Ik hoor daar nauwelijks mensen over praten hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat het ranzig is om je eigen schijt te eten?
Nee hoor, 't moet van Ian, 't moet op DGK lijken. Het moet een beetje in zijn stijl hier. Ik pas mij dan gewoon aanquote:Op maandag 8 maart 2010 14:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oké, nu ga je te ver, achterlijk emo zielepootje.
Gert niet, die teringlijer is dik oldbie.quote:
Zielige meelopert!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nee hoor, 't moet van Ian, 't moet op DGK lijken. Het moet een beetje in zijn stijl hier. Ik pas mij dan gewoon aan![]()
Gaarne link naar post waar ik dat zei.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, 't moet van Ian, 't moet op DGK lijken.
De groep heeft altijd gelijk, zo werkt het meestal wel ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als er veel een mening vormen die toevallig zo'n beetje hetzelfde is wil niet zeggen dat het kuddegedrag is.
Misschien hebben we wel gewoon gelijk?
Maar Gert is er niet hequote:Op maandag 8 maart 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert niet, die teringlijer is dik oldbie.
En een dikke oldbie.
Niet echt hoor.
Hij is lekker vol.
Als je Lotusss hoer zou noemen ga je ook te ver. Dat doe je gewoon niet. Stomme idioot.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, 't moet van Ian, 't moet op DGK lijken. Het moet een beetje in zijn stijl hier. Ik pas mij dan gewoon aan![]()
Of mag het niet omdat je toevallig niet de naam Lotusss draagt
[spuit11]quote:Op maandag 8 maart 2010 10:25 schreef Lotusss het volgende:
Conclusie: In real life zou ik ook niet met jullie omgaan, dus tabee iedereen!
Ik typ met 2 handen hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel, hij kijkt mee... In je huiskamer...
Gertrude is watching you masturbate
Spuit 11 t/m 13 zijn al vergevenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[spuit11]
Huh wat? Ik heb elke keer aardig tegen je gedaan en had ook een beetje met je te doen dat je er niet zo lekker tussenkwam.
Deze post schoot bij mij even verkeerd.
[/spuit11]
Nee, " *kras " klinkt een stuk aantrekkelijkerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je Lotusss hoer zou noemen ga je ook te ver. Dat doe je gewoon niet. Stomme idioot.
Wat de hell, jij hebt mensen die voor je masturberen!?quote:
Oquote:
Het zou je toch aan moeten spreken, met je nieuwe huilie-huilie emo stylequote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, " *kras " klinkt een stuk aantrekkelijker
Net zo stoer als dat jij op ieder ander zit te schelden die jou geen strobreed in de weg heeft gelegd. Ik zeg al, ik pas mij wel aan aan jouquote:Op maandag 8 maart 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe pro ook, op Mera gaan schelden terwijl die er geen kudt mee te maken heeftHeld
Prima, neem ik spuit14.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[spuit11]
Huh wat? Ik heb elke keer aardig tegen je gedaan en had ook een beetje met je te doen dat je er niet zo lekker tussenkwam.
[/spuit11]
Het lukt niet hè? Ik hap niet lekkerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Net zo stoer als dat jij op ieder ander zit te schelden die jou geen strobreed in de weg heeft gelegd. Ik zeg al, ik pas mij wel aan aan jou
Niet een softie, maar een vuige slijmbal, das net iets andersquote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zou je toch aan moeten spreken, met je nieuwe huilie-huilie emo style![]()
Eerst janken dat ik soft ben geworden en nu dit?
Weet je Teun, ik heb vrijdagavond meerdere keren op haar gereageerd, maar ze vond het niet nodig te antwoorden, prima dan toch niet, en ja dan kan ik er niet om huilen als ze weg gaatquote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, " *kras " klinkt een stuk aantrekkelijker
Het meisje wist gewoon niet meer wat te zeggen, alles kwam er dus verkeerd uit...quote:Op maandag 8 maart 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[spuit11]
[/spuit11]
Wat lukt er nu precies nietquote:Op maandag 8 maart 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het lukt niet hè? Ik hap niet lekker
Weet ik nog nietquote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef Laysa het volgende:
Snel....ander onderwerp![]()
euhm......wat eten jullie vanavond
/intensive carequote:Op maandag 8 maart 2010 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet een softie, maar een vuige slijmbal, das net iets anders
Nee ik vind dertien wel lekker foutquote:
hmzzz....zo bijzonder was het niet hoor....quote:Op maandag 8 maart 2010 14:22 schreef D. het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
*weer terug naar vorige onderwerp gaat
Fuck off!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doei, toch fijn dat ik even mijn mening kan geven in mijn pauze.
Werken.
Joh, wat kan mij uiteindelijk die Lotusss rotten, 't gaat mij om de manier waarop hier mensen die binnenkomen af en toe bejegend worden. Lotusss is sociaal gezien wat onhandig, maar dat zal vast z'n redenen hebben. Het is in ieder geval geen reden om iemand tot op het bot toe af te branden.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je Teun, ik heb vrijdagavond meerdere keren op haar gereageerd, maar ze vond het niet nodig te antwoorden, prima dan toch niet, en ja dan kan ik er niet om huilen als ze weg gaat
Ik heb anders net wel een broodje ham zitten etenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eten? Het is hier veuls te spannend om uberhaupt te eten.
Dat vraag ik me ook al een tijdje af.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, wat kan mij uiteindelijk die Lotusss rotten,
Nou niet zo onschuldig he, jij bent de aanstichtster van dit allesquote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
hmzzz....zo bijzonder was het niet hoor....![]()
ik vergeet elke keer dat het hier allemaal zo uitvergroot wordt
O sorry mop, ik ga aan de pizza vanaaf, even vertroetelen voordat hij 2 dagen niet kan etenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
hmzzz....zo bijzonder was het niet hoor....![]()
ik vergeet elke keer dat het hier allemaal zo uitvergroot wordt
Bijna vergeten! Laysa heeft het hele gebeuren in gang gezet!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nou niet zo onschuldig he, jij bent de aanstichtster van dit alles
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doei, toch fijn dat ik even mijn mening kan geven in mijn pauze.
Werken.
Ik reageerde op haar....en dat was mijn ding...voor de rest wil ik dr geen woord meer aan vuil maken....ik vind het niet nodig zeg maarquote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nou niet zo onschuldig he, jij bent de aanstichtster van dit alles
pizzaaaaaaaaaquote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
O sorry mop, ik ga aan de pizza vanaaf, even vertroetelen voordat hij 2 dagen niet kan eten
Daar zijn jullie 't dan toch over eens gewordenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik reageerde op haar....en dat was mijn ding...voor de rest wil ik dr geen woord meer aan vuil maken....ik vind het niet nodig zeg maar
Nou ja daar doe ik sowieso niet aan mee, maar op een forum mag wel iedereen zijn mening geven, en ja dan kan er wel eens een bommetje ontploffen, niet leuk maar dat weet je nu eenmaal, dus datquote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, wat kan mij uiteindelijk die Lotusss rotten, 't gaat mij om de manier waarop hier mensen die binnenkomen af en toe bejegend worden. Lotusss is sociaal gezien wat onhandig, maar dat zal vast z'n redenen hebben. Het is in ieder geval geen reden om iemand tot op het bot toe af te branden.
Hallo? Wees 's gepast trots? Blijkbaar heb jij Da Power om mensen hier met een enkele post te laten verdwijnen! Een soort Remlof-forcequote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik reageerde op haar....en dat was mijn ding...voor de rest wil ik dr geen woord meer aan vuil maken....ik vind het niet nodig zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |