ik vind gewoon dat ze een lijst mee moeten geven over welke functies erop zitten, en welke overontwikkeld zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moet je ook niet met huilnegerts omgaan
kmoet ook om 9 beginnen.. kwil niet!quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:56 schreef FireFox1 het volgende:
Computer van klant eindelijk gefixt, ga pitten.
Over 7 uur mag ik weer beginnen met mijn normale job![]()
Ik ook niet!quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kmoet ook om 9 beginnen.. kwil niet!
Slaap lekker uit met Socios dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kmoet ook om 9 beginnen.. kwil niet!
Zo'n lame versiertruc verzin ik niet eensquote:
die kom je tegen, of niet..quote:
dudequote:
slaap lekker dan maarquote:
adiosquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:00 schreef FireFox1 het volgende:
Sigaretje en Biertje op, nu echt pitten
misschien ligt het wel aan jouquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:00 schreef Socios het volgende:
Vrouwen die ik tegenkom op straat, in de supermarkt, in de trein gunnen me geen blik? Owee, als je ze eens aanspreekt.![]()
Nee, gaan ze gauw in MP3-spelert of boek duiken, stel je voor wat sociale interactie._!
elke vrouw is andersquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:02 schreef Socios het volgende:
Hoe kan ik het dan het beste aanpakken? Hoe wil een vrouw benaderd worden?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:00 schreef Socios het volgende:
Vrouwen die ik tegenkom op straat, in de supermarkt, in de trein gunnen me geen blik? Owee, als je ze eens aanspreekt.![]()
Nee, gaan ze gauw in MP3-spelert of boek duiken, stel je voor wat sociale interactie._!
voorbeeld:quote:
quote:
als ze chagerijnig of ongeinteresseerd kijkt beter niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:05 schreef Socios het volgende:
En bij oogcontact mag ik wel wat zeggen?
quote:
Leg even uit dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:07 schreef RealZeus het volgende:
Geef toe,aan de hand van die post zou je het haast zeggen,alleen het woord hoer miste nog.
Onzin, iedereen wil benaderd worden. Als ze het niet denken te willen hebben ze te vaak slechte ervaringen gehad. Maar benadering van een leuk persoon is voor iedereen altijd welkom. De vraag is alleen of ze jou leuk vindt... daar kun je maar op een manier achter komen. Ga op je gevoel af.... en niet je berekeningen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voorbeeld:
sommigen willen gewoon niet benaderd worden, dan maken ze geen oogcontact.
dus benader je diegene niet.
Jullie zijn gewoon ingewikkeld. Veeleisend ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
vrouwen zijn heul niet moeilijk![]()
mannen zijn gewoon dom en snappen ons niet
komt ie: Hoer!quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geef toe,aan de hand van die post zou je het haast zeggen,alleen het woord hoer miste nog.
je bent desperate of niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:08 schreef Socios het volgende:
Okey, thanks. Ik zal erop letten. Bij een ´tweede check´ met d´r ogen zie ik dat dan wel als groen licht?
datquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:08 schreef mahlah het volgende:
[..]
Onzin, iedereen wil benaderd worden. Als ze het niet denken te willen hebben ze te vaak slechte ervaringen gehad. Maar benadering van een leuk persoon is voor iedereen altijd welkom. De vraag is alleen of ze jou leuk vindt... daar kun je maar op een manier achter komen. Ga op je gevoel af.... en niet je berekeningen.
Nee verdomme.... je moet gewoon erop afstappen als je dat wil. Als ze boos wordt, dan is het haar probleem. Jij handelt uit je beste intenties.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:08 schreef Socios het volgende:
Okey, thanks. Ik zal erop letten. Bij een ´tweede check´ met d´r ogen zie ik dat dan wel als groen licht?
lees eerst het handboek maar eens doorquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon ingewikkeld. Veeleisend ook.
Mjah, weet niet... Ik probeer gewoon zo goed mogelijk te doen alles. En wat te leren. Het moet toch een keer lukken! Het is helaas niet voor iedereen even makkelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
je bent desperate of niet?![]()
dat
wanhopige mensen zit niemand op te wachten
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:10 schreef RealZeus het volgende:
En nu ga ik lekker slapen,ik lig namelijk al in mijn warme bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Haha, okey dan. Dat laatste is zeker waar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:10 schreef mahlah het volgende:
Als ze boos wordt, dan is het haar probleem. Jij handelt uit je beste intenties.
Daar staat in 1 hoofdstuk beschreven wat ook in 1 regel kan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lees eerst het handboek maar eens door
je moet dus niet alles goed willen doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, weet niet... Ik probeer gewoon zo goed mogelijk te doen alles. En wat te leren. Het moet toch een keer lukken! Het is helaas niet voor iedereen even makkelijk.
schatje.. nee.. laat maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of je je beroep wilde melden.
en nog, na zo'n uitgebreide uitleg, snap je er niks vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar staat in 1 hoofdstuk beschreven wat ook in 1 regel kan.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
opgetieft staat netjes
Ik ook van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*geeft GvsE een knuffel en een![]()
Alles goed doen lijkt me nogal een onmogelijk hoge lat, om het dan maar compleet op te geven vind ik dan ook weer zwak. Je kunt op z'n minst je best doen. Slechte vrouwenquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet dus niet alles goed willen doen
slechte mannen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:13 schreef Socios het volgende:
Dus wel gewoon zeggen tegen ze ´EN NOU PRAAT JE MET ME´.
Nee,onduidelijk geschreven,er zit geen logica in en telkens wordt er iets anders bedoeld dan dat er staatquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en nog, na zo'n uitgebreide uitleg, snap je er niks van
U Wishquote:
heel eerlijk.. veel vrouwen kiezen voor een bad guy ipv een schattig braaf knulletjequote:Op woensdag 10 maart 2010 02:14 schreef mahlah het volgende:
[..]
Alles goed doen lijkt me nogal een onmogelijk hoge lat, om het dan maar compleet op te geven vind ik dan ook weer zwak. Je kunt op z'n minst je best doen. Slechte vrouwen
*sprayt zich in met ontsmetterquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
*geeft GvsE een knuffel en een
Waarom is dat dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heel eerlijk.. veel vrouwen kiezen voor een bad guy ipv een schattig braaf knulletje
Mensen willen gewoon datgene dat ze niet kunnen krijgen. Als zo'n vrouw alleen maar mishandeld wordt, bereikt ze vanzelf de grens dat ze de lieve mannen weer méér gaat waarderen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..] heel eerlijk.. veel vrouwen kiezen voor een bad guy ipv een schattig braaf knulletje
maar je moet wel gewoon jezelf blijven![]()
Ah, dat verklaart het een en anderquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heel eerlijk.. veel vrouwen kiezen voor een bad guy ipv een schattig braaf knulletje
maar je moet wel gewoon jezelf blijven![]()
De enige goede manier om een vrouw af te stoten, is je te gedragen als alle andere mannen in haar omgeving. Zodat je niet meer opvalt en saai wordt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het een en ander
nee hoor, vriendinnen van mij blijven bij de vent die hun mishandelt..quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon datgene dat ze niet kunnen krijgen. Als zo'n vrouw alleen maar mishandeld wordt, bereikt ze vanzelf de grens dat ze de lieve mannen weer méér gaat waarderen.
lustquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom is dat dan?
Even later dan worden ze belazerd etc. door zo een gozert._!
neuspeuteren wil ook wel werken hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
De enige goede manier om een vrouw af te stoten, is je te gedragen als alle andere mannen in haar omgeving. Zodat je niet meer opvalt en saai wordt.
Ik ben uniek.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
De enige goede manier om een vrouw af te stoten, is je te gedragen als alle andere mannen in haar omgeving. Zodat je niet meer opvalt en saai wordt.
Zelfs daar zit een grens aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoor, vriendinnen van mij blijven bij de vent die hun mishandelt..
die tikken niet, maar zelfs na een wurgpoging heeft een haar vriend teruggenomen..
ooit vast welquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:51 schreef Socios het volgende:
Ingewikkeld allemaal. Toch zal het me weer eens lukken.
haar lichaam is al een grote rotzooiquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:53 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zelfs daar zit een grens aan.
Maar wordt meestal pas bereikt als hun lichaam het niet meer aan kan (zodra ze een beetje ouder zijn)
Iedereen is uniek..... maar wat heeft dat er mee te maken?quote:
ik ben niet uniek.. ik ben precies hetzelfdequote:Op woensdag 10 maart 2010 02:57 schreef mahlah het volgende:
[..]
Iedereen is uniek..... maar wat heeft dat er mee te maken?
Ik val altijd op en ben nooit saai.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik val altijd op en ben nooit saai.
Ok, je hebt gelijk. Ik was niet duidelijk .... zolang ze niet voortijdig overlijdt zal ze het op een gegeven moment vanzelf inzien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haar lichaam is al een grote rotzooi
haar kaak is zo zwak, dat als er ook nog maar een tikje tegenaan komt, dat ie los hangt, een paar ribben steken vreemd uit, noem het maar op..
ze is nu bijna 30... dat noem ik geen stommiteiten uit de jeugd meer
Nope!quote:Op woensdag 10 maart 2010 03:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet heel zeker dat je dat liegt
sommige mensen zullen het nooit inzienquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:01 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. Ik was niet duidelijk .... zolang ze niet voortijdig overlijdt zal ze het op een gegeven moment vanzelf inzien.
Dan wil je vrouwen blijkbaar nooit afstotenquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik val altijd op en ben nooit saai.
O, but I know itquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope!![]()
We kunnen niet allemaal zo spannend zijn als jij GvE
en dat heeft ook effect op jou?quote:Op woensdag 10 maart 2010 03:04 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dan wil je vrouwen blijkbaar nooit afstoten
Nee, ik spaar ze!quote:Op woensdag 10 maart 2010 03:04 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dan wil je vrouwen blijkbaar nooit afstoten
nooit weet je nog?quote:Op woensdag 10 maart 2010 03:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sommige mensen zullen het nooit inzien
nooit bestaat zeker welquote:
Pas als je dat filmpje gekeken (en begrepen) hebt zal ik je mening hierover serieus nemenquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nooit bestaat zeker wel
- ik zal nooit van sterrenbeeld veranderen
- ik zal nooit 300 jaar worden
- ik zal nooit meer geboren worden
- ik zal nooit meer maagd worden
zal ik doorgaan?
dude, het is kwart over 3, ik ga echt geen filmpjes kijken nuquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Pas als je dat filmpje gekeken (en begrepen) hebt zal ik je mening hierover serieus nemen
No problem, ik zeg alleen even waar je op kunt rekenenquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude, het is kwart over 3, ik ga echt geen filmpjes kijken nu
dude, probeer niet te bitchen, want dat interesseert me toch geen fluitquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
No problem, ik zeg alleen even waar je op kunt rekenen![]()
Ga dan lekker slapen als het zo laat voor je is
Je sociale vaardigheden laten wat te wensen overquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude, probeer niet te bitchen, want dat interesseert me toch geen fluit
and proud of itquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je sociale vaardigheden laten wat te wensen over
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude, probeer niet te bitchen, want dat interesseert me toch geen fluit
Mensen die niet hoger dan de 4de dimensie denkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nooit bestaat zeker wel
- ik zal nooit van sterrenbeeld veranderen
- ik zal nooit 300 jaar worden
- ik zal nooit meer geboren worden
- ik zal nooit meer maagd worden
zal ik doorgaan?
ja hoor, maar niks bijzonders gedaan. Voel me gewoon weer een stuk beter dan gisteren.quote:
Dat is ook tofquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja hoor, maar niks bijzonders gedaan. Voel me gewoon weer een stuk beter dan gisteren.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 05:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die niet hoger dan de 4de dimensie denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |