Reserveer jij de zon alvast Huup?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:16 schreef huuphuup het volgende:
ja joehoe! ik wil de mensen van t noorden wel ontmoeten![]()
en het lijkt me geweldig om met het zonnetje in de dierentuin af te sprekenof een grote picknick in een bos kan ook
als t maar buiten is en met zon
Dan ben jij mijn buurvrouw zeker?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:28 schreef Poppedein het volgende:
Ja! Joehoe!! Hieroooo!!Leuk leuk!
Ik woonzo'n beetje in t midden van t noorden, dus wil alle kanten wel oprijden!
Heel goed, de slogan is niet voor niets: "Er gaat niets boven Groningen"quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef Poppedein het volgende:
ben jij t dan echt? "DE"buurvrouw???Nee volgens mij woon ik nog net iets lager dan jij..maar ik reken geloof ik de bovenkant van Friesland en Groningen voor t genak maar niet meer mee
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:39 schreef Socios het volgende:
Miniatuurpark en/ of de gratis duinen in Appelscha!
Op de grens van Groningen, Drenthe en Friesland.![]()
Da's gaud mien wicht.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:37 schreef Poppedein het volgende:
t gait nait wieder dan Martinitoorn!én de Lidl
En nu hou ik me maar weer rustig voor t geval ik anders straks niet meer welkom blijk
Daar is met het openbaar vervoer niet te komen. Of althans, niet binnen een schappelijke tijd. Dan weet ik wel leuke bossen ook trouwens.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:39 schreef Socios het volgende:
Miniatuurpark en/ of de gratis duinen in Appelscha!
Op de grens van Groningen, Drenthe en Friesland.![]()
Ik ben ook voor Bosquote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar is met het openbaar vervoer niet te komen. Of althans, niet binnen een schappelijke tijd. Dan weet ik wel leuke bossen ook trouwens.
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:46 schreef Vlindur het volgende:
Naam:
Vlindur
Beessie Jen
Mrien
XXXKarinXXX
Omgeving:
Drachten
Emmen
Nu jullie weer
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:46 schreef Vlindur het volgende:
Naam:
Vlindur
Beessie Jen
Mrien
XXXKarinXXX
Mikoxx
Omgeving:
Drachten
Emmen
Nu jullie weer
Is te doen, d'r stopt een bus vlakbij op de Brinkenweg (Bargeres). Dan is het een paar minuten lopen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef mikoxx het volgende:
Leuke bosjesmaar qua afstand tot openbaar vervoer is een lastige vind ik. Mrien?
ohhhh Jaaaaaquote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef Lishe het volgende:
O leuk! Als datum en tijd uitkomen schuif ik aan met mn 2 deernties!
Buuf meeten <3 en poppedein met Lena! <3
ehm, je hebt het nu over jezelf toch he? die terug moet lezen???quote:Op maandag 8 maart 2010 22:09 schreef Noli. het volgende:
Belaan heb ik iets gemist??
Of je leest een paar posts terug..Euh, of niet? Hellup.
*verder mutst*
Park en mooi zitten is het beste jaquote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben voor een parkmeeting. Lekker zitten
Als het een actieve meet wordt kom ik niet
ja joehoe wil je carpoolen? o/quote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben voor een parkmeeting. Lekker zitten
Als het een actieve meet wordt kom ik niet
Uiteraardquote:Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef Belana het volgende:
[..]
ehm, je hebt het nu over jezelf toch he? die terug moet lezen???
liefje, wat valt er nou aan te snappen dan??quote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Noli. het volgende:
[ afbeelding ]
*Helder moment heeft*
Oooooooooooooh wacheffe... volgens mij snappikum.
ik kan alleen uitgezakt-pluizig zitten. geeft dat?quote:
Mooi zitten, of eigenlijk, mooi an zitten is west friesquote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan alleen uitgezakt-pluizig zitten. geeft dat?en het leeuwarder bos is geen bos hoor.
jij meetkapert jij!quote:
Helemaal niks en dat is het dus juistem. Ik deed weer 's absoluut onnodig moeilijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef Belana het volgende:
[..]
liefje, wat valt er nou aan te snappen dan??
Euj.. Ze willen zitten in een parkje..quote:
Nienoord is leuk om af te spreken ja!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef Noli. het volgende:Miniatuurpark... Die leeft niet meer.
Duinenzathe nog wel.
Voorzichtige tvp..
Hoe denkt men over Nienoord?
Leeuwarden is ook leuk dat kan k bijna fietsend doen maar hier doen ze weer amper aan "bos".
Joh, als we met meer dan 6 mensen komen is die speeltuin al volquote:Op maandag 8 maart 2010 22:36 schreef Noli. het volgende:
[..]
Euj.. Ze willen zitten in een parkje..
Ik zou zeggen Wilhelminaparkje! Klein knus prutsparkje met speeltuintje één a twee minuten lopen vanaf het station.
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nienoord is leuk om af te spreken ja!
Ik wil dus ook meeten! Drachten, Groningen, Assen, dat zijn nog leuke afstanden.
Ik lig in bed kindlief te voeden.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Veendam. Die plaats waar ze het nu over hebben bij Hart van Nederland.
Goed planquote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef Noli. het volgende:
Nienoord leek mij ook heel geschikt.
Centraler dan dat kun je het in de drie Noordelijke provincies haast niet vinden toch?
(oh nee, dat was zevenhuizenen daar is weinig te vinden )
Pruim! Was niet onbelangrijk in mijn jeugd.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef Noli. het volgende:
(oh nee, dat was zevenhuizenen daar is weinig te vinden )
Pruimquote:Op maandag 8 maart 2010 22:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Pruim! Was niet onbelangrijk in mijn jeugd.(Heb ik o.a. The Golden Earring en Herman Brood zien optreden.)
Het is al meer dan 15 jaar geleden dat ik daar in de buurt kwam (park Nienoord uitgezonderd, daar zijn we vaak naartoe geweest met de kinderen).quote:
Daar wilden wij ook een keer heen, maar dat is nog vrij duur...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:09 schreef Twinkly het volgende:
Het Otterpark!!
Maar ik denk niet dat het voor mij mogelijk is om te komen.
Ja idd.... en een hele gave nieuwe speeltuin met veld en alles in mijn wijkquote:Op maandag 8 maart 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ben ook voor Leeuwarden.
En we hebben het Leeuwarderbos en diverse tuinen en parken!
Monkeytown Leeuwarden is wel te doen met hele kleintjes (tot 1), die betalen geen entreequote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar wilden wij ook een keer heen, maar dat is nog vrij duur...
Ballorig Assen is ook wel lollig, maar niet echt met hele kleintjes...
Mijne ook!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tuurlijk vinden wij het leuk als jullie komen Ingrid!
mijn vriend gaat echt niet mee (die is een soort van anti-fok) maar als jij Djeez mee wilt nemen, be my guest!
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zeg stadspark Groningen. Goed te doen vanaf het station, maar ook goed per auto bereikbaar en vanuit zowel Drenthe als Friesland ook goed te doen.
emmen ook heur!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Nienoord is niet heel handig als je afhankelijk bent van openbaar vervoer trouwens. Leeuwarden, Sneek, Assen en Groningen zijn per trein bereikbaar.
dat weet ik nog wel ja!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef mikoxx het volgende:
Pruimgoede herinneringen aan de lampen aldaar. Een vriend van ons dacht eraan te kunnen gaan hangen, maar dat vond de beveiliger geen goed idee. Haha, maarrum, beetje offtopic zo.
Kloptquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Nijna het volgende:
Emmen is per trein bereikbaar, maar volgens mij moet je zo ongeveer overal vandaan eerst naar Zwolle... En dan is het nog een uur ongeveer...
Ik bedoel, ik vind Emmen wel lekker dichtbij, maar qua OV misshcien niet zo ideaal...
Ik ook! Dan is de sneeuw vast wel eens wegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind mei of juni wel mooie maanden denk ik. En jullie?
Hopquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:29 schreef Vlindur het volgende:
1 mei- Vlindur, Freecell
2 mei- Vlindur, Freecell (ov)
8 mei- Vlindur, Freecell
9 mei- Vlindur, Freecell (ov)
15 mei- Vlindur
16 mei-
22 mei- Vlindur
23 mei- Vlindur
29 mei- Vlindur, Freecell
30 mei- Vlindur, Freecell (ov)
5 juni- Vlindur, Freecell
6 juni- Vlindur, Freecell (ov)
12 juni- Vlindur, Freecell
13 juni- Vlindur, Freecell (ov)
19 juni- Vlindur, Freecell
20 juni- Vlindur, Freecell (ov)
26 juni- Vlindur, Freecell
27 juni- Vlindur, Freecell (ov)
Zo dan. Vul maar weer aan!
Dan gaat Djeez mee! Zeg ik dat M ook mee gaat ...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:57 schreef Noli. het volgende:
Da's niet zo erg toch Freecell?
Ingrid als Djeez komt krijg ik Prody79 (oftewel M) vast ook een stuk makkelijker mee.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ga dan samen met Mikoxx (moeten we zeker wel met 2 auto's met AAAAAAAAAAAAAAAL die kinderen van ons haha)
Troost je, ik vind het nu al eng. Ik ben een bange poepertquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:58 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Al vind ik t ook nog wel een hele onderneming: in m'n eentje met 2 kids op pad naar 'iets wat ik niet ken.... '
Waaat? En jij klinkt superzeker!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Troost je, ik vind het nu al eng. Ik ben een bange poepert
Daarom gaan we ook samen met ons legertje kidsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:58 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Al vind ik t ook nog wel een hele onderneming: in m'n eentje met 2 kids op pad naar 'iets wat ik niet ken.... '
Oh neejquote:
Graagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik hou je handje wel vast Vlindurtje!!!
\quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef Vlindur het volgende:
@Mikoxx en Karin wel komen hoor! Het is maar een uurtje en Emmen is voor ons Friezen gewoon ver wegens geen snelweg
Ha,'n plaatsgenootquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik kom uit Leeuwarden en afhankelijk van de datum ga ik wel mee.
Kan ook mensen meenemen/oppikken.
Dat vind ik leuk! Mijn man vindt Lennon een 'grote Thijs' (denkt dat ze op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees hier ook even mee... dagje Groningen is altijd leuk en voor ons ong. 1,5 uur rijden. Net zover als naar Utrecht. En we kunnen het evt. combineren met bezoek aan vrienden/familie die in Friesland wonen....
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk! Mijn man vindt Lennon een 'grote Thijs' (denkt dat ze op elkaar lijken)
Ik ook, maarja, dan is het Stadspark niks... we kunnen ook eeen Noordmeeting indoor houden, om de tijd te vullen... in Monkeytown ofzoquote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef Vlindur het volgende:
Kunnen we niet volgende week al? Ik heb er zo'n zin in![]()
Nog niet volgens man, maar hij ziet een grotere Thijs voor zich als een soort Lennon...quote:Op maandag 15 maart 2010 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wat grappig. Volgens mij lijken ze helemaal niet op elkaar...
Jij met je Monkeytown!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:57 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ook, maarja, dan is het Stadspark niks... we kunnen ook eeen Noordmeeting indoor houden, om de tijd te vullen... in Monkeytown ofzo
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nog niet volgens man, maar hij ziet een grotere Thijs voor zich als een soort Lennon...
Dan is Grunn voor jullie ook goed te doen!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:41 schreef simmu het volgende:
whehe, zelfde commentaar hier als bij de oosten-meetals eenmaal datum & plaats bekend is kijken we hier wel of we kunnen of niet
wij zitten trouwens in drenthe, dus tussen het oosten en het noorden invandaar!
Wij hebben een grote bankquote:Op maandag 15 maart 2010 10:57 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ook, maarja, dan is het Stadspark niks... we kunnen ook eeen Noordmeeting indoor houden, om de tijd te vullen... in Monkeytown ofzo
Lijkt me leuk!quote:
Ik ben werkloos momenteelquote:Op maandag 15 maart 2010 13:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Lijkt me leuk!Maar dan gaan mn voorkeur uit naar doordeweek, want de weekenden zitten voorlopig vol.
ik ookquote:
zo das snel!quote:
Mijn huis Laura en Vindurquote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef McLaura het volgende:
Ik kan echt geen andere overdekte plek bedenken waar meer dan 3 kindjes inkunnen
* McLaura tekent in voor minimeetquote:
That's my middle namequote:
Die was er alquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
moeten we niet even datalijstjes gaan maken??
ik krijg zeeeeer binnenkort ook mijn rooster t/m mei....
gaat de voorkeur uit naar een zaterdag of een zondag???
(zondag is het wel makkelijk om de stad in te komen lijkt mij? zolang het geen koopzondag is)
Over mini meet gesprokenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Noli. het volgende:
Zag ik nou ook een mini-L'warden-meet??
Ik kan alle dagen, dus roep maar watquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:03 schreef freecell het volgende:
Minimeet Groningen gaat wmb wel door, maar niet deze maandagivm ineens naar het bureau ed moeten met Florian (zie babietjes topic)
Andere dag idee? Mijn huis is wel prima dan
Count me in! En Jore ook geloof ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:03 schreef freecell het volgende:
Minimeet Groningen gaat wmb wel door, maar niet deze maandagivm ineens naar het bureau ed moeten met Florian (zie babietjes topic)
Andere dag idee? Mijn huis is wel prima dan
Mwah, ik heb een huis, een bank en een speelkleedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Noli. het volgende:
Zag ik nou ook een mini-L'warden-meet??
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:40 schreef Joshua. het volgende:
Hopelijk is het die dag een beetje mooi weer zodat we lekker met zijn allen buiten kunnen zitten.
Mei of Juni.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:42 schreef mikoxx het volgende:
[..]
en welke datum bedoel je dan precies?
Binnen zitten in het stadspark is ook een beetje moeilijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:40 schreef Joshua. het volgende:
Hopelijk is het die dag een beetje mooi weer zodat we lekker met zijn allen buiten kunnen zitten.
Valt wel mee toch? Leeuwarden - Emmen is één weg, de N31 die overgaat in de N381.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef Vlindur het volgende:
@Mikoxx en Karin wel komen hoor! Het is maar een uurtje en Emmen is voor ons Friezen gewoon ver wegens geen snelweg
Dan weet ik niet hoe jij rijdt, maar ik doe er 1:05 over. Misschien heb ik het voordeel dat ik zo ver aan de rand van Leeuwarden woon dat Drachten een minuut of 13 rijden is....quote:Op zondag 21 maart 2010 11:27 schreef Nijna het volgende:
Leeuwarden - Emmen is wel anderhalf uur rijden... Als je over de snelweg gaat en binnendoor zelfs nog wat langer...
Dat is zo, maar 80 km/u rijden is niet mijn hobby. Als het moet, dan moet het, maar ik ga dan liever via Meppen. Iets meer km, maar even veel tijd.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Leeuwarden - Emmen is één weg, de N31 die overgaat in de N381.
Met zijn allen in de ijsjeskeet naast de kinderboerderijquote:Op zondag 21 maart 2010 09:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Binnen zitten in het stadspark is ook een beetje moeilijk
Ok.... van mijn huis naar Camminghaburen is 10 minuten.... Nouja, maakt niet uit, het is geen verschil van urenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:13 schreef Nijna het volgende:
McLaura, via Meppen voor Leeuwarden-Emmen (en v.v)? Wij zijn over Meppel gereden tot nu toe, maar dat is vanaf ons naar schoonouders (in camminghaburen) echt anderhalf uur...
Het is alleen 80 tussen Drachten en oosterwolde, de rest is allemaal 100. Gaat echt supervlot. Van ons af een klein uurtje, dus van jou net iets minder dan 1,5 uur.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat is zo, maar 80 km/u rijden is niet mijn hobby. Als het moet, dan moet het, maar ik ga dan liever via Meppen. Iets meer km, maar even veel tijd.
En Laura dan ookquote:
Mij best hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En Laura dan ook![]()
Ik weet niet wat de anderen willen, maar ik vind alles goed!
Donderdag kan ik nietquote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef freecell het volgende:
Ik vind het een plan
En komende donderdag of vrijdag kan wel hier?Zaterdag misschien ook wel, maar dat moet ik even overleggen met TARA, want die is dan ook thuis...
29 mei komt in de agendaquote:Op maandag 5 april 2010 19:38 schreef Vlindur het volgende:
Zullen we 29 mei doen?
Dan hebben we een datum en kunnen we echt plannen!
Kijk, ik zou vrijdag op zich wel kunnen, maar we passen niet met z'n drieën plus drie babies in één auto. En het is wel de dag dat ik stop met bv, dus ik geef geen garanties op het humeur van mij en Isabeauquote:Op maandag 5 april 2010 23:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Donderdag kan ik nietVrijdag is nog een ovtje en zaterdag kan ik ook niet
![]()
De week daarna kan ik vooralsnog wel alle dagen
Je inbox is vol!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:22 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Kijk, ik zou vrijdag op zich wel kunnen, maar we passen niet met z'n drieën plus drie babies in één auto. En het is wel de dag dat ik stop met bv, dus ik geef geen garanties op het humeur van mij en Isabeau
Ik ben er niet bekend, dus ik vind alles best!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:46 schreef McLaura het volgende:
En waar doen we die meet van 29/5 eigenlijk? Ja, in het Stadspark, maar op het veld bij de speeltuin/kinderboerderij?
En mij lijkt het gewoon een fijne plek, daar is ook wat te doen behalve zitten en kletsenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben er niet bekend, dus ik vind alles best!
Checkquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:01 schreef McLaura het volgende:
[..]
En mij lijkt het gewoon een fijne plek, daar is ook wat te doen behalve zitten en kletsen
Hoeraquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:54 schreef McLaura het volgende:
Ik kan bakken, en ontvang graag je adres (ik zal een verzoek indienen via PM)
Ik ga je zo PMmen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:46 schreef freecell het volgende:
[..]
tof
ik ben te pmmen voor adres
Wie kan er beter iets lekkers bakken dan ik?
Dat wordt genieten dan, dubbel lekkersquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:17 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en ik kan verrekte goed koken en bakken
Jippeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 6 april 2010 14:17 schreef McLaura het volgende:
Jaaaa dat was ook een soort van de bedoeling Sorbo.... ik neem je wel mee!
Maar welke dag kun jij dan? Misschien kunnen we die dag ook wel allemaalquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:26 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh 29 mei moet ik helaas verstek laten gaanIk moet werken dan... Ik zal kijken of er nog wat te ruilen valt, maar ik vrees dat dat lastig gaat worden!
Volgende keer maar weer dan... Dr moeten gewoon meer Noorden-meets zijn
Doosquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:34 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had jullie al een pm gestuurd maar niemand reageert![]()
![]()
Ik moet eind van de middag weer in FRL zijn, als 't geen probleem is spreek ik dus liever niet te laat af. Wat vinden jullie?
Beide lijkt mij haalbaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:49 schreef Sorbootje het volgende:
Nou, ik vind 13.00u op zich wel prima, maar ik moet eigenlijk rond 17.30 u wel weer in mijn durrep zijn denk ik.
't Gaat mij meer om het tijdstip waarop ik thuis ben... McLaura, zeg d'r eens wat van
Dat vergeet ik heel vaakquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:18 schreef freecell het volgende:
Hooooi![]()
Hier liggen 2 rode elastiekjes en twee rode speldjes, maar je hebt het leuke meisje wat er aan vast zat perongeluk meegenomen naar huis
Vond ik ook, hopelijk zien we elkaar vrijdag weer!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:38 schreef Sorbootje het volgende:
'Foto's na 't weekend. Ben vanaf nu de hort op
Was leuk!!
Wat had vlindur gemaakt dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:47 schreef freecell het volgende:
Vond het ook leuk
En Sorbo en Vlindur complimenten van TARA voor het aanvullende eten bij de pizza
Elastiekjes ff opsturen?
Ik ben Lauraquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
ik bedoelde jou
niet vlindur!
* freecell gaat in hoekje zitten
Ergens is het logisch inderdaad met die namenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:46 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ben LauraHaha. En bedankt voor de taartschepmesdinges
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |