Die BrauN-CD's waren toch illegaal?quote:
ja maar gebrandquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:51 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Die BrauN-CD's waren toch illegaal?.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:07 schreef RealZeus het volgende:
Dat was in maart 1992(dat ik dat nog weet ook
)
Waking up the neighbours van Bryan Adams
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn eerste cd, als ik me het goed herinnerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:07 schreef RealZeus het volgende:
Dat was in maart 1992(dat ik dat nog weet ook
)
Waking up the neighbours van Bryan Adams
[ afbeelding ]
Van mij ook, ik heb 'm nog steedsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:08 schreef toimoi het volgende:
Mijn allereerste zelf-gekochte cd:
[ afbeelding ]
Ik kwam daar weliswaar pas stukken later mee maar dan nog. Aan Thunderdomes zijn aardig wat maandjes zakgeld opgegaanquote:
Ikke deze:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:53 schreef SevenWonders het volgende:
[ afbeelding ]
Op voorbespeelde casettetape via Boek en Plaat, als 9-jarige wist ik niet dat er zoiets als platenzaken bestonden....
Ook mijn officiele eerste singlequote:Op zaterdag 10 april 2010 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me alleen de eerste single nog herinneren:
[ afbeelding ]
quote:
Dat was de eerste cd die ik kreegquote:
Bewaar maar goed! Heb zo'n vermoeden dat die dingen nog wel wat waard kunnen wordenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat was de eerste cd die ik kreegVan mijn schoonzus die bij Pepsi werkte en Pepsi was de sponsor van de Dangeroustour. Dus dat leverde allemaal fijne Michael Jacksonspulletjes op
:: t-shirt, petje, posters, cd
.
Heb die meuk al niet meerquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:36 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
Bewaar maar goed! Heb zo'n vermoeden dat die dingen nog wel wat waard kunnen worden
prima album, zeker voor een eerste.quote:Op zondag 18 april 2010 13:27 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
(ik was 10, maar heb em nog steeds)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:45 schreef gewoonik1990 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik vond het fantastisch!!
Ja, maar welke heb je zelf gekocht? daar gaat het topic omquote:Op maandag 24 mei 2010 23:51 schreef jacqjacq het volgende:
waterloo van Abba,
kreeg hem als kadootje ivm amandelen knippen (...)
helemaal grijsgedraaid en nog altijd in mijn bezit !
[ afbeelding ]
ik had hem zelf uitgezocht, alleen betaald door mijn tante.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:58 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, maar welke heb je zelf gekocht? daar gaat het topic om
kadootjes tellen niet.
Oew, zomer 2001quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:41 schreef Marissaatje het volgende:
Hm ik kan er geen plaatje of iets van vinden, maar het waren 2 'partycd's' met elk '12 hits om uit je dak te gaan' met oa It's Raining Men, Lady Marmalade, Eternal Flame, Can't Get You Out Of My Head, Miss California, Supergirl, etc.
Haha nee geen hitzone, heb de cd'tjes hier liggen..en nee verre van partyhits maar hé ze moeten die goedkope cd'tjes toch een naam gevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oew, zomer 2001![]()
Was het niet gewoon Hitzone?
De nummers die jij noemt zijn niet echt typische partyhitjes...
Waren dat die cd's met wel de hits maar die dan uitgevoerd door andere artiesten om het goedkoper te maken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:58 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Haha nee geen hitzone, heb de cd'tjes hier liggen..en nee verre van partyhits maar hé ze moeten die goedkope cd'tjes toch een naam geven
Daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Waren dat die cd's met wel de hits maar die dan uitgevoerd door andere artiesten om het goedkoper te maken?
Oeh! Pa had een LP met kerstliedjes ofzo, moet em toch nog een keer gaan zoekenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:14 schreef der_Otto het volgende:
Blijft één van mijn beste platenwoei!
[ afbeelding ]
Jep, ze waren in 1988 al erg "bij de tijd"....quote:
Ik kan die McBurger niet zien iig , en jij kan er 1 van mij niet zien heb ik het ideequote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef straatmadelief het volgende:
Volgens mij doen niet alle plaatjes t bij mij. Of ligt het wel aan jullie?
Het is één van de vele schilderijen van Giovanni Bragolin, die bekend is geworden met dit soort portretjes van huilende kinderen. Het is een typisch voorbeeld van kitsch, in de jaren '70 was het bijvoorbeeld erg populair onder woonwagenkampbewoners en liefhebbers van volksmuziek. Er gaat ook een gerucht dat dit schilderij vervloekt is, maar daar heb ik nog weinig van gemerkt.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Croup, die UI van je... ik heb dat schilderij laatst ergens gezien. Wie is het en wie schilderde het?
Thanks dudequote:Op zondag 18 juli 2010 03:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is één van de vele schilderijen van Giovanni Bragolin, die bekend is geworden met dit soort portretjes van huilende kinderen. Het is een typisch voorbeeld van kitsch, in de jaren '70 was het bijvoorbeeld erg populair onder woonwagenkampbewoners en liefhebbers van volksmuziek. Er gaat ook een gerucht dat dit schilderij vervloekt is, maar daar heb ik nog weinig van gemerkt.
we moeten haast wel in de zelfde tijd zijn opgegroeid!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef alida69 het volgende:
Eerste single:
[ afbeelding ]
Eerste album:
[ afbeelding ]
Dus je eerste album was een 45 toeren single? Interessant.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:51 schreef RVP67 het volgende:
Dat was de 45 toeren single van Santana - She's not there
Een rib uit mijn lijf van bijna 5 gulden.
Dat zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dus je eerste album was een 45 toeren single? Interessant.
Notoriusquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:54 schreef Oakey het volgende:
Eerste LP:
[ afbeelding ]
Eerste CD:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:31 schreef Mostlyanthony het volgende:
Ik had voor mijn 14e verjaardag "We can't dance" gekregen en wilde wel meer van Genesis (vond Phil Collins van jongs af aan wel goed), dus de eerste CD die ik zelf kocht van mijn verjaardagsgeld werd:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef RVP67 het volgende:
Mijn eerste lp was van Blondie
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |