Die doe ik mijn ergste vijand nog niet aanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Milfs? Dat is wel wat voor Boxie.
[..]
Ik ken vencoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Venco is gewoon een mooie vrouw om te zien, dus aan mannen geen gebrek voor haar
Mwah.. ik ben meestal ook een 'booskijker'quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx.![]()
Maar ik kijk te chagrijnig waardoor leuke mannen niet op mij afkomen en barmannen die niet leuk zijn, wel een opmerking maken.![]()
quote:
Dan box toch wel, die is toch niet je grootste vijandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die doe ik mijn ergste vijand nog niet aan
Innerlijk al helemaal niet!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ken vencouiterlijk is haar het probleem ook niet
Alleen als het nergens op uitloopt die liefdequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef i_am_god het volgende:
(H) ik zeg doen!
mag een single die verliefd is ook hier bij komen?!
Relaties vind je niet tijdens het uitgaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet je zorgen dat je ergens heen gaat samen met iemand waar je altijd om moet lachen. dan kijk je haske vrolijk en dan mag je alle mannen van je af gaan slaan
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef i_am_god het volgende:
(H) ik zeg doen!
weet niet, ik kan niet zien of je knap genoeg bentquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef i_am_god het volgende:
(H) ik zeg doen!
Real...Zeus?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef i_am_god het volgende:
(H) ik zeg doen!
das hoopvolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen als het nergens op uitloopt die liefde
Ja maar als ik met een vrouw ben die veel mooier is dan mij, dan maak ik nog geen kans.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet je zorgen dat je ergens heen gaat samen met iemand waar je altijd om moet lachen. dan kijk je haske vrolijk en dan mag je alle mannen van je af gaan slaan
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ken vencouiterlijk is haar het probleem ook niet
ik zeg ook ergens, ik heb het niet over uitgaan, en ja dat was expres.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Relaties vind je niet tijdens het uitgaan
Althans, niet in mijn geval
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zet ik wel af en toe mijn vraagtekens over haar mentale gezondheid hoor
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
Ja maar als ik met een vrouw ben die veel mooier is dan mij, dan maak ik nog geen kans.![]()
Daarom zal ik hem ook mijn ex besparen... grootste secreet op aarde + familiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan box toch wel, die is toch niet je grootste vijand
als je karakter ook als innerlijk ziet welquote:
Misschien ligt het gewoon aan de mannen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
als je karakter ook als innerlijk ziet welNiet lullig bedoeld naar Venco maar het moet ergens aanliggen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zet ik wel af en toe mijn vraagtekens over haar mentale gezondheid hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |