Oew, zomer 2001quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:41 schreef Marissaatje het volgende:
Hm ik kan er geen plaatje of iets van vinden, maar het waren 2 'partycd's' met elk '12 hits om uit je dak te gaan' met oa It's Raining Men, Lady Marmalade, Eternal Flame, Can't Get You Out Of My Head, Miss California, Supergirl, etc.
Haha nee geen hitzone, heb de cd'tjes hier liggen..en nee verre van partyhits maar hé ze moeten die goedkope cd'tjes toch een naam gevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oew, zomer 2001![]()
Was het niet gewoon Hitzone?
De nummers die jij noemt zijn niet echt typische partyhitjes...
Waren dat die cd's met wel de hits maar die dan uitgevoerd door andere artiesten om het goedkoper te maken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:58 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Haha nee geen hitzone, heb de cd'tjes hier liggen..en nee verre van partyhits maar hé ze moeten die goedkope cd'tjes toch een naam geven
Daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Waren dat die cd's met wel de hits maar die dan uitgevoerd door andere artiesten om het goedkoper te maken?
Oeh! Pa had een LP met kerstliedjes ofzo, moet em toch nog een keer gaan zoekenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:14 schreef der_Otto het volgende:
Blijft één van mijn beste platenwoei!
[ afbeelding ]
Jep, ze waren in 1988 al erg "bij de tijd"....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |