quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken je thereifixedit.com ook al?
[ afbeelding ]
Bij mij doet hij het nog wel, dus het probleem ligt niet perse bij hunquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:09 schreef Kluts het volgende:
Ja hoor, op de een of andere manier ligt Google eruit en nu kan ik niet bij mijn G-mail.
Ik kan er gewoon op hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:09 schreef Kluts het volgende:
Ja hoor, op de een of andere manier ligt Google eruit en nu kan ik niet bij mijn G-mail.
Toch, dat had ik gisteravond. Alles werkte, behalve Gspot.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het gewoon stom, alle andere sites doen het wel, maar google blijft hangen en laadt niet. Kutpc.
Ja, ik wil verdomme gewoon mijn Shemail openen.quote:Toch, dat had ik gisteravond. Alles werkte, behalve Gspot.
dude, lees dan ook ervoor, en je zult zien dat het om het woord nooit gaatquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja toch, ik word er zo moe van he. "Ik zal nooit meer mijn kindertijd beleven", zo vast zitten in een stramien he... *zucht*
Let niet op mij, ik zit heerlijk te nerden met hogere dimensies, en daar kun je dus gewoon wel nog een keer geboren wordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude, lees dan ook ervoor, en je zult zien dat het om het woord nooit gaat![]()
en daarbij.. ik zit nog steeds in mijn kindertijd![]()
Theoretisch mogelijk, maar hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:19 schreef Kluts het volgende:
Oke. Een collega van mij denkt serieus dat haar Outlook traag is vanwege haar netwerkkabel.
Ja, het is een vrouw.
Exact dat heb ik dus ook gezegd.quote:Theoretisch mogelijk, maar hoogst onwaarschijnlijk.
Ik heb thuis zelf mijn netwerkkabel een keer vervangen door een nieuwere, nadat ik alle andere onderdelen heb nagelopen om te kijken of dat de bottleneck was.quote:
...een vrouw hier wilde persé een heel groot scherm, omdat ze niet meer zo goed zag. Ik zeg, ja dat kan wel, maar dan krijg je dus onscherp beeld als je die resolutie zo laag wil.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:19 schreef Kluts het volgende:
Oke. Een collega van mij denkt serieus dat haar Outlook traag is vanwege haar netwerkkabel.
Ik denk dat je dit wel kunt waarderen:quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
...een vrouw hier wilde persé een heel groot scherm, omdat ze niet meer zo goed zag. Ik zeg, ja dat kan wel, maar dan krijg je dus onscherp beeld als je die resolutie zo laag wil.
Dus ik bestel vorige week een monitor van 1200 euro (eizo ftw), installeer dat ding gisteren met koeieletters op 1024x768...krijg ik net een telefoontje dat het een beetje opscherp is. Of ik de resolutie kan verhogen....
Dat mensen uberhaupt het lef hebben om voor zoiets hulp in te roepen.quote:Ik maak me er maar neit meer druk om. Gisteren:
'mijn pc is traag. ik kan zo niet werken'
*overnemen, kijken. Goh, snel*
'nee, als ik naar youtube ga, duurt het soms even voordat de site er is.'
Ze bellen voor álles.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:28 schreef Kluts het volgende:
Dat mensen uberhaupt het lef hebben om voor zoiets hulp in te roepen.
BOFH is ook leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat je dit wel kunt waarderen:
http://theoatmeal.com/comics/design_hell
Jaaaa, die emancipatie zit er goed in bij jouquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Kluts het volgende:
Uiteindelijk heb IK het probleem telefonisch verholpen.En dan werk je nog wel in een technische omgeving met bijna alleen maar mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |