FOK! haperde een tiende van een secondequote:
GO FUCK YOURSELF WITH A RUBBER DUCK!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK! haperde een tiende van een seconde!
iew?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GO FUCK YOURSELF WITH A RUBBER DUCK!
Aldus de nerd die 3 dagen afwezig was.quote:
Hoe is dat nerd, nerd.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aldus de nerd die 3 dagen afwezig was.
Hij gaat weer goed, maar gister was t traag hier he? Lag niet aan mij aan de reacties te zien.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK! haperde een tiende van een seconde!
Jij moet trouwens naar de Meet komen zodat Teun komt zodat Deisyy komt zodat... euh...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij gaat weer goed, maar gister was t traag hier he? Lag niet aan mij aan de reacties te zien.
Want het ene kliekje durft dan niet bij de andere kliek te komen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet trouwens naar de Meet komen zodat Teun komt zodat Deisyy komt zodat... euh...
Ja.
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet trouwens naar de Meet komen zodat Teun komt zodat Deisyy komt zodat het gezellig wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom trek je dan je broek úit?quote:
Ik zal eerst deze kater proberen te overleven...ik verleer t, heb gister anderhalf fles witte wijn gehad, en ben best naar de klote. Ouderdom??quote:Op maandag 8 maart 2010 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet trouwens naar de Meet komen zodat Teun komt zodat Deisyy komt zodat... euh...
Ja.
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom trek je dan je broek úit?
Ies gesjellug, Anniequote:Op maandag 8 maart 2010 11:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zal eerst deze kater proberen te overleven...ik verleer t, heb gister anderhalf fles witte wijn gehad, en ben best naar de klote. Ouderdom??
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom trek je dan je broek úit?
Neuh, wijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zal eerst deze kater proberen te overleven...ik verleer t, heb gister anderhalf fles witte wijn gehad, en ben best naar de klote. Ouderdom??
Pssst, je vergeet Lieslquote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh, wijn.![]()
Wij drinken bier en cola, dus je komt gewoon
Was haben sie den vor, Frau Cc?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een vodka schenken ze bij Stairway?
Goed, dan ga ik zo wel naar de bankquote:Op maandag 8 maart 2010 12:01 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Ik moet even een half uurtje iets doen, niet meer dan drie pagina's (25 ppp) volkalken hè!![]()
Kom ik straks gezellig buurten.![]()
![]()
![]()
Vodka met één ijsblokje. Als het Stoli is. En schenken ze zelfs Zubrowka, dan wil ik er nog wel een scheut appelsap in. Mild is nog lekkerderder, heb ik me laten vertellen.quote:
Wij sdronken vroegâh altijd Relsky, maar dat was meer om de flesquote:Op maandag 8 maart 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vodka met één ijsblokje. Als het Stoli is. En schenken ze zelfs Zubrowka, dan wil ik er nog wel een scheut appelsap in. Mild is nog lekkerderder, heb ik me laten vertellen.
Maar is het Smerignoff of Absolut Notka, dan laat maar!
Zo zie je maar, oefening baart kunstquote:Op maandag 8 maart 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb zitten oefenen en me door Mera laten overhoren
Het is ook maar een houding hè, ik snap 'r dus wel en kan 'r redelijk goed volgen. Volgens mij is ze net zo prima als ieder ander hier. Een beetje lost soul, zich ietwat onbegrepen voelen en vandaar uit gaat het cirkeltje nog verder naar beneden. En een Fokker zal geen Fokker zijn om haar nog een paar trappen achterna te geven.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:33 schreef Copycat het volgende:
Ik snap zo'n wichtje simpelweg niet. Komt hier binnenwandelen as if she owns the place, post zo typisch dat ze een groot deel van de users hier tegen zich in het harnas jaagt, doet eerst alsof ze de vermoorde onschuld is om zich vervolgens als een prinsesje op de erwt te gedragen.
Niet OSM, zeg maar.
Neuh, teleurgesteld is een beter woordquote:Op maandag 8 maart 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, fop!
Da's waar ook, wat zal Teun boos zijn!
Wat?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GO FUCK YOURSELF WITH A RUBBER DUCK!
Voor meisjes als Liesje zijn er zelfs speciale glazen:quote:
Gert, je plaatje doet t nietquote:Op maandag 8 maart 2010 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor meisjes als Liesje zijn er zelfs speciale glazen:
[ afbeelding ]
Ja homo gay bruinwerker aidsridder etcetera, maar moest nog even teruglezen want ik las hier iets over een relletje.![]()
![]()
Nee wéér niet.quote:
Ja hoor, jij koene ridder.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is ook maar een houding hè, ik snap 'r dus wel en kan 'r redelijk goed volgen. Volgens mij is ze net zo prima als ieder ander hier. Een beetje lost soul, zich ietwat onbegrepen voelen en vandaar uit gaat het cirkeltje nog verder naar beneden. En een Fokker zal geen Fokker zijn om haar nog een paar trappen achterna te geven.
Dat dreigement heeft geholpen, hij doettut!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee wéér niet.![]()
Heb er maar een screenshot van gemaakt nu, maar als dit voortaan elke keer zo moet dan is het snel afgelopen met mijn hilarische plaatjesposterij. Bob rammelt toch al enorm aan de poort.
Ze noemt jou ook een (kast)homo, mét handtasquote:Op maandag 8 maart 2010 12:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is ook maar een houding hè, ik snap 'r dus wel en kan 'r redelijk goed volgen. Volgens mij is ze net zo prima als ieder ander hier. Een beetje lost soul, zich ietwat onbegrepen voelen en vandaar uit gaat het cirkeltje nog verder naar beneden. En een Fokker zal geen Fokker zijn om haar nog een paar trappen achterna te geven.
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hoor, jij koene ridder.
Het kind komt hier op zo'n manier binnen en dan ligt het aan ons dat we haar niet met open armen ontvangt ontvangen.
I stand corrected!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:31 schreef Deisyy het volgende:
Dat hoeft ook verder niemand te weten...druppel ...emmer...klaar...slotje...quote:Op maandag 8 maart 2010 13:36 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom Laysa ineens zo boos werd op Lotussssssss
Er zat iets heel onderhuids in die onschuldige post van dat verlept bloemetje.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:36 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom Laysa ineens zo boos werd op Lotussssssss
ja.....maar ik ga niet natrappen verders...is niet mijn stijl....ik ontplofte...verkeerde dag...verkeerde tijd...enz enz...quote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zat iets heel onderhuids in die onschuldige post van dat verlept bloemetje.
Ian...wat doe jij bozig tegen mn vriendje?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, jij bent die ruige boi jewaids.
5 rotkankersteentjes voor je post, homie.
Rustig aan maarquote:Op maandag 8 maart 2010 13:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat hoeft ook verder niemand te weten...druppel ...emmer...klaar...slotje...
Is dat natrappen echt nodig, vind 't niet helemaal des Cc'squote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misselijke posting, want jij kent 'r niet (ik ook niet trouwens), Net zo misselijk als mij, met geleende woorden van derden, een ridder noemenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze woont er boven en kon rustig wachten totdat de rij minder werd.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:45 schreef Laysa het volgende:....ik zou dus never nooit niet in de rij gaan staan
![]()
Bozig!? Het was respect voor zijn posting, maar dan in de stijl van Utrechtse gangster rapper Steenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ian...wat doe jij bozig tegen mn vriendje?![]()
Of lees ik verkeerd
Aah kijk..dan is het idd iets andersquote:Op maandag 8 maart 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze woont er boven en kon rustig wachten totdat de rij minder werd.
Hou sop met downplayen, mijn God jij had zelfs van DGK een christelijke bijeenkomst gemaakt met Harry Loco achtige groepsevenememementenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat natrappen echt nodig, vind 't niet helemaal des Cc's.
Wordt dit serieus al als natrappen beschouwd?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dat natrappen echt nodig, vind 't niet helemaal des Cc's.
Zodra ik dat krat Jupiler kom afleveren, sla ik het eerste en het laatste flesje stuk op die botte kop van jequote:Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bozig!? Het was respect voor zijn posting, maar dan in de stijl van Utrechtse gangster rapper Steen
5 ROTKANKERSTEENTJES VOOR DIT TOPIC!
He, spemmertquote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Kally het volgende:Zo ik heb lekker halve dag vrij genomen en nu de hele week vrij
moet wel de ziekenboeg morgen verzorgen maar toch
O en Laysa
Ik voel me nu net jou en Meraquote:Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bozig!? Het was respect voor zijn posting, maar dan in de stijl van Utrechtse gangster rapper Steen
5 ROTKANKERSTEENTJES VOOR DIT TOPIC!
Foklibelle.forum.nlquote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt dit serieus al als natrappen beschouwd?
Ja hallo, ik zit op mijn werk en voel een rel dus ik denk neem vrijquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Kally het volgende:Zo ik heb lekker halve dag vrij genomen en nu de hele week vrij
moet wel de ziekenboeg morgen verzorgen maar toch
O en Laysa
Ik snap jou ook niet helemaalquote:Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En hoe ging het met die kids vandaag?
Ik vertel gewoon hoe ik die post las. C'est tout. En als je dat net zo misselijk vindt als jouw koen ridderschap, dan zou ik, als ik jou was, een olifantenhuid aanschaffen.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Misselijke posting, want jij kent 'r niet (ik ook niet trouwens), Net zo misselijk als mij, met geleende woorden van derden, een ridder noemen![]()
Kan ik best begrijpen als je Steen niet kentquote:Op maandag 8 maart 2010 13:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik voel me nu net jou en Mera.....scuzie....ik las het dus verkeerd
Zul je toch eerst langs mij moeten.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zodra ik dat krat Jupiler kom afleveren, sla ik het eerste en het laatste flesje stuk op die botte kop van je
Dat spreekt voor zichquote:Op maandag 8 maart 2010 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zit op mijn werk en voel een rel dus ik denk neem vrij
Even doorspoelen naar de 2 minutenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan ik best begrijpen als je Steen niet kent![]()
![]()
![]()
Ik geef deze post, NUL ROTKANKERTJES OP JE BEELDSCHERM!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zodra ik dat krat Jupiler kom afleveren, sla ik het eerste en het laatste flesje stuk op die botte kop van je
Die waren heeeeeeeeeeeeeeeel drukquote:Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En hoe ging het met die kids vandaag?
Ik heb meestal een olifantenhuid, want dat is hier af en toe wel nodigquote:Op maandag 8 maart 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vertel gewoon hoe ik die post las. C'est tout. En als je dat net zo misselijk vindt als jouw koen ridderschap, dan zou ik, als ik jou was, een olifantenhuid aanschaffen.
Het was anders een echte DGK post, maar maak je niet ongerust, je bent toch met de helm op geboren, t zal je heus geen pijn doenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geef deze post, NUL ROTKANKERTJES OP JE BEELDSCHERM!
koesiekoesiequote:Op maandag 8 maart 2010 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb meestal een olifantenhuid, want dat is hier af en toe wel nodig
Zal ik 'm even voor je quoten dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt er niet eens naar luisteren zonder je aan te melden
quote:"Yo! Vieze steen op je beeldscherm, lik het er vanaf, gehe!
Ik geef deze politiebureau, omdat ze mij bij de politie willen laten werken...
5 ROTKANKERTJES OP JE BEELDSCHERM!"
Ik zit niet huilie huilie te doen, Ridder Droolsalotquote:Op maandag 8 maart 2010 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was anders een echte DGK post, maar maak je niet ongerust, je bent toch met de helm op geboren, t zal je heus geen pijn doen
Is er ook ondertiteling?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik 'm even voor je quoten dan?Hij gaat solliciteren bij een politie bureau:
[..]
Neuh, maar 't niet serieuze natrappen vind ik ook niet des Cc'squote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt dit serieus al als natrappen beschouwd?
't Was wel degelijk natrappenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, maar 't niet serieuze natrappen vind ik ook niet des Cc's.
Ik denk dat iemand wel 's een poging gedaan heeft. Maar om dat te doen moet je serieus naar 'm luisteren en dat gaat niet langer dan 5 minuten, dan beginnen je hersenen in vloeibare vorm uit je oren te lopen.quote:
Nee, daar ben je "te stoer" voor, weet ik toch jochiequote:Op maandag 8 maart 2010 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit niet huilie huilie te doen, Ridder Droolsalot
Heb je gewoon weer een andere kant van me leren kennen.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, maar 't niet serieuze natrappen vind ik ook niet des Cc's.
Teun, sorry ze trapte niet na, dat deed dat verwelkte bloemetje, en het is gebeurd, laat het losquote:
Ow, ok, dat wil ik je niet aandoen, dat kan nooit gezond zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 14:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand wel 's een poging gedaan heeft. Maar om dat te doen moet je serieus naar 'm luisteren en dat gaat niet langer dan 5 minuten, dan beginnen je hersenen in vloeibare vorm uit je oren te lopen.
Baby's got a temperquote:Op maandag 8 maart 2010 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, daar ben je "te stoer" voor, weet ik toch jochie
Begin jij nou ook al, de integratie hier verloopt beter dan Rita had kunnen dromenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Kally het volgende:
Teun, sorry ze trapte niet na, dat deed dat verwelkte bloemetje, en het is gebeurd, laat het los
Nee! Adidas sneakers.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beetje dat wat Kate deed aan het einde van Titanic, de vieze hoer!
Wees blij, als de rest van het forum door krijgt wat voor roomsoesje jij eigenlijk bent komen we je redden! Eigen volk eerst!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al, de integratie hier verloopt beter dan Rita had kunnen dromen.
Kom op zeg, je deed gewoon mee aan dom, achterlijk en simpel kuddegedragquote:Op maandag 8 maart 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je gewoon weer een andere kant van me leren kennen.
Ik kan er heel slecht tegen als iemand een beetje hautain binnen komt walsen en vervolgens op de pik getrapt reageert als daar wat over wordt gezegd. Meermalen.
En wat moet jij nou weerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al, de integratie hier verloopt beter dan Rita had kunnen dromen.
* Blaast het huwelijk afquote:Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Teun, sorry ze trapte niet na, dat deed dat verwelkte bloemetje, en het is gebeurd, laat het los
Vul het vooral zo in, dan kun je je nog meer de koene ridder voelen die opkomt voor de zwakkeren. lekkere Robin Hood van me!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kom op zeg, je deed gewoon mee aan dom, achterlijk en simpel kuddegedrag![]()
Wat brabbel je nu allemaal?quote:En dan ook nog iemand die hier onder de aandacht moet brengen wat ze elders post en er achteraan rennen. Stelletje simpelen hier af en toe hoor, echt
Ik wil hier niet in Tinky modus schieten, vooral nu Ridder sTeunzool net zei dat ik stoer was, maar eigenlijk vond ik Titanic een mooie filmquote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als ik doe, kut film
quote:
Komt Lotussss toch nog in aanmerkingquote:
Die newbies worden ook met de dag brutalerquote:
Tinky Winky, Dipsy, Laalaa Poooooooooooquote:Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil hier niet in Tinky modus schieten, vooral nu Ridder sTeunzool net zei dat ik stoer was, maar eigenlijk vond ik Titanic een mooie film
Oh, gekke Teuntje tochquote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dan ook nog iemand die hier onder de aandacht moet brengen wat ze elders post en er achteraan rennen. Stelletje simpelen hier af en toe hoor, echt
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die newbies worden ook met de dag brutaler.
Ja, tief es op naar je Heimat en neem die moffenhoer meequote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wees blij, als de rest van het forum door krijgt wat voor roomsoesje jij eigenlijk bent komen we je redden! Eigen volk eerst!
Onder je usernummer kom je niet uit, newbie!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik sta toevallig wel lekker hoog in de statistieken
Als er veel een mening vormen die toevallig zo'n beetje hetzelfde is wil niet zeggen dat het kuddegedrag is.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dan ook nog iemand die hier onder de aandacht moet brengen wat ze elders post en er achteraan rennen. Stelletje simpelen hier af en toe hoor, echt
Dat geeft ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onder je usernummer kom je niet uit, newbie!
Die van gisteren wel jaquote:Op maandag 8 maart 2010 14:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik sta toevallig wel lekker hoog in de statistieken
Iedereen zegt dat het ranzig is om je eigen schijt te eten? Bullshit! Kuddegedrag!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als er veel een mening vormen die toevallig zo'n beetje hetzelfde is wil niet zeggen dat het kuddegedrag is.
Misschien hebben we wel gewoon gelijk?
We zijn toch allemaal newbies hier?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onder je usernummer kom je niet uit, newbie!
Oké, nu ga je te ver, achterlijk emo zielepootje.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, tief es op naar je Heimat en neem die moffenhoer mee![]()
Gewoon, omdat het perse des DGK's moet zijn![]()
Ik hoor daar nauwelijks mensen over praten hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat het ranzig is om je eigen schijt te eten?
Nee hoor, 't moet van Ian, 't moet op DGK lijken. Het moet een beetje in zijn stijl hier. Ik pas mij dan gewoon aanquote:Op maandag 8 maart 2010 14:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oké, nu ga je te ver, achterlijk emo zielepootje.
Gert niet, die teringlijer is dik oldbie.quote:
Zielige meelopert!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nee hoor, 't moet van Ian, 't moet op DGK lijken. Het moet een beetje in zijn stijl hier. Ik pas mij dan gewoon aan![]()
Gaarne link naar post waar ik dat zei.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, 't moet van Ian, 't moet op DGK lijken.
De groep heeft altijd gelijk, zo werkt het meestal wel ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als er veel een mening vormen die toevallig zo'n beetje hetzelfde is wil niet zeggen dat het kuddegedrag is.
Misschien hebben we wel gewoon gelijk?
Maar Gert is er niet hequote:Op maandag 8 maart 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert niet, die teringlijer is dik oldbie.
En een dikke oldbie.
Niet echt hoor.
Hij is lekker vol.
Als je Lotusss hoer zou noemen ga je ook te ver. Dat doe je gewoon niet. Stomme idioot.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, 't moet van Ian, 't moet op DGK lijken. Het moet een beetje in zijn stijl hier. Ik pas mij dan gewoon aan![]()
Of mag het niet omdat je toevallig niet de naam Lotusss draagt
[spuit11]quote:Op maandag 8 maart 2010 10:25 schreef Lotusss het volgende:
Conclusie: In real life zou ik ook niet met jullie omgaan, dus tabee iedereen!
Ik typ met 2 handen hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel, hij kijkt mee... In je huiskamer...
Gertrude is watching you masturbate
Spuit 11 t/m 13 zijn al vergevenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[spuit11]
Huh wat? Ik heb elke keer aardig tegen je gedaan en had ook een beetje met je te doen dat je er niet zo lekker tussenkwam.
Deze post schoot bij mij even verkeerd.
[/spuit11]
Nee, " *kras " klinkt een stuk aantrekkelijkerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je Lotusss hoer zou noemen ga je ook te ver. Dat doe je gewoon niet. Stomme idioot.
Wat de hell, jij hebt mensen die voor je masturberen!?quote:
Oquote:
Het zou je toch aan moeten spreken, met je nieuwe huilie-huilie emo stylequote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, " *kras " klinkt een stuk aantrekkelijker
Net zo stoer als dat jij op ieder ander zit te schelden die jou geen strobreed in de weg heeft gelegd. Ik zeg al, ik pas mij wel aan aan jouquote:Op maandag 8 maart 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe pro ook, op Mera gaan schelden terwijl die er geen kudt mee te maken heeftHeld
Prima, neem ik spuit14.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[spuit11]
Huh wat? Ik heb elke keer aardig tegen je gedaan en had ook een beetje met je te doen dat je er niet zo lekker tussenkwam.
[/spuit11]
Het lukt niet hè? Ik hap niet lekkerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Net zo stoer als dat jij op ieder ander zit te schelden die jou geen strobreed in de weg heeft gelegd. Ik zeg al, ik pas mij wel aan aan jou
Niet een softie, maar een vuige slijmbal, das net iets andersquote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zou je toch aan moeten spreken, met je nieuwe huilie-huilie emo style![]()
Eerst janken dat ik soft ben geworden en nu dit?
Weet je Teun, ik heb vrijdagavond meerdere keren op haar gereageerd, maar ze vond het niet nodig te antwoorden, prima dan toch niet, en ja dan kan ik er niet om huilen als ze weg gaatquote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, " *kras " klinkt een stuk aantrekkelijker
Het meisje wist gewoon niet meer wat te zeggen, alles kwam er dus verkeerd uit...quote:Op maandag 8 maart 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[spuit11]
[/spuit11]
Wat lukt er nu precies nietquote:Op maandag 8 maart 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het lukt niet hè? Ik hap niet lekker
Weet ik nog nietquote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef Laysa het volgende:
Snel....ander onderwerp![]()
euhm......wat eten jullie vanavond
/intensive carequote:Op maandag 8 maart 2010 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet een softie, maar een vuige slijmbal, das net iets anders
Nee ik vind dertien wel lekker foutquote:
hmzzz....zo bijzonder was het niet hoor....quote:Op maandag 8 maart 2010 14:22 schreef D. het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
*weer terug naar vorige onderwerp gaat
Fuck off!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doei, toch fijn dat ik even mijn mening kan geven in mijn pauze.
Werken.
Joh, wat kan mij uiteindelijk die Lotusss rotten, 't gaat mij om de manier waarop hier mensen die binnenkomen af en toe bejegend worden. Lotusss is sociaal gezien wat onhandig, maar dat zal vast z'n redenen hebben. Het is in ieder geval geen reden om iemand tot op het bot toe af te branden.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je Teun, ik heb vrijdagavond meerdere keren op haar gereageerd, maar ze vond het niet nodig te antwoorden, prima dan toch niet, en ja dan kan ik er niet om huilen als ze weg gaat
Ik heb anders net wel een broodje ham zitten etenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eten? Het is hier veuls te spannend om uberhaupt te eten.
Dat vraag ik me ook al een tijdje af.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, wat kan mij uiteindelijk die Lotusss rotten,
Nou niet zo onschuldig he, jij bent de aanstichtster van dit allesquote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
hmzzz....zo bijzonder was het niet hoor....![]()
ik vergeet elke keer dat het hier allemaal zo uitvergroot wordt
O sorry mop, ik ga aan de pizza vanaaf, even vertroetelen voordat hij 2 dagen niet kan etenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
hmzzz....zo bijzonder was het niet hoor....![]()
ik vergeet elke keer dat het hier allemaal zo uitvergroot wordt
Bijna vergeten! Laysa heeft het hele gebeuren in gang gezet!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nou niet zo onschuldig he, jij bent de aanstichtster van dit alles
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doei, toch fijn dat ik even mijn mening kan geven in mijn pauze.
Werken.
Ik reageerde op haar....en dat was mijn ding...voor de rest wil ik dr geen woord meer aan vuil maken....ik vind het niet nodig zeg maarquote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nou niet zo onschuldig he, jij bent de aanstichtster van dit alles
pizzaaaaaaaaaquote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
O sorry mop, ik ga aan de pizza vanaaf, even vertroetelen voordat hij 2 dagen niet kan eten
Daar zijn jullie 't dan toch over eens gewordenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik reageerde op haar....en dat was mijn ding...voor de rest wil ik dr geen woord meer aan vuil maken....ik vind het niet nodig zeg maar
Nou ja daar doe ik sowieso niet aan mee, maar op een forum mag wel iedereen zijn mening geven, en ja dan kan er wel eens een bommetje ontploffen, niet leuk maar dat weet je nu eenmaal, dus datquote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, wat kan mij uiteindelijk die Lotusss rotten, 't gaat mij om de manier waarop hier mensen die binnenkomen af en toe bejegend worden. Lotusss is sociaal gezien wat onhandig, maar dat zal vast z'n redenen hebben. Het is in ieder geval geen reden om iemand tot op het bot toe af te branden.
Hallo? Wees 's gepast trots? Blijkbaar heb jij Da Power om mensen hier met een enkele post te laten verdwijnen! Een soort Remlof-forcequote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik reageerde op haar....en dat was mijn ding...voor de rest wil ik dr geen woord meer aan vuil maken....ik vind het niet nodig zeg maar
jaquote:Op maandag 8 maart 2010 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar zijn jullie 't dan toch over eens geworden.
Alsof jij uitmaakt wie er wel en niet in deze SC passen. Daar gaat het nu, wat mij betreft, vaak juist fout. Dat fucking groepsgeneuzel. Ze heeft hier misschien 100 postings geplaatst, daarvan waren de meesten volstrekt normaal. Geef iemand gewoon even een kans om zich thuis te voelen, misschien komt er dan wel heel iets anders uit. Iets totaal onverwachts en gewoon leuk. Of gewoon anders, omdat ze anders is maar daarom niet minder dan wij!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
/intensive care
Jij loopt één of ander wijf te verdedigen wat uit zichzelf opgetieft is omdat ze overduidelijk niet in deze SC past. Dat de rest van de wereld dat nou iets sneller doorhad dan het meiske zelf kan ik niets aan doen.
Als je terug zou lezen zou je erachter komen dat ik haar in het begin tof vond, naarmate ze als een arrogante aandachtshoer begon te posten is dat simpelweg veranderd.
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo? Wees 's gepast trots? Blijkbaar heb jij Da Power om mensen hier met een enkele post te laten verdwijnen! Een soort Remlof-force![]()
Dat ik hier nog rondpost is enkel bij jouw gratie![]()
![]()
Maar ondertussen ben jij wel degene die de boel op gang hebt gebracht door je over de top reactie tegen Lotussss en als daar bij jou naar gevraagd wordt wil je er ineens geen woorden of vuil maken en moet er een slotje op. Das lekker makkelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat jullie sowieso de fout maken om mij als een lief poppetje te zien![]()
Alleen.....ik ben meestal redelijk rustig wat dat soort zaken aangaat...nu dan ff niet...helaas pindakaas...het is niet elke dag een Zen dag bij mij...
Bullshit, als je echt een bitch was geweest had je nadat ze weg was nog ff lekker lopen nastampen en genoten van de aandachtquote:Op maandag 8 maart 2010 14:29 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat jullie sowieso de fout maken om mij als een lief poppetje te zien![]()
Volgens mij was dat het moederinstinct bij Laysaquote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef Deisyy het volgende:
En even voor de duidelijkheid: ik vind Lotusss een heel raar kind, maar snapte niet waar jouw reactie vanmorgen vandaan kwam, maar daar durft niemand hier iets over te zeggen.
Hey, Ridder Aarsgat, ik ben drie dagen WEG geweestquote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alsof jij uitmaakt wie er wel en niet in deze SC passen. Daar gaat het nu, wat mij betreft, vaak juist fout. Dat fucking groepsgeneuzel. Ze heeft hier misschien 100 postings geplaatst, daarvan waren de meesten volstrekt normaal. Geef iemand gewoon even een kans om zich thuis te voelen, misschien komt er dan wel heel iets anders uit. Iets totaal onverwachts en gewoon leuk. Of gewoon anders, omdat ze anders is maar daarom niet minder dan wij!
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bullshit, als je echt een bitch was geweest had je nadat ze weg was nog ff lekker lopen nastampen en genoten van de aandacht.
daar mag je gerust wat over zeggen hoor....Het was imo..en niet alleen in die van mij...idd gewoon een onderhuidse steek....Ik herken die echt wel wanneer ze me gegeven worden...daar ben ik vrouw genoeg voor...tel daarbij even op dat ik al wat langer op deze wereld rondloop dat zij doet....ik ben niet achterlijk...en ik laat me miss in andermans ogen een hoop welgevallen...maar niet alles dusquote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben jij wel degene die de boel op gang hebt gebracht door je over de top reactie tegen Lotussss en als daar bij jou naar gevraagd wordt wil je er ineens geen woorden of vuil maken en moet er een slotje op. Das lekker makkelijk![]()
En even voor de duidelijkheid: ik vind Lotusss een heel raar kind, maar snapte niet waar jouw reactie vanmorgen vandaan kwam, maar daar durft niemand hier iets over te zeggen.
Niet elke bitch is ook aandachtshoerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bullshit, als je echt een bitch was geweest had je nadat ze weg was nog ff lekker lopen nastampen en genoten van de aandacht.
Preciesquote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik pas nergens in (te dikke polsen), dan moet ik ook hier maar opzouten.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Om dan meteen maar te gillen dat mensen door kliekjes worden weggejaagd is wel erg makkelijk, het is automagisch een groepje en sommige users passen daar in en sommige niet.
Ik zeg ook niet dat ik een uberbitch ben Pietjequote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon penisnijdquote:Op maandag 8 maart 2010 14:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar mag je gerust wat over zeggen hoor....Het was imo..en niet alleen in die van mij...idd gewoon een onderhuidse steek
Als het je niet bevalt moet je inderdaad heel hard oprotten. Maar dat gaat voor iedereen op. Het is een fucking forum, hier kom je voor je plezier. Als het geen Spaß macht dan moet je niet terug komen of elders je heil zoeken. Masturberen ofzo. Schijnt ook tof te zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik pas nergens in (te dikke polsen), dan moet ik ook hier maar opzouten.
En niet elke aandachtshoer is een bitchquote:Op maandag 8 maart 2010 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet elke bitch is ook aandachtshoer
Onder welke naam kom je dan weer terug?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben beide. The better of two evils, noem ik het zelfquote:Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En niet elke aandachtshoer is een bitch
Ja dag, hoe kom ik dan aan een dochter, dat je het huwelijk afblaast oke, maar die dochter komt erquote:Op maandag 8 maart 2010 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, alleen nastampen en dan met de stille trom vertekken. Wat jij wilquote:Op maandag 8 maart 2010 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet elke bitch is ook aandachtshoer
Ja, je komt hier voor je plezier, gun dat de nieuwkomers dan ook en geef ze een kans (meer dan twee dagen)quote:Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt moet je inderdaad heel hard oprotten. Maar dat gaat voor iedereen op. Het is een fucking forum, hier kom je voor je plezier. Als het geen Spaß macht dan moet je niet terug komen of elders je heil zoeken. Masturberen ofzo. Schijnt ook tof te zijn.
Waarom?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, je komt hier voor je plezier, gun dat de nieuwkomers dan ook en geef ze een kans (meer dan twee dagen)
Marktplaats will doquote:Op maandag 8 maart 2010 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dag, hoe kom ik dan aan een dochter, dat je het huwelijk afblaast oke, maar die dochter komt er![]()
Ik ookquote:Op maandag 8 maart 2010 14:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
Sorry, maar dit dacht ik ook vanmorgen...
Wel een mooie jurk op marktplaatsquote:
Ja, want ze kwam hier ook echt als een bescheiden newbie binnenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gewoon, omdat 't kan en omdat 't leuk is om hier nieuwe mensen te leren "kennen"
Je bent er van op de hoogte dat het bijna elke keer raak was?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon, omdat 't kan en omdat 't leuk is om hier nieuwe mensen te leren "kennen"
Al Pacinoquote:Op maandag 8 maart 2010 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, want ze kwam hier ook echt als een bescheiden newbie binnen. Je weet zelf ook wel dat je al een uur de advocaat van de duivel aan 't spelen bent.
Nee vind hem toch te duurquote:Op maandag 8 maart 2010 14:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, heb je hem nu al gekocht? Of moet ik het weer voor je regelen
Mwoah, ruzie... Teun doet z'n best, op z'n eigen schattige manier.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:39 schreef Gert het volgende:
Er is hier ook geen peil op te trekken hè. Dan lijkt de rust weergekeerd. Kom ik een uur later weer effe kijken moet ik me door een paar pagina's ruzie heenwerken.
He, 'we' jagen niemand weg hequote:Op maandag 8 maart 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
We jagen verdomme één achterlijke newbie weg en de shit is on
Nee, ook jij schat mij verkeerd in. En aan die voorgaande regel is geen woord gelogen. Pietje, ik heb niks tegen een rel, soms begin ik er zelf eentje, soms keert het zich ook knalhard tegen mij. Maar als ik een rel begin is het tegen iemand die hier al langer is en zich wat gesetteld weet. Dit is echt anders.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, want ze kwam hier ook echt als een bescheiden newbie binnen. Je weet zelf ook wel dat je al een uur de advocaat van de duivel aan 't spelen bent.
Laat hem maar in de aan dat hij er ook hand in heeft gehadquote:
Vooruit danquote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, sorry. Laysa jaagt één newbie weg.
Ik weet toch niet dat jullie precies in het weekend dat ik bezoek heb gaan terrorenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat hem maar in de aan dat hij er ook hand in heeft gehad
Ik laat hem in de 'aan'quote:Op maandag 8 maart 2010 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat hem maar in de aan dat hij er ook hand in heeft gehad
Slijmbalquote:Op maandag 8 maart 2010 14:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Echt? Dus je luistert nu al naar mij?![]()
![]()
Nah, koop hem dan maar, dan leg ik er wel wat bij![]()
Nah ga wel shoppen dan kan ik passenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Echt? Dus je luistert nu al naar mij?![]()
![]()
Nah, koop hem dan maar, dan leg ik er wel wat bij![]()
Dat is een kwestie van prioriteiten stellenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet toch niet dat jullie precies in het weekend dat ik bezoek heb gaan terroren![]()
Ik mis ook altijd alles
Dan heb ik het goed gedaanquote:Op maandag 8 maart 2010 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van prioriteiten stellen
ik heb vreselijk gelachen om jou possten pindakaas jaquote:Op maandag 8 maart 2010 14:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, zolang 'wij' er maar om kunnen lachen, toch?
Ja, dat neem ik me ook steeds voor, maar zolang hier gepost wordt kan ik me niet op andere zaken concentrerenquote:
Ik ga zo mijn kindertjes halenquote:
Wie vroeg jou wat?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:45 schreef Kally het volgende:
[..]
ik heb vreselijk gelachen om jou possten pindakaas ja
Het topic was toch deaudt daarnet? Dus je had de kansquote:Op maandag 8 maart 2010 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat neem ik me ook steeds voor, maar zolang hier gepost wordt kan ik me niet op andere zaken concentreren
Die kans is nu verkeken?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het topic was toch deaudt daarnet? Dus je had de kans
Doe ze achterop je fiets en breng ze naar mijn vaatwasserquote:
Het was ook zo lang rustig, het werd bijna scaryquote:Op maandag 8 maart 2010 14:39 schreef Gert het volgende:
Er is hier ook geen peil op te trekken hè. Dan lijkt de rust weergekeerd. Kom ik een uur later weer effe kijken moet ik me door een paar pagina's ruzie heenwerken.
Ik was even weg.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was ook zo lang rustig, het werd bijna scary.
Eer dat ze bij jou zijn is de hele vaat schoon geregendquote:Op maandag 8 maart 2010 14:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ze achterop je fiets en breng ze naar mijn vaatwasser
Hier is het droogquote:Op maandag 8 maart 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eer dat ze bij jou zijn is de hele vaat schoon geregend
fotoquote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Laysa het volgende:
....
Ik steek nu dus ff hand in eigen boezem...
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Laysa het volgende:
oke....ik zal wel weer de party pooper zijn...en de trut omdat ik volgens anderen iets heb opgestart....waarbij ik wil zeggen dat het niet mijn bedoeling was dat de boel zover uit de hand zou gaan lopen...Maar lotus heeft mij net via pm benaderd...wat ik persoonlijk wel waardeer, om uit te leggen van de vork en de steel...
Ik steek nu dus ff hand in eigen boezem...ik heb net iets te fel gereageerd want schijnbaar bedoelde ze het niet zo...en ja mijn emmer liep over door die druppel...en ja haar manier van posten is niet mijn stijl...maar ze pmd me dan toch maar weer wel....dus....ik was te haastig in mijn conclusie...stomme ik....ik heb tegen haar gezegd...zand erover...wat mij betrefd...
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Laysa het volgende:
oke....ik zal wel weer de party pooper zijn...en de trut omdat ik volgens anderen iets heb opgestart....waarbij ik wil zeggen dat het niet mijn bedoeling was dat de boel zover uit de hand zou gaan lopen...Maar lotus heeft mij net via pm benaderd...wat ik persoonlijk wel waardeer, om uit te leggen van de vork en de steel...
Ik steek nu dus ff hand in eigen boezem...ik heb net iets te fel gereageerd want schijnbaar bedoelde ze het niet zo...en ja mijn emmer liep over door die druppel...en ja haar manier van posten is niet mijn stijl...maar ze pmd me dan toch maar weer wel....dus....ik was te haastig in mijn conclusie...stomme ik....ik heb tegen haar gezegd...zand erover...wat mij betrefd...
Ik bedoel maarquote:
Heb jij aandelen ofzo?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we het dan nu weer over Hitler hebben?
Zit je nou grappen te herhalenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we het dan nu weer over Hitler hebben?
Hey, op een gegeven moment zit ik ook door mijn stof heen, stel fuckers.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou grappen te herhalen?
In de beurs geloof ikquote:Op maandag 8 maart 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik niet, waar zitten die normaal?
quote:
whehe, Ian geeft z'n eigen falen toequote:Op maandag 8 maart 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, op een gegeven moment zit ik ook door mijn stof heen, stel fuckers.
Ik moet nieuw materiaal schrijven
Daarom vind ik jou nu zo'n schatjequote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Laysa het volgende:
<knip>
God, wat ben ik toch een goed mens.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
whehe, Ian geeft z'n eigen falen toe.
Ja, zie je wel, ik maak geen typo's, jij leest gewoon verkeerdquote:Op maandag 8 maart 2010 14:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik las amandelen.......waar het hoofd mee vol zit
Ik ook, vandaar de matige grap.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik las amandelen.......waar het hoofd mee vol zit
Hey, <insert overtreffende trap van rellerige aidshoer>, het was klaar.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zie je wel, ik maak geen typo's, jij leest gewoon verkeerd
Sorry, ik heb de memo gemist.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey, <insert overtreffende trap van rellerige aidshoer>, het was klaar.
quote:
Te veel eer.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Laysa het volgende:
oke....ik zal wel weer de party pooper zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |