FOK! haperde een tiende van een secondequote:
GO FUCK YOURSELF WITH A RUBBER DUCK!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK! haperde een tiende van een seconde!
iew?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GO FUCK YOURSELF WITH A RUBBER DUCK!
Aldus de nerd die 3 dagen afwezig was.quote:
Hoe is dat nerd, nerd.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aldus de nerd die 3 dagen afwezig was.
Hij gaat weer goed, maar gister was t traag hier he? Lag niet aan mij aan de reacties te zien.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK! haperde een tiende van een seconde!
Jij moet trouwens naar de Meet komen zodat Teun komt zodat Deisyy komt zodat... euh...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij gaat weer goed, maar gister was t traag hier he? Lag niet aan mij aan de reacties te zien.
Want het ene kliekje durft dan niet bij de andere kliek te komen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet trouwens naar de Meet komen zodat Teun komt zodat Deisyy komt zodat... euh...
Ja.
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet trouwens naar de Meet komen zodat Teun komt zodat Deisyy komt zodat het gezellig wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom trek je dan je broek úit?quote:
Ik zal eerst deze kater proberen te overleven...ik verleer t, heb gister anderhalf fles witte wijn gehad, en ben best naar de klote. Ouderdom??quote:Op maandag 8 maart 2010 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet trouwens naar de Meet komen zodat Teun komt zodat Deisyy komt zodat... euh...
Ja.
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom trek je dan je broek úit?
Ies gesjellug, Anniequote:Op maandag 8 maart 2010 11:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zal eerst deze kater proberen te overleven...ik verleer t, heb gister anderhalf fles witte wijn gehad, en ben best naar de klote. Ouderdom??
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom trek je dan je broek úit?
Neuh, wijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zal eerst deze kater proberen te overleven...ik verleer t, heb gister anderhalf fles witte wijn gehad, en ben best naar de klote. Ouderdom??
Pssst, je vergeet Lieslquote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh, wijn.![]()
Wij drinken bier en cola, dus je komt gewoon
Was haben sie den vor, Frau Cc?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een vodka schenken ze bij Stairway?
Goed, dan ga ik zo wel naar de bankquote:Op maandag 8 maart 2010 12:01 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Ik moet even een half uurtje iets doen, niet meer dan drie pagina's (25 ppp) volkalken hè!![]()
Kom ik straks gezellig buurten.![]()
![]()
![]()
Vodka met één ijsblokje. Als het Stoli is. En schenken ze zelfs Zubrowka, dan wil ik er nog wel een scheut appelsap in. Mild is nog lekkerderder, heb ik me laten vertellen.quote:
Wij sdronken vroegâh altijd Relsky, maar dat was meer om de flesquote:Op maandag 8 maart 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vodka met één ijsblokje. Als het Stoli is. En schenken ze zelfs Zubrowka, dan wil ik er nog wel een scheut appelsap in. Mild is nog lekkerderder, heb ik me laten vertellen.
Maar is het Smerignoff of Absolut Notka, dan laat maar!
Zo zie je maar, oefening baart kunstquote:Op maandag 8 maart 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb zitten oefenen en me door Mera laten overhoren
Het is ook maar een houding hè, ik snap 'r dus wel en kan 'r redelijk goed volgen. Volgens mij is ze net zo prima als ieder ander hier. Een beetje lost soul, zich ietwat onbegrepen voelen en vandaar uit gaat het cirkeltje nog verder naar beneden. En een Fokker zal geen Fokker zijn om haar nog een paar trappen achterna te geven.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:33 schreef Copycat het volgende:
Ik snap zo'n wichtje simpelweg niet. Komt hier binnenwandelen as if she owns the place, post zo typisch dat ze een groot deel van de users hier tegen zich in het harnas jaagt, doet eerst alsof ze de vermoorde onschuld is om zich vervolgens als een prinsesje op de erwt te gedragen.
Niet OSM, zeg maar.
Neuh, teleurgesteld is een beter woordquote:Op maandag 8 maart 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, fop!
Da's waar ook, wat zal Teun boos zijn!
Wat?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GO FUCK YOURSELF WITH A RUBBER DUCK!
Voor meisjes als Liesje zijn er zelfs speciale glazen:quote:
Gert, je plaatje doet t nietquote:Op maandag 8 maart 2010 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor meisjes als Liesje zijn er zelfs speciale glazen:
[ afbeelding ]
Ja homo gay bruinwerker aidsridder etcetera, maar moest nog even teruglezen want ik las hier iets over een relletje.![]()
![]()
Nee wéér niet.quote:
Ja hoor, jij koene ridder.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is ook maar een houding hè, ik snap 'r dus wel en kan 'r redelijk goed volgen. Volgens mij is ze net zo prima als ieder ander hier. Een beetje lost soul, zich ietwat onbegrepen voelen en vandaar uit gaat het cirkeltje nog verder naar beneden. En een Fokker zal geen Fokker zijn om haar nog een paar trappen achterna te geven.
Dat dreigement heeft geholpen, hij doettut!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee wéér niet.![]()
Heb er maar een screenshot van gemaakt nu, maar als dit voortaan elke keer zo moet dan is het snel afgelopen met mijn hilarische plaatjesposterij. Bob rammelt toch al enorm aan de poort.
Ze noemt jou ook een (kast)homo, mét handtasquote:Op maandag 8 maart 2010 12:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is ook maar een houding hè, ik snap 'r dus wel en kan 'r redelijk goed volgen. Volgens mij is ze net zo prima als ieder ander hier. Een beetje lost soul, zich ietwat onbegrepen voelen en vandaar uit gaat het cirkeltje nog verder naar beneden. En een Fokker zal geen Fokker zijn om haar nog een paar trappen achterna te geven.
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hoor, jij koene ridder.
Het kind komt hier op zo'n manier binnen en dan ligt het aan ons dat we haar niet met open armen ontvangt ontvangen.
I stand corrected!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:31 schreef Deisyy het volgende:
Dat hoeft ook verder niemand te weten...druppel ...emmer...klaar...slotje...quote:Op maandag 8 maart 2010 13:36 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom Laysa ineens zo boos werd op Lotussssssss
Er zat iets heel onderhuids in die onschuldige post van dat verlept bloemetje.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:36 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom Laysa ineens zo boos werd op Lotussssssss
ja.....maar ik ga niet natrappen verders...is niet mijn stijl....ik ontplofte...verkeerde dag...verkeerde tijd...enz enz...quote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zat iets heel onderhuids in die onschuldige post van dat verlept bloemetje.
Ian...wat doe jij bozig tegen mn vriendje?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, jij bent die ruige boi jewaids.
5 rotkankersteentjes voor je post, homie.
Rustig aan maarquote:Op maandag 8 maart 2010 13:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat hoeft ook verder niemand te weten...druppel ...emmer...klaar...slotje...
Is dat natrappen echt nodig, vind 't niet helemaal des Cc'squote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zat iets heel onderhuids in die onschuldige post van dat verlept bloemetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |