Misselijke posting, want jij kent 'r niet (ik ook niet trouwens), Net zo misselijk als mij, met geleende woorden van derden, een ridder noemenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zat iets heel onderhuids in die onschuldige post van dat verlept bloemetje.
Ze woont er boven en kon rustig wachten totdat de rij minder werd.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:45 schreef Laysa het volgende:....ik zou dus never nooit niet in de rij gaan staan
![]()
Bozig!? Het was respect voor zijn posting, maar dan in de stijl van Utrechtse gangster rapper Steenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ian...wat doe jij bozig tegen mn vriendje?![]()
Of lees ik verkeerd
Aah kijk..dan is het idd iets andersquote:Op maandag 8 maart 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze woont er boven en kon rustig wachten totdat de rij minder werd.
Hou sop met downplayen, mijn God jij had zelfs van DGK een christelijke bijeenkomst gemaakt met Harry Loco achtige groepsevenememementenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat natrappen echt nodig, vind 't niet helemaal des Cc's.
Wordt dit serieus al als natrappen beschouwd?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dat natrappen echt nodig, vind 't niet helemaal des Cc's.
Zodra ik dat krat Jupiler kom afleveren, sla ik het eerste en het laatste flesje stuk op die botte kop van jequote:Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bozig!? Het was respect voor zijn posting, maar dan in de stijl van Utrechtse gangster rapper Steen
5 ROTKANKERSTEENTJES VOOR DIT TOPIC!
He, spemmertquote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Kally het volgende:Zo ik heb lekker halve dag vrij genomen en nu de hele week vrij
moet wel de ziekenboeg morgen verzorgen maar toch
O en Laysa
Ik voel me nu net jou en Meraquote:Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bozig!? Het was respect voor zijn posting, maar dan in de stijl van Utrechtse gangster rapper Steen
5 ROTKANKERSTEENTJES VOOR DIT TOPIC!
Foklibelle.forum.nlquote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt dit serieus al als natrappen beschouwd?
Ja hallo, ik zit op mijn werk en voel een rel dus ik denk neem vrijquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Kally het volgende:Zo ik heb lekker halve dag vrij genomen en nu de hele week vrij
moet wel de ziekenboeg morgen verzorgen maar toch
O en Laysa
Ik snap jou ook niet helemaalquote:Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En hoe ging het met die kids vandaag?
Ik vertel gewoon hoe ik die post las. C'est tout. En als je dat net zo misselijk vindt als jouw koen ridderschap, dan zou ik, als ik jou was, een olifantenhuid aanschaffen.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Misselijke posting, want jij kent 'r niet (ik ook niet trouwens), Net zo misselijk als mij, met geleende woorden van derden, een ridder noemen![]()
Kan ik best begrijpen als je Steen niet kentquote:Op maandag 8 maart 2010 13:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik voel me nu net jou en Mera.....scuzie....ik las het dus verkeerd
Zul je toch eerst langs mij moeten.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zodra ik dat krat Jupiler kom afleveren, sla ik het eerste en het laatste flesje stuk op die botte kop van je
Dat spreekt voor zichquote:Op maandag 8 maart 2010 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zit op mijn werk en voel een rel dus ik denk neem vrij
Even doorspoelen naar de 2 minutenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan ik best begrijpen als je Steen niet kent![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |