Jij met je Monkeytown!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:57 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ook, maarja, dan is het Stadspark niks... we kunnen ook eeen Noordmeeting indoor houden, om de tijd te vullen... in Monkeytown ofzo
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nog niet volgens man, maar hij ziet een grotere Thijs voor zich als een soort Lennon...
Dan is Grunn voor jullie ook goed te doen!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:41 schreef simmu het volgende:
whehe, zelfde commentaar hier als bij de oosten-meetals eenmaal datum & plaats bekend is kijken we hier wel of we kunnen of niet
wij zitten trouwens in drenthe, dus tussen het oosten en het noorden invandaar!
Wij hebben een grote bankquote:Op maandag 15 maart 2010 10:57 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ook, maarja, dan is het Stadspark niks... we kunnen ook eeen Noordmeeting indoor houden, om de tijd te vullen... in Monkeytown ofzo
Lijkt me leuk!quote:
Ik ben werkloos momenteelquote:Op maandag 15 maart 2010 13:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Lijkt me leuk!Maar dan gaan mn voorkeur uit naar doordeweek, want de weekenden zitten voorlopig vol.
ik ookquote:
zo das snel!quote:
Mijn huis Laura en Vindurquote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef McLaura het volgende:
Ik kan echt geen andere overdekte plek bedenken waar meer dan 3 kindjes inkunnen
* McLaura tekent in voor minimeetquote:
That's my middle namequote:
Die was er alquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
moeten we niet even datalijstjes gaan maken??
ik krijg zeeeeer binnenkort ook mijn rooster t/m mei....
gaat de voorkeur uit naar een zaterdag of een zondag???
(zondag is het wel makkelijk om de stad in te komen lijkt mij? zolang het geen koopzondag is)
Over mini meet gesprokenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Noli. het volgende:
Zag ik nou ook een mini-L'warden-meet??
Ik kan alle dagen, dus roep maar watquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:03 schreef freecell het volgende:
Minimeet Groningen gaat wmb wel door, maar niet deze maandagivm ineens naar het bureau ed moeten met Florian (zie babietjes topic)
Andere dag idee? Mijn huis is wel prima dan
Count me in! En Jore ook geloof ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:03 schreef freecell het volgende:
Minimeet Groningen gaat wmb wel door, maar niet deze maandagivm ineens naar het bureau ed moeten met Florian (zie babietjes topic)
Andere dag idee? Mijn huis is wel prima dan
Mwah, ik heb een huis, een bank en een speelkleedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Noli. het volgende:
Zag ik nou ook een mini-L'warden-meet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |