Mogen ook hele bloedjes zijn hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Halfbloedjes heb ik ook voor je in de aanbiedingGebonden of niet, maakt voor de meeste negerts geen flikker uit
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alles van 1m72 en groter is lang genoegeen man hoeft niet lang te zijn, alleen langer dan ik.lang mag wel
Mijn vorige kwam dan ook uit R'dam.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Zeeland is niet echt dichtbevolkt
quote:
zit op jou te wachten, is zo koud alleenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh probeer jij dat ook al heel de tijd?
Amsterdam wel, maar volgens mij loopt er meer leuks in zeeland rondquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Zeeland is niet echt dichtbevolkt
Nou, ken er wel een paar voor jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogen ook hele bloedjes zijn hoor.Maar wel ongebonden!
FF kent vast ook een paar vrouwen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef mrbox het volgende:
ow Venco wordt gekoppeld door FFEinde aan je super lange tijd van vrijgezel zijn Vencotje
Venco is gewoon een mooie vrouw om te zien, dus aan mannen geen gebrek voor haarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef mrbox het volgende:
ow Venco wordt gekoppeld door FFEinde aan je super lange tijd van vrijgezel zijn Vencotje
goeie stadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn vorige kwam dan ook uit R'dam.![]()
[..]
Ik ben er in heel Zeeland maar 1 tegen gekomenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Amsterdam wel, maar volgens mij loopt er meer leuks in zeeland rond
Maak je geen illusies. In Enschede lopen leuke mannen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Amsterdam wel, maar volgens mij loopt er meer leuks in zeeland rond
Oh ja hoorquote:
En die man heb je gelijk keihard genomen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben er in heel Zeeland maar 1 tegen gekomen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Venco is gewoon een mooie vrouw om te zien, dus aan mannen geen gebrek voor haar
Dat klopt opzich wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. In Enschede lopen leuke mannen.
Die Barman die Venco leuk vind?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben er in heel Zeeland maar 1 tegen gekomen
Thx.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Venco is gewoon een mooie vrouw om te zien, dus aan mannen geen gebrek voor haar
Heb nog moeite met zittenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die man heb je gelijk keihard genomen?
1 tip (als ex horeca medewerker) DATE NOOIT EEN BARMAN!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx.![]()
Maar ik kijk te chagrijnig waardoor leuke mannen niet op mij afkomen en barmannen die niet leuk zijn, wel een opmerking maken.![]()
Milfs? Dat is wel wat voor Boxie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh ja hoor
Trek mijn blik gekke exen wel ff open
Ik hou mijn ogen daar wel open hoor!quote:
Was ik niet van plan hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 tip (als ex horeca medewerker) DATE NOOIT EEN BARMAN!
moet je zorgen dat je ergens heen gaat samen met iemand waar je altijd om moet lachen. dan kijk je haske vrolijk en dan mag je alle mannen van je af gaan slaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx.![]()
Maar ik kijk te chagrijnig waardoor leuke mannen niet op mij afkomen en barmannen die niet leuk zijn, wel een opmerking maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |