jaquote:Op maandag 8 maart 2010 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar zijn jullie 't dan toch over eens geworden.
Alsof jij uitmaakt wie er wel en niet in deze SC passen. Daar gaat het nu, wat mij betreft, vaak juist fout. Dat fucking groepsgeneuzel. Ze heeft hier misschien 100 postings geplaatst, daarvan waren de meesten volstrekt normaal. Geef iemand gewoon even een kans om zich thuis te voelen, misschien komt er dan wel heel iets anders uit. Iets totaal onverwachts en gewoon leuk. Of gewoon anders, omdat ze anders is maar daarom niet minder dan wij!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
/intensive care
Jij loopt één of ander wijf te verdedigen wat uit zichzelf opgetieft is omdat ze overduidelijk niet in deze SC past. Dat de rest van de wereld dat nou iets sneller doorhad dan het meiske zelf kan ik niets aan doen.
Als je terug zou lezen zou je erachter komen dat ik haar in het begin tof vond, naarmate ze als een arrogante aandachtshoer begon te posten is dat simpelweg veranderd.
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo? Wees 's gepast trots? Blijkbaar heb jij Da Power om mensen hier met een enkele post te laten verdwijnen! Een soort Remlof-force![]()
Dat ik hier nog rondpost is enkel bij jouw gratie![]()
![]()
Maar ondertussen ben jij wel degene die de boel op gang hebt gebracht door je over de top reactie tegen Lotussss en als daar bij jou naar gevraagd wordt wil je er ineens geen woorden of vuil maken en moet er een slotje op. Das lekker makkelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik reageerde op haar....en dat was mijn ding...voor de rest wil ik dr geen woord meer aan vuil maken....ik vind het niet nodig zeg maar
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat jullie sowieso de fout maken om mij als een lief poppetje te zien![]()
Alleen.....ik ben meestal redelijk rustig wat dat soort zaken aangaat...nu dan ff niet...helaas pindakaas...het is niet elke dag een Zen dag bij mij...
Bullshit, als je echt een bitch was geweest had je nadat ze weg was nog ff lekker lopen nastampen en genoten van de aandachtquote:Op maandag 8 maart 2010 14:29 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat jullie sowieso de fout maken om mij als een lief poppetje te zien![]()
Volgens mij was dat het moederinstinct bij Laysaquote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef Deisyy het volgende:
En even voor de duidelijkheid: ik vind Lotusss een heel raar kind, maar snapte niet waar jouw reactie vanmorgen vandaan kwam, maar daar durft niemand hier iets over te zeggen.
Hey, Ridder Aarsgat, ik ben drie dagen WEG geweestquote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alsof jij uitmaakt wie er wel en niet in deze SC passen. Daar gaat het nu, wat mij betreft, vaak juist fout. Dat fucking groepsgeneuzel. Ze heeft hier misschien 100 postings geplaatst, daarvan waren de meesten volstrekt normaal. Geef iemand gewoon even een kans om zich thuis te voelen, misschien komt er dan wel heel iets anders uit. Iets totaal onverwachts en gewoon leuk. Of gewoon anders, omdat ze anders is maar daarom niet minder dan wij!
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bullshit, als je echt een bitch was geweest had je nadat ze weg was nog ff lekker lopen nastampen en genoten van de aandacht.
daar mag je gerust wat over zeggen hoor....Het was imo..en niet alleen in die van mij...idd gewoon een onderhuidse steek....Ik herken die echt wel wanneer ze me gegeven worden...daar ben ik vrouw genoeg voor...tel daarbij even op dat ik al wat langer op deze wereld rondloop dat zij doet....ik ben niet achterlijk...en ik laat me miss in andermans ogen een hoop welgevallen...maar niet alles dusquote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben jij wel degene die de boel op gang hebt gebracht door je over de top reactie tegen Lotussss en als daar bij jou naar gevraagd wordt wil je er ineens geen woorden of vuil maken en moet er een slotje op. Das lekker makkelijk![]()
En even voor de duidelijkheid: ik vind Lotusss een heel raar kind, maar snapte niet waar jouw reactie vanmorgen vandaan kwam, maar daar durft niemand hier iets over te zeggen.
Niet elke bitch is ook aandachtshoerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bullshit, als je echt een bitch was geweest had je nadat ze weg was nog ff lekker lopen nastampen en genoten van de aandacht.
Preciesquote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik pas nergens in (te dikke polsen), dan moet ik ook hier maar opzouten.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Om dan meteen maar te gillen dat mensen door kliekjes worden weggejaagd is wel erg makkelijk, het is automagisch een groepje en sommige users passen daar in en sommige niet.
Ik zeg ook niet dat ik een uberbitch ben Pietjequote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon penisnijdquote:Op maandag 8 maart 2010 14:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar mag je gerust wat over zeggen hoor....Het was imo..en niet alleen in die van mij...idd gewoon een onderhuidse steek
Als het je niet bevalt moet je inderdaad heel hard oprotten. Maar dat gaat voor iedereen op. Het is een fucking forum, hier kom je voor je plezier. Als het geen Spaß macht dan moet je niet terug komen of elders je heil zoeken. Masturberen ofzo. Schijnt ook tof te zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik pas nergens in (te dikke polsen), dan moet ik ook hier maar opzouten.
En niet elke aandachtshoer is een bitchquote:Op maandag 8 maart 2010 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet elke bitch is ook aandachtshoer
Onder welke naam kom je dan weer terug?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben beide. The better of two evils, noem ik het zelfquote:Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En niet elke aandachtshoer is een bitch
Ja dag, hoe kom ik dan aan een dochter, dat je het huwelijk afblaast oke, maar die dochter komt erquote:Op maandag 8 maart 2010 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, alleen nastampen en dan met de stille trom vertekken. Wat jij wilquote:Op maandag 8 maart 2010 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet elke bitch is ook aandachtshoer
Ja, je komt hier voor je plezier, gun dat de nieuwkomers dan ook en geef ze een kans (meer dan twee dagen)quote:Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt moet je inderdaad heel hard oprotten. Maar dat gaat voor iedereen op. Het is een fucking forum, hier kom je voor je plezier. Als het geen Spaß macht dan moet je niet terug komen of elders je heil zoeken. Masturberen ofzo. Schijnt ook tof te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |