abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2010 @ 21:23:32 #102
294640 VivaLaHollandia
http://www.truthtube.tv
pi_78908837
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef Nielsch het volgende:
PVV sluit zichzelf uit voor iets wat wettelijk gezien niet eens mogelijk is. Wat een stelletje mongolen, daar heb je zo werkelijk helemaal niets aan. En dat is toch jammer, want hun programma ligt in principe best dicht bij dat van de PvdA en de VVD. Goed, die zullen dan wat toe moeten geven, maar dat moet de PVV ook doen. Dat weigeren ze, dus jammer.

Als ik de PvdA was zou ik sowieso helemaal niet willen regeren met de PVV, of in ieder geval niet zolang er geen duidelijk excuus van de PVV komt over hoe ze zich de afgelopen jaren hebben uitgelaten over de PvdA. Kritiek is prima, maar een verkiezing winnen op holle retoriek brengt consequenties met zich mee en de PVV'ers lijken te dom om zich dat te realiseren.
Hier spreek je jezelf en je eigen argumenten tegen. Denk eens goed na..... Kom op, je kan het!!
Arguing on the internet is like running in the special olympics; even if you win: you're still retarded...
  maandag 8 maart 2010 @ 21:24:29 #103
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78908883
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:22 schreef VivaLaHollandia het volgende:

[..]

Een vrij land? Ben je bezopen?
Omdat jouw gedroomde kopvoddenrazzia's niet doorgaan? En je had nog wel keihard vóór gestemd!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_78908918
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:20 schreef VivaLaHollandia het volgende:

[..]

Ah. Zie je. Jij hebt geen daadwerkelijk standpunt, je bent alleen een beetje aan het trollen. Nou, veel plezier ermee Wij vermaken ons uitstekend dankzij jou. Ben je toch nog ergens goed voor heh...
Slechts 21% van de mensen in Almere hebben op de PVV gestemd. Aangezien dit de enige partij is die vóór het hoofddoekjesverbod is, zijn dus 4 van de 5 mensen tégen. Hoezo is het dan democratisch om dit door te laten gaan? Wanneer de PVV dit punt laat varen, zijn er misschien partijen bereid om samen te werken over andere punten als veiligheid en integratie.

Als je dat niet begrijpt moet je een lesje staatsinrichting volgen. Geen partij heeft de absolute meerderheid, dus zoek je partijen (en dus kiezers) die vergelijkbare ideeën hebben, en ga je over de middenweg verder. Het zou ondemocratisch zijn als een 20% minderheid zou kunnen bepalen wat er gebeurd.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:25:12 #105
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78908925
VivaBrabantia, het gaat je niet lukken hier.
pi_78908933
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef Ringo het volgende:
Nee hoor. Niet nodig. Je moet het PVV-gevolkte blijven aanspreken op hun plebejische mankementen.
He who fights monsters should see to it that he himself does not become a monster .
  maandag 8 maart 2010 @ 21:25:35 #107
293211 AardbeefMachine
I rock your world when i want!
pi_78908942
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:18 schreef Bluesdude het volgende:

maar... je bent tegen een algeheel verbod op het dragen van hoofddoekjes ?

Nee ik ben voor een totaal verbod van hoofddoekjes maar de zetels in Almere duiden erop dat een meerderheid voor een algeheel verbod niet te verwezenlijken is. Een compromis zou eventueel een tijdelijke oplossing kunnen bieden.
Maar als die Linkse weer alle partij'en rechts van hun uitsluiten kan zelf een beschaafd gesprek niet plaatsvinden.

Maandag, dinsdag en woensdag geen hoofddoek en donderdag, vrijdag en zaterdag wel, zou wat mij betreft een redelijk compromis zijn.
Dit laat zien dat een hoofddoek dus geen verplichting is maar een keuze, als dit het geval is dan is een aantal dagen per week een hoofddoekje ook niet zo een probleem.
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
  maandag 8 maart 2010 @ 21:27:33 #108
294640 VivaLaHollandia
pi_78909035
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:21 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zolang jij een steenpuist krijgt van ieder hoofddoekje dat je tegenkomt, ben je weinig te benijden. Automonteur.
Hahahaha, mocht ik willen dat ik een automonteur was. Dan had ik meteen mn eigen garagebedrijf opgestart om mensen zoals jou eens ff lekker flink uit te nemen

Mwoah... Nu ik er zo aan denk.... Mja. THANKS DUDE!! Ik ga me morgen toch maar inkopen bij een zeker autobedrijf. Al was het alleen maar om bovenstaande reden. Geld moet rollen immers. Vooral dat van plebs zoals jij.
Arguing on the internet is like running in the special olympics; even if you win: you're still retarded...
pi_78909044
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:25 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Nee ik ben voor een totaal verbod van hoofddoekjes maar de zetels in Almere duiden erop dat een meerderheid voor een algeheel verbod niet te verwezenlijken is. Een compromis zou eventueel een tijdelijke oplossing kunnen bieden.
Maar als die Linkse weer alle partij'en rechts van hun uitsluiten kan zelf een beschaafd gesprek niet plaatsvinden.

Maandag, dinsdag en woensdag geen hoofddoek en donderdag, vrijdag en zaterdag wel, zou wat mij betreft een redelijk compromis zijn.
Dit laat zien dat een hoofddoek dus geen verplichting is maar een keuze, als dit het geval is dan is een aantal dagen per week een hoofddoekje ook niet zo een probleem.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:27:53 #110
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78909052
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:25 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

He who fights monsters should see to it that he himself does not become a monster .
Welnee. Wie op nazi's jaagt moet met scherp durven schieten.
pi_78909071
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:16 schreef AardbeefMachine het volgende:

Het totalitaire van de islaam is dan weer dat de hoofdoek ALTIJD en OVERAL gedragen dient te worden, op straffe van eerwraak.
Ik heb nog nooit gehoord dat vrouwen zijn vermoord of levend verbrand omdat ze een keer geen rokje aanhad.
Ga nou geen rare dingen verzinnen. Waar haal jij vandaan dat de(?) islam dat voorschrijft. Wat is trouwens de islam. Wanneer is er in Nederland een vrouw vermoord, omdat ze geen hoofddoek droeg?
  maandag 8 maart 2010 @ 21:30:04 #112
294640 VivaLaHollandia
pi_78909177
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:27 schreef Ringo het volgende:

[..]

Je weet dat de NAZI's een links stelletje schlemielen waren heh, dom links rukkertje van me
pi_78909397
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:27 schreef Ringo het volgende:

[..]

Daar gaan we weer met de kastnazi-doctrine van (s)links . Dat is echt een zwaktebod nu .
  maandag 8 maart 2010 @ 21:35:48 #114
293211 AardbeefMachine
pi_78909433
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:28 schreef Mr.K het volgende:

[..]

Ga nou geen rare dingen verzinnen. Waar haal jij vandaan dat de(?) islam dat voorschrijft. Wat is trouwens de islam. Wanneer is er in Nederland een vrouw vermoord, omdat ze geen hoofddoek droeg?
Je haalt hier het een en ander door elkaar. als DE islaam bestaat dan heeft dat invloed op alle islaam in de hele wereld en dan kan je dat niet beperken tot nederland. Dan had je het moeten hebben over 'DE Nederlandse islaam' als dat zou bestaan.
DE islaam is een bergip dat alle moslims bevat een verzamelnaam.
Als DE islaam in een land of een buurt de overhad krijgt dan is er geen ruimte voor andersdenkende meer.

Dit moet dus voorkomen worden in Nederland koste wat kost en dan kan je wel 20 jaar gaan discusieren over dat DE islaam niet zou bestaan maar wij moeten dit gewoon tegengaan.

En eerwraak komt oon in Nederland voor of dat nou om een hoofdoekje, een kus of een baantje is dat zullen we nooit weten. Omdat misdaden in naam van DE islaam gepleegd worden niet geregistreerd mogen worden door PVDA en Linkse cornuiten.
[/quote]
  maandag 8 maart 2010 @ 21:36:07 #115
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_78909452
Zo'n hoofddoekjesverbod zal de opbrengt van de kopvoddentaks niet ten goede komen. De landelijke PVV wordt gedwarsboomd door de lokale PVV. Pwned.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 8 maart 2010 @ 21:37:18 #116
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78909507
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:30 schreef VivaLaHollandia het volgende:

[..]

Je weet dat de NAZI's een links stelletje schlemielen waren heh, dom links rukkertje van me
Wat dat betreft lijken ze op de bende van de blonde limbo, die ook pardoes de standpunten van de SP heeft overgenomen om het stemvolk te paaien.
pi_78909509
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:35 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Daar gaan we weer met de kastnazi-doctrine van (s)links . Dat is echt een zwaktebod nu .
Gelukkig is die (s)links grap geen zwaktebod. Reageer bijvoorbeeld eens inhoudelijk op mijn post PVV houdt vast aan hoofddoekjesverbod
  maandag 8 maart 2010 @ 21:38:47 #118
294640 VivaLaHollandia
pi_78909575
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:28 schreef Mr.K het volgende:

[..]

Jullie verwarren de Islam zoals die momenteel hier is, met een godsdienst zoals het christelijke wat wij hier oa kennen. Echter, de Islam is niet alleen godsdienst maar een politiek en TOTALITAIR systeem. Daar slaat dat "totalitair" op, stelletje domme linkse nazi-verwanten met dezelfde trekjes als de knulletjes van een tijdje terug. Zodra de aantallen toenemen, waar dan ook ter wereld, zie je het radicaliseren toenemen. En dat gaat al sinds mensenheugenis zo. Maar ja, het is natuurlijk teveel moeite om even de geschiedenisboekjes er op na te slaan. Het is veel makkelijker om niet na te denken en gewoon wat te bleren. Zoals "nazi" tegen rechtse mensen, terwijl de nazi's een linkse club waren met links gedachtengoed. Grappig ook dat de grote mufti pufti zich scheinheilig aansloot bij hitler om tegen de joden te vechten. En had hitler gewonnen, dan was de mufti pufti en zn stapeltje geesteszieken dan wel afgeslacht.

Jullie vergeten dat de enige reden dat we hier een beetje relaxte samenleving hebben is, dat we in 1683 een stelletje barbaren bij de muur van wenen een poepie hebben laten ruiken. En zo vergeet jouw soort wel meer. Of weigert het te zien. Misschien gewoon te stom voor. Kan ook natuurlijk. Is niet erg hoor. Wij zij het gewend jullie troep op te ruimen. Daar hebben we ooit eens bepaalde mensen voor aangetrokken zelfs...

Net als dat we nu weer polen hiernaartoe halen. MET een stijgende werkloosheid. Ach... ik vind het niet erg, veel van dat geld komt direct of indirect mij ten goede. Dus..... maar STOM vind ik het wel, met name voor de gewone man.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:39:43 #119
294640 VivaLaHollandia
pi_78909619
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat dat betreft lijken ze op de bende van de blonde limbo, die ook pardoes de standpunten van de SP heeft overgenomen om het stemvolk te paaien.
Bla. Kom op joh, ik ben beter van je gewend...
  maandag 8 maart 2010 @ 21:40:23 #120
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78909645
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:35 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Je zou het tuig ook direct een kogel door de kop kunnen jagen ja, bij wijze van waarheidsles.
pi_78909646
als het een totalitair systeem is, wie op deze wereld is dan de leider van dat systeem?

ik bedoel: bij een totalitair systeem staar er altijd iemand aan het hoofd toch?
pi_78909700
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:36 schreef Montov het volgende:
Zo'n hoofddoekjesverbod zal de opbrengt van de kopvoddentaks niet ten goede komen. De landelijke PVV wordt gedwarsboomd door de lokale PVV. Pwned.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:41:59 #123
293211 AardbeefMachine
pi_78909718
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
als het een totalitair systeem is, wie op deze wereld is dan de leider van dat systeem?

ik bedoel: bij een totalitair systeem staar er altijd iemand aan het hoofd toch?
Allah en Mohammed, demijn kampf van dit totalitaire systeem is de Koran en geschreven door de onbetwiste leider Mohammed.
[/quote]
  maandag 8 maart 2010 @ 21:42:11 #124
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78909724
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:39 schreef VivaLaHollandia het volgende:

[..]

Bla. Kom op joh, ik ben beter van je gewend...
De PVV is toch ook een linkse partij als het erop aankomt?
pi_78909746
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:25 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Dus in principe... ben je ook voor een totaal landelijk verbod op het dragen van hoofddoekjes. ?
  maandag 8 maart 2010 @ 21:43:43 #126
293211 AardbeefMachine
pi_78909797
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dus in principe... ben je ook voor een totaal landelijk verbod op het dragen van hoofddoekjes. ?
ja uiteraard, omdat er nou eenmaal geen tussenweg is met islaam.
[/quote]
  maandag 8 maart 2010 @ 21:45:43 #127
294640 VivaLaHollandia
pi_78909906
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:35 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Je haalt hier het een en ander door elkaar. als DE islaam bestaat dan heeft dat invloed op alle islaam in de hele wereld en dan kan je dat niet beperken tot nederland. Dan had je het moeten hebben over 'DE Nederlandse islaam' als dat zou bestaan.
DE islaam is een bergip dat alle moslims bevat een verzamelnaam.
Als DE islaam in een land of een buurt de overhad krijgt dan is er geen ruimte voor andersdenkende meer.

Dit moet dus voorkomen worden in Nederland koste wat kost en dan kan je wel 20 jaar gaan discusieren over dat DE islaam niet zou bestaan maar wij moeten dit gewoon tegengaan.

En eerwraak komt oon in Nederland voor of dat nou om een hoofdoekje, een kus of een baantje is dat zullen we nooit weten. Omdat misdaden in naam van DE islaam gepleegd worden niet geregistreerd mogen worden door PVDA en Linkse cornuiten.
Herstel... NOG niet. Totdat Femke Halsema dr dochter door een geile turk onvrijwillig in dr kontje genomen wordt. Dan lult dat linkse volk opeens weer anders. Ik moest ook zo lachen laatst tijdens dat debat en de vraagstelling over haar kids op een "zwarte" school. Ze wist niet hoe ze het had. Zo moeilijk vind ze het. En de kids ook. Ze geeft het ronduit toe. Dat geeft op zich al genoeg aan, maar die linkse kliek blijft zichzelf maar tegenspreken en weigert gewoon om dingen in te zien. Desnoods tot ze eraan kapot gaan.

En dat kan mij niet snel genoeg gebeuren Dat is ook de reden dat er zoveel linkse rakkers overlopen naar rechts. Het enige links wat erbij komt is links van de jonge generatie. De oude sterft langzaam uit, loopt over naar rechts omdat ze meer levenservaring hebben opgedaan. En de grens van de jonge generatie schuift ook steeds verder op naar beneden qua leeftijd wanneer ze overgaan op rechts. Immers, je kan je kind niet normaal naar een "zwarte" school laten gaan. ZELFS zo'n links stuk tuig als halsema kan dat niet. Je kan erop wachten dat die kids van haar daar wat overkomt. En hoewel ik het vreselijk vind op humanitair vlak, zal ik haar dan politiek gezien echt midden in haar groene gezichtje uitlachen.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:46:48 #128
294640 VivaLaHollandia
pi_78909953
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Omdat jouw gedroomde kopvoddenrazzia's niet doorgaan? En je had nog wel keihard vóór gestemd!
Nee. Je stelt een vraag aan mij en beantwoord hem zelf. Daarmee geef je wederom mooi aan hoe dom je bent. En niet zo'n beetje ook...
pi_78910059
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:43 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

ah vandaar dat een islamitische medewerker van mij geen hoofddoekje draagt
  maandag 8 maart 2010 @ 21:48:50 #130
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78910064
Tering, VillaBonanza, ben jij ooit door een Arabier in je reet genomen ofzo? Ik hoop in elk geval dat het je gesmaakt heeft.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:49:01 #131
294640 VivaLaHollandia
pi_78910076
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:25 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Slechts 21% van de mensen in Almere hebben op de PVV gestemd. Aangezien dit de enige partij is die vóór het hoofddoekjesverbod is, zijn dus 4 van de 5 mensen tégen. Hoezo is het dan democratisch om dit door te laten gaan? Wanneer de PVV dit punt laat varen, zijn er misschien partijen bereid om samen te werken over andere punten als veiligheid en integratie.

Als je dat niet begrijpt moet je een lesje staatsinrichting volgen. Geen partij heeft de absolute meerderheid, dus zoek je partijen (en dus kiezers) die vergelijkbare ideeën hebben, en ga je over de middenweg verder. Het zou ondemocratisch zijn als een 20% minderheid zou kunnen bepalen wat er gebeurd.
Je vergeet dat de opkomst slechts zo rond de vijftig procent lag. Daarmee heeft de partij dus bijna de helft aan stemmen binnen. In elk geval ruimschoots MEER dan welke andere partij dan ook. En de meerderheid moet toch beslissen volgens jullie linkse overtuigingen? Nou... hup. Kom op. Bloot met die billetjes....
pi_78910099
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:43 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

jij bent diegene die GEEN tussenweg WIL..
hoofddoekjes bijten niet....
je kunt een psyschiatrische behandeling volgen voor zulke fobieën...

als je werkelijk het gevaar van islamieten wilt elimineren en het vaderland zuiveren... dan moet je 900.000 mensen het land uitzetten..
en openbare uitingen van islamitische denkbeelden verbieden... koran verbieden, moskeeën verbieden
pi_78910110
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:37 schreef _dirkjan_ het volgende:
Gelukkig is die (s)links grap geen zwaktebod. Reageer bijvoorbeeld eens inhoudelijk op mijn post PVV houdt vast aan hoofddoekjesverbod
Je hebt last van cogntitive dissonantie . Als je expliciet het woord Nazi in de mond neemt leg je direct een link met de deportaties, concentratiekampen en vergassingen van allerhande bevolkingsgroepen op de schaal van WOII. Vooralsnog is dat bij de PVV niet aan de orde.

Neemt niet weg dat krampachtig vasthouden aan een hoofddoekjesverbod niet slim is; de PVV is zo groot geworden vanwege de softe aanpak van het reltuig, en natuurlijk de kastnazi-doctrine waarmee men zelfs Jan Marijnissen om de oren heeft geslagen eind jaren 80. Laat Wilders zich eerst daarop richten ipv zich druk te maken over een paar relisymbolen .
pi_78910180
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:22 schreef VivaLaHollandia het volgende:

[..]

Een vrij land? Ben je bezopen?
ah, we hebben hier te maken met een anarchistische kutkraker die tegen regels is
pi_78910215
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:49 schreef VivaLaHollandia het volgende:
Je vergeet dat de opkomst slechts zo rond de vijftig procent lag. Daarmee heeft de partij dus bijna de helft aan stemmen binnen. In elk geval ruimschoots MEER dan welke andere partij dan ook. En de meerderheid moet toch beslissen volgens jullie linkse overtuigingen? Nou... hup. Kom op. Bloot met die billetjes....
Op dezelfde manier redenerend zou je kunnen stellen dat de PVV een vijfde van de helft van het aantal Almeerders achter zich heeft staan.
Een hoofddoekjesverbod kan dus slechts op steun van een tiende van de Almeerders rekenen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_78910239
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:41 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Allah en Mohammed, demijn kampf van dit totalitaire systeem is de Koran en geschreven door de onbetwiste leider Mohammed.
Allah bestaat niet, Mohammed is dood.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:53:37 #137
293211 AardbeefMachine
pi_78910273
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jij bent diegene die geen tussenweg WILT..
hoofddoekjes bijten niet....
je kunt een psyschiatrische behandeling volgen voor zulke fobieën...

als je werkelijk het gevaar van islamieten wilt elimineren en het vaderland zuiveren... dan moet je 900.000 mensen het land uitzetten..
en openbare uitingen van islamitische denkbeelden verbieden... koran verbieden, moskeeën verbieden
Nee dat heb je helemaal verkeerd op je vorige vraag heb ik een heel redelijk compromis beschreven, 3 dagen wel en 3 dagen geen hoofddoek.
Maar het uitsluiten van zowel moslims als van Linkse partijen om ook maa een redelijk gesprek te houden met PVV duidt op een onvermogen om ook maar over een compromis te spreken.
De radicalen zijn dus duidelijk Links en Moslims in de kwestie.
Ook je radicale voorstellen om alle moslims het land uit te zetten komt alleen van jouw kant en niet van de PVV.

Er zit toch een groot verschil tussen kleding eisen stellen voor belasting slurpers en sudsidie trekkers en alle moslims het land uit te zetten
[/quote]
pi_78910285
quote:

[..]

Je vergeet dat de opkomst slechts zo rond de vijftig procent lag. Daarmee heeft de partij dus bijna de helft aan stemmen binnen.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:54:39 #139
294640 VivaLaHollandia
pi_78910326
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jij bent diegene die GEEN tussenweg WIL..
Kijk verder dan de nederlandse situatie als het op de Islam aankomt. Doe dat even serieus een aantal weken. Begin eens op www.truthtube.tv Ok? Echt goed de filmpjes bekijken. Niet 1. Niet 100. Niet 1000. Maar 10.000en. Die opgenomen zijn op film. En op internet gezet. Hoeveel "incidenten" zijn er wel niet die nooit op wat voor manier dan ook bekend worden? Allemaal in naam van de Islam.

NIET de Islam zoals die NU in NL is. Maar zoals die OVERAL ter wereld waar de Islam de kop opsteekt WEL wordt. En als je dat niet kan of wilt zien, dan is voor jou alle hoop verloren. Je zal een uitstekende Dhimmie zijn.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:55:10 #140
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78910352
quote:

[..]

Er zijn honderd mensen.
Vijftig daarvan gaan stemmen.
Van die vijftig stemt 20% PVV. Dat zijn er tien.

Tien PVV'ers op een bevolking van honderd.

Hoe Jip en Janneke moeten we tegen je praten?
  maandag 8 maart 2010 @ 21:55:29 #141
294640 VivaLaHollandia
pi_78910368
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:53 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Een vijf en een nul naast elkaar.
Moeilijk? Of ken je je feiten wederom niet, met je linkse-nazi gelul tegen rechtse mensen...
  maandag 8 maart 2010 @ 21:56:25 #142
293211 AardbeefMachine
pi_78910418
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:52 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Allah bestaat niet, Mohammed is dood.
Ah ok eindelijk een duidelijke uitspraak van een linkse over islam.
Maar de koran is het letterlijke woord van Mohammed.

Denk hier eens over na.

Geen interpretatie.
Alle moslims over de hele wereld noemen dit boek heilig, al is Mohammed dood zijn woorden zullen als wet gelden voor moslims (niet ALLE moslims) over de hele wereld.
Dit boek zal altijd blijven bestaan, Mohammed zijn wil dus voortleven voor altijd!
[/quote]
pi_78910432
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:55 schreef VivaLaHollandia het volgende:
Moeilijk? Of ken je je feiten wederom niet, met je linkse-nazi gelul tegen rechtse mensen...
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op dezelfde manier redenerend zou je kunnen stellen dat de PVV een vijfde van de helft van het aantal Almeerders achter zich heeft staan.
Een hoofddoekjesverbod kan dus slechts op steun van een tiende van de Almeerders rekenen.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:58:18 #144
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78910519
quote:

[..]

Probeer eerst met je vingers te tellen.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:58:35 #145
294640 VivaLaHollandia
pi_78910535
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

Er zijn honderd mensen.
Vijftig daarvan gaan stemmen.
Van die vijftig stemt 20% PVV. Dat zijn er tien.

Tien PVV'ers op een bevolking van honderd.

Hoe Jip en Janneke moeten we tegen je praten?
Je rekent nu de stemmen van de niet stemmende bevolking mee in jouw voordeel. Waarom niet in mijn voordeel? Zullen we die er dan buiten laten? Dat kan je immers niet weten. en DAN is de grootste groep mensen die zich verenigt hebben? Inderdaad. Terug te vinden aan de kant van de PVV.

Hey, en terwijl jij je hersentjes gaat pijnigen over bovenstaande en filmpjes gaat kijken op truthtube (check vooral ff hoe ze hun eigen vrouwen graag onthoofden omdat ze iets tegen de wil van de echtgenoten hebben gedaan) ga ik ff geld incasseren van het betalende plebs in NL.

Tot de volgende keer maar weer
pi_78910554
Natuurlijk houden ze vast aan een onhoudbaar idee als het hoofddoekjesverbod... anders moeten ze straks nog besturen ook

PVV heeft al nauwelijks bestaansrecht doordat de meeste stemmen behaald worden uit populistische opmerkingen en een algeheel gevoel van onvrede vanuit de samenleving gecombineerd met het ontbreken van alternatieven "op rechts". De onwil tot besturen, door vast te houden aan onrealistische standpunten, zou echter de druppel moeten wezen voor de kiezer om deze partij tot de prullenmand te verwijzen.

Dat percentage Marokkanen dat de PVV als speerpunt van haar programma aanvalt, vind ik een stuk minder verontrustend dan het percentage stemmers die er op dit moment voor de PVV zijn.
  maandag 8 maart 2010 @ 22:00:25 #147
294640 VivaLaHollandia
pi_78910643
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

[..]

Zoals ik hierboven al uitleg kun je dat niet zo stellen. Ja, het kan wel maar het slaat nergens op.

Ga ff truthtube.tv kijken joh.... gezellige mensen daar die de islam aanhangen. Die wil je hier op de koffie toch? Die mongool die in irak bermbommen is gaan leggen en dat op video opgenomen heeft ook... Ik hoop dat ie bij jou onder je auto wat neerlegt. Jij wilt al dat soort plebs hier graag hebben toch?
  maandag 8 maart 2010 @ 22:00:33 #148
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78910653
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:58 schreef VivaLaHollandia het volgende:

[..]

Je rekent nu de stemmen van de niet stemmende bevolking mee in jouw voordeel. Waarom niet in mijn voordeel? Zullen we die er dan buiten laten? Dat kan je immers niet weten. en DAN is de grootste groep mensen die zich verenigt hebben? Inderdaad. Terug te vinden aan de kant van de PVV.

Hey, en terwijl jij je hersentjes gaat pijnigen over bovenstaande en filmpjes gaat kijken op truthtube (check vooral ff hoe ze hun eigen vrouwen graag onthoofden omdat ze iets tegen de wil van de echtgenoten hebben gedaan) ga ik ff geld incasseren van het betalende plebs in NL.

Tot de volgende keer maar weer
Faalhaas. Mensen die niet stemmen, tellen nergens mee.
pi_78910677
quote:

[..]

De opkomst is gelijk aan het percentage stemmen voor de PVV?
  maandag 8 maart 2010 @ 22:01:59 #150
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78910725
Zeg VivaVanillevla, je mag het best toegeven, dat je ergens een kapitaal rekenfoutje hebt gemaakt.
pi_78910822
Als politici over zo'n non-issue als hoofddoekjes een enorme stennis maken voel ik mij als kiezer niet serieus genomen. Man, man, man wat een idioterie. En daar heeft dan zoveel volk op gestemd.
pi_78910880
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Ah ok eindelijk een duidelijke uitspraak van een linkse over islam.
Maar de koran is het letterlijke woord van Mohammed.

Denk hier eens over na.

Geen interpretatie.
Alle moslims over de hele wereld noemen dit boek heilig, al is Mohammed dood zijn woorden zullen als wet gelden voor moslims (niet ALLE moslims) over de hele wereld.
Dit boek zal altijd blijven bestaan, Mohammed zijn wil dus voortleven voor altijd!
Ja, maar niet iedere moslim vindt dat wat in dat boek staat opgevolgd moet worden en in deze tijd past.
  maandag 8 maart 2010 @ 22:05:20 #153
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_78910898
Hoezo, 50% van de Almeerders gaat stemmen, waarvan zeg 20% PVV. Dan is dus in totaal slechts 40% van de Almeerders tegen een hoofddoekjesverbod! Zo moeilijk is het toch niet, mensen.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_78910971
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:49 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Je hebt last van cogntitive dissonantie . Als je expliciet het woord Nazi in de mond neemt leg je direct een link met de deportaties, concentratiekampen en vergassingen van allerhande bevolkingsgroepen op de schaal van WOII. Vooralsnog is dat bij de PVV niet aan de orde.

Neemt niet weg dat krampachtig vasthouden aan een hoofddoekjesverbod niet slim is; de PVV is zo groot geworden vanwege de softe aanpak van het reltuig, en natuurlijk de kastnazi-doctrine waarmee men zelfs Jan Marijnissen om de oren heeft geslagen eind jaren 80. Laat Wilders zich eerst daarop richten ipv zich druk te maken over een paar relisymbolen .
Leuke beschuldiging, maar ik heb nergens een nazi- of hitlervergelijking of wat dan ook gemaakt.
pi_78911004
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:53 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Nee dat heb je helemaal verkeerd op je vorige vraag heb ik een heel redelijk compromis beschreven, 3 dagen wel en 3 dagen geen hoofddoek.
jajaja.. maar dat ging over Almere wat in principe haalbaar is aan het discrimineren met dat hoofddoekjesverbod.... je was voor een compromis om dat een totaal verbod niet mogelijk zal zijn.
Maar daarna zei je dat je voor een landelijk totaal verbod bent..
Je wilt geen tussenweg.. bijv... een ieder mens draagt op zijn hoofd wat hij wel of niet wilt.. een simpel democratisch principe...
Maar als je islamieten wilt vervolgen , dan is hoofddoekjes verbieden symboolpolitiek met eerder averechts effect ..Het is best wel zielig te denken dat mensen dan minder islamitische denkbeelden krijgen door dat a-sociaal totalitairachtig verbod ... met een nazistisch nasmaakje
  maandag 8 maart 2010 @ 22:08:12 #156
293211 AardbeefMachine
pi_78911049
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, maar niet iedere moslim vindt dat wat in dat boek staat opgevolgd moet worden en in deze tijd past.
Maar de machthebbers zoals imams wel, anders was er wel een volwassen discussie over dit soort onderwerpen geweest.
een fatwa van alle imams in Nederland tegen geweld tegen ongelovigen en in naam van islam/koran en een fatwa tegen een hoofddoekje zouden een oplossing kunnen bieden.
Maar gebrek aan enig initiatief van deze invloedrijke personen wijst erop dat er een taboe op elke discussie is.
Dan moet verandering dus geforceerd worden van bovenaf.
[/quote]
pi_78911418
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef hooibaal het volgende:
Hoezo, 50% van de Almeerders gaat stemmen, waarvan zeg 20% PVV. Dan is dus in totaal slechts 40% van de Almeerders tegen een hoofddoekjesverbod! Zo moeilijk is het toch niet, mensen.
Nee.

Stel:

• In Almere wonen 200 mensen.
  • Er gaan er 100 stemmen, waarvan 20 op de PVV.
  • Dit is dus 20%.
  • Je kunt aannemen, dat er bij 200 stemmers 40 stemmen naar de PVV gaan
  • SUPRISE!!! Dat is ook 20%

• pi_78911443
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 20:36 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Heb het even voor je opgezocht.

De definitie van de situatie in Almere volgens de PVV Almere
    [..Geen moskeeën en islamitische scholen er bij en geen hoofddoekjes in publieke functies.]

Hun eerste punt is 'Minder Islam', me dunkt dat dat voor hun een gewenste situatie in Almere is.
    Leuk dat je iets opzoekt, maar heb je het ook gelezen?

Het feit dat je in publieke functies geen religieuze uitingen draagt is imo een kwestie van fatsoen (en in Turkije een voorschrift, het feit dat GW een bepaalde mening over Turkije heeft doet niets daaraan af). Het is het eerste punt van het verkiezingsprogram van de PVV, dus voor hun kiezers zal het dan wel het zwaarst wegen, is het niet? Wanneer andere partijen daar niet over willen praten, is het logisch dat de PVV op zijn beurt dan niet in gesprek kan gaan.
    kunst zonder trein
    Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
    Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
      maandag 8 maart 2010 @ 22:15:38 #159
    293211 AardbeefMachine
    pi_78911473
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:07 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jajaja.. maar dat ging over Almere wat in principe haalbaar is aan het discrimineren met dat hoofddoekjesverbod.... je was voor een compromis om dat een totaal verbod niet mogelijk zal zijn.
    Maar daarna zei je dat je voor een landelijk totaal verbod bent..
    Je wilt geen tussenweg.. bijv... een ieder mens draagt op zijn hoofd wat hij wel of niet wilt.. een simpel democratisch principe...
    Maar als je islamieten wilt vervolgen , dan is hoofddoekjes verbieden symboolpolitiek met eerder averechts effect ..Het is best wel zielig te denken dat mensen dan minder islamitische denkbeelden krijgen door dat a-sociaal totalitairachtig verbod ... met een nazistisch nasmaakje
    Je analyse is fundamenteel al fout omdat je niet vrij bent om op te hebben wat je wilt.
    Een pet met een hakenkruis is bijvoorbeeld al verboden.
    Er zijn dus regels en wetten nu al waar iedereen zich aan dient te houden.
    Naast deze limitering vanuit de overheid kan een bedrijf zijn medewerkers en zelfs zijn klanten verbieden om bijvoorbeeld een pet of een hoofddeksel te dragen.

In het verleden was een uitzondering misschien nog te doen, maar omdat moslima's standaard een hoofddoek om hebben is dit geek uitzondering meer.
    maar een structureel aantal in de werknemers en klanten.

Islamitische denkbeelden is ok, is totaal geen probleem maar dat moet in besloten kringen beleefd worden en niet overal schreeuwen dat je moslim bent.

Doe thuis gewoon een hoofdoek om, niqaab aan en zet lekker al jazeera op en irans achmed speeches, niemand die daar wat tegen heeft.

Hitler vergelijkingen die komen tegenwoordig 1000 in een dozijn, maar nazi's moesten inderdaad ook een hoofddeksel op alleen maar omdat het in een boekje beschreven stond.
    [/quote]
    pi_78911552
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:08 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Maar de machthebbers zoals imams wel, anders was er wel een volwassen discussie over dit soort onderwerpen geweest.
    een fatwa van alle imams in Nederland tegen geweld tegen ongelovigen en in naam van islam/koran en een fatwa tegen een hoofddoekje zouden een oplossing kunnen bieden.
    Maar gebrek aan enig initiatief van deze invloedrijke personen wijst erop dat er een taboe op elke discussie is.
    Een fatwa die hoofddoekjes verbiedt is jouw plan...niet die van imans of van redelijk denkende democraten.
    Maar je bent bezig met symboolpolitiek.
    Mensen blijven toch wel denken wat ze willen denken...
    Als je van dat "denken" in paniek raakt.... wanneer ga je pleiten voor een verbod van de koran ?
    pi_78911728
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Nee.

Stel:

• In Almere wonen 200 mensen.
  • Er gaan er 100 stemmen, waarvan 20 op de PVV.
  • Dit is dus 20%.
  • Je kunt aannemen, dat er bij 200 stemmers 40 stemmen naar de PVV gaan
  • SUPRISE!!! Dat is ook 20%

• Eh ... lees die post van hooibaal eens goed.
      maandag 8 maart 2010 @ 22:20:04 #162
    293211 AardbeefMachine
    pi_78911744
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef Bluesdude het volgende:

Mensen blijven toch wel denken wat ze willen denken...
    Als je van dat "denken" in paniek raakt.... wanneer ga je pleiten voor een verbod van de koran ?
    Nee zoals gezegd je denkt maar lekekr wat je wilt, maar het uitdragen van je denkbeelden is iets anders. Uitdragen door middel van kleren.
    Ik pleit niet voor een verbod van de koran, ik zou liever zien dat moslims een officieel besluit maken wat delen van de koran als achterhaald verklaard.
    Zoals de geweldadigheden die overbodig zijn om dat we tegenwoordig een staat hebben deze functie dient niet door islam vervult te worden.
    En zoals de hoofddoekjes.
    [/quote]
    pi_78911796
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:06 schreef _dirkjan_ het volgende:
    Leuke beschuldiging, maar ik heb nergens een nazi- of hitlervergelijking of wat dan ook gemaakt.
    Leuke poging om jezelf eruit te lullen, maar mijn "kastnazi-doctrine = zwaktebod"-reply op Ringo's "met scherp schieten op Nazi's" (er daar bedoelt hij "die lompe PVV-plebejers" mee) werd door _JOU_ met "da's heul geen zwaktebod" beantwoord, waarmee je je jezelf verbindt aan Ringo's drekposts . Maar even los daarvan; ik hoef niemand persoonlijk aan te spreken om de grote faal van de kastnazi-doctrine aan te tonen.
      maandag 8 maart 2010 @ 22:22:06 #164
    80690 hooibaal
    Be prepared.
    pi_78911867
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Eh ... lees die post van hooibaal eens goed.
    Oh sorry, ben ik de [sarcasm]-tags vergeten?
    pi_78911870
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:08 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

ah, dus mensen moeten gedwongen worden iets te doen. daarom partij voor de VRIJHEID zeker
    pi_78911936
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Je analyse is fundamenteel al fout omdat je niet vrij bent om op te hebben wat je wilt.
    Een pet met een hakenkruis is bijvoorbeeld al verboden.
    Er zijn dus regels en wetten nu al waar iedereen zich aan dient te houden.
    natuurlijk zijn er aan elke vrijheid beperkingen.... maar dat is nog geen reden om het principe van dat mensen zelf uitmaken wat te dragen op zich af te wijzen..
    een hoofddoekje, keppeltje, cowboyhoed... zijn onschuldige voorwerpen.. hardstikke vreedzaam..
    quote:
    In het verleden was een uitzondering misschien nog te doen, maar omdat moslima's standaard een hoofddoek om hebben is dit geek uitzondering meer.
    en dan ?... het is geen uitzondering.... wat is het probleem..?
    bijten die hoofddoekjes? doen ze enge dingen
    quote:
    Islamitische denkbeelden is ok, is totaal geen probleem maar dat moet in besloten kringen beleefd worden en niet overal schreeuwen dat je moslim bent.
    moet
    vrijheid van meningsuiting wilt zeggen dat men ook openbaar die vrijheid heeft...
    dus.. meningen in kranten en fora zetten, in kroeggesprekken, hoofddeksels dragen die men kiest
    quote:
    Hitler vergelijkingen die komen tegenwoordig 1000 in een dozijn, maar nazi's moesten inderdaad ook een hoofddeksel op alleen maar omdat het in een boekje beschreven stond.
    hardstikke fout die verpliching... net zo fout als wat jij wilt dat de staat gewone kledingstukken gaat verbieden..

het aanstootgevende ervan zit hum tussen jouw oren
      maandag 8 maart 2010 @ 22:25:24 #167
    293211 AardbeefMachine
    pi_78912042
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

ah, dus mensen moeten gedwongen worden iets te doen. daarom partij voor de VRIJHEID zeker
    Geboden en verboden zijn het beginsel van elke maatschappij.
    Ook in jouw geliefde islaam zijn er veel verboden.

Een wereld zonder verboden bestaat zelfs niet in de hemel.

En verboden en geboden kan je veranderen als je in de regering zit. Dat is tenminste het hele idee van democratie.
    [/quote]
      maandag 8 maart 2010 @ 22:26:37 #168
    80690 hooibaal
    Be prepared.
    pi_78912104
    Het is al eerder geopperd in dit topic, en ik heb het ook al ergens geroepen in VKZ ivm de 2eK Verkiezingen (AOW), maar de PVV zet zich hiermee gewoon bewust buitenspel. Ze bombarderen een 'programmapunt' tot ononderhandelbaar/breekpunt/whatsoever terwijl ze weten dat er nooit een meerderheid voor te vinden is. Ze kunnen dus nooit deelnemen aan een coalitie en -guess what- dat willen ze denk ik niet eens. De andere partijen hoeven niet eens moeite te doen om de PVV uit te sluiten, dat doen ze zelf wel. Iets met meerderheden en draagvlak enzo.
    pi_78912140
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:25 schreef AardbeefMachine het volgende:
    Geboden en verboden zijn het beginsel van elke maatschappij.
    Ook in jouw geliefde islaam zijn er veel verboden.

Een wereld zonder verboden bestaat zelfs niet in de hemel.

En verboden en geboden kan je veranderen als je in de regering zit. Dat is tenminste het hele idee van democratie.
    Vandaar dat de zogenaamde Partij voor de Vrijheid met allemaal voorstellen voor verboden komt.
      maandag 8 maart 2010 @ 22:27:39 #170
    80690 hooibaal
    Be prepared.
    pi_78912179
    quote:

[..]

Vrijheid voor iedereen die er hetzelfde over denkt als ik.
      maandag 8 maart 2010 @ 22:29:23 #171
    293211 AardbeefMachine
    pi_78912271
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Vandaar dat de zogenaamde Partij voor de Vrijheid met allemaal voorstellen voor verboden komt.
    Jouw idee van vrijheid is geen verboden?
    Echte Linkse anarchie leuk.
    Net zoiets als in griekenland?

Dagelijkse rellen, schietpartijen land failieet.
    [/quote]
    pi_78912324
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef AardbeefMachine het volgende:

Ik pleit niet voor een verbod van de koran, ik zou liever zien dat moslims een officieel besluit maken wat delen van de koran als achterhaald verklaard.
    oh,,, maar daar ben ik het hardstikke mee eens.... maar die foute ideeën en foute teksten waar jij zegt tegen te vechten staan niet op hoofddoekjes maar wel in de koran.. of worden door bepaalde mensen gerechtvaardigd door teksten uit de koran...
    het 'grote gevaar'' waar ji zo bang voor bent zit niet in de hoofddoekjes maar eerder in de koran ...
    het lijkt mij dat mensen die zo geschift zijn hoofddoekjes te verbieden na dat verbod -als dat waargemaakt wordt- een volgende steen des aanstoots zoeken en dan gaan pleiten voor een verbod op de koran.. en een verbod op zichtbare islamitische uitingen ..
    pi_78912536
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Nee. Verboden op basis van je verstand (niet andere mensen doodschieten) in plaats van gevoel ("Hoofddoekjes vind ik eng!").
    pi_78912888
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef incompetente-palpeerder het volgende:

[..]

Leuk dat je iets opzoekt, maar heb je het ook gelezen?

Het feit dat je in publieke functies geen religieuze uitingen draagt is imo een kwestie van fatsoen (en in Turkije een voorschrift, het feit dat GW een bepaalde mening over Turkije heeft doet niets daaraan af). Het is het eerste punt van het verkiezingsprogram van de PVV, dus voor hun kiezers zal het dan wel het zwaarst wegen, is het niet? Wanneer andere partijen daar niet over willen praten, is het logisch dat de PVV op zijn beurt dan niet in gesprek kan gaan.
    Het probleem is echter dat in Turkije alle religieuze uitingen verboden zijn en de PVV van enkel één religie de religieuze uitingen wil verbieden.
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
      maandag 8 maart 2010 @ 22:40:51 #175
    293211 AardbeefMachine
    pi_78912913
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

oh,,, maar daar ben ik het hardstikke mee eens.... maar die foute ideeën en foute teksten waar jij zegt tegen te vechten staan niet op hoofddoekjes maar wel in de koran.. of worden door bepaalde mensen gerechtvaardigd door teksten uit de koran...
    het 'grote gevaar'' waar ji zo bang voor bent zit niet in de hoofddoekjes maar eerder in de koran ...
    het lijkt mij dat mensen die zo geschift zijn hoofddoekjes te verbieden na dat verbod -als dat waargemaakt wordt- een volgende steen des aanstoots zoeken en dan gaan pleiten voor een verbod op de koran.. en een verbod op zichtbare islamitische uitingen ..
    Ik en velen met mij willen niet in een buurt of stad leven waar islamitische uitingen de overhand hebben.
    Een hoofddoek is met opzet een heel duidelijk symbool van islam en islamisering.de reden waarom de 1 of andere moslima een hoofddoek omheeft kan verschillen, maar hoemeer hoofddoekjes ik zie in een buurt des te sneller ik ga lopen om deze sfeer van islamisering te ontvluchten.

De drang om de koran op te dringen bij anderen is jammer genoeg niet te stoppen bij sommige moslims. dit zul je dus moeten verbieden als je dit wilt voorkomen.

Er zijn inderdaad meer punten waar aan gewerkt moet worden als alleen de hoofddoek, maar een verbod op de koran is niet nodig als dit geloof gewoon thuis of in de moskee beleefd wordt.
    Echter gaan moslims hun werk neerleggen om maar te gaan bidden midden op straat of school of werk tja dan zal er dus een verbod moeten komen op bidden in openbare plaatsen.

Niet om moslims te pesten maar helaas is dit geloof niet in staat om zich aan te passen aan de normen en waarden die hier bepaald zijn.

Misschien is het wijs voor moslims in nederland om een meer bescheiden uiting van islam aan te nemen. Als het hoofddoekje geen gebod is zoals jij beweert uit de koran dan zou een moderne versie van het geloof uitdragen ook door een half maantje aan een ketting bijvoorbeeld.
    Als dit voor mannelijke en vrouweljike mohammed aanhangers geld heb je ook geen discussie over ongelijkheid tussen mannen en vrouwen in de islaam in Nederland.
    [/quote]
    pi_78913148
    Jemig man, AardbeefMachine. Ik wil jou wel eens horen wanneer iemand tegen jou zegt dat je iets niet mag doen omdat "je uiting de overhand neemt" en diegene "het gevoel heeft dat je hem iets probeert op te dringen". terwijl je gewoon jezelf bent op dat moment.

als je zo denkt als jou, was homoseksualiteit in Nederland nog steeds onderdrukt geweest, omdat de meeste mensen in Nederland het ooit "raar" vonden.
      maandag 8 maart 2010 @ 22:47:07 #177
    80690 hooibaal
    Be prepared.
    pi_78913221
    Hmm, iedere keer dat ik naar de supermarkt loop word ik anders belaagd door een stuk of 6 moslims die me willen bekeren!

Ik ga slapen, jullie zijn er morgen wel uit waar de rekenfout zit?
    pi_78913333
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:47 schreef hooibaal het volgende:
    Hmm, iedere keer dat ik naar de supermarkt loop word ik anders belaagd door een stuk of 6 moslims die me willen bekeren!

Ik ga slapen, jullie zijn er morgen wel uit waar de rekenfout zit?
    Nee, jouw rekensom was niet fout.
    pi_78913772
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:40 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Ik en velen met mij willen niet in een buurt of stad leven waar islamitische uitingen de overhand hebben.
    Een hoofddoek is met opzet een heel duidelijk symbool van islam en islamisering.de reden waarom de 1 of andere moslima een hoofddoek omheeft kan verschillen, maar hoemeer hoofddoekjes ik zie in een buurt des te sneller ik ga lopen om deze sfeer van islamisering te ontvluchten.
    Hoe meer islamitische vrouwen in je buurt wonen hoe meer je doekjesdragende vrouwen tegenkomt.
    Maar dat is heel wat anders dan "de overhand hebben"
    quote:
    De drang om de koran op te dringen bij anderen is jammer genoeg niet te stoppen bij sommige moslims. dit zul je dus moeten verbieden als je dit wilt voorkomen.
    Jij doet hetzelfde met mensen jouw ideeen van niet doekjesdragen te willen opdringen dmv staatsdwang.
    Maar wat wil je verbieden? iemand zit in een kroeg iemand te bekeren tot zijn moslimgeloof?
    Dat kun je toch niet verbieden... dat heet vrijheid van meningsuiting..
    quote:
    Er zijn inderdaad meer punten waar aan gewerkt moet worden als alleen de hoofddoek, maar een verbod op de koran is niet nodig als dit geloof gewoon thuis of in de moskee beleefd wordt.
    Dus... je zegt impliciet het is wel nodig als men in het openbaar kond geeft van moslimzijn.
    Bijvoorbeeld een standje op de markt waar men korans verkoopt en zieltjes wilt winnen..
    Wil je dat verbieden ?
    quote:
    Echter gaan moslims hun werk neerleggen om maar te gaan bidden midden op straat of school of werk tja dan zal er dus een verbod moeten komen op bidden in openbare plaatsen.
    Staken is staken... dat is een zaak van werkgever en werknemer ..
    Een werkgever kan toestemming geven aan mensen te bidden in een bepaalde ruimte.
    Dat wil je dus ook verbieden?
    quote:
    Niet om moslims te pesten maar helaas is dit geloof niet in staat om zich aan te passen aan de normen en waarden die hier bepaald zijn.
    Dat is jouw idee-fixe..
    Als je dit loslaat dan valt er een excuus weg voor intolerantie etnische haat
    quote:
    een moderne versie van het geloof uitdragen ook door een half maantje aan een ketting bijvoorbeeld.
    Wil je dit verbieden of juist niet ?
    pi_78913890
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:40 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Misschien is het wijs voor moslims in nederland om een meer bescheiden uiting van islam aan te nemen. Als het hoofddoekje geen gebod is zoals jij beweert uit de koran dan zou een moderne versie van het geloof uitdragen ook door een half maantje aan een ketting bijvoorbeeld.
    Als dit voor mannelijke en vrouweljike mohammed aanhangers geld heb je ook geen discussie over ongelijkheid tussen mannen en vrouwen in de islaam in Nederland.
    Vraagje. Leef jij in Iran?

Fucking hell man, ik ben opgegroeid in Rotterdam Zuid, maar zo depressief als jij het inziet heb ik 'm nog niet meegemaakt . Wat een onzettende aansteller ben je zeg. Vertel 's, wat zijn je negatieve ervaringen met Islamieten die jou proberen te bekeren, en met meisjes met hoofddoekjes die jou een probleem bezorgen?

Toe maar jongen, gooi het eruit. Laten we erover praten.
    pi_78914839
    quote:

De Vrijheid is selectief.
    pi_78915419
    AardbeefMachine,

Waarom stoort een hoofddoek als uiting van je geloof jou wel en een halve maan aan een ketting niet? Lijkt mij onlogisch, zoals eigenlijk alles wat je uit blaat.
      maandag 8 maart 2010 @ 23:47:29 #183
    277031 Zhe-AnGeL
    Ikke ist lievt
    pi_78915589
    Stel dat jij homo was
    Zou jij dan lopen dansen met bloemen in je haar?
    Stel dat jij lesbo was
    Zou jij dan tuinbroeken dragen?
    Stel dat jij een moordenaar was
    Zou jij dan met een mes rondlopen in je hand?
    Stel dat jij genoeg aandacht kreeg
    Zou jij er dan nog om vragen?

Stel dat je een travo was
    Waarom nog meer opvallen?
    Stel dat je moslim was
    Waarom dan nog een doek dragen?

Stel dat jij een punker was
    Dan PROVOCEER JE
    Dan onteer je
    alle regels
    van fatsoen en normen en waarden
    Want het kan je niets schelen
    Wie of je echt kent
    Als men je maar neemt zoals je bent
    Dan schop je rond

Als je echt wilt
    dat je niet opvalt
    niet provoceerd
    pas je, je toch aan
    Snollebolt
      maandag 8 maart 2010 @ 23:50:14 #184
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_78915669
    Waar kan ik die moslims die de koran opdringen vinden? Ik ben ze nog niet tegengekomen in Amsterdam. Wel Koreaanse christenen hier aan de deur gehad die over Jezus wilden praten.
    quote:

[..]

Ja, zoals het nu is. Dagelijkse rellen, schietpartijen en we zijn failliet. Daarom zit jij je nu op internet druk te maken over een stukje stof met een patroontje erop, wat mensen om hun hoofd wikkelen en ermee buiten rondlopen.

Wat een kindje ben je toch.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
      maandag 8 maart 2010 @ 23:56:21 #185
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_78915854
    Aan de ene kant wil je zoveel mogelijk snijden in het ambtenaren apperaat, aan de andere kant wil je iedereen met een vod over haar kop gaan belasten, ben ik dan zo dom als ik denk dat deze twee dingen onuitvoerbaar zijn als deze op het zelfde moment uitgevoerd moeten worden?
    pi_78918298
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Fucking hell man, ik ben opgegroeid in Rotterdam Zuid, maar zo depressief als jij het inziet heb ik 'm nog niet meegemaakt . Wat een onzettende aansteller ben je zeg. Vertel 's, wat zijn je negatieve ervaringen met Islamieten die jou proberen te bekeren, en met meisjes met hoofddoekjes die jou een probleem bezorgen?

Toe maar jongen, gooi het eruit. Laten we erover praten.
    Inderdaad. Als je in Rotterdam al nauwelijks last hebt.... Ik woon en het oosten en heb nog NOOIT meegemaakt dat een moslim mij wil bekeren. Het is opnieuw een angst die rechts Nederland ons probeert aan te praten maar wat NERGENS op gebaseerd is. Ik krijg tot nu toe alleen maar Jehova's aan de deur die me hun geloof willen opdringen. NOOIT moslims. Ik heb in het weekend vooral last van bezopen autochtonen. Bijna NOOIT last van moslims. Maar ja, de trend is dat wij Nederlanders vooral last hebben van moslims. Nou, laat me hier een statement maken: DAT IS GELUL!!!
    My soul is painted like the wings of butterflies
      woensdag 10 maart 2010 @ 15:28:49 #187
    293211 AardbeefMachine
    pi_78974055
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 03:35 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je in Rotterdam al nauwelijks last hebt.... Ik woon en het oosten en heb nog NOOIT meegemaakt dat een moslim mij wil bekeren. Het is opnieuw een angst die rechts Nederland ons probeert aan te praten maar wat NERGENS op gebaseerd is.
    Ohh vandaar je naiviteit een oosters boertje. Wachtmaar tot je een aantal keer beroofd bent of in elkaar getrapt bent voor niets door een paar gasten die net nieuw in je dorpje komen wonen.
    Jouw mooie wereldje blijft ook niet mooi voor altijd geloof mij nou maar.
    [/quote]
      woensdag 10 maart 2010 @ 15:31:09 #188
    293211 AardbeefMachine
    pi_78974164
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:

Fucking hell man, ik ben opgegroeid in Rotterdam Zuid, maar zo depressief als jij het inziet heb ik 'm nog niet meegemaakt . Wat een onzettende aansteller ben je zeg.
    Leuk voor je kan je elke dag gemarteld kinderkoe vlees eten.
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 23:47 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
    Stel dat jij homo was
    Zou jij dan lopen dansen met bloemen in je haar?
    Stel dat jij lesbo was
    Zou jij dan tuinbroeken dragen?
    Stel dat jij een moordenaar was
    Zou jij dan met een mes rondlopen in je hand?
    Stel dat jij genoeg aandacht kreeg
    Zou jij er dan nog om vragen?

Stel dat je een travo was
    Waarom nog meer opvallen?
    Stel dat je moslim was
    Waarom dan nog een doek dragen?

Stel dat jij een punker was
    Dan PROVOCEER JE
    Dan onteer je
    alle regels
    van fatsoen en normen en waarden
    Want het kan je niets schelen
    Wie of je echt kent
    Als men je maar neemt zoals je bent
    Dan schop je rond

Als je echt wilt
    dat je niet opvalt
    niet provoceerd
    pas je, je toch aan
    [/quote]
    pi_78974645
    de partij van de vrijheid will de vrijheid van godsdienst verbieden.

denk nou eens na, mensen.
      woensdag 10 maart 2010 @ 15:47:14 #190
    293211 AardbeefMachine
    pi_78974911
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
    Jemig man, AardbeefMachine. Ik wil jou wel eens horen wanneer iemand tegen jou zegt dat je iets niet mag doen omdat "je uiting de overhand neemt" en diegene "het gevoel heeft dat je hem iets probeert op te dringen". terwijl je gewoon jezelf bent op dat moment.
    Nee dit zeg ik tegen niemand, dit verwijt ik de linkse politieke elite. Die hebben ons land zoals het was en had geweest als dat sociale multiculti project niet hadden uitgevoerd.
    De politiek van de laatste 50 jaar is de dader, en de politiek heeft de macht om veranderingen door te voeren, niet 1 persoontje met een vernederende hoofddoek om wat tevens 1 van de redenen is dat zij geen baan kan vinden samen met dat achtelijke accent.
    Maar jij kan wel huilie doen dat een allochtoon geen hoofddoek om mag, maar ik mag wel veeeel meer niet vanwege die zelfde allochtoon in kwestie.
    Ik ben zelf slachtoffer van jullie multikulti experiment en niet andersom en ik zal jullie ook nooit vergeven zoals jullie altijd denken van Christenen.
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 22:58 schreef Bluesdude het volgende:

Maar wat wil je verbieden? iemand zit in een kroeg iemand te bekeren tot zijn moslimgeloof?
    Dat kun je toch niet verbieden... dat heet vrijheid van meningsuiting..
    Ja als dit door middel van geweld of intimidatie is moet dit verboden worden.
    quote:
    Dus... je zegt impliciet het is wel nodig als men in het openbaar kond geeft van moslimzijn.
    Bijvoorbeeld een standje op de markt waar men korans verkoopt en zieltjes wilt winnen..
    Wil je dat verbieden ?
    1 kraampje op 1 markt zou geen probleem zijn. Echter de ervaring met islaam leert ons dat die snel 1 kraampje op elke markt in Nederland is dit is dus wel een probleem. Maar dit is wel te reguleren net zoals alles in onze samenleving dit kan geregeld worden simpel met vergunningen.
    10 * 1 dags vergunningen per week bijvoorbeeld.
    Dus nee dit hoeft niet verboden te worden slechts gereguleerd.
    quote:
    Een werkgever kan toestemming geven aan mensen te bidden in een bepaalde ruimte.
    Dat wil je dus ook verbieden?
    Ja geloof is een persoonlijke zaak wat je thuis of in de kerk/moskee/satankerk/synagoge kan belijden dat is de vrijheid van godsdienst. Die vrijheid betekent niet dat je overal kan gaan zitten bidden of satan aanbidden
    quote:
    [..]

Wil je dit verbieden of juist niet ?
    Nee juist niet ik kwam juist met het idee dat een halfmaantje aan een ketting niets vreemds of provocerends is.
    [/quote]
    pi_78975751
    quote:
    Nee dit zeg ik tegen niemand, dit verwijt ik de linkse politieke elite. Die hebben ons land zoals het was en had geweest als dat sociale multiculti project niet hadden uitgevoerd.
    De politiek van de laatste 50 jaar is de dader, en de politiek heeft de macht om veranderingen door te voeren, niet 1 persoontje met een vernederende hoofddoek om wat tevens 1 van de redenen is dat zij geen baan kan vinden samen met dat achtelijke accent.
    Maar jij kan wel huilie doen dat een allochtoon geen hoofddoek om mag, maar ik mag wel veeeel meer niet vanwege die zelfde allochtoon in kwestie.
    Ik ben zelf slachtoffer van jullie multikulti experiment en niet andersom en ik zal jullie ook nooit vergeven zoals jullie altijd denken van Christenen.
    Typisch VOC mentaliteit. Eerst mensen smeken om hier te komen voor wederopbouw en nu er op spugen en klagen en janken. Kindje toch, zonder die linkse elite, had jij hier waarschijnlijk geen internet. Europa is een intellectuele macht, maar zonder arbeiders blijft kennis maar lucht. Het is ook niet raar dat bedrijven naar China verhuizen, sinds Europa goedkope arbeiders tekort komt.

Aan je replies kan je wel zien dat je tekort komt aan leven's inzicht
    pi_78975943
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 15:47 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

maar ik mag wel veeeel meer niet vanwege die zelfde allochtoon in kwestie.
    En daar trek jij je wat van aan?
    pi_78975989
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 20:23 schreef AardbeefMachine het volgende:
    nee die andere partij'en sluiten PVV uit door hier niet eens over te praten.
    De PVV houdt vast aan standpunten terwijl 80% van de kiezers heeft gestemd op partijen die niets voelen voor die ideeen. Als je maar 20% van de stemmen hebt moet je of water in de wijn doen of je eindigt in de oppositie, zo werkt dat nou eenmaal. Het probleem is dat de PVV voortdurend denkt dat ze de hele Nederlandse bevolking achter zich hebben staan.
    pi_78976626
    De PVV is gewoon te laf om te gaan besturen, want dan gaan ze op hun bek met die rare oneliners van hun. Eerst besluiten ze maar in 2 gemeentes mee te doen, omdat ze geen goede mensen zouden kunnen krijgen. Dat klopt, maar dat gold ook al voor de 2e kamer verkiezingen. Dan kunnen ze dat in die twee steden ook niet, want daar zijn de kamerleden lijsttrekkers. Omdat de publieke omroep bang is van linkse voorkeur beschuldigd te worden mogen ze dan ook nog meedoen aan de debatten, wat natuurlijk nergens op slaag wanneer je maar in zo weinig gemeentes meedoet. Maar wel handig want het gaat allemaal om publiciteit voor de de 2e kamerverkiezingen, en nergens anders om.

En dan moet je dus niet laten zien dat besturen voor de PVV te moeilijk is voor 9 juni, en dus niet gaan besturen. Dat dreigde in Almere wel te gebeuren, dus werd er vlak voor de verkiezingen nog even een idee uit de hoge hoed getoverd wat de gewenste blokkade zou opwerpen: Het hoofddoekverbod. Geen tax meer, kennelijk is dat 'plan' van tafel, maar een verbod.
    Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
    pi_78976655
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 15:31 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Leuk voor je kan je elke dag gemarteld kinderkoe vlees eten.
    [..]

Oh, zeg dan gewoon direct dat je 0,0 afweet van moslims, er waarschijnlijk zelfs geeneen in de echte grote boze mensenwereld hebt gezien.
    pi_78977023
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef Sequencer het volgende:
    Typisch VOC mentaliteit. Eerst mensen smeken om hier te komen voor wederopbouw en nu er op spugen en klagen en janken. Kindje toch, zonder die linkse elite, had jij hier waarschijnlijk geen internet. Europa is een intellectuele macht, maar zonder arbeiders blijft kennis maar lucht. Het is ook niet raar dat bedrijven naar China verhuizen, sinds Europa goedkope arbeiders tekort komt.

Aan je replies kan je wel zien dat je tekort komt aan leven's inzicht
    Erhm, tussen die gastarbeiders van het eerste uur en de huidige club waaronder de mocrotokkies vallen zit pak em beet 30-40 jaar verschil. Ondertussen zijn we toe aan de 3de generatie en de 4de laat niet meer lang op zich wachten; van hen mag je wèl verwachten dat ze iig zich fatsoenlijk kunnen uitdrukken in nederlands en bewegen in onze huidige maatschappij.

En het internet is uitgevonden en doorontwikkeld in DARPA en CERN, oftewel het militair onderzoekscentrum v/d VS resp. het europsea samenwerkingsverband van die-hard-beta particle smashing geeks; daar is weinig linkse elite aan te pas gekomen.
    pi_78977734
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Erhm, tussen die gastarbeiders van het eerste uur en de huidige club waaronder de mocrotokkies vallen zit pak em beet 30-40 jaar verschil. Ondertussen zijn we toe aan de 3de generatie en de 4de laat niet meer lang op zich wachten; van hen mag je wèl verwachten dat ze iig zich fatsoenlijk kunnen uitdrukken in nederlands en bewegen in onze huidige maatschappij.

En het internet is uitgevonden en doorontwikkeld in DARPA en CERN, oftewel het militair onderzoekscentrum v/d VS resp. het europsea samenwerkingsverband van die-hard-beta particle smashing geeks; daar is weinig linkse elite aan te pas gekomen.
    Heel leuk dat je met die feiten komt over het internet. Ik kan ook naar Wiki surfen. Alleen je weet heel goed wat ik bedoel. Nederland is gebouwd met behulp van de mensen waar men zo veel hekel aan heeft momenteel. De welvaart en economische macht dat Nederland bezit is ook gedeeltelijk te danken aan die gast arbeiders. Iedereen wist donders goed dat men niet kan verwachten dat een Islamitische vrouw haar hoofddoek ging afdoen en dit zal ook zo blijven. Ik kan ook heel MOEILIJK bevatten waarom een hoofddoek zo'n groot kwestie is. Ik begrijp best dat een Burka onsociaal is, maar een hoofddoek doet niks behalve het haar van een vrouw bedekken .

Er zijn heel veel 3e en 4e generatie Marokkanen die zich goed kunnen mengen met Nederlanders. Er zijn helaas een paar die zich misdragen. Maar om één of andere reden is een kut Marokkaan die iedereen lastig valt, steelt, vecht enzovoort(ik geef de zwak justitiele systeem de schuld van dit gedrag trouwens) gelijk een Moslim (terwijl die groep alleen maar bier zuipt, drugs gebruikt, nooit bidt) en dus is de Islam slecht. Zo kort door de bocht wordt het bekeken en dan moet je niet raar kijken dat de wel goed geïntegreerde allochtone (Moslim) wel zich beledigd voelt, alleen omdat nu 15% van de Nederlanders zo zielig aan het janken en aan het beledigen is voor eigenlijk heel weinig redenen.
    pi_78978194
    quote:

[..]

Met een hoofddoekjesverbod bereik je op geen enkele manier meer vrijheid.
    pi_78978604
    Hoe staat het ervoor in Almere?
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_78979015
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
    Hoe staat het ervoor in Almere?
    De PVV wil dus niet de problemen aanpakken, maar aan de wal blijven staan.
    Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
    pi_78981236
    is iemand daarover verbaasd? een grote zeepbel, die gasten.
    niet willen toegeven op een punt dat onmogelijk is uit te voeren zonder de grondwet te veranderen, lol.
    pi_78981415
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 17:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De PVV wil dus niet de problemen aanpakken, maar aan de wal blijven staan.
    Dat was bekend, ik was meer nieuwsgierig naar de voortgang van coalitievorming in Almere.
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')