Mei of Juni.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:42 schreef mikoxx het volgende:
[..]
en welke datum bedoel je dan precies?
Binnen zitten in het stadspark is ook een beetje moeilijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:40 schreef Joshua. het volgende:
Hopelijk is het die dag een beetje mooi weer zodat we lekker met zijn allen buiten kunnen zitten.
Valt wel mee toch? Leeuwarden - Emmen is één weg, de N31 die overgaat in de N381.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef Vlindur het volgende:
@Mikoxx en Karin wel komen hoor! Het is maar een uurtje en Emmen is voor ons Friezen gewoon ver wegens geen snelweg
Dan weet ik niet hoe jij rijdt, maar ik doe er 1:05 over. Misschien heb ik het voordeel dat ik zo ver aan de rand van Leeuwarden woon dat Drachten een minuut of 13 rijden is....quote:Op zondag 21 maart 2010 11:27 schreef Nijna het volgende:
Leeuwarden - Emmen is wel anderhalf uur rijden... Als je over de snelweg gaat en binnendoor zelfs nog wat langer...
Dat is zo, maar 80 km/u rijden is niet mijn hobby. Als het moet, dan moet het, maar ik ga dan liever via Meppen. Iets meer km, maar even veel tijd.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Leeuwarden - Emmen is één weg, de N31 die overgaat in de N381.
Met zijn allen in de ijsjeskeet naast de kinderboerderijquote:Op zondag 21 maart 2010 09:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Binnen zitten in het stadspark is ook een beetje moeilijk
Ok.... van mijn huis naar Camminghaburen is 10 minuten.... Nouja, maakt niet uit, het is geen verschil van urenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:13 schreef Nijna het volgende:
McLaura, via Meppen voor Leeuwarden-Emmen (en v.v)? Wij zijn over Meppel gereden tot nu toe, maar dat is vanaf ons naar schoonouders (in camminghaburen) echt anderhalf uur...
Het is alleen 80 tussen Drachten en oosterwolde, de rest is allemaal 100. Gaat echt supervlot. Van ons af een klein uurtje, dus van jou net iets minder dan 1,5 uur.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat is zo, maar 80 km/u rijden is niet mijn hobby. Als het moet, dan moet het, maar ik ga dan liever via Meppen. Iets meer km, maar even veel tijd.
En Laura dan ookquote:
Mij best hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En Laura dan ook![]()
Ik weet niet wat de anderen willen, maar ik vind alles goed!
Donderdag kan ik nietquote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef freecell het volgende:
Ik vind het een plan
En komende donderdag of vrijdag kan wel hier?Zaterdag misschien ook wel, maar dat moet ik even overleggen met TARA, want die is dan ook thuis...
29 mei komt in de agendaquote:Op maandag 5 april 2010 19:38 schreef Vlindur het volgende:
Zullen we 29 mei doen?
Dan hebben we een datum en kunnen we echt plannen!
Kijk, ik zou vrijdag op zich wel kunnen, maar we passen niet met z'n drieën plus drie babies in één auto. En het is wel de dag dat ik stop met bv, dus ik geef geen garanties op het humeur van mij en Isabeauquote:Op maandag 5 april 2010 23:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Donderdag kan ik nietVrijdag is nog een ovtje en zaterdag kan ik ook niet
![]()
De week daarna kan ik vooralsnog wel alle dagen
Je inbox is vol!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:22 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Kijk, ik zou vrijdag op zich wel kunnen, maar we passen niet met z'n drieën plus drie babies in één auto. En het is wel de dag dat ik stop met bv, dus ik geef geen garanties op het humeur van mij en Isabeau
Ik ben er niet bekend, dus ik vind alles best!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:46 schreef McLaura het volgende:
En waar doen we die meet van 29/5 eigenlijk? Ja, in het Stadspark, maar op het veld bij de speeltuin/kinderboerderij?
En mij lijkt het gewoon een fijne plek, daar is ook wat te doen behalve zitten en kletsenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben er niet bekend, dus ik vind alles best!
Checkquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:01 schreef McLaura het volgende:
[..]
En mij lijkt het gewoon een fijne plek, daar is ook wat te doen behalve zitten en kletsen
Hoeraquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:54 schreef McLaura het volgende:
Ik kan bakken, en ontvang graag je adres (ik zal een verzoek indienen via PM)
Ik ga je zo PMmen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:46 schreef freecell het volgende:
[..]
tof
ik ben te pmmen voor adres
Wie kan er beter iets lekkers bakken dan ik?
Dat wordt genieten dan, dubbel lekkersquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:17 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en ik kan verrekte goed koken en bakken
Jippeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 6 april 2010 14:17 schreef McLaura het volgende:
Jaaaa dat was ook een soort van de bedoeling Sorbo.... ik neem je wel mee!
Maar welke dag kun jij dan? Misschien kunnen we die dag ook wel allemaalquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:26 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh 29 mei moet ik helaas verstek laten gaanIk moet werken dan... Ik zal kijken of er nog wat te ruilen valt, maar ik vrees dat dat lastig gaat worden!
Volgende keer maar weer dan... Dr moeten gewoon meer Noorden-meets zijn
Doosquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:34 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had jullie al een pm gestuurd maar niemand reageert![]()
![]()
Ik moet eind van de middag weer in FRL zijn, als 't geen probleem is spreek ik dus liever niet te laat af. Wat vinden jullie?
Beide lijkt mij haalbaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:49 schreef Sorbootje het volgende:
Nou, ik vind 13.00u op zich wel prima, maar ik moet eigenlijk rond 17.30 u wel weer in mijn durrep zijn denk ik.
't Gaat mij meer om het tijdstip waarop ik thuis ben... McLaura, zeg d'r eens wat van
Dat vergeet ik heel vaakquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:18 schreef freecell het volgende:
Hooooi![]()
Hier liggen 2 rode elastiekjes en twee rode speldjes, maar je hebt het leuke meisje wat er aan vast zat perongeluk meegenomen naar huis
Vond ik ook, hopelijk zien we elkaar vrijdag weer!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:38 schreef Sorbootje het volgende:
'Foto's na 't weekend. Ben vanaf nu de hort op
Was leuk!!
Wat had vlindur gemaakt dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:47 schreef freecell het volgende:
Vond het ook leuk
En Sorbo en Vlindur complimenten van TARA voor het aanvullende eten bij de pizza
Elastiekjes ff opsturen?
Ik ben Lauraquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
ik bedoelde jou
niet vlindur!
* freecell gaat in hoekje zitten
Ergens is het logisch inderdaad met die namenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:46 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ben LauraHaha. En bedankt voor de taartschepmesdinges
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |