Jij met je Monkeytown!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:57 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ook, maarja, dan is het Stadspark niks... we kunnen ook eeen Noordmeeting indoor houden, om de tijd te vullen... in Monkeytown ofzo
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nog niet volgens man, maar hij ziet een grotere Thijs voor zich als een soort Lennon...
Dan is Grunn voor jullie ook goed te doen!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:41 schreef simmu het volgende:
whehe, zelfde commentaar hier als bij de oosten-meetals eenmaal datum & plaats bekend is kijken we hier wel of we kunnen of niet
wij zitten trouwens in drenthe, dus tussen het oosten en het noorden invandaar!
Wij hebben een grote bankquote:Op maandag 15 maart 2010 10:57 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ook, maarja, dan is het Stadspark niks... we kunnen ook eeen Noordmeeting indoor houden, om de tijd te vullen... in Monkeytown ofzo
Lijkt me leuk!quote:
Ik ben werkloos momenteelquote:Op maandag 15 maart 2010 13:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Lijkt me leuk!Maar dan gaan mn voorkeur uit naar doordeweek, want de weekenden zitten voorlopig vol.
ik ookquote:
zo das snel!quote:
Mijn huis Laura en Vindurquote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef McLaura het volgende:
Ik kan echt geen andere overdekte plek bedenken waar meer dan 3 kindjes inkunnen
* McLaura tekent in voor minimeetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |