Mogen ook hele bloedjes zijn hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Halfbloedjes heb ik ook voor je in de aanbiedingGebonden of niet, maakt voor de meeste negerts geen flikker uit
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alles van 1m72 en groter is lang genoegeen man hoeft niet lang te zijn, alleen langer dan ik.lang mag wel
Mijn vorige kwam dan ook uit R'dam.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Zeeland is niet echt dichtbevolkt
quote:
zit op jou te wachten, is zo koud alleenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh probeer jij dat ook al heel de tijd?
Amsterdam wel, maar volgens mij loopt er meer leuks in zeeland rondquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Zeeland is niet echt dichtbevolkt
Nou, ken er wel een paar voor jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogen ook hele bloedjes zijn hoor.Maar wel ongebonden!
FF kent vast ook een paar vrouwen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef mrbox het volgende:
ow Venco wordt gekoppeld door FFEinde aan je super lange tijd van vrijgezel zijn Vencotje
Venco is gewoon een mooie vrouw om te zien, dus aan mannen geen gebrek voor haarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef mrbox het volgende:
ow Venco wordt gekoppeld door FFEinde aan je super lange tijd van vrijgezel zijn Vencotje
goeie stadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn vorige kwam dan ook uit R'dam.![]()
[..]
Ik ben er in heel Zeeland maar 1 tegen gekomenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Amsterdam wel, maar volgens mij loopt er meer leuks in zeeland rond
Maak je geen illusies. In Enschede lopen leuke mannen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Amsterdam wel, maar volgens mij loopt er meer leuks in zeeland rond
Oh ja hoorquote:
En die man heb je gelijk keihard genomen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben er in heel Zeeland maar 1 tegen gekomen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Venco is gewoon een mooie vrouw om te zien, dus aan mannen geen gebrek voor haar
Dat klopt opzich wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. In Enschede lopen leuke mannen.
Die Barman die Venco leuk vind?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben er in heel Zeeland maar 1 tegen gekomen
Thx.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Venco is gewoon een mooie vrouw om te zien, dus aan mannen geen gebrek voor haar
Heb nog moeite met zittenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die man heb je gelijk keihard genomen?
1 tip (als ex horeca medewerker) DATE NOOIT EEN BARMAN!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx.![]()
Maar ik kijk te chagrijnig waardoor leuke mannen niet op mij afkomen en barmannen die niet leuk zijn, wel een opmerking maken.![]()
Milfs? Dat is wel wat voor Boxie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh ja hoor
Trek mijn blik gekke exen wel ff open
Ik hou mijn ogen daar wel open hoor!quote:
Was ik niet van plan hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 tip (als ex horeca medewerker) DATE NOOIT EEN BARMAN!
moet je zorgen dat je ergens heen gaat samen met iemand waar je altijd om moet lachen. dan kijk je haske vrolijk en dan mag je alle mannen van je af gaan slaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx.![]()
Maar ik kijk te chagrijnig waardoor leuke mannen niet op mij afkomen en barmannen die niet leuk zijn, wel een opmerking maken.![]()
Die doe ik mijn ergste vijand nog niet aanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Milfs? Dat is wel wat voor Boxie.
[..]
Ik ken vencoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik ben meestal ook een 'booskijker'quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx.![]()
quote:
Dan box toch wel, die is toch niet je grootste vijandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die doe ik mijn ergste vijand nog niet aan
Innerlijk al helemaal niet!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ken vencouiterlijk is haar het probleem ook niet
Alleen als het nergens op uitloopt die liefdequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef i_am_god het volgende:
(H) ik zeg doen!
mag een single die verliefd is ook hier bij komen?!
Relaties vind je niet tijdens het uitgaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet je zorgen dat je ergens heen gaat samen met iemand waar je altijd om moet lachen. dan kijk je haske vrolijk en dan mag je alle mannen van je af gaan slaan
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef i_am_god het volgende:
(H) ik zeg doen!
weet niet, ik kan niet zien of je knap genoeg bentquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef i_am_god het volgende:
(H) ik zeg doen!
Real...Zeus?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef i_am_god het volgende:
(H) ik zeg doen!
das hoopvolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen als het nergens op uitloopt die liefde
Ja maar als ik met een vrouw ben die veel mooier is dan mij, dan maak ik nog geen kans.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet je zorgen dat je ergens heen gaat samen met iemand waar je altijd om moet lachen. dan kijk je haske vrolijk en dan mag je alle mannen van je af gaan slaan
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ken vencouiterlijk is haar het probleem ook niet
ik zeg ook ergens, ik heb het niet over uitgaan, en ja dat was expres.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Relaties vind je niet tijdens het uitgaan
Althans, niet in mijn geval
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zet ik wel af en toe mijn vraagtekens over haar mentale gezondheid hoor
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
Ja maar als ik met een vrouw ben die veel mooier is dan mij, dan maak ik nog geen kans.![]()
Daarom zal ik hem ook mijn ex besparen... grootste secreet op aarde + familiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan box toch wel, die is toch niet je grootste vijand
als je karakter ook als innerlijk ziet welquote:
Misschien ligt het gewoon aan de mannen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
als je karakter ook als innerlijk ziet welNiet lullig bedoeld naar Venco maar het moet ergens aanliggen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zet ik wel af en toe mijn vraagtekens over haar mentale gezondheid hoor
daar zijn er niet zoveel van dus daar zou ik me niet druk om maken. en daarbij is uiterlijk selectief. en jij scoort vrij hoog in de knappe vrouwen ranglijst.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar als ik met een vrouw ben die veel mooier is dan mij, dan maak ik nog geen kans.![]()
[..]
![]()
Ik heb andere problemen.
Ik vind Venco echt een schatje, een slimme mooie meid de weet wat ze wiltquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
als je karakter ook als innerlijk ziet welNiet lullig bedoeld naar Venco maar het moet ergens aanliggen
Ooh ik ben zeker niet ieders droomvrouw.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan de mannen?
Ach die vind ik ook niet zo erg eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wahaha, dat had ik vroeger met een vriend van me... Die was zo ontzettend knap (halfbloed, goed gespierd en een mooi koppie, rijk, en ook model) dat hij alle vrouwen voor me wegkaaptequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die complimenten over mijn uiterlijk. Ben dat zooo niet gewend.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar zijn er niet zoveel van dus daar zou ik me niet druk om maken. en daarbij is uiterlijk selectief. en jij scoort vrij hoog in de knappe vrouwen ranglijst.
goed, argument 1 van tafel
argument 2: andere problemen? dat boos kijken was ook opgelost. karakter is ook lief en eerlijk enzo.
hmmm andere problemen? zeeland? ehh sja nja je hebt nu een auto. ook opgelost.
nee, geen problemen meer.
Oh ja hoor, geef ons maar weer de schuldquote:
Nah sorry je kent haar 1 avond. Tis wel lief maar reëel is anders.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik vind Venco echt een schatje, een slimme mooie meid de weet wat ze wilt
Ik weet denk ik vooral wat ik niet wil.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik vind Venco echt een schatje, een slimme mooie meid de weet wat ze wilt
quote:
Misschien moet je er wat meer opener voor staanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al die complimenten over mijn uiterlijk. Ben dat zooo niet gewend.Wel lief hoor, daar niet van natuurlijk.
Maar het klinkt nu allemaal wel zo makkelijk maar ik ben heus niet een vrouw waar veel mannen op vallen. Qua karakter sowieso. Ik geloof daar voor mezelf niet zo in. Er zal heus wel reden zijn waardoor ik niet zo snel met ze in contact kom verder.Het komt mij echt niet aangewaaid.
Ok, ik vind het nu genoeg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah sorry je kent haar 1 avond. Tis wel lief maar reëel is anders.
Niet dat Venco een grote mongool is ofzo maar sommige punten is gewoon nog verbetering mogelijk.
Ja maar dat geldt voor iedereen tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet dat Venco een grote mongool is ofzo maar sommige punten is gewoon nog verbetering mogelijk.
maar jij hebt een katquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wahaha, dat had ik vroeger met een vriend van me... Die was zo ontzettend knap (halfbloed, goed gespierd en een mooi koppie, rijk, en ook model) dat hij alle vrouwen voor me wegkaapte
Niet in jouw gevalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar dat geldt voor iedereen toch
Haha single zijn is geweldig. Scharrels hier en daar. Aantal maanden terug een meisje ontmoet. Vond haar in het begin niet speciaal. Dus laatst maanden aantal keer afgesproken ( Meestal spreek ik af voor sex etc ) maar met haar had ik gewoon zoveel lol en we kunnen goed met elkaar opschieten en over alles hebben.. Heb helemaal niet de dwang gehad om haar te zoenen of sex met haar te hebben en toch ben ik tot over mijn oren verliefd. Emoties zijn raarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen als het nergens op uitloopt die liefde
Ik sta hartstikke open!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat meer opener voor staan
Maar niet rijk en/ of gespierdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar jij hebt een katof iig op je foto
en best een leuk koppie
Verliefd maar je wil er geen seks mee? Dat wordt een saaie relatiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:33 schreef i_am_god het volgende:
[..]
Haha single zijn is geweldig. Scharrels hier en daar. Aantal maanden terug een meisje ontmoet. Vond haar in het begin niet speciaal. Dus laatst maanden aantal keer afgesproken ( Meestal spreek ik af voor sex etc ) maar met haar had ik gewoon zoveel lol en we kunnen goed met elkaar opschieten en over alles hebben.. Heb helemaal niet de dwang gehad om haar te zoenen of sex met haar te hebben en toch ben ik tot over mijn oren verliefd. Emoties zijn raar
Nah, ik vind het woord verbetering ff niet zo briljant. Heb moeite met dat woordquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar dat geldt voor iedereen toch
Ik ken hetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik sta hartstikke open!
Maar ik ben gewoon verlegen en laat me niet zo snel echt zien.
Ja en door jou wordt zij ook nog extra interessant. Ze hebben dan vergelijking materiaal en die vriendin is gewoon te knap. Innerlijk niet zo (wat ik er van mee kreeg) maar goed dat zie je aan de buiten kant niet. Je kan dan beter met een minder knap persoon uitgaan, kom je zelf beter uit de bus.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zo standaard. Altijd als ik uitga is dat met een veel knappere vriendin (ik zoek ze er niet op uit)
En elke jongen die ik ook maar een beetje interessant zou kunnen vinden, die kijken alleen maar naar m'n vriendin
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Voordat het 27 maart (? toch? ) is.. duurt het nog wel even, dus ik zie het tegen die tijd welquote:
genoeg qua aardigheid en genoeg qua lompheid? ik vond de post van box nl vrij lomp.quote:
Ben ik ff blij dat ik er moeite voor heb gedaanquote:
Volgens mij ben jij zo'n type dat alleen maar naar het uiterlijk kijkt of niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja en door jou wordt zij ook nog extra interessant. Ze hebben dan vergelijking materiaal en die vriendin is gewoon te knap. Innerlijk niet zo (wat ik er van mee kreeg) maar goed dat zie je aan de buiten kant niet. Je kan dan beter met een minder knap persoon uitgaan, kom je zelf beter uit de bus.
ik heb niks bij haar geprobeerd omdat we als vrienden met elkaar omgaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verliefd maar je wil er geen seks mee? Dat wordt een saaie relatie
Dat zegt men iddquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef Tally het volgende:
Liefde is heerlijk
Als het niet al te gecompliceerd is en van beide kanten komt
Gewoon lekker raggen toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef Tally het volgende:
Liefde is heerlijk
Als het niet al te gecompliceerd is en van beide kanten komt
Fixed that for ya.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
Amsterdamse en Amstelveense Veel vrouwen zijn behoorlijk oppervlakkig
We kennen boxje toch.. die is af en toe niet al te briljant in het uitkiezen van z'n woordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
genoeg qua aardigheid en genoeg qua lompheid? ik vond de post van box nl vrij lomp.
Kom op. Als je in de kroeg staat valt je iemand karakter niet op. Wel haar uiterlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n type dat alleen maar naar het uiterlijk kijkt of niet?
Vooral flink raggenquote:
Even FoBo kijken...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:33 schreef vencodark het volgende:
Maar ik ben gewoon verlegen en laat me niet zo snel echt zien.
Euhm, qua lompheid, om jouw woorden te gebruiken. Schreef al dat ik het woord 'verbetering' niet zo leuk vind. Alsof ik bijvoorbaat niet goed ben, zoals ik nu ben. Ik wil mezelf niet verbeteren in de letterlijke zin.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
genoeg qua aardigheid en genoeg qua lompheid? ik vond de post van box nl vrij lomp.
maar ik denk dat als je altijd heel onzeker bent over je uiterlijk en de rest van jezelf, je dat ook uitstraalt en daar komen gewoon weinig mannen op af. Maar aangezien je jezelf volgens mij steeds leuker aan het vinden bent, komt dat met die kerels ook wel goed.no worries
hoeft ook nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar niet rijk en/ of gespierdAmsterdamse en Amstelveense vrouwen zijn behoorlijk oppervlakkig
jij scoort lekker punten zoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja en door jou wordt zij ook nog extra interessant. Ze hebben dan vergelijking materiaal en die vriendin is gewoon te knap. Innerlijk niet zo (wat ik er van mee kreeg) maar goed dat zie je aan de buiten kant niet. Je kan dan beter met een minder knap persoon uitgaan, kom je zelf beter uit de bus.
Goede fixquote:
Dat zei ik gelijk dat ik het genoeg vond.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We kennen boxje toch.. die is af en toe niet al te briljant in het uitkiezen van z'n woorden
Klopt, maar als iemand een kutpersoonlijkheid heeft knap je daar toch ook op af?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom op. Als je in de kroeg staat valt je iemand karakter niet op. Wel haar uiterlijk
[..]
Lomp , mja zal wel. Venco is echt leuk persoon maar om nu net te doen alsof het de meest perfecte dame op de aarde isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar ik denk dat als je altijd heel onzeker bent over je uiterlijk en de rest van jezelf, je dat ook uitstraalt en daar komen gewoon weinig mannen op af. Maar aangezien je jezelf volgens mij steeds leuker aan het vinden bent, komt dat met die kerels ook wel goed.no worries
Net zoals dat je afknapt op iets aan de buitenkant. Te grote neus. Te grote oren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
Klopt, maar als iemand een kutpersoonlijkheid heeft knap je daar toch ook op af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |