Die BrauN-CD's waren toch illegaal?quote:
ja maar gebrandquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:51 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Die BrauN-CD's waren toch illegaal?.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:07 schreef RealZeus het volgende:
Dat was in maart 1992(dat ik dat nog weet ook
)
Waking up the neighbours van Bryan Adams
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn eerste cd, als ik me het goed herinnerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:07 schreef RealZeus het volgende:
Dat was in maart 1992(dat ik dat nog weet ook
)
Waking up the neighbours van Bryan Adams
[ afbeelding ]
Van mij ook, ik heb 'm nog steedsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:08 schreef toimoi het volgende:
Mijn allereerste zelf-gekochte cd:
[ afbeelding ]
Ik kwam daar weliswaar pas stukken later mee maar dan nog. Aan Thunderdomes zijn aardig wat maandjes zakgeld opgegaanquote:
Ikke deze:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:53 schreef SevenWonders het volgende:
[ afbeelding ]
Op voorbespeelde casettetape via Boek en Plaat, als 9-jarige wist ik niet dat er zoiets als platenzaken bestonden....
Ook mijn officiele eerste singlequote:Op zaterdag 10 april 2010 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me alleen de eerste single nog herinneren:
[ afbeelding ]
quote:
Dat was de eerste cd die ik kreegquote:
Bewaar maar goed! Heb zo'n vermoeden dat die dingen nog wel wat waard kunnen wordenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat was de eerste cd die ik kreegVan mijn schoonzus die bij Pepsi werkte en Pepsi was de sponsor van de Dangeroustour. Dus dat leverde allemaal fijne Michael Jacksonspulletjes op
:: t-shirt, petje, posters, cd
.
Heb die meuk al niet meerquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:36 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
Bewaar maar goed! Heb zo'n vermoeden dat die dingen nog wel wat waard kunnen worden
prima album, zeker voor een eerste.quote:Op zondag 18 april 2010 13:27 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
(ik was 10, maar heb em nog steeds)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:45 schreef gewoonik1990 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik vond het fantastisch!!
Ja, maar welke heb je zelf gekocht? daar gaat het topic omquote:Op maandag 24 mei 2010 23:51 schreef jacqjacq het volgende:
waterloo van Abba,
kreeg hem als kadootje ivm amandelen knippen (...)
helemaal grijsgedraaid en nog altijd in mijn bezit !
[ afbeelding ]
ik had hem zelf uitgezocht, alleen betaald door mijn tante.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:58 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, maar welke heb je zelf gekocht? daar gaat het topic om
kadootjes tellen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |