Ik werk ook he Teunquote:Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die witte bandjes vind ik niet mooi en hij is te duur![]()
nah dat kan ik met een gerust hard roepen in mijn slaapquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dat kan ik met een gerust hard roepen in mijn slaap
JURK !!
![]()
moet ik ook wel iets uitleggen maar da's weer niet zo moeilijk
ow uh...quote:Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef hondjes het volgende:
[quote]Op zondag 7 maart 2010 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
is zijn alweer een heleboel nieuwe bijgekomen
kweetniet meer welkemaar ik stop maar weer met kijken daar
[/quote
De link van photobucket...welke van de vier...![]()
om het kreng op forum te plaatsen..
Dat moet je zeker als het een engelsman isquote:Op zondag 7 maart 2010 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dat kan ik met een gerust hard roepen in mijn slaap
JURK !!
![]()
moet ik ook wel iets uitleggen maar da's weer niet zo moeilijk
Vind jij het niet storend, die witte bandjes?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
en die bandjes kan wat aan gedaan worden
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet je zeker als het een engelsman is
"You just called me jerk?"
Ja maar die zijn te vervangenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind jij het niet storend, die witte bandjes?
Ze kunnen er gewoon af dusquote:
Hij doet wat Egyptisch en Farao-achtig aan. Ik vind de kleur mooi, maar de print net wat minder.quote:
Ik denk dat ze de achterkant wat omhoog houden en er dus niet af kunnen. Maar we kijken t.z.t. wel evenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze kunnen er gewoon af dusdat riempje ook en dan een mooie basic jurk
![]()
Ik wil die jurkquote:Op zondag 7 maart 2010 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de achterkant wat omhoog houden en er dus niet af kunnen. Maar we kijken t.z.t. wel even![]()
Ok okquote:Op zondag 7 maart 2010 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil die jurken er is overal een oplossing voor
Housequote:Op zondag 7 maart 2010 23:53 schreef FANN het volgende:
honda je kan ook gewoon op het plaatje klikken en eigenschappen en dat kopieeren
en er hier dan img voorzetten
[ afbeelding ]
net ontdekt
ik gaat er ook een bedenkenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil die jurken er is overal een oplossing voor
en er zitten nog meer bandjes aan die houden de jurk omhoog dat witte is sier
Ik koop hem zelfquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gaat er ook een bedenken![]()
ik moet die jurk![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik verkoop gewoon een paar dvd boxen
vindt ie vast niet errug
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:57 schreef Laysa het volgende:
Ik kan niet zo makkelijk in jurkjes...en das best jammer![]()
maar wel in rokjes...en das weer leuk
Weet ik en als ik hem dan heb aangepast, vind je hem prachtigquote:Op zondag 7 maart 2010 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik doe daar niet moeilijk over
nah tis meer dat het zo stom staat met die pomp....ter vergelijking voor alle anderen...denk amanda en lieke in een jurkje met een zender op de rugquote:Op zondag 7 maart 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
we gaan gewoon jurkjes passen tot we er 1 vinden voor je, gatver wat vervelend
Dies ook leukquote:Op zondag 7 maart 2010 23:59 schreef hondjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken of Fok nog online blijft..
Weet ik mop, maar ik zei al net zo lang tot we hem vinden, en wij vinden hemquote:Op zondag 7 maart 2010 23:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah tis meer dat het zo stom staat met die pomp....ter vergelijking voor alle anderen...denk amanda en lieke in een jurkje met een zender op de rug...das echt geen porum
mooiquote:Op zondag 7 maart 2010 23:59 schreef hondjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken of Fok nog online blijft..
ja lekker makkelijk ookquote:Op zondag 7 maart 2010 23:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kardinalen dragen alleen maar jurken!
Kun je daar niet wat verzinnen dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah tis meer dat het zo stom staat met die pomp....ter vergelijking voor alle anderen...denk amanda en lieke in een jurkje met een zender op de rug...das echt geen porum
ik heb hem in de kast hangen...echt zoooooooooooooo schattigquote:Op maandag 8 maart 2010 00:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik mop, maar ik zei al net zo lang tot we hem vinden, en wij vinden hem
Bij Rosmode,,,die grijze kniebroek heb ik ook gekochtquote:Op maandag 8 maart 2010 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi![]()
waar kocht jij die ook weer kan ik effe googelen straks
Kally to the rescuequote:
ja...een band om mn been en hem daar in hangen alá een pistool...maar dat vind ik toch wel '' gedoe'' ....ik hou me wel bij de rokjesquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb hem in de kast hangen...echt zoooooooooooooo schattig
Daar zat ik ook aan te denken. Of gewoon een rollator, dan kun je hem daar inleggenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...een band om mn been en hem daar in hangen alá een pistool...maar dat vind ik toch wel '' gedoe'' ....ik hou me wel bij de rokjes
Maar wij noemen dat een soutane en geen jurk hè!quote:
Charlie's Angelsquote:Op maandag 8 maart 2010 00:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...een band om mn been en hem daar in hangen alá een pistool...maar dat vind ik toch wel '' gedoe'' ....ik hou me wel bij de rokjes
shop ik voor een rokjequote:Op maandag 8 maart 2010 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dan en er komt er nog 1
Hallo ik wil gewoon shoppen met je hoeveel hints moet ik geven
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
WTF, die Kardinaal kan die pomp toch gewoon vasthouden!!!
Dat is goedquote:
ga ik strakkies effe kwijlenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Bij Rosmode,,,die grijze kniebroek heb ik ook gekocht
Jammer dan al waaien ze opquote:Op maandag 8 maart 2010 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wie schreef dat boek ook alweer "Opwaaiende zomerjurken"
of ik koop een bloemenmandje en leg hem daarin...of...ik flikker de pomp van het balkon...of....nah...ik hoef niet perse een jurkje aanquote:Op maandag 8 maart 2010 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken. Of gewoon een rollator, dan kun je hem daar inleggen
Hoe doe je dat dan met een rokje? Kun je hem dan aan leuke riem hangen?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
of ik koop een bloemenmandje en leg hem daarin...of...ik flikker de pomp van het balkon...of....nah...ik hoef niet perse een jurkje aan
geniaalquote:Op maandag 8 maart 2010 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
WTF, die Kardinaal kan die pomp toch gewoon vasthouden!!!
Oek de Jongquote:Op maandag 8 maart 2010 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wie schreef dat boek ook alweer "Opwaaiende zomerjurken"
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met een rokje? Kun je hem dan aan leuke riem hangen?
Ik bedenk me ineens, ik heb geloof ik de perfecte in de kast hangen voor je oke dat gaan we binnenkort ff bekijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
of ik koop een bloemenmandje en leg hem daarin...of...ik flikker de pomp van het balkon...of....nah...ik hoef niet perse een jurkje aan
Is een leuk boek wat ik mij er nog van kan herinneren. Ik twijfelde, ik dacht dat die "cirkels in het gras" geschreven had.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Oek de Jong
boek heb ik, maar ik weet bij god niet meer hoe en wat, is al heeeeeeel lang
geleden dat ik die gelezen heb, kan me niet eens meer herrinneren of ik het
een lek boek vond
dan was er iets mis met Omaquote:Op maandag 8 maart 2010 00:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zoals opa altijd zei: Een vrouw met jurk is net als een augurk. Onder het buitenste laagje zit alleen maar een zure homp.
Ik moet sowieso één hand gebruiken om mij te ondersteunen anders val ik voorover. En dan maar beweren dat mannen graag een grote hebben!quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet sowieso één hand gebruiken om mij te ondersteunen anders val ik voorover. En dan maar beweren dat mannen graag een grote hebben!
Hup, naar bed jijquote:Op maandag 8 maart 2010 00:09 schreef Kally het volgende:
Gatver ik heb nog geen slaap en over 6 uur gaat mijn wekker
Daar lig ik alquote:
Daar had mijn opa ook een uitspraak over. Je kan beter met een paard trouwen dan met een vrouw. Een paard zeurt niet als je die wil berijden.quote:
ik geloof dat ik jouw opa niet zo aardig vindquote:Op maandag 8 maart 2010 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar had mijn opa ook een uitspraak over. Je kan beter met een paard trouwen dan met een vrouw. Een paard zeurt niet als je die wil berijden.
Goh vlindersquote:
Ik zat te denken, als jij een jurk koopt, kun je dan aan de binnenkant, een stukje lager, geen zak naaien waar die pomp in past?quote:
Zeg als je nu al zo doet gaat het niet werken hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 00:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, dan lekker je oogjes dicht en dromen. We horen morgen wel waar het over ging![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof dat ik jouw opa niet zo aardig vind
ja maar dan gaat alles zo raar zitten...ik ben enorm ijdel wat dat betrefdquote:Op maandag 8 maart 2010 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat te denken, als jij een jurk koopt, kun je dan aan de binnenkant, een stukje lager, geen zak naaien waar die pomp in past?
't Gaat sowieso niet werken, want ik heb een gave om altijd net de verkeerde dingen te zeggenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg als je nu al zo doet gaat het niet werken hooren dan ik hoef alleen morgen maar te werken, rest van de week thuis
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dan gaat alles zo raar zitten...ik ben enorm ijdel wat dat betrefd
daa's best nog lastig lijk mequote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh, ik vorm liever mijn eigen mening dan de meute te volgen dank jequote:Op maandag 8 maart 2010 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gaat sowieso niet werken, want ik heb een gave om altijd net de verkeerde dingen te zeggen![]()
Mocht je wat referenties willen dan hoor ik het wel
Kally verzint wel wat zegt zequote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik heb al een ideequote:
Dan stop je hem gewoon voor in je onderbroekje! Dan denken ze ZO ZO dat is een goed gelukte travestiet!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zou het hier niet over mn onderbroekje gaan hebben heb je beloofdquote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan stop je hem gewoon voor in je onderbroekje! Dan denken ze ZO ZO dat is een goed gelukte travestiet!
trusten mopsquote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga braaf doen en netjes proberen te slapen, slaap lekker voor straks
Ik heb mn eigen oplossingenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik moet voor die ijdele vrouwen met pompen een oplossing verzinnen, dat lijkt mij een gat in de markt
Slaap lekker en sweet dreamsquote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga braaf doen en netjes proberen te slapen, slaap lekker voor straks
Ik zal ze niet meer lenen, ja dat wil je niet, daar mag ik het ook niet meer over hebben. Ik snap het nu wel hoor!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zou het hier niet over mn onderbroekje gaan hebben heb je beloofd
En dat terwijl ze me beeldig staan!quote:
Dat heeft hij ook geschreven.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is een leuk boek wat ik mij er nog van kan herinneren. Ik twijfelde, ik dacht dat die "cirkels in het gras" geschreven had.
Je hoeft het hier maar één keer uit te leggen, anderen kunnen het gewoon lezenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja duhhhhh....dat moet ik dan weer aan anderen gaan uitleggen....
nou...ik bedoelde eigenlijk meer de burenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hoeft het hier maar één keer uit te leggen, anderen kunnen het gewoon lezen
Slaap lekker fannekequote:Op maandag 8 maart 2010 00:26 schreef FANN het volgende:
nah.. als jullie me zoeken
ik ben op marktplaats of op google![]()
demis is de enige man die kan wegkomen met baard en jurk![]()
![]()
doei
Trusten Teunquote:Op maandag 8 maart 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slaap lekker straks Fann, Laysa, Kardinaal en lurkers. Hier gaat de wekker ook weer om zeven uur![]()
Trusten mijnheer Teun!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slaap lekker straks Fann, Laysa, Kardinaal en lurkers. Hier gaat de wekker ook weer om zeven uur![]()
quote:
De versie met eejjjjjjjj erbij kon ik niet vinden!quote:
owquote:Op maandag 8 maart 2010 08:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De versie met eejjjjjjjj erbij kon ik niet vinden!
Nog wakker? Hup, slapen jij!quote:Op maandag 8 maart 2010 08:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De versie met eejjjjjjjj erbij kon ik niet vinden!
homoquote:Op maandag 8 maart 2010 09:07 schreef Deisyy het volgende:
Fann die van me gedroomd heeft![]()
Ja, ja, ik heb terug gelezen
Yep nog wakker. Nog even het hyves-berichtje beantwoorden van mijn ex en dan ga ik knorren.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep nog wakker. Nog even het hyves-berichtje beantwoorden van mijn ex en dan ga ik knorren.
Zij zorgt er tenminste voor dat-ie in Nijmegen een gezonde hap naar binnen krijgt!quote:
wat lul jij nou achterlijk???? ik had het over het feit dat ie nog wakker was....ga ff ergens anders zuur doenquote:Op maandag 8 maart 2010 09:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zij zorgt er tenminste voor dat-ie in Nijmegen een gezonde hap naar binnen krijgt!
Laysa is op d'r teentjes getraptquote:Op maandag 8 maart 2010 09:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat lul jij nou achterlijk???? ik had het over het feit dat ie nog wakker was....ga ff ergens anders zuur doen
Wut? Gevalletje miscommunicatie hier geloof ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat lul jij nou achterlijk???? ik had het over het feit dat ie nog wakker was....ga ff ergens anders zuur doen
Verkeerde ex meis.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zij zorgt er tenminste voor dat-ie in Nijmegen een gezonde hap naar binnen krijgt!
Adem uit, neem een slok koffie, adem in. En tussendoor nog een keer slikken.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:44 schreef Laysa het volgende:
Maar dit is me de moeite niet...ik moet belangrijkere dingen doen dan met een verzuurd wijf een discussie aan te gaan waarvan ze geen flauw benul heeft waar het over gaat
Ow ok.quote:
Vergeet je lurven en je kladden nietquote:Op maandag 8 maart 2010 09:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heeft zo zn redenIk moet zo werken....dus ff snel douchen
Lolwut? Ik heb echt helemaal niks verkeerds gezegd.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:48 schreef Laysa het volgende:
Oke Lotusss....tipje...pas de stijl van posten ietwat aan...de manier waarop je over komt is over het algemeen niet erg positief....
doe daar je voordeel mee![]()
en nu moet ik echt ff renen...ik heb zo een klas met 25 kinderen op me wachten...en ik moet zelf ook nog gegeten hebben
Meiske....meiske....ik moet om je lachen....quote:Op maandag 8 maart 2010 09:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lolwut? Ik heb echt helemaal niks verkeerds gezegd.
Niet zo makkelijk opgeven natuurljik. Het is toch zeker heel normaal om persoonlijk kennis te maken met een nieuwe opdrachtgeverquote:Op maandag 8 maart 2010 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik mag hetgeen ik al voor Diesel doe nu ook voor Levi's gaan doen.
Oneliners voor de windows verzinnen. Een soort raamprostitutie, maar dan anders.
Voor een Italiaans reclamebureau dat in Verona zetelt. Alleen kwam mijn inkoppertje I really need to discuss this with you in Verona niet echt aan. Oh well.
Die snapt niemand, daarom moet je 't ook negerenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het nu al 10 x terug gelezen, lesbo die ik er ben, maar ik snap de commotie niet
Er is niets, wie immer.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het nu al 10 x terug gelezen, lesbo die ik er ben, maar ik snap de commotie niet
Als er niets is hoef ik me er ook niet tegenaan te bemoeienquote:
Met mij gaat het prima, het is meer "arme Mera"quote:
Nee ik dus ook niet. Serieus, af en toe kan ik echt niks goed zeggen.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:08 schreef Deisyy het volgende:
stfu.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet. Serieus, af en toe kan ik echt niks goed zeggen.
Terwijl ik er echt helemaal niks gemeens o.i.d. mee bedoel.
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
en was het niet half zo zielig voor me.![]()
Ik ookquote:Op maandag 8 maart 2010 10:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word er altijd een beetje vuchtig van als Cc met dure woordjes gaat slingeren.
Ah, net zoals jouw belerende toontje?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
Je hebt een typisch toontje, to put it mildly. Een soort dedain dat niet helemaal past. imo dan.
Komt ze nou meequote:Op maandag 8 maart 2010 10:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh snap!
Ik had gewoon de stream aan moeten gooien, dan hadden we hier gezellig kunnen roddelen over jullie en jullie uit kunnen lachen enzo en was het niet half zo zielig voor me.![]()
ShitDat was lachen geweest
Heuquote:Op maandag 8 maart 2010 10:25 schreef Lotusss het volgende:
Seriously, het is hier gewoon een kliekje.
Dat verklaart waarom ik hier zit!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah, net zoals jouw belerende toontje?
Seriously, het is hier gewoon een kliekje. Vrouwen met PMS en met handtasjes meppende (kast)homo's die meteen tot op het bot beledigd zijn als er iets gezegd wordt wat niet in hun straatje past. Ook al wordt er niks gemeens mee bedoeld. Groei een dikkere huid en mits mogelijk, een ruggengraat.
Ik heb het echt geprobeerd, maar telkens die steken onder water zijn gewoon onvolwassen. Het posten op een forum is ook ter mijn vermaak. En als ik dat moet doen door telkens op eieren te lopen en elk woordje apart af te wegen omdat ik heel misschien iemand op z'n teentjes trap, dan is voor mij de lol ervan af.
Dan kan ik beter diplomaat worden om vrede te krijgen tussen Israël en Palestina. Hell, dat lijkt me een stuk makkelijker ook.
Conclusie: In real life zou ik ook niet met jullie omgaan, dus tabee iedereen!
JA OPFLIKKEREN!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Seriously, het is hier gewoon een kliekje. Vrouwen met PMS en met handtasjes meppende (kast)homo's die meteen tot op het bot beledigd zijn als er iets gezegd wordt wat niet in hun straatje past. Ook al wordt er niks gemeens mee bedoeld. Groei een dikkere huid en mits mogelijk, een ruggengraat.
Ik heb het echt geprobeerd, maar telkens die steken onder water zijn gewoon onvolwassen. Het posten op een forum is ook ter mijn vermaak. En als ik dat moet doen door telkens op eieren te lopen en elk woordje apart af te wegen omdat ik heel misschien iemand op z'n teentjes trap, dan is voor mij de lol ervan af.
Dan kan ik beter diplomaat worden om vrede te krijgen tussen Israël en Palestina. Hell, dat lijkt me een stuk makkelijker ook.
Dat nooitquote:
Jij bent echt het middelpunt van het universum, hè?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En hoe ga je het goed maken?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima, het is meer "arme Mera"
Ik heb het hele weekend met mijn beste maatje zitten gamen en stomme grapjes zitten maken en daar moest dat arme meiske heul tussen zitten![]()
Gelukkig vind ze me nog een beetje lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doegiesquote:Op maandag 8 maart 2010 10:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's iets wat jij eigenlijk helemaal niet wil, maar om Mera een plezier te doen maak je een uitzondering?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, Mera, Mera, Mera...
Incrowd grapje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
I KNOW!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Laysa het volgende:
En dan kijk je naar buiten...en wat ligt daar dan....Sneeuw![]()
![]()
Je moet als verrassiing lekker voor haar koken, doet het altijd goedquote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, zit wat in.
Goed, dan maak ik het goed door de afwas te doen?
Ja, da's dan nu geen verrassing meer, hm?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet als verrassiing lekker voor haar koken, doet het altijd goed
Oeh, even quoten. Teun komt vast als Annie komt, dat wordt Annie paaien.quote:
WAT EEN AIDSHOER!quote:
Met PMS en zonder ruggengraat.quote:
We zijn hele nare mensen die alles uit z'n verband trekkenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus jullie zitten haar zo'n beetje zo te stalken.
Nee, ik post in NWS.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus jullie zitten haar zo'n beetje zo te stalken.
IK WIST WEL DAT DIT KUTSUBFORUM ER WAS OM MIJ KWIJT TE ZIJN VAN DE REST VAN HET FORUM!11!!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian, rellerige aidshoer, blijf eens in je hok.
Tabeequote:Op maandag 8 maart 2010 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dát, en het gedeelte dat ze oprot, ik weet nog steeds niet wat er verder in stond
Misschien moet je nog 1 keertje 4,50 betalen en dan wel je brilletje opzetten.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Noemt Piet, die mij een note gaf voor iets van "trut", met nou een rellerige aidshoer?
Waarom denk je dat ik maar een beetje zit te raden?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je nog 1 keertje 4,50 betalen en dan wel je brilletje opzetten.
Ook dit moet ik ff quoten, wat een epische maandagmorgen is dit zegquote:Op maandag 8 maart 2010 11:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die post in de NWS SC maakt dat ik je wil aaien
<houdt kat omhoog voor Ian>quote:Op maandag 8 maart 2010 11:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die post in de NWS SC maakt dat ik je wil aaien
Ja, dat doe jijquote:Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik maar een beetje zit te raden?![]()
Alsof ik 4,50 ga betalen om jullie gejank te lezen
Ik sta er zelf ook een beetje van te kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook dit moet ik ff quoten, wat een epische maandagmorgen is dit zeg.
Die SC loopt bijna niet en Frutsel is heel lief.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien mist ze het punt van die SC niet
Je hebt ze per PM aan Danny gevraagdquote:
Ja, en aan Gert.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt ze per PM aan Danny gevraagd.
Doe dan ook 's wat banwaardigs, dit is voor ons ook niet leuk.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ik moets gisteren mijn abonnement verlengen en kon dus even mijn notes zien. Is er gewoon niks bijgekomen na die staatsmongool.
Leeft die nog?Frutsel?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Die SC loopt bijna niet en Frutsel is heel lief.
Je was gister helemaal niet op mijn feestje, en Mera ook al niet....quote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe dan ook 's wat banwaardigs, dit is voor ons ook niet leuk.
Ik had een permban, nota bene door Danny himself gezet. Maar neen, laten we vooral weer over ons hart strijken. Kale kutgast.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe dan ook 's wat banwaardigs, dit is voor ons ook niet leuk.
Wat had je gedaan!?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had een permban, nota bene door Danny himself gezet. Maar neen, laten we vooral weer over ons hart strijken. Kale kutgast.
Yo Dawg! Beary funny!quote:
Gestaaktquote:
Hey, oke.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, die modt De Elementen en Nieuws en Achtergronden.
Ja.quote:
Je gedraagt je dan ook voorbeeldig tegenwoordigquote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ik moets gisteren mijn abonnement verlengen en kon dus even mijn notes zien. Is er gewoon niks bijgekomen na die staatsmongool.
Is dat een teken om die Lotusbloem te gaan vervelen? Omdat ik te goodie two shoes ben?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:27 schreef remlof het volgende:
Je gedraagt je dan ook voorbeeldig tegenwoordig
Cc was het! Cc heeft haar weggejaagd!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
Hallo intens gemene mensen. Be afraid, be very afraid!
Trauma aan overgehouden?quote:
Neuh.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een teken om die Lotusbloem te gaan vervelen? Omdat ik te goodie two shoes ben?
Laysa hoor. Terror-Laysa met een hoedje op heure hoofd.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Cc was het! Cc heeft haar weggejaagd!
![]()
![]()
![]()
![]()
Cc
Vertel!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn hele Cc-psycho-analyse moet bijgewerkt worden...
Pinky! Back to the lab!
Echt?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Laysa hoor. Terror-Laysa met een hoedje op heure hoofd.
Nah, dat was de eerste Fok! rel die ik "meemaakte". Wist niet dat jij daar zo bij betrokken was.quote:
Wat een schattige poging tot stoer zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Valt me wel op dat in elke SC waar ik kom spoedig een rel volgt.
Ja, jij bent die ruige boi jewaids.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Valt me wel op dat in elke SC waar ik kom spoedig een rel volgt.
Omdat je even deed alsof je The Brain was. Met je back to the lab.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom noemde ik mijn assistent "pinky".
Nu zijn we Tinky en Pinky.
Dat klinkt niet evil.
Oh, fop!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, voor Gert Lee ben ik niet zo bang.
Teun en zijn inquisitie wel!
Ja echt hè? Maar de combo werkt niet voor mequote:Op maandag 8 maart 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je even deed alsof je The Brain was. Met je back to the lab.
Dat was vroegah, toen ik nog elk weekend heel ruig op stap ging, toch wel de ideale antikater in bed-televisie.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |