Ik hoor daar nauwelijks mensen over praten hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat het ranzig is om je eigen schijt te eten?
Nee hoor, 't moet van Ian, 't moet op DGK lijken. Het moet een beetje in zijn stijl hier. Ik pas mij dan gewoon aanquote:Op maandag 8 maart 2010 14:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oké, nu ga je te ver, achterlijk emo zielepootje.
Gert niet, die teringlijer is dik oldbie.quote:
Zielige meelopert!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nee hoor, 't moet van Ian, 't moet op DGK lijken. Het moet een beetje in zijn stijl hier. Ik pas mij dan gewoon aan![]()
Gaarne link naar post waar ik dat zei.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, 't moet van Ian, 't moet op DGK lijken.
De groep heeft altijd gelijk, zo werkt het meestal wel ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als er veel een mening vormen die toevallig zo'n beetje hetzelfde is wil niet zeggen dat het kuddegedrag is.
Misschien hebben we wel gewoon gelijk?
Maar Gert is er niet hequote:Op maandag 8 maart 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert niet, die teringlijer is dik oldbie.
En een dikke oldbie.
Niet echt hoor.
Hij is lekker vol.
Als je Lotusss hoer zou noemen ga je ook te ver. Dat doe je gewoon niet. Stomme idioot.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, 't moet van Ian, 't moet op DGK lijken. Het moet een beetje in zijn stijl hier. Ik pas mij dan gewoon aan![]()
Of mag het niet omdat je toevallig niet de naam Lotusss draagt
[spuit11]quote:Op maandag 8 maart 2010 10:25 schreef Lotusss het volgende:
Conclusie: In real life zou ik ook niet met jullie omgaan, dus tabee iedereen!
Ik typ met 2 handen hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel, hij kijkt mee... In je huiskamer...
Gertrude is watching you masturbate
Spuit 11 t/m 13 zijn al vergevenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[spuit11]
Huh wat? Ik heb elke keer aardig tegen je gedaan en had ook een beetje met je te doen dat je er niet zo lekker tussenkwam.
Deze post schoot bij mij even verkeerd.
[/spuit11]
Nee, " *kras " klinkt een stuk aantrekkelijkerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je Lotusss hoer zou noemen ga je ook te ver. Dat doe je gewoon niet. Stomme idioot.
Wat de hell, jij hebt mensen die voor je masturberen!?quote:
Oquote:
Het zou je toch aan moeten spreken, met je nieuwe huilie-huilie emo stylequote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, " *kras " klinkt een stuk aantrekkelijker
Net zo stoer als dat jij op ieder ander zit te schelden die jou geen strobreed in de weg heeft gelegd. Ik zeg al, ik pas mij wel aan aan jouquote:Op maandag 8 maart 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe pro ook, op Mera gaan schelden terwijl die er geen kudt mee te maken heeftHeld
Prima, neem ik spuit14.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[spuit11]
Huh wat? Ik heb elke keer aardig tegen je gedaan en had ook een beetje met je te doen dat je er niet zo lekker tussenkwam.
Deze post schoot bij mij even verkeerd.
[/spuit11]
Het lukt niet hè? Ik hap niet lekkerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Net zo stoer als dat jij op ieder ander zit te schelden die jou geen strobreed in de weg heeft gelegd. Ik zeg al, ik pas mij wel aan aan jou
Niet een softie, maar een vuige slijmbal, das net iets andersquote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zou je toch aan moeten spreken, met je nieuwe huilie-huilie emo style![]()
Eerst janken dat ik soft ben geworden en nu dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |