ik vind gewoon dat ze een lijst mee moeten geven over welke functies erop zitten, en welke overontwikkeld zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moet je ook niet met huilnegerts omgaan
kmoet ook om 9 beginnen.. kwil niet!quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:56 schreef FireFox1 het volgende:
Computer van klant eindelijk gefixt, ga pitten.
Over 7 uur mag ik weer beginnen met mijn normale job![]()
Ik ook niet!quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kmoet ook om 9 beginnen.. kwil niet!
Slaap lekker uit met Socios dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kmoet ook om 9 beginnen.. kwil niet!
Zo'n lame versiertruc verzin ik niet eensquote:
die kom je tegen, of niet..quote:
dudequote:
slaap lekker dan maarquote:
adiosquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:00 schreef FireFox1 het volgende:
Sigaretje en Biertje op, nu echt pitten
misschien ligt het wel aan jouquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:00 schreef Socios het volgende:
Vrouwen die ik tegenkom op straat, in de supermarkt, in de trein gunnen me geen blik? Owee, als je ze eens aanspreekt.![]()
Nee, gaan ze gauw in MP3-spelert of boek duiken, stel je voor wat sociale interactie._!
elke vrouw is andersquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:02 schreef Socios het volgende:
Hoe kan ik het dan het beste aanpakken? Hoe wil een vrouw benaderd worden?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:00 schreef Socios het volgende:
Vrouwen die ik tegenkom op straat, in de supermarkt, in de trein gunnen me geen blik? Owee, als je ze eens aanspreekt.![]()
Nee, gaan ze gauw in MP3-spelert of boek duiken, stel je voor wat sociale interactie._!
voorbeeld:quote:
quote:
als ze chagerijnig of ongeinteresseerd kijkt beter niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:05 schreef Socios het volgende:
En bij oogcontact mag ik wel wat zeggen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |