Nee! Adidas sneakers.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beetje dat wat Kate deed aan het einde van Titanic, de vieze hoer!
Wees blij, als de rest van het forum door krijgt wat voor roomsoesje jij eigenlijk bent komen we je redden! Eigen volk eerst!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al, de integratie hier verloopt beter dan Rita had kunnen dromen.
Kom op zeg, je deed gewoon mee aan dom, achterlijk en simpel kuddegedragquote:Op maandag 8 maart 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je gewoon weer een andere kant van me leren kennen.
Ik kan er heel slecht tegen als iemand een beetje hautain binnen komt walsen en vervolgens op de pik getrapt reageert als daar wat over wordt gezegd. Meermalen.
En wat moet jij nou weerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al, de integratie hier verloopt beter dan Rita had kunnen dromen.
* Blaast het huwelijk afquote:Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Teun, sorry ze trapte niet na, dat deed dat verwelkte bloemetje, en het is gebeurd, laat het los
Vul het vooral zo in, dan kun je je nog meer de koene ridder voelen die opkomt voor de zwakkeren. lekkere Robin Hood van me!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kom op zeg, je deed gewoon mee aan dom, achterlijk en simpel kuddegedrag![]()
Wat brabbel je nu allemaal?quote:En dan ook nog iemand die hier onder de aandacht moet brengen wat ze elders post en er achteraan rennen. Stelletje simpelen hier af en toe hoor, echt
Ik wil hier niet in Tinky modus schieten, vooral nu Ridder sTeunzool net zei dat ik stoer was, maar eigenlijk vond ik Titanic een mooie filmquote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als ik doe, kut film
quote:
Komt Lotussss toch nog in aanmerkingquote:
Die newbies worden ook met de dag brutalerquote:
Tinky Winky, Dipsy, Laalaa Poooooooooooquote:Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil hier niet in Tinky modus schieten, vooral nu Ridder sTeunzool net zei dat ik stoer was, maar eigenlijk vond ik Titanic een mooie film
Oh, gekke Teuntje tochquote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dan ook nog iemand die hier onder de aandacht moet brengen wat ze elders post en er achteraan rennen. Stelletje simpelen hier af en toe hoor, echt
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die newbies worden ook met de dag brutaler.
Ja, tief es op naar je Heimat en neem die moffenhoer meequote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wees blij, als de rest van het forum door krijgt wat voor roomsoesje jij eigenlijk bent komen we je redden! Eigen volk eerst!
Onder je usernummer kom je niet uit, newbie!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik sta toevallig wel lekker hoog in de statistieken
Als er veel een mening vormen die toevallig zo'n beetje hetzelfde is wil niet zeggen dat het kuddegedrag is.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dan ook nog iemand die hier onder de aandacht moet brengen wat ze elders post en er achteraan rennen. Stelletje simpelen hier af en toe hoor, echt
Dat geeft ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onder je usernummer kom je niet uit, newbie!
Die van gisteren wel jaquote:Op maandag 8 maart 2010 14:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik sta toevallig wel lekker hoog in de statistieken
Iedereen zegt dat het ranzig is om je eigen schijt te eten? Bullshit! Kuddegedrag!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als er veel een mening vormen die toevallig zo'n beetje hetzelfde is wil niet zeggen dat het kuddegedrag is.
Misschien hebben we wel gewoon gelijk?
We zijn toch allemaal newbies hier?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onder je usernummer kom je niet uit, newbie!
Oké, nu ga je te ver, achterlijk emo zielepootje.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, tief es op naar je Heimat en neem die moffenhoer mee![]()
Gewoon, omdat het perse des DGK's moet zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |