quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ga dan samen met Mikoxx (moeten we zeker wel met 2 auto's met AAAAAAAAAAAAAAAL die kinderen van ons haha)
Troost je, ik vind het nu al eng. Ik ben een bange poepertquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:58 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Al vind ik t ook nog wel een hele onderneming: in m'n eentje met 2 kids op pad naar 'iets wat ik niet ken.... '
Waaat? En jij klinkt superzeker!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Troost je, ik vind het nu al eng. Ik ben een bange poepert
Daarom gaan we ook samen met ons legertje kidsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:58 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Al vind ik t ook nog wel een hele onderneming: in m'n eentje met 2 kids op pad naar 'iets wat ik niet ken.... '
Oh neejquote:
Graagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik hou je handje wel vast Vlindurtje!!!
\quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef Vlindur het volgende:
@Mikoxx en Karin wel komen hoor! Het is maar een uurtje en Emmen is voor ons Friezen gewoon ver wegens geen snelweg
Ha,'n plaatsgenootquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik kom uit Leeuwarden en afhankelijk van de datum ga ik wel mee.
Kan ook mensen meenemen/oppikken.
Dat vind ik leuk! Mijn man vindt Lennon een 'grote Thijs' (denkt dat ze op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees hier ook even mee... dagje Groningen is altijd leuk en voor ons ong. 1,5 uur rijden. Net zover als naar Utrecht. En we kunnen het evt. combineren met bezoek aan vrienden/familie die in Friesland wonen....
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk! Mijn man vindt Lennon een 'grote Thijs' (denkt dat ze op elkaar lijken)
Ik ook, maarja, dan is het Stadspark niks... we kunnen ook eeen Noordmeeting indoor houden, om de tijd te vullen... in Monkeytown ofzoquote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef Vlindur het volgende:
Kunnen we niet volgende week al? Ik heb er zo'n zin in![]()
Nog niet volgens man, maar hij ziet een grotere Thijs voor zich als een soort Lennon...quote:Op maandag 15 maart 2010 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wat grappig. Volgens mij lijken ze helemaal niet op elkaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |