jij meetkapert jij!quote:
Helemaal niks en dat is het dus juistem. Ik deed weer 's absoluut onnodig moeilijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef Belana het volgende:
[..]
liefje, wat valt er nou aan te snappen dan??
Euj.. Ze willen zitten in een parkje..quote:
Nienoord is leuk om af te spreken ja!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef Noli. het volgende:Miniatuurpark... Die leeft niet meer.
Duinenzathe nog wel.
Voorzichtige tvp..
Hoe denkt men over Nienoord?
Leeuwarden is ook leuk dat kan k bijna fietsend doen maar hier doen ze weer amper aan "bos".
Joh, als we met meer dan 6 mensen komen is die speeltuin al volquote:Op maandag 8 maart 2010 22:36 schreef Noli. het volgende:
[..]
Euj.. Ze willen zitten in een parkje..
Ik zou zeggen Wilhelminaparkje! Klein knus prutsparkje met speeltuintje één a twee minuten lopen vanaf het station.
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nienoord is leuk om af te spreken ja!
Ik wil dus ook meeten! Drachten, Groningen, Assen, dat zijn nog leuke afstanden.
Ik lig in bed kindlief te voeden.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Veendam. Die plaats waar ze het nu over hebben bij Hart van Nederland.
Goed planquote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef Noli. het volgende:
Nienoord leek mij ook heel geschikt.
Centraler dan dat kun je het in de drie Noordelijke provincies haast niet vinden toch?
(oh nee, dat was zevenhuizenen daar is weinig te vinden )
Pruim! Was niet onbelangrijk in mijn jeugd.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef Noli. het volgende:
(oh nee, dat was zevenhuizenen daar is weinig te vinden )
Pruimquote:Op maandag 8 maart 2010 22:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Pruim! Was niet onbelangrijk in mijn jeugd.(Heb ik o.a. The Golden Earring en Herman Brood zien optreden.)
Het is al meer dan 15 jaar geleden dat ik daar in de buurt kwam (park Nienoord uitgezonderd, daar zijn we vaak naartoe geweest met de kinderen).quote:
Daar wilden wij ook een keer heen, maar dat is nog vrij duur...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:09 schreef Twinkly het volgende:
Het Otterpark!!
Maar ik denk niet dat het voor mij mogelijk is om te komen.
Ja idd.... en een hele gave nieuwe speeltuin met veld en alles in mijn wijkquote:Op maandag 8 maart 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ben ook voor Leeuwarden.
En we hebben het Leeuwarderbos en diverse tuinen en parken!
Monkeytown Leeuwarden is wel te doen met hele kleintjes (tot 1), die betalen geen entreequote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar wilden wij ook een keer heen, maar dat is nog vrij duur...
Ballorig Assen is ook wel lollig, maar niet echt met hele kleintjes...
Mijne ook!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tuurlijk vinden wij het leuk als jullie komen Ingrid!
mijn vriend gaat echt niet mee (die is een soort van anti-fok) maar als jij Djeez mee wilt nemen, be my guest!
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zeg stadspark Groningen. Goed te doen vanaf het station, maar ook goed per auto bereikbaar en vanuit zowel Drenthe als Friesland ook goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |