Ik kan die McBurger niet zien iig , en jij kan er 1 van mij niet zien heb ik het ideequote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef straatmadelief het volgende:
Volgens mij doen niet alle plaatjes t bij mij. Of ligt het wel aan jullie?
Het is één van de vele schilderijen van Giovanni Bragolin, die bekend is geworden met dit soort portretjes van huilende kinderen. Het is een typisch voorbeeld van kitsch, in de jaren '70 was het bijvoorbeeld erg populair onder woonwagenkampbewoners en liefhebbers van volksmuziek. Er gaat ook een gerucht dat dit schilderij vervloekt is, maar daar heb ik nog weinig van gemerkt.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Croup, die UI van je... ik heb dat schilderij laatst ergens gezien. Wie is het en wie schilderde het?
Thanks dudequote:Op zondag 18 juli 2010 03:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is één van de vele schilderijen van Giovanni Bragolin, die bekend is geworden met dit soort portretjes van huilende kinderen. Het is een typisch voorbeeld van kitsch, in de jaren '70 was het bijvoorbeeld erg populair onder woonwagenkampbewoners en liefhebbers van volksmuziek. Er gaat ook een gerucht dat dit schilderij vervloekt is, maar daar heb ik nog weinig van gemerkt.
we moeten haast wel in de zelfde tijd zijn opgegroeid!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef alida69 het volgende:
Eerste single:
[ afbeelding ]
Eerste album:
[ afbeelding ]
Dus je eerste album was een 45 toeren single? Interessant.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:51 schreef RVP67 het volgende:
Dat was de 45 toeren single van Santana - She's not there
Een rib uit mijn lijf van bijna 5 gulden.
Dat zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dus je eerste album was een 45 toeren single? Interessant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |