Hier is het droogquote:Op maandag 8 maart 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eer dat ze bij jou zijn is de hele vaat schoon geregend
fotoquote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Laysa het volgende:
....
Ik steek nu dus ff hand in eigen boezem...
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Laysa het volgende:
oke....ik zal wel weer de party pooper zijn...en de trut omdat ik volgens anderen iets heb opgestart....waarbij ik wil zeggen dat het niet mijn bedoeling was dat de boel zover uit de hand zou gaan lopen...Maar lotus heeft mij net via pm benaderd...wat ik persoonlijk wel waardeer, om uit te leggen van de vork en de steel...
Ik steek nu dus ff hand in eigen boezem...ik heb net iets te fel gereageerd want schijnbaar bedoelde ze het niet zo...en ja mijn emmer liep over door die druppel...en ja haar manier van posten is niet mijn stijl...maar ze pmd me dan toch maar weer wel....dus....ik was te haastig in mijn conclusie...stomme ik....ik heb tegen haar gezegd...zand erover...wat mij betrefd...
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Laysa het volgende:
oke....ik zal wel weer de party pooper zijn...en de trut omdat ik volgens anderen iets heb opgestart....waarbij ik wil zeggen dat het niet mijn bedoeling was dat de boel zover uit de hand zou gaan lopen...Maar lotus heeft mij net via pm benaderd...wat ik persoonlijk wel waardeer, om uit te leggen van de vork en de steel...
Ik steek nu dus ff hand in eigen boezem...ik heb net iets te fel gereageerd want schijnbaar bedoelde ze het niet zo...en ja mijn emmer liep over door die druppel...en ja haar manier van posten is niet mijn stijl...maar ze pmd me dan toch maar weer wel....dus....ik was te haastig in mijn conclusie...stomme ik....ik heb tegen haar gezegd...zand erover...wat mij betrefd...
Ik bedoel maarquote:
Heb jij aandelen ofzo?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we het dan nu weer over Hitler hebben?
Zit je nou grappen te herhalenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we het dan nu weer over Hitler hebben?
Hey, op een gegeven moment zit ik ook door mijn stof heen, stel fuckers.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou grappen te herhalen?
In de beurs geloof ikquote:Op maandag 8 maart 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik niet, waar zitten die normaal?
quote:
whehe, Ian geeft z'n eigen falen toequote:Op maandag 8 maart 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, op een gegeven moment zit ik ook door mijn stof heen, stel fuckers.
Ik moet nieuw materiaal schrijven
Daarom vind ik jou nu zo'n schatjequote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Laysa het volgende:
<knip>
God, wat ben ik toch een goed mens.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
whehe, Ian geeft z'n eigen falen toe.
Ja, zie je wel, ik maak geen typo's, jij leest gewoon verkeerdquote:Op maandag 8 maart 2010 14:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik las amandelen.......waar het hoofd mee vol zit
Ik ook, vandaar de matige grap.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik las amandelen.......waar het hoofd mee vol zit
Hey, <insert overtreffende trap van rellerige aidshoer>, het was klaar.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zie je wel, ik maak geen typo's, jij leest gewoon verkeerd
Sorry, ik heb de memo gemist.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey, <insert overtreffende trap van rellerige aidshoer>, het was klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |