Reserveer jij de zon alvast Huup?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:16 schreef huuphuup het volgende:
ja joehoe! ik wil de mensen van t noorden wel ontmoeten![]()
en het lijkt me geweldig om met het zonnetje in de dierentuin af te sprekenof een grote picknick in een bos kan ook
als t maar buiten is en met zon
Dan ben jij mijn buurvrouw zeker?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:28 schreef Poppedein het volgende:
Ja! Joehoe!! Hieroooo!!Leuk leuk!
Ik woonzo'n beetje in t midden van t noorden, dus wil alle kanten wel oprijden!
Heel goed, de slogan is niet voor niets: "Er gaat niets boven Groningen"quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef Poppedein het volgende:
ben jij t dan echt? "DE"buurvrouw???Nee volgens mij woon ik nog net iets lager dan jij..maar ik reken geloof ik de bovenkant van Friesland en Groningen voor t genak maar niet meer mee
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:39 schreef Socios het volgende:
Miniatuurpark en/ of de gratis duinen in Appelscha!
Op de grens van Groningen, Drenthe en Friesland.![]()
Da's gaud mien wicht.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:37 schreef Poppedein het volgende:
t gait nait wieder dan Martinitoorn!én de Lidl
En nu hou ik me maar weer rustig voor t geval ik anders straks niet meer welkom blijk
Daar is met het openbaar vervoer niet te komen. Of althans, niet binnen een schappelijke tijd. Dan weet ik wel leuke bossen ook trouwens.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:39 schreef Socios het volgende:
Miniatuurpark en/ of de gratis duinen in Appelscha!
Op de grens van Groningen, Drenthe en Friesland.![]()
Ik ben ook voor Bosquote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar is met het openbaar vervoer niet te komen. Of althans, niet binnen een schappelijke tijd. Dan weet ik wel leuke bossen ook trouwens.
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:46 schreef Vlindur het volgende:
Naam:
Vlindur
Beessie Jen
Mrien
XXXKarinXXX
Omgeving:
Drachten
Emmen
Nu jullie weer
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:46 schreef Vlindur het volgende:
Naam:
Vlindur
Beessie Jen
Mrien
XXXKarinXXX
Mikoxx
Omgeving:
Drachten
Emmen
Nu jullie weer
Is te doen, d'r stopt een bus vlakbij op de Brinkenweg (Bargeres). Dan is het een paar minuten lopen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef mikoxx het volgende:
Leuke bosjesmaar qua afstand tot openbaar vervoer is een lastige vind ik. Mrien?
ohhhh Jaaaaaquote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef Lishe het volgende:
O leuk! Als datum en tijd uitkomen schuif ik aan met mn 2 deernties!
Buuf meeten <3 en poppedein met Lena! <3
ehm, je hebt het nu over jezelf toch he? die terug moet lezen???quote:Op maandag 8 maart 2010 22:09 schreef Noli. het volgende:
Belaan heb ik iets gemist??
Of je leest een paar posts terug..Euh, of niet? Hellup.
*verder mutst*
Park en mooi zitten is het beste jaquote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben voor een parkmeeting. Lekker zitten
Als het een actieve meet wordt kom ik niet
ja joehoe wil je carpoolen? o/quote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben voor een parkmeeting. Lekker zitten
Als het een actieve meet wordt kom ik niet
Uiteraardquote:Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef Belana het volgende:
[..]
ehm, je hebt het nu over jezelf toch he? die terug moet lezen???
liefje, wat valt er nou aan te snappen dan??quote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Noli. het volgende:
[ afbeelding ]
*Helder moment heeft*
Oooooooooooooh wacheffe... volgens mij snappikum.
ik kan alleen uitgezakt-pluizig zitten. geeft dat?quote:
Mooi zitten, of eigenlijk, mooi an zitten is west friesquote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan alleen uitgezakt-pluizig zitten. geeft dat?en het leeuwarder bos is geen bos hoor.
jij meetkapert jij!quote:
Helemaal niks en dat is het dus juistem. Ik deed weer 's absoluut onnodig moeilijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef Belana het volgende:
[..]
liefje, wat valt er nou aan te snappen dan??
Euj.. Ze willen zitten in een parkje..quote:
Nienoord is leuk om af te spreken ja!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef Noli. het volgende:Miniatuurpark... Die leeft niet meer.
Duinenzathe nog wel.
Voorzichtige tvp..
Hoe denkt men over Nienoord?
Leeuwarden is ook leuk dat kan k bijna fietsend doen maar hier doen ze weer amper aan "bos".
Joh, als we met meer dan 6 mensen komen is die speeltuin al volquote:Op maandag 8 maart 2010 22:36 schreef Noli. het volgende:
[..]
Euj.. Ze willen zitten in een parkje..
Ik zou zeggen Wilhelminaparkje! Klein knus prutsparkje met speeltuintje één a twee minuten lopen vanaf het station.
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nienoord is leuk om af te spreken ja!
Ik wil dus ook meeten! Drachten, Groningen, Assen, dat zijn nog leuke afstanden.
Ik lig in bed kindlief te voeden.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Veendam. Die plaats waar ze het nu over hebben bij Hart van Nederland.
Goed planquote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef Noli. het volgende:
Nienoord leek mij ook heel geschikt.
Centraler dan dat kun je het in de drie Noordelijke provincies haast niet vinden toch?
(oh nee, dat was zevenhuizenen daar is weinig te vinden )
Pruim! Was niet onbelangrijk in mijn jeugd.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef Noli. het volgende:
(oh nee, dat was zevenhuizenen daar is weinig te vinden )
Pruimquote:Op maandag 8 maart 2010 22:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Pruim! Was niet onbelangrijk in mijn jeugd.(Heb ik o.a. The Golden Earring en Herman Brood zien optreden.)
Het is al meer dan 15 jaar geleden dat ik daar in de buurt kwam (park Nienoord uitgezonderd, daar zijn we vaak naartoe geweest met de kinderen).quote:
Daar wilden wij ook een keer heen, maar dat is nog vrij duur...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:09 schreef Twinkly het volgende:
Het Otterpark!!
Maar ik denk niet dat het voor mij mogelijk is om te komen.
Ja idd.... en een hele gave nieuwe speeltuin met veld en alles in mijn wijkquote:Op maandag 8 maart 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ben ook voor Leeuwarden.
En we hebben het Leeuwarderbos en diverse tuinen en parken!
Monkeytown Leeuwarden is wel te doen met hele kleintjes (tot 1), die betalen geen entreequote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar wilden wij ook een keer heen, maar dat is nog vrij duur...
Ballorig Assen is ook wel lollig, maar niet echt met hele kleintjes...
Mijne ook!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tuurlijk vinden wij het leuk als jullie komen Ingrid!
mijn vriend gaat echt niet mee (die is een soort van anti-fok) maar als jij Djeez mee wilt nemen, be my guest!
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zeg stadspark Groningen. Goed te doen vanaf het station, maar ook goed per auto bereikbaar en vanuit zowel Drenthe als Friesland ook goed te doen.
emmen ook heur!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Nienoord is niet heel handig als je afhankelijk bent van openbaar vervoer trouwens. Leeuwarden, Sneek, Assen en Groningen zijn per trein bereikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |