Nee, jouw rekensom was niet fout.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:47 schreef hooibaal het volgende:
Hmm, iedere keer dat ik naar de supermarkt loop word ik anders belaagd door een stuk of 6 moslims die me willen bekeren!
Ik ga slapen, jullie zijn er morgen wel uit waar de rekenfout zit?
Hoe meer islamitische vrouwen in je buurt wonen hoe meer je doekjesdragende vrouwen tegenkomt.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:40 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Ik en velen met mij willen niet in een buurt of stad leven waar islamitische uitingen de overhand hebben.
Een hoofddoek is met opzet een heel duidelijk symbool van islam en islamisering.de reden waarom de 1 of andere moslima een hoofddoek omheeft kan verschillen, maar hoemeer hoofddoekjes ik zie in een buurt des te sneller ik ga lopen om deze sfeer van islamisering te ontvluchten.
Jij doet hetzelfde met mensen jouw ideeen van niet doekjesdragen te willen opdringen dmv staatsdwang.quote:De drang om de koran op te dringen bij anderen is jammer genoeg niet te stoppen bij sommige moslims. dit zul je dus moeten verbieden als je dit wilt voorkomen.
Dus... je zegt impliciet het is wel nodig als men in het openbaar kond geeft van moslimzijn.quote:Er zijn inderdaad meer punten waar aan gewerkt moet worden als alleen de hoofddoek, maar een verbod op de koran is niet nodig als dit geloof gewoon thuis of in de moskee beleefd wordt.
Staken is staken... dat is een zaak van werkgever en werknemer ..quote:Echter gaan moslims hun werk neerleggen om maar te gaan bidden midden op straat of school of werk tja dan zal er dus een verbod moeten komen op bidden in openbare plaatsen.
Dat is jouw idee-fixe..quote:Niet om moslims te pesten maar helaas is dit geloof niet in staat om zich aan te passen aan de normen en waarden die hier bepaald zijn.
Wil je dit verbieden of juist niet ?quote:een moderne versie van het geloof uitdragen ook door een half maantje aan een ketting bijvoorbeeld.
Vraagje. Leef jij in Iran?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:40 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Ik en velen met mij willen niet in een buurt of stad leven waar islamitische uitingen de overhand hebben.
Een hoofddoek is met opzet een heel duidelijk symbool van islam en islamisering.de reden waarom de 1 of andere moslima een hoofddoek omheeft kan verschillen, maar hoemeer hoofddoekjes ik zie in een buurt des te sneller ik ga lopen om deze sfeer van islamisering te ontvluchten.
De drang om de koran op te dringen bij anderen is jammer genoeg niet te stoppen bij sommige moslims. dit zul je dus moeten verbieden als je dit wilt voorkomen.
Er zijn inderdaad meer punten waar aan gewerkt moet worden als alleen de hoofddoek, maar een verbod op de koran is niet nodig als dit geloof gewoon thuis of in de moskee beleefd wordt.
Echter gaan moslims hun werk neerleggen om maar te gaan bidden midden op straat of school of werk tja dan zal er dus een verbod moeten komen op bidden in openbare plaatsen.
Niet om moslims te pesten maar helaas is dit geloof niet in staat om zich aan te passen aan de normen en waarden die hier bepaald zijn.
Misschien is het wijs voor moslims in nederland om een meer bescheiden uiting van islam aan te nemen. Als het hoofddoekje geen gebod is zoals jij beweert uit de koran dan zou een moderne versie van het geloof uitdragen ook door een half maantje aan een ketting bijvoorbeeld.
Als dit voor mannelijke en vrouweljike mohammed aanhangers geld heb je ook geen discussie over ongelijkheid tussen mannen en vrouwen in de islaam in Nederland.
De Vrijheid is selectief.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
ah, dus mensen moeten gedwongen worden iets te doen. daarom partij voor de VRIJHEID zeker
Ja, zoals het nu is. Dagelijkse rellen, schietpartijen en we zijn failliet. Daarom zit jij je nu op internet druk te maken over een stukje stof met een patroontje erop, wat mensen om hun hoofd wikkelen en ermee buiten rondlopen.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Jouw idee van vrijheid is geen verboden?
Echte Linkse anarchie leuk.
Net zoiets als in griekenland?
Dagelijkse rellen, schietpartijen land failieet.
Inderdaad. Als je in Rotterdam al nauwelijks last hebt.... Ik woon en het oosten en heb nog NOOIT meegemaakt dat een moslim mij wil bekeren. Het is opnieuw een angst die rechts Nederland ons probeert aan te praten maar wat NERGENS op gebaseerd is. Ik krijg tot nu toe alleen maar Jehova's aan de deur die me hun geloof willen opdringen. NOOIT moslims. Ik heb in het weekend vooral last van bezopen autochtonen. Bijna NOOIT last van moslims. Maar ja, de trend is dat wij Nederlanders vooral last hebben van moslims. Nou, laat me hier een statement maken: DAT IS GELUL!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vraagje. Leef jij in Iran?
Fucking hell man, ik ben opgegroeid in Rotterdam Zuid, maar zo depressief als jij het inziet heb ik 'm nog niet meegemaakt. Wat een onzettende aansteller ben je zeg. Vertel 's, wat zijn je negatieve ervaringen met Islamieten die jou proberen te bekeren, en met meisjes met hoofddoekjes die jou een probleem bezorgen?
Toe maar jongen, gooi het eruit. Laten we erover praten.
Ohh vandaar je naiviteit een oosters boertje. Wachtmaar tot je een aantal keer beroofd bent of in elkaar getrapt bent voor niets door een paar gasten die net nieuw in je dorpje komen wonen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 03:35 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je in Rotterdam al nauwelijks last hebt.... Ik woon en het oosten en heb nog NOOIT meegemaakt dat een moslim mij wil bekeren. Het is opnieuw een angst die rechts Nederland ons probeert aan te praten maar wat NERGENS op gebaseerd is.
Leuk voor je kan je elke dag gemarteld kinderkoe vlees eten.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje. Leef jij in Iran?
Fucking hell man, ik ben opgegroeid in Rotterdam Zuid, maar zo depressief als jij het inziet heb ik 'm nog niet meegemaakt. Wat een onzettende aansteller ben je zeg.
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:47 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Stel dat jij homo was
Zou jij dan lopen dansen met bloemen in je haar?
Stel dat jij lesbo was
Zou jij dan tuinbroeken dragen?
Stel dat jij een moordenaar was
Zou jij dan met een mes rondlopen in je hand?
Stel dat jij genoeg aandacht kreeg
Zou jij er dan nog om vragen?
Stel dat je een travo was
Waarom nog meer opvallen?
Stel dat je moslim was
Waarom dan nog een doek dragen?
Stel dat jij een punker was
Dan PROVOCEER JE
Dan onteer je
alle regels
van fatsoen en normen en waarden
Want het kan je niets schelen
Wie of je echt kent
Als men je maar neemt zoals je bent
Dan schop je rond
Als je echt wilt
dat je niet opvalt
niet provoceerd
pas je, je toch aan
Nee dit zeg ik tegen niemand, dit verwijt ik de linkse politieke elite. Die hebben ons land zoals het was en had geweest als dat sociale multiculti project niet hadden uitgevoerd.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
Jemig man, AardbeefMachine. Ik wil jou wel eens horen wanneer iemand tegen jou zegt dat je iets niet mag doen omdat "je uiting de overhand neemt" en diegene "het gevoel heeft dat je hem iets probeert op te dringen". terwijl je gewoon jezelf bent op dat moment.
Ja als dit door middel van geweld of intimidatie is moet dit verboden worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:58 schreef Bluesdude het volgende:
Maar wat wil je verbieden? iemand zit in een kroeg iemand te bekeren tot zijn moslimgeloof?
Dat kun je toch niet verbieden... dat heet vrijheid van meningsuiting..
1 kraampje op 1 markt zou geen probleem zijn. Echter de ervaring met islaam leert ons dat die snel 1 kraampje op elke markt in Nederland is dit is dus wel een probleem. Maar dit is wel te reguleren net zoals alles in onze samenleving dit kan geregeld worden simpel met vergunningen.quote:Dus... je zegt impliciet het is wel nodig als men in het openbaar kond geeft van moslimzijn.
Bijvoorbeeld een standje op de markt waar men korans verkoopt en zieltjes wilt winnen..
Wil je dat verbieden ?
Ja geloof is een persoonlijke zaak wat je thuis of in de kerk/moskee/satankerk/synagoge kan belijden dat is de vrijheid van godsdienst. Die vrijheid betekent niet dat je overal kan gaan zitten bidden of satan aanbiddenquote:Een werkgever kan toestemming geven aan mensen te bidden in een bepaalde ruimte.
Dat wil je dus ook verbieden?
Nee juist niet ik kwam juist met het idee dat een halfmaantje aan een ketting niets vreemds of provocerends is.quote:[..]
Wil je dit verbieden of juist niet ?
Typisch VOC mentaliteit. Eerst mensen smeken om hier te komen voor wederopbouw en nu er op spugen en klagen en janken. Kindje toch, zonder die linkse elite, had jij hier waarschijnlijk geen internet. Europa is een intellectuele macht, maar zonder arbeiders blijft kennis maar lucht. Het is ook niet raar dat bedrijven naar China verhuizen, sinds Europa goedkope arbeiders tekort komt.quote:Nee dit zeg ik tegen niemand, dit verwijt ik de linkse politieke elite. Die hebben ons land zoals het was en had geweest als dat sociale multiculti project niet hadden uitgevoerd.
De politiek van de laatste 50 jaar is de dader, en de politiek heeft de macht om veranderingen door te voeren, niet 1 persoontje met een vernederende hoofddoek om wat tevens 1 van de redenen is dat zij geen baan kan vinden samen met dat achtelijke accent.
Maar jij kan wel huilie doen dat een allochtoon geen hoofddoek om mag, maar ik mag wel veeeel meer niet vanwege die zelfde allochtoon in kwestie.
Ik ben zelf slachtoffer van jullie multikulti experiment en niet andersom en ik zal jullie ook nooit vergeven zoals jullie altijd denken van Christenen.
En daar trek jij je wat van aan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:47 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
maar ik mag wel veeeel meer niet vanwege die zelfde allochtoon in kwestie.
De PVV houdt vast aan standpunten terwijl 80% van de kiezers heeft gestemd op partijen die niets voelen voor die ideeen. Als je maar 20% van de stemmen hebt moet je of water in de wijn doen of je eindigt in de oppositie, zo werkt dat nou eenmaal. Het probleem is dat de PVV voortdurend denkt dat ze de hele Nederlandse bevolking achter zich hebben staan.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:23 schreef AardbeefMachine het volgende:
nee die andere partij'en sluiten PVV uit door hier niet eens over te praten.
Oh, zeg dan gewoon direct dat je 0,0 afweet van moslims, er waarschijnlijk zelfs geeneen in de echte grote boze mensenwereld hebt gezien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:31 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Leuk voor je kan je elke dag gemarteld kinderkoe vlees eten.
[..]
Erhm, tussen die gastarbeiders van het eerste uur en de huidige club waaronder de mocrotokkies vallen zit pak em beet 30-40 jaar verschil. Ondertussen zijn we toe aan de 3de generatie en de 4de laat niet meer lang op zich wachten; van hen mag je wèl verwachten dat ze iig zich fatsoenlijk kunnen uitdrukken in nederlands en bewegen in onze huidige maatschappij.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef Sequencer het volgende:
Typisch VOC mentaliteit. Eerst mensen smeken om hier te komen voor wederopbouw en nu er op spugen en klagen en janken. Kindje toch, zonder die linkse elite, had jij hier waarschijnlijk geen internet. Europa is een intellectuele macht, maar zonder arbeiders blijft kennis maar lucht. Het is ook niet raar dat bedrijven naar China verhuizen, sinds Europa goedkope arbeiders tekort komt.
Aan je replies kan je wel zien dat je tekort komt aan leven's inzicht
Heel leuk dat je met die feiten komt over het internet. Ik kan ook naar Wiki surfen. Alleen je weet heel goed wat ik bedoel. Nederland is gebouwd met behulp van de mensen waar men zo veel hekel aan heeft momenteel. De welvaart en economische macht dat Nederland bezit is ook gedeeltelijk te danken aan die gast arbeiders. Iedereen wist donders goed dat men niet kan verwachten dat een Islamitische vrouw haar hoofddoek ging afdoen en dit zal ook zo blijven. Ik kan ook heel MOEILIJK bevatten waarom een hoofddoek zo'n groot kwestie is. Ik begrijp best dat een Burka onsociaal is, maar een hoofddoek doet niks behalve het haar van een vrouw bedekken .quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Erhm, tussen die gastarbeiders van het eerste uur en de huidige club waaronder de mocrotokkies vallen zit pak em beet 30-40 jaar verschil. Ondertussen zijn we toe aan de 3de generatie en de 4de laat niet meer lang op zich wachten; van hen mag je wèl verwachten dat ze iig zich fatsoenlijk kunnen uitdrukken in nederlands en bewegen in onze huidige maatschappij.
En het internet is uitgevonden en doorontwikkeld in DARPA en CERN, oftewel het militair onderzoekscentrum v/d VS resp. het europsea samenwerkingsverband van die-hard-beta particle smashing geeks; daar is weinig linkse elite aan te pas gekomen.
Met een hoofddoekjesverbod bereik je op geen enkele manier meer vrijheid.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Jouw idee van vrijheid is geen verboden?
Echte Linkse anarchie leuk.
Net zoiets als in griekenland?
Dagelijkse rellen, schietpartijen land failieet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |