Reserveer jij de zon alvast Huup?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:16 schreef huuphuup het volgende:
ja joehoe! ik wil de mensen van t noorden wel ontmoeten![]()
en het lijkt me geweldig om met het zonnetje in de dierentuin af te sprekenof een grote picknick in een bos kan ook
als t maar buiten is en met zon
Dan ben jij mijn buurvrouw zeker?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:28 schreef Poppedein het volgende:
Ja! Joehoe!! Hieroooo!!Leuk leuk!
Ik woonzo'n beetje in t midden van t noorden, dus wil alle kanten wel oprijden!
Heel goed, de slogan is niet voor niets: "Er gaat niets boven Groningen"quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef Poppedein het volgende:
ben jij t dan echt? "DE"buurvrouw???Nee volgens mij woon ik nog net iets lager dan jij..maar ik reken geloof ik de bovenkant van Friesland en Groningen voor t genak maar niet meer mee
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:39 schreef Socios het volgende:
Miniatuurpark en/ of de gratis duinen in Appelscha!
Op de grens van Groningen, Drenthe en Friesland.![]()
Da's gaud mien wicht.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:37 schreef Poppedein het volgende:
t gait nait wieder dan Martinitoorn!én de Lidl
En nu hou ik me maar weer rustig voor t geval ik anders straks niet meer welkom blijk
Daar is met het openbaar vervoer niet te komen. Of althans, niet binnen een schappelijke tijd. Dan weet ik wel leuke bossen ook trouwens.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:39 schreef Socios het volgende:
Miniatuurpark en/ of de gratis duinen in Appelscha!
Op de grens van Groningen, Drenthe en Friesland.![]()
Ik ben ook voor Bosquote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar is met het openbaar vervoer niet te komen. Of althans, niet binnen een schappelijke tijd. Dan weet ik wel leuke bossen ook trouwens.
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:46 schreef Vlindur het volgende:
Naam:
Vlindur
Beessie Jen
Mrien
XXXKarinXXX
Omgeving:
Drachten
Emmen
Nu jullie weer
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:46 schreef Vlindur het volgende:
Naam:
Vlindur
Beessie Jen
Mrien
XXXKarinXXX
Mikoxx
Omgeving:
Drachten
Emmen
Nu jullie weer
Is te doen, d'r stopt een bus vlakbij op de Brinkenweg (Bargeres). Dan is het een paar minuten lopen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef mikoxx het volgende:
Leuke bosjesmaar qua afstand tot openbaar vervoer is een lastige vind ik. Mrien?
ohhhh Jaaaaaquote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef Lishe het volgende:
O leuk! Als datum en tijd uitkomen schuif ik aan met mn 2 deernties!
Buuf meeten <3 en poppedein met Lena! <3
ehm, je hebt het nu over jezelf toch he? die terug moet lezen???quote:Op maandag 8 maart 2010 22:09 schreef Noli. het volgende:
Belaan heb ik iets gemist??
Of je leest een paar posts terug..Euh, of niet? Hellup.
*verder mutst*
Park en mooi zitten is het beste jaquote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben voor een parkmeeting. Lekker zitten
Als het een actieve meet wordt kom ik niet
ja joehoe wil je carpoolen? o/quote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben voor een parkmeeting. Lekker zitten
Als het een actieve meet wordt kom ik niet
Uiteraardquote:Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef Belana het volgende:
[..]
ehm, je hebt het nu over jezelf toch he? die terug moet lezen???
liefje, wat valt er nou aan te snappen dan??quote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Noli. het volgende:
[ afbeelding ]
*Helder moment heeft*
Oooooooooooooh wacheffe... volgens mij snappikum.
ik kan alleen uitgezakt-pluizig zitten. geeft dat?quote:
Mooi zitten, of eigenlijk, mooi an zitten is west friesquote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan alleen uitgezakt-pluizig zitten. geeft dat?en het leeuwarder bos is geen bos hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |