Waarom?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, je komt hier voor je plezier, gun dat de nieuwkomers dan ook en geef ze een kans (meer dan twee dagen)
Marktplaats will doquote:Op maandag 8 maart 2010 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dag, hoe kom ik dan aan een dochter, dat je het huwelijk afblaast oke, maar die dochter komt er![]()
Ik ookquote:Op maandag 8 maart 2010 14:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
Sorry, maar dit dacht ik ook vanmorgen...
Wel een mooie jurk op marktplaatsquote:
Ja, want ze kwam hier ook echt als een bescheiden newbie binnenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gewoon, omdat 't kan en omdat 't leuk is om hier nieuwe mensen te leren "kennen"
Je bent er van op de hoogte dat het bijna elke keer raak was?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon, omdat 't kan en omdat 't leuk is om hier nieuwe mensen te leren "kennen"
Al Pacinoquote:Op maandag 8 maart 2010 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, want ze kwam hier ook echt als een bescheiden newbie binnen. Je weet zelf ook wel dat je al een uur de advocaat van de duivel aan 't spelen bent.
Nee vind hem toch te duurquote:Op maandag 8 maart 2010 14:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, heb je hem nu al gekocht? Of moet ik het weer voor je regelen
Mwoah, ruzie... Teun doet z'n best, op z'n eigen schattige manier.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:39 schreef Gert het volgende:
Er is hier ook geen peil op te trekken hè. Dan lijkt de rust weergekeerd. Kom ik een uur later weer effe kijken moet ik me door een paar pagina's ruzie heenwerken.
He, 'we' jagen niemand weg hequote:Op maandag 8 maart 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
We jagen verdomme één achterlijke newbie weg en de shit is on
Nee, ook jij schat mij verkeerd in. En aan die voorgaande regel is geen woord gelogen. Pietje, ik heb niks tegen een rel, soms begin ik er zelf eentje, soms keert het zich ook knalhard tegen mij. Maar als ik een rel begin is het tegen iemand die hier al langer is en zich wat gesetteld weet. Dit is echt anders.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, want ze kwam hier ook echt als een bescheiden newbie binnen. Je weet zelf ook wel dat je al een uur de advocaat van de duivel aan 't spelen bent.
Laat hem maar in de aan dat hij er ook hand in heeft gehadquote:
Vooruit danquote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, sorry. Laysa jaagt één newbie weg.
Ik weet toch niet dat jullie precies in het weekend dat ik bezoek heb gaan terrorenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat hem maar in de aan dat hij er ook hand in heeft gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |