste beginnen, dan krijg je nog steun van de overheid tot je 37ste
Ja, dan helpt mijn tip nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij deeltijd studeren (wat Kluts volgens mij van plan was..) krijg je sowieso niets. Ook al kost het exact hetzelfde als een voltijd studie.
True.quote:En hoe langer je aan het denken bent hoe ouder je gaat worden en hoe groter de drempel en de angst gaat worden.
Dat zou dus echt totaal niets voor mij zijn.quote:Is iets op sociaalmaatschappelijk gebied niets voor je? En als vaste R&P klant heb je alvast wat bagage.
Zelfs dat weet ik niet eens zeker. Misschien dat ik wel fulltime ga studeren. No idea nog.quote:Bij deeltijd studeren (wat Kluts volgens mij van plan was..) krijg je sowieso niets. Ook al kost het exact hetzelfde als een voltijd studie.
Draai gewoon eens een proefles mee. Zoek je opleidingsinstituut en studie uit die je het leukste lijkt en ga er een keer bij zitten. Dat vinden ze echt wel goed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
[..]
Dat zou dus echt totaal niets voor mij zijn.
[..]
Zelfs dat weet ik niet eens zeker. Misschien dat ik wel fulltime ga studeren. No idea nog.
Kijkduin is het strand van Den Haag! (ten zuiden van Scheveningen)...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Corrigeer me als ik het fout heb hoor.![]()
Maar Kijkduin in de kop van Noord-Holland? Hoogste echtscheidingspercentage van Nederland? Helemaal niks te doen voor lokale jeugd, behalve werkeloos worden? Zelfs Delfzijl heeft meer sfeer.
Verklaart je reislust en je offensieve houding tegenover alles wat je als "niet productief" ziet.![]()
Oh, en het is Fok! he? ik mag er naast zitten.
Een collegaatje van me is net begonnen met die studie in deeltijd, en ik heb idd gevraagd aan haar of ik een keer meekan om te kijken, is idd geen probleem.quote:Draai gewoon eens een proefles mee. Zoek je opleidingsinstituut en studie uit die je het leukste lijkt en ga er een keer bij zitten. Dat vinden ze echt wel goed.
Nee, inderdaad. Gezien je nogal technisch bent - papier uit printers halen enz - kun je ook informatica gaan doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:27 schreef Kluts het volgende:
Dat zou dus echt totaal niets voor mij zijn.
Lekker breed gedefineerd!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:32 schreef El_Matador het volgende:
ik heb wel een hekel aan profiteurs (op welk vlak dan ook).
verkleinwoordjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een collegaatje van me is net begonnen met die studie in deeltijd, en ik heb idd gevraagd aan haar of ik een keer meekan om te kijken, is idd geen probleem.
Dat heb ik serieus wel eens overwogen. Maar dan zou ik meer in de hoek van informatiebeheer en dergelijke gaan zoeken.quote:Nee, inderdaad. Gezien je nogal technisch bent - papier uit printers halen enz - kun je ook informatica gaan doen.
Verkleinwoorden heten die dingenquote:
Lui die nooit een rondje geven maar wel altijd profiteren van anderen bijvoorbeeld.quote:
Dan kan je aan de slag als Sylar?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Als je redelijk technisch bent, maar toch iets met mensen wilt doen is iets in de psychologie misschien iets voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |